vakantieplannen: wij gaan ook vaak naar Griekenland of Turkije in de zomer, maar dat is voor zon kleintje echt te warm. Waarschijnlijk gaan we dit jaar naar Tsjechië. Is lang geleden dat ik daar ben geweest, maar lijkt me wel leuk. En misschien dat we rond april een weekje naar Gran Canaria gaan,maar daar moeten we nog even over nadenken. Lijkt me erg veel gesleep met zon kleintje. @jemig patries: wat een e*kel zeg die baas van je! @han: Jesper heeft dat inmiddels al zon 2 en halve week dat hij s nachts aldoor wakker wordt en een speentje wil. Ik hoop maar dat het idd bij dat sprongetje hoort en dat het dus met een week of 2 wel weer over is. Want o wat is het vermoeiend zeg. @han: Jesper slaapt eigenlijk al vanaf het begin vanaf 5 uur. Dan maakte ik hem om 7 uur wakker en om 11 uur voor zijn voeding en sliep hij de nacht door. Nu hij dat niet meer doet wil ik ook wel proberen om hem zo rond half7 pas op bed te leggen, maar ik weet niet hoe ik dat moet rekken. Hij gaat dan echt huilen enz. @marsab en darcy: succes maandag! Komt vast goed hoor. Normaal dat je er tegen op ziet, maar valt waarschijnlijk erg mee hoor. @meeting: goed plan om gewoon in de kabouterhut af te spreken en dan wel weer verder te zien. Zijn er trouwens nog meer die een eind moeten reizen? Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat moet gaan doen eigenlijk. Ben bang dat Jesper er ontzettend chagrijnig van wordt. @ilonaw: wij hebben de lodger bunker in de buggy. Die is echt erg warm! @zoe: ik heb dan wel geen bv gegeven, maar van mijn voorgevel is ook niet veel meer over hoor! Één slappe boel is het geworden, geen gezicht. @figuur:mijn buik is ook echt een ramp, terwijl dat juist altijd een van mijn sterke punten was helaas. @joyce: lekker menorca, ik heb ook zon zin om weer even weg te gaan naar een zonnig land. @miranda: sneu he voor die kleintjes dat ze zon koorts hebben. Spannend van het huis!
@Miranda: ja, dat zou de trein worden naar Amersfoort, maar ik twijfel meer en meer of ik wel ga zo, met Ollie... een ritje naar Amsterdam CS zou ik wel trekken, da's 20 min. - maar Ollie is poepchagrijnig de laatste dagen en ik word er nerveus van... om nog maar niet te spreken van MOE... en ik moet morgen toch écht mijn hoofd erbij houden bij de nieuwe klassen op school Ik hou dus een slag om de arm, want al is het één dagje, zo'n meeting: ik zit dan wel met de nasleep en ook in mijn werk is oververmoeid zijn gewoon geen optie... Hij jammert weer, ga even kijken... Balen dat mijn man nu weer zo druk is met beurzen en van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat weg is...
HALLO MEIDEN.IK HEB GEEN INTERNET MAAR IK DOE DIT VIA MOBIEL. WOU ALLEEN EVEN LATEN WETEN DAT IK ONGESTELD BEN GEWORDEN...JOEPIE. IK WEET NU HELEMAAL ZEKER DAT IK LEKKER 2JAAR WILT WACHTEN MET DE VOLGENDE EN LEKKER WIL GENIETEN VAN DE KLEINE MEID. DAT WAS MIJN EERSTE LES IN 2008 BEN MORGEN WEER OP HET WERK KAN IK WEER ALLES BIJLEZEN X
Hey Mama's Waar halen jullie de tijd vandaan... Ik zal jullie proberen bij te houden want ik heb gemerkt dat ik het wel mis hoor als ik een paar dagen niet geweest ben hier, ben ik verslaafd MissX, toch een opluchting he. Nu lekker genieten van de kleine en je hebt nog genoeg tijd je ben tnog zo jong. Over vakantie gesproken... ik ben daar ook echt aan toe zit ook te kijken of ik in maart of april een weekje weg kan naar de zon kan ik heel goed gebruiken. Ik ga zo alles terug lezen.
Hoi meiden, Onderstaande lijst is volgens mij de meest up to date lijst. Morgen ga ik even iedereen die op deze lijst staat een pb sturen. Mochten er nog mensen zijn die zeker niet kunnen of juist wel mee willen. Verander het dan nog even in de lijst of laat het even weten (mag gewoon op het forum hoor). Ik ga nu weer snel naar mijn meisje en mannetje, want ze zijn allebei ziekig. LIJST VOOR LIEFHEBBERS MEETING: - Marsab - Saskia78 - Suus1983 - Darcy - Jennifer - Ief - Miranda - Zoe84 - Maart - Pomme - Rootje79 - joepie01 - jessica24 - han ? - miss x - xxrianxx - Joyce82 TOT NU TOE WORDT HET 12 JANUARI, DE MEESTEN KUNNEN OP DIE DATUM! Datum: zaterdag 12 januari 2008 Plek: Kabouterhut naast Dierenpark Amersfoort (www.kabouterhut.nl) of Dierenpark Amersfoort, ingang (ivm kortingskaarten) Tijd: 12.15 uur
hoi mamas kom ok weer is een keer schrijven vandaag zijn we weeste shope in breda want daar was het open en het was gezellig om er even weer tussen uit te zijn. verder is het werken rond en kan 16 januari beginne van 9 tot 1 uur. vakantie: ik wil ook maar het zit er dit jaar niet in want de centjes zijn op. we willen ook al gaan trouwen en ja dat is toch wel een stuk leuker. vorig jaar zijn we in griekenland geweest en wilde dit jaar terug maar dat doen we dan maar volgend jaar we waren op rhodos en echt heel erg mooi daar zeker de moeite waard hoor. dit jaar denk ik een weekje center parks ook leuk figuur: ik ben op me borsten naar weer helemaal de oude. me buik is strak en striemloos en me broeken zakken van me kont af erg leuk. ik heb er nisk voor hoeven doen de kilos vliegen er hier zonder problemen vanaf. ik hoor bij de gelukkige dus. me borsten daarin tegen zijn slap, een cub kleiner (en had al weinig) en vol striemen helaas maar goed puch-up doet wonderen niet meeting: ik wil ook woont er echt niemand van het lijste in brabant of de buurt van tilburg
Hoi dames, het is weer een aantal dagen geleden dat ik hier was, en ik zie dat ik weer heel wat pagina's te lezen heb... SInds ik weer ben begonnen met werken heb ik niet eens tijd om effe te lezen..... Nou ik ga ff teruglezen
Hallo meiden, Hier ook nog even een kort berichtje van mij. Ik zie in de lijst dat er morgen 3 voor de 3e prikjes naar het CB moeten, waaronder ikzelf Heel veel suc6 met de beebs en hopelijk slaan ze zich er allemaal doorheen. Na morgen zijn we gelukkig even af van de prikjes, jippie! MissX: Dat moet zeker een opluchting voor je zijn zeg, pffffff. Geniet lekker van je kleine meisje! Ik ga lekker naar mn bed, morgen loopt om half zes de wekker af. Heb morgen om half 8 een nieuwjaarsontbijt van mn werk (werk in de bouw). Hoe verzinnen ze zo'n tijd zeg, pfff Gelukkig gaat Kyra morgen naar mn schoonouders, dus hoef haar niet aan te kleden/wassen etc. Scheelt weer Weltrusten allemaal!
Hmm op zich kunnen de beebjes onderweg gewoon slapen toch? gaat hier nog steeds niet denderend met de borstvoeding maar vanochtend het wel sein "ring is uitgewerkt" want ik werd ongesteld hopelijk gaat de bv nu ook weer de goede kant op gister weer 2x 30cc gegeven na een bv.. dus daar baalde ik wel stevig van. vanochtend leek ze ook even nog hongerig te zijn... maar toen viel ze prompt in slaap dus denk dat ze toen vooral gewoon aan het prutten was.. omdat ze om half 10 dr laatste voeding kreeg.. was ze ook ruimschoots eerder wakker dan "normaal" meestal slaapt ze gewoon 10-12 uur aan 1 stuk snachts (soms van 5 tot 5.. maar nu we dr savonds eruit halen slaapt ze sochtends ook graag wat langer)
@missX: ah ik ben niet de enige die af en toe zijn mobiel aanzwengelt om hier even te gluren @newlymom: nog wel tijd om te sporten? @lovewinnie: mja dat van die afzakkende broeken heb ik hier ook heb laatst maar even 2 nieuwe gekocht want de oude konden echt niet meer toen ik vorige week op het cb zei dat ik er wel goed van afviel.. (van het rondjes lopen om anne te troosten dus) kreeg ik echter onwijs op mn flikker dat dat echt niet de bedoeling was en werd er meteen genoteerd dat ik het niet "trok" ene kant vond ik dat wat kort door de bocht.. andere kant is het wel fijn als er af en toe even iemand kijkt of ik niet omval want ik denk dat ik zelf pas roep dat ik omval.. als ik al omgevallen ben. @prikjes: succes vandaag... hoop dat de ukjes er niet te veel last van hebben! en de werkenden: succes vandaag he! en niet vergeten.. je kan altijd bellen of alles goed gaat en als er wat mis gaat.. dan word je ook heus wel snel gebeld
Vakantie? Wij gaan in februari naar duistland een weekje naar wintersport (ook) En in maart 8 dagen naar Spanje. Het vervelend is dat mijn vriend 6 weken straks vrij is in februari. En verplicht al zijn vakantiedagen moest opnemen. Dus we moeten zoveel mogelijk in februari doen want hij kan geen vrij meer krijgen. Ik wil ook lekker paar weken naar de zon.
Goedemorgen meiden! Ik heb een toppie weekend achter de rug! Mijn vriend en ik zijn twee daagjes naar de zee gegaan, lekker ontspannend! Vond het trouwens weer moeilijk om Keld achter te laten en was erg blij toen ik hem terug zag! Weten jullie waar ik zo bang voor ben? Dat Keld liever bij zijn oma (s) is. Als hij daar is heeft hij bijna continu aandacht, er wordt bijna altijd met hem gespeeld enz.. Thuis moet ik natuurlijk ook kuisen en voor het eten zorgen enz.. en dan kan ik niet altijd met hem bezig zijn. En als ik binnenkort 38u ga werken, dan ga ik hem ook veel minder zien, stel dat hij niet meer weet dat IK zijn mama ben? Ik kan er echt verdrietig van worden.. Nu effe reageren op iedereen! O ja, leuke banners hebben jullie! Moet ik ook eens gaan proberen !
@ Patries: Balen van je werk! Is echt niet leuk dat je zo wordt behandeld! Net alsof je gestraft wordt omdat je moeder bent. Dit kan echt niet, vind ik! @ Vakantie: Nog niet over nagedacht, eerlijk gezegd! Ik hou van warmte, zon, zee en strand, maar ik wil NIET vliegen! En met de auto is het een beetje ver allemaal, met zo'n ukkie! @ Joyce: Leuk dat je geboekt hebt! @ Darcy: Hoe is het nu met Ollie? Vind The Blue Lagoon trouwens ook een hele leuke film! @ Han: Hopelijk gaat het snel beter met jullie nachtrust! Wat een luxe eigenlijk, een volledige nacht mogen slapen. En over je dillema, ik zou ze misschien laten slapen en rond 9 uur ofzo wakker maken voor een flesje. Ze zal misschien niet veel meer drinken, maar toch wel iets.. @ Marsab: Hoe ging/gaat het op het werk? @ Figuur: Ik ben alle kilo's kwijt, zelfs meer dan 'moest', veel van mijn kleren zijn te groot, maar mijn borsten zijn een ramp! Er blijft bijna niets meer over en ik heb geen borstvoeding gegeven.. Zoals je zegt, Lovewinnie; lang leve de Push-Ups!!! @ Simke: Succes op het werk! @ Sophie: Wat fijn dat jullie het daar goed hebben! Minder leuk van je oren! @ Ongesteld: Ik vraag me af wanneer mijn cyclus in orde komt. Ik ben de laatste keer ongesteld geworden op 9/12 en heb dond. heel klein beetje roze bloed verloren en redelijk veel slijmverlies, dit is al een paar dagen zo. Maar tot nu toe zet het niet door. Soms duurt het blijkbaar 20 dagen, dan weer langer . Is wel lastig hoor! @ MissX: Goed dat je ongesteld bent geworden! Geniet lekker van Yocena! Ik heb trouwens zo'n dorst! Na de zwangerschap had ik moeite om nog veel te drinken, soms maar een blikje cola-light op een dag en nu zou ik weer kunnen liters drinken! Misschien toch eens controleren of ik geen blaasontsteking heb ofzo!
hallo ben ziek thuis esmay is bij mijn moeder ze heeft haar op gehaald ze zal vandaag zowieso oppassen. vind het eigenlijk maar niets. maar ja mijn moeder vind het helemaal geweldig. even een vraagje: esmay ligt nu s`nachts in haar eigen bed op haar eigen kamertje ook baker ik haar niet meer in ze ligt nu in een slaap zakje maar gisteren avond was zo ontzettend overstuur we wisten niet meer wat we moesten. heb haar maar er uitgehaald want niets hielp. toen dacht ik ineens aan haar tutpoppetje daar slaapt ze overdag mee in de box. we hebben haar die gegeven en stil was ze ze viel als een blok in slaap. maar ze houdt dat poppetje stevig vast en legt het ook soms over haar gezichtje kan dit kwaad? ik heb toen ze erg vast sliep poppetje maar weg gepakt. zouden jullie haar daar mee laten slapen. het is z`n winnie the pooh lapje met een bolletje als hoofd zeg maar en dan eronder een lapje stof. en een mustje op dat bolletje snap je. liefs joepie
Meeting as zaterdag! Hoi Meiden, Dit komt uit de pb die ik iedereen op onderstaande lijstje heb gestuurd: Het laatste idee is om bij de kabouterhut (http://www.kabouterhut.nl) af te spreken. (Dus dat houden we maar even aan.) Dit is een restaurant naast de dierentuin in Amersfoort. Daar kunnen we dan wachten tot iedereen er is en dan (eventueel) met z'n allen naar de dierentuin. Dit ook ivm kortingskaarten. Het schijnt namelijk dat je met de jonge gezinnenpas korting krijgt op de entree. Dus degenen die zo'n pas hebben, kijk even of je een bon moet printen ervoor en vergeet die en je pas dan niet! Dan kunnen we met zo veel mogelijk mensen met korting naar binnen (altijd leuk toch ) Het idee is ook om de smsbuddy's weer leven in te roepen, voor het geval je wat later bent ofzo of toch helemaal niet komt misschien. Dan weten we in ieder geval of we moeten wachten op je. Ik heb even op ons oude forum gezocht naar de buddy's en heb een deel van die lijst kunnen gebruiken. Dan hoeft niet iedereen weer nummers uit te wisselen. Ik heb ze hieronder in een lijst gezet. De buddy's staan naast elkaar. Ik ben zo vrij geweest vast mensen aan elkaar te koppelen. Heb je elkaars nummer nog niet, stuur dan je buddy even een pb met jouw nummer er in (als jij en je buddy mee willen doen tenminste). Je mag ook altijd mij bellen of sms-en (nummer staat in pb). Tot nu toe hebben we de volgende mensen: - Marsab - Zoe84 - miss x - Maart - Darcy - Miranda040172 - jessica24 - Rootje79 - Saskia78 - Suus1983 - Jennifer - Ief - Pomme - joepie01 - xxrianxx - Joyce82 - han ? - lovewinnie ? Datum: zaterdag 12 januari 2008 Plek: Kabouterhut naast Dierenpark Amersfoort (www.kabouterhut.nl) gewoon borden richting dierenpark volgen! Tijd: 12.15 uur Groetjes! Rolinda
Tja joepie, Ik weet het ook niet, ik vraag het me ook wel eens af, Marissa ligt ook graag met haar tutpopje in haar handen te slapen. Ik haal het ook altijd weg zodra ze vast genoeg slaapt. Gewoon voor de zekerheid.
@ Joepie: Keld heeft ook zo'n lapje stof met een kattenhoofd, maar ik probeer dat niet in zijn buurt te leggen als hij gaat slapen, je weet nooit!
Augustusbaby's 2007: Virginie83:Keld (22-08-2007) FV3180 g & 49 cm (geboorte) 6210 gram/ 58 cm (laatste controle 12/11) Miss X:Yocena (25-08-2007) BV, 4310 gram/ 54 cm Noor: Chris en Tijn (26-08-2007) FV 5705gram (geboorte 2125)- 63cm / 6025 gram (geboorte 2490) - 63,5cm dmc: Dean (29-08-2007) FV 4160 gram/52 cm Joepie:Esmay (30-08-2007) FV 4510 gram/55 cm Mobielfreak: Tim Owen (31-08-2007) FV 2910 gram / 48 cm (geboorte) 6235 gram / 61 cm (3 januari) Septemberbaby's 2007: Brigitte: Judith (01-09-2007) BV 3340gr/50cm (geboorte); 4700 gram/54,5 cm (1 nov) Newlymom: Yassine (02-09-2007) BV/ FV3380gr (geboorte); 4520gr/54cm Geertje1985: Sam (03-09-2007) FV 3730gr en 53cm bij geboorte Mouschy Marijn Ejan Elad (04-09-07) BV 3960 gr. bij geboorte , 7060gr / 63cm op 4 januari 2008 Jessica: Ayla (06-09-2007)FV, 3370 gr/51 cm (bij geboorte 2420 gr/43cm) Ief: Lyn (07-09-2007)FV, 4700 gr/56 cm (bij geboorte 3110 gr/48cm) Joyce82: Kyra (08-09-2007) BV, 6270 gr/60 cm (bij geboorte 3660 gr/51 cm) Zoë: Tara (11-09-2007) FV, 5500gram/63cm (bij de geboorte 3570 gr/51 cm) Rootje: Marissa (11-09-2007) BV, 4670 gram/55 cm Lovewinnie: Alicia(12-09-2007) BV/FV, 5800gr/56cm(bij geboorte 46cm/3160gr) Maart: Yasmine (12-09-2007) FV, 4965gr/56cm(bij geboorte 50cm/3360gr) Marsab: Aiden Kyen (13-09-2007) BV, (3060 gram/ 51 cm bij geboorte) 5870 gram/ 58 cm op 5 dec. Suus: Jesper (13-09-2007) FV 4960 gr/56 cm bij geboorte Rian: Daimy (14-09-2007) FV (3800 gram bij geboorte) 4920/59 cm op 16 november Gonzo: Thijs (15-09-2007) BV 3485 gr/50 cm bij geboorte, 4115 gr/53 cm op 12 oktober Ilonaw: Kaitlyn (16-09-2007) FV (2440 gr/ 44cm bij geboorte) 4540 gr/54.6 cm op 19 dec Sophie (Maaike): Sophie (20-09-2007) BV 4700 gram/55 cm (geboorte: 3700 gram/53 cm) Moons:Milan (21-09-2007) BV 4320 gram/55.5 (geboorte 3370 gr / 52 cm) Simke: Jesse (24-09-2007) FV / 7430 gr / 64 cm op 3 jan.(4005 gr. / 54 cm bij geboorte) Patries:Jamie (25-09-2007) BV 6550 gram/62.4 (geboorte 3774 gr / 55.5 cm) Saskia: Anne (25-09-2007) BV, 4430 gram/ 58 cm (geboorte 3205gr en 49 cm) Han: Daniëlla (28-09-2007) BV, 5470 gram/ 59,3 cm (3580 gr/51 cm bij geboorte) Miranda040172: Matthew (29-09-2007) FV / 7400 gram/67 cm (geboorte 4345 gram/55 cm) Modigliani:Timothy Aidan(29-09-2007)FV/5900 gram/62 cm (geboorte 3675 gram/54 cm) Darcy: Oliver (30-09-2007) BV / 7120 gram / 62 cm Oktoberbaby's 2007: Jennifer: Gwyneth (03-10-2007) BVof FV 3500 gram / 53 cm Afspraken: 07 januari: Han; Daniëlla foto heupjes 07 januari: Marsab; Aiden 3e prikjes 07 januari: Joyce, Kyra CB 08 januari: dmc; Dean 3e prikjes 09 januari: Saskia; Anne: Kinderarts ikazia ivm huilen 12 januari: MEETING! 14 januari: Han; Daniëlla 2e prikjes 14 januari: Han; Daniëlla uitslag heupfoto's 15 januari: lovewinnie; alicia 3e prikjes 16 januari: Zoë; Tara 3e prikjes 31 januari: Marsab; Aiden fysio ivm voorkeurshouding 1 februari: Ollie 3e prikken 7 februari: Matthew 3e prikken 18februari: Noor: Chris en Tijn CB 21 februari: Jesse 3e prikken
Hey mamas! Even weer bijgelezen, lekker weekend gehad, fijn naar buiten geweest en lekker met zijn allen dingen gedaan. Net weer naar het CB geweest. Dat was even brullen na de prikjes! De vorige keer was dat zo over, maar vandaag lieten ze toch even horen dat ze mannen zijn! Verder heel goed gegroeid, ze zijn vooral lang voor hun leeftijd (helemaal als je er nog 5 weken aftrekt) en alles was weer prima. voorlopig de laatste prikje gelukkig! Ben wel heel erg benieuwd naar de verhalen van de meeting hoor! De thuisblijvers willen natuurlijk wel een uitgebreid verslag met foto's! Joyce en Marsab: hoe gingen de prikjes bij jullie vandaag?