een foto van mijn princesje vandaag genomen. is het geen schatje ik ben vandaag voor haar weer eens nieuwe kleertjes gaan halen waaronder 2 mexx broekjes en een paar truitjes van little girl star zo lief. het koste ook wat maar dan heb je ook iets he. ze is de laatste dagen erg vrolijk en vannacht deed ze het weer fantastisch. ze lag er zo als gewoonlijk om 9 uur in en om 6.15 uur werd ze pas wakker voor haar eerste voeding en om 10.10 uur heb ik haar wakker gemaakt omdat we weg moesten om 11 uur. 15 januari moet ik naar het consultatie buro voor de 3e serie prikjes, ik krijg van iedereen te horen dat alicia groot en flink is geworden (was maar een klein ding 46cm en 3160gr) en zeker voor bijna 4 maanden. ik zie der inderdaad ook groeien maar om nu twe zeggen dat ze te groot is
He meiden, Schaam schaam, ik lees wel altijd netjes mee, maar heb al een poosje niet gepost, sorry meiden. Wij zijn intussen verhuisd naar een andere woning, woonden hiervoor in een rijtje ( koopwoning ) en hebben nu een woonboerderij gekocht. Deze woning werd altijd dubbel bewoond, heeft ook 2 huisnummers, wij hebben hem in zijn geheel gekocht en gaan er 1 woning van maken. We wonen nu aan een kant en zijn aan de andere kant aan het klussen. Het eerste wat we gaan doen is van de woonkamer aan de andere kant een grote woonkeuken maken, hier zijn we nu druk mee bezig. Hebben al een keuken uitgezocht, deze komen ze morgen inmeten. Als dit allemaal klaar is gaan we beetje bij beetje de rest van de woning aanpassen. Vorige week naar het cb geweest, Milan woog inmiddels 7.5 kilo bij 65 cm. Moet nu 6 februari weerkomen voor 3e enting. Wil iemand dit even aanpassen? Rian, lees net je berichtje, wil je even heel veel sterkte wensen. Voor de meiden die naar de meeting gaan, heel veel plezier! Zal vast wel lukken. Liefs Moons
Meeting as zaterdag! Ik zal nog even een keer het goede lijstje plaatsen. - Marsab - Zoe84 - miss x - Maart - Darcy - Miranda040172 - jessica24 - Rootje79 - Saskia78 - Suus1983 - Jennifer - Ief - pomme - Joyce82 - han ? - lovewinnie ? Datum: zaterdag 12 januari 2008 Plek: Kabouterhut naast Dierenpark Amersfoort (www.kabouterhut.nl) gewoon borden richting dierenpark volgen! Tijd: 12.15 uur ------------------------------------------------------------------------------------ Joyce, je gegevens in zo'n lijstje zetten of veranderen is niet heel moeilijk hoor. Je zoekt de laatste lijst en klikt in dat berichtje rechtsboven op 'quote'. Dan krijg je het volledige bericht, daarin verander je jouw gegevens en je haalt vooraan en achteraan het berichtje de quote haken en tekst weg (aan het einde [/qoute] en bij begin [qoute="naam"]). Dat is alles... Groetjes! Rolinda
Rian, wat naar zeg. Ik leef echt met je mee. Wat heb ik trouwens weer hele mooie foto's voorbij zien gaan.
@Savita, Marsab en Lovewinnie: wat een mooie kindjes @Moons: wat heerlijk, zo'n boerderij biedt mogelijkheden... meer ruimte... meer dieren... hier komt vast weer een kippenren, ga een broedkas in huis zetten en eieren uitbroeden onder de broedlamp... mis het wel, mijn eigen kakeldames... en een geitje, dat wil ik ook weer. Tja, dieren... Vandaag gestart met werken, 7 lesuren achter elkaar VMBO, man o man, dat was aanpoten! Ik vond het fijn om weer op school te zijn, maar ben gesloopt! Grote klassen, veel leerlingen met gedragsproblemen, leerachterstanden - you name it. Over en weer ook wennen aan elkaar. Toch was het een leuke dag, heb veel gelachen mét en óm mijn leerlingen, pubers zijn zo grappig soms Kreeg vanavond helaas te horen dat ik, vers in de nieuwe lesperiode, volgende week maandag ook nog bezoek krijg van de UvA. Mijn les wordt geobserveerd en n.a.v. een portfolio dat ik nog moet overleggen, kan ik voor mijn studie vrijstellingen aanvragen en verdedigen. Wauw, leg er meteen nog maar meer druk op Ga een les uitzoeken die niet al te heavy is, want het goeie observeer-mens gaat anders in shock de deur weer uit Ik zie na lang nadenken af van deelname aan de meeting in Amersfoort. Het is nu echt te veel in ons druk gestarte leventje en daarnaast is het te lang reizen met ons kleine mannetje. Ik zou iets dergelijks nog wel eens willen meemaken, in het voorjaar/de zomer bijvoorbeeld, want ik ben heel benieuwd naar jullie gezichten en kindjes Dus Rootje, ik mag van de lijst... sorry girls... wens jullie veel plezier @Rian: wat een kl*te bericht... is het onherroepelijk over? Sterkte... Meiden, ga aftaaien, slaap lekker...
Heyy meiden, Lieve berichtjes van jullie! Dank je wel. Waarom we uit elkaar gaan? Tja omdat het gewoon niet meer werkt, we zijn als vrienden uit elkaar gegaan. Wij hebben in 4 jaar van onze relatie heel veel meegemaakt en vinden het beiden heel moeilijk om sommige dingen te vergeven en af te sluiten waardoor de frustratie blijft bestaan. En zo werkt het gewoon niet. We zijn nu gewoon hele goeie vrienden en hebben ook totaal geen ruzie, hij wil me echt met alles helpen hij wil desnoods alles voor mij betalen maar dat wil ik niet. Of het ooit nog goed kan komen? Ik zeg er geen nee op maar denk het eigenlijk niet. We zijn nog wel gek op elkaar maar elke keer denken we dat en volgende dag hebben we weer ruzie. 'gelukkig' ben ik het gewend om alles alleen te doen, dus dat zal me niet zawar vallen, ik blijf hier nog een tijdje wonen totdat ik geld heb, hij is gelukkig alleen in het weekend thuis en wil zo nodig ook ergens anders verblijven. Ik heb er geen problemen mee als hij gewoon hier is maar hij wel hij vind het dan moeilijk om dan me toch veel liefde te gaan geven en meer. En dat wil ik niet meer. Dus dat kijken we nog aan. Nog even snel een vraagje want daimy begint te huilen: Daimy drinkt al paar dagen haar flessen niet meer leeg ze laat vaak zo 80 cc staan van de 200. Nog meer meiden dit? GA nu naar haar toe, ze krijst liefs rian
Ahh Joyce wat lief maar ik heb autotje, bedankt.. Waar kom jij vandaan dan? @Rian.. Wat naar en jammer dat het niet meer gaat, gelukkig kunnen jullie wel normaal tegen elkaar doen en blijven jullie vrienden. Dat zal ook een hoop schelen later voor de kids. Yocena laat ook soms gewoon 70cc staan. Ik weet niet wat het is. Mag ik ook vragen aan jullie welke speen jullie gebruiken. Ik gebruik dilfrax speen 0 maanden. Maar soms heb ik het idee dat het te langzaam gaat, ik heb de 3+ gekocht maar ik vind dat weer iets te snel.
balen rian! grote kans dat het nu wel ietsje beter gaat omdat je toch minder verwachtingen hebt als je besloten hebt uti elkaar te gaan jammer dat er wat mensen afvallen voor de meeting trouwens kreeg gister een fotootje van de webcam op anne dr bedje (ja.. ik wilde dat steeds niet.. maar hij is er nu toch en stiekum staat ie hier ook gewoon aan als ze op bed ligt) op het moment van de foto loop oik dus de kamer in om dr op te tillen u begrijpt.. ik was weer helemaal blij en vrolijk toen
Rian, gelukkig kunnen jullie gewoon als vrienden met elkaar omgaan dat scheelt veel. Saskia, leuke foto van Anne, wat ziet ze er vrolijk uit. Yasmine laat ook vaak nog wat staan. Ik geef haar nu een speen nummer 2 van avent. Nummer 1 gaat te langzaam en de 123 speen weer te snel. Nummer 2 is eigenlijk perfect. Yasmine is al meer dan een maand verkouden is dit erg? Wat kan ik hier tegen oden vind het zo zielig als ik zie hoeveel moeite ze soms heeft ademen. Neus zit altijd verstopt.
Goeiemorgen mama's! ff snel een berichtje tijdens het poetsen.... Marsab, fijn dat je eerste dagje werken goed ging!!! En papa Marc heeft het vast ook heel leuk gehad!!! Saskia, wat een leuke foto!! En wat kijkt ze vrolijk!! Anne is dus ook lekker bezig om naar van alles te grijpen??? Hier hangt zo'n activity center in de box...soms heb ik het idee dat ze dat ding eraf wil trekken... Haren, wangen en oren zijn trouwens ook favoriet om aan te zitten! Met pilletjes hier geen problemen, ik stop ze gewoon in een stukje worst en dan verdwijnen ze zo naar binnen.... Simke, fijn dat het werken zo goed is gegaan en dat je ventje het prima naar zn zin heeft gehad op het kdv!!! Joyce, hier ook een armbandje, maar dan zilver. Die doe ik 's nachts ook altijd af.....soms vergeet ik het weleens Overdag heeft ze hem wel altijd om! Rian, jeetje wat n nieuws......tuurlijk staat je hoofd nu niet naar een meeting!! Gelukkig gaan jullie als goede vrienden uit elkaar.....veel sterkte hoor!! Zou trouwens niet weten waarom je meis dr fles niet meer leegdrinkt....misschien voelt ze jouw spanning aan? Misschien zit er een sprongetje aan te komen? Dan drinken ze ook even een paar dagen wat slechter.....en anders gewoon bij het Cb aan de bel trekken!! Lovewinnie: Wat een vrolijk meisje is Alicia toch!! hihi! Leuk die haarband! Waar kun je die kopen in zulke kleine maatjes???? Moons: Klinkt erg gaaf die woonboerderij! Het zal wel flink veel werk zijn!! Succes met klussen!!! Darcy: woow dat was helemaal niks voor mij om zo geobserveerd te worden!!!! jammer dat je niet mee gaat naar de meeting.... Wat betreft de meeting, ik doe mn best om vrij te krijgen of om te ruilen met iemand, maar dat valt nog niet mee!! Werk je met 12 dames en niemand wil of kan....ik heb nog 1 collega die ik kan vragen!! MissX, ik gebruik een drie standen speen.....maar ik heb dan ook voeding voor hevig spugen dus dat is wat dikker.....eigenlijk gaat dit net iets te snel, maar met drie gaatjes wil weer helemaal niet..... Is er niet iets tussen die 0 en 3+ in? Ik heb trouwens ook wel eens een speen met 2 gaatjes gekocht en de gaatjes wat groter gemaakt (uitkoken met sateprikkers door de gaatjes). Dat ging perfect! Maart, ik zou misschien ff naar de Ha gaan met je meisje als ze zolang verkouden is....gewoon voor de zekerheid.... Liefs Lin
Meeting as zaterdag! Oke, darcy gaat dus ook niet mee. (miranda, ik heb mezelf maar als buddy voor jou opgeschreven, mijn nummer heb je al via de pb namelijk) Het goede lijstje is nu(?=nog niet zeker): - Marsab - Zoe84 ? - miss x - Maart ? - Miranda040172 (buddy=Rootje79) - jessica24 - Rootje79 - Saskia78 - Suus1983 - Jennifer - Ief - pomme - Joyce82 - han ? - lovewinnie ? Datum: zaterdag 12 januari 2008 Plek: Kabouterhut naast Dierenpark Amersfoort (www.kabouterhut.nl) gewoon borden richting dierenpark volgen! Tijd: 12.15 uur Tja als er nog meer mensen af gaan zeggen, kunnen we inderdaad beter over 3 maanden nog een poging wagen. We wachten nog maar even af. Groetjes! Rolinda
Goedemorgen! Leuke foto's weer meiden, ik zal binnenkort ook weer eens fotootjes plaatsen. Ik ben er vaak veel te druk voor, maar het is wel erg leuk. Wij hebben een zilveren armbandje gehad van mijn schoonouders,mar die is nog te groot voor marissa, dus nog even wachten tot haar armpje dik genoeg is en het armbandje niet meer over haar handje heen valt. Wow moons, een woonboerderij, dat is ook nog altijd mijn droom! Ik kom oorspronkelijk van de boerderij en woon nu midden in de stad in utrecht en kan er nog steeds niet goed aan wennen. Het liefste zou ik weer naar een boerderij gaan, maar ja de financien laten het niet echt toe. Hopelijk komt het er ooit nog van. Klusze in ieder geval! Darcy, jammer dat je niet mee gaat naar de meeting, maar inderdaad kunnen we het over een paar maanden nog een keer proberen. Dan kunnen er misschien meer en zijn onze kindjes ook niet zo heel erg klein meer. Maart, als marissa verkouden is gebruik ik vaak de rinikind neusspray van vsm. Dat werkt best goed bij haar, in ieder geval beter dan zoutoplossing. En anders inderdaad even naar de HA, het kan ook nog een allergie zijn ofzo namelijk.
Dames, Ik wil ook heel erg graag naar de meeting. Ik heb as zaterdag een bruiloft en weet nog niet precies hoelaat we daar naartoe gaan. Als het laat is kan ik gewoon mee naar de meeting en ander heel erg jammer wil er wel graag bij zijn.
@zoe: mja dat werkt met honden makkelijker dan met katten ben ik bang en zoals ik reeds had verwacht.. blijft mevrouw vechten tot ik khet opgeef en had geprobeerd het in een stukje zalm te stoppen.. denk kan het altijd proberen... maar mooi niet dus anne vindt de babygym trouwens nog niet zo spannend maar ze kan er ook niet zo goed bij... dus misschien dat dat het is (al heb ik het nog niet zien proberen.. ze begint meestal gewoon meteen te pruilen als dat ding in zicht komt) haren, kleding etc zijn wel favoriet @maart: mja dat ze ook zo vrolijk kan zijn maakt het huilen ene kant wel moeilijker.. maar andere kant ook een stuk dragelijker
Hey dames hier weer een paar drukke dagen (achter de rug?)) Eerst wilde ons dametje 's nachts niet slapen en nu opeens overdag weer helemaal niet. Nu slaapt ze 's nachts wel (op 2 of 3 voedingen na) maar het is dus nog vermoeiend. Ze drinkt opeens ook minder goed, zou het mss weer een sprongetje zijn? Saskia: de pil mss verpulveren en door iets heen mengen wat ze erg lekker vind? anders met handdoeken aan de slag, altijd rot die pillen geven. Wat ik zelf erg leuke reptielen vind zijn steppevaranen maar daar moet je heleaas wel een horizontale bak voor hebben. mss is een leguanensoort leuk? worden wel erg! groot maar je hebt volgens mij ook soorten die kleiner blijven. Wat een leuke foto van anne! Moons: oh lekker een woonboerderij! zou ik ook wel willen maar helaas geven de financien ok maar ruimte voor een (klein) rijtjeshuis. Rian: jeetje meid jij treft het ook niet. Wel prettig dat jullie als vrienden uit elkaar gaan maar het lijkt me toch moeilijk. dikke knuf voor jou. marsab: het is idd wel erg prettig als je even naar huis kan. fijn dat het meegevallen is. Darcy: zo jij mag als meteen weer lekker aan de slag. gelukkig no pressure foto's: erg leuk weer, zal morgen ook weer eens een foto proberen te plaatsen van Daniëla die haar knuffels in 1 stuk probeert op te eten. ga straks lekker met mijn schoonzusje winkelen maar eerst er proberen 1 in slaap te krijgen.....
Als je een dagje gespeeld hebt op het kdv, is thuis in slaap vallen met je rups (na een partijtje stoeien) wel heeeerlijk.....zzzzzzzzzz.........
@han: ik ben al jaren gek van kameloens.. maar daar zitten best veel haken en ogen aan... andere optie vind ik daggekko's maar die heb ik nooit gehad.. dus eerst maar eens kijken wat daar voor nodig is leguanen zijn idd ietsje groot al zag ik laatst wel leuke die niet supergroot worden.. maar tis niet helmeaal mijn ding sinds ik ooit voor 1 opvangleguaan gezorgd heb (ding vrat je op als je niet uit keek.. en dat was pas 30cm groot... daar moest nog minstens een meter lengte bijgroeien... ) @darcy: leuke foto!
Is het eventueel niet te overwegen als er meer mensen afvallen het op een ander dag te doen? Heb gisteren Cursus gehad, het was heerlijk even weg te zijn en even niet thuis of op het werk maar gewoon iets nieuws. Ik baal zo van mijn baan, ik word er echt ongelukkig van Morgen weer lekker 2 dagen vrij. @Saskia.. Vrolijke foto van Anne, heel lief! @Maart, Ik zou ook even langs de HA gaan. Heb je een weekje binnen blijven, gesneden ui en een iets warmer badje helpt ook weleens. Yocena is ook verkouden voor paar daagjes en dan weer niet, en een maand later weer. Blijft aan de gang.
Hallo meiden! @ Savita: Mooie jongen, je Niels! Enneuh, ik hoop inderdaad dat Keld weet dat ik z'n mama ben! @ Marsab: Fijn dat het zo lekker ging op het werk! Is wel druk zeker, zo voor een klas staan? Leuke foto van Aiden trouwens! @ Saskia: Die katten toch.. :-& Trouwens, die dierenartsen zijn altijd komisch, alsof het zo simpel is om een kat/hond pilletjes of zalf te geven! Anne ziet er erg goedgezind uit! @ Lovewinnie: Ook zo'n mooi kindje! Lekker geshopt? Heb de laatste dagen ook veel nieuwe spulletjes geshopt, het was nodig! @ Moons: Leuk, zo'n boerderijtje! @ Darcy: Lijkt me erg moeilijk als ze je komen 'controleren'. Ik krijg al de bibbers als ik denk aan voor een klas te staan, brrrr.. Leuke foto! @ Rian: Ik blijf het enorm jammer vinden voor jullie, maar jullie moeten doen waar jullie het gelukkigste van worden! Keld laat soms ook staan hoor!
net terug van het CB: +30 gram oftewel nog niet genoeg... maar ze is in ieder geval niet verder afgevallen ze zegt uit te gaan van zo'n 150-200gr per week voor zulke ukjes. dus 30 gr. in 6 dagen is niet helemaal eh.. goed maarja.. je moet ergens beginnen he misschien dat het dan toch van die nuvaring kwam