@ Saskia: Nou, ze moeten niet teveel ineens willen. Ze is toch bijgekomen, of niet soms? Ieder kindje is toch anders?
leuke fotoos virginie en ja.. ik was al blj dat er in ieder geval IETS bij is gekomen ben toch bang dat het met die nuvaring ook vorige maand al neit goed ging maarja.. niets meer aan te doen nu.. behalve goed voeden en anne weer lekker laten groeien
@ Saskia: Dankje ! Zolang ze niets mankeert en geen gewicht blijft verliezen is er niets aan de hand, vind ik. Maar zij hebben natuurlijk hun cijfertjes enz..
mja morgen toch naar de kinderarts ook zal het die eens voorleggen ook maar het huilen lijkt nu toch wel minder te wroden en asl ze nu ook weer gaat aankomen.. denk ik dat we snel klaar zijn bij die kinderarts
Hoi meiden! Ik heb zin in zaterdag! Mijn zusje komt op bezoek uit Den Bosch en die wilde ook wel mee, is goed toch? ze vind het trouwens niet erg om iemand op te halen uit brabant? er was iemand die nog vervoer zocht? Ze weet alleen nog niet of ze vrijdagavond al komt naar hilversum of zaterdagochtend, als ze zaterdagochtend naar hilversum komt vanuit den bosch wil ze wel mensen meenemen, ze heeft een landrover met alleen een voorbank en heel veel ruimte achterin...ik hoor het wel! Hier verder alles goed, net weer afspraak gemaakt met VK ivm nieuwe zwangerschap, best raar, ben er nog steeds niet aan gewend... Rian: echt balen van je relatie, we hebben al die tijd met je meegeleefd, toch wel raar om te horen dat jullie nu uit elkaar gaan, ben er sip van! saskia: echt fijn dat het huilen minder wordt, je bent er nu al zo lang mee bezig, echt knap! ik wordt al gek als ze een huilurtje heeft, echt respect voor jou! maar dat van die reptielen snap ik niet helemaal, bij mij moet er toch veel haar op zitten vrees ik, man of dier! (kom ik aan met mijn spanjaard!)hihihi!
ik wilde toch even publiekelijk Maart bedanken voor de mooie banner die ze voor mij gemaakt heeft! dankjewel lieve Maart! ik ben er helemaal superblij mee!
@jeniffer: dat geld voor de meeste mensen "helaas" vind ik alles leuk haar of geen haar zegmaar en eh.. gezellig toch a ls je zus mee gaat?
thanks rootje! ik wacht nog even af tot mijn zusje terug belt, ze zocht nog opvang voor een puppie waar ze voor zorgt, dan weet ze of ze vrijdag al komt of zaterdagochtend, ik zal lovewinnie een pbtje sturen als ik het weet, scheelt toch als je in de trein moet met maxicosy etc.
saskia: you are a dirty devil! a dirty mind is a joy forever toch? kan me zussie ook thuis laten zitten, maar ze vind dit ook leuk, ze hoort mij natuurlijk al maanden over dit forum en jullie kletsen!
@ Jennifer: Ik heb ook liever een harig beest! Alhoewel, een harige spin zegt me ook niets hoor, al ben ik niet bang van spinnen, te grote exemplaren kom ik liever niet tegen! Hoe is het trouwens met je zwangerschap? Is het alsof het altijd zo geweest is? Of lijkt het al lang geleden? @ Saskia: Hopelijk blijft het huilen meer om meer achterwege! Lijkt me beter voor je humeur! Niet dat het lijkt alsof je er veel last van hebt, ik zou gek worden, vrees ik .
HOERAA Jennifer! Het is gelukt je banner Eindelijk! Inderdaad het waren geen 2 banners, maar 1 banner met 2 banen hihi..
@Saskia: Anne drinkt toch goed uit de borst, nietwaar? Wat voor melk heb je, of hebben ze het daar niet over gehad? Toen ik nog bv gaf, had ik vette melk en kwam Ollie 300-400 gram per week (!) aan - is ook niet helemaal de bedoeling Volgens mij, afgaand op de vorlijke webcam-foto, komt die kleine van jullie echt wel tot haar recht Hoe vindt ze flesvoeding eigenlijk, drinkt ze dat net zo graag als bv, of merk je verschil? @MissX: balen he, als je werk niet leuk meer is Kun je ondertussen gaan rondkijken, of is de cursus specifiek voor je werk bedoeld en blijf je nog even? Pfff... gezin, werk, huis, sociaal leven - dan zoek je natuurlijk niet 'even' een andere baan... hoop i.i.g. dat je veel voldoening kan halen uit de cursus Ik blijf voorstander van een volgende meeting, dus mócht die er komen, dan ben ik van de partij Ollie pruttelt, tijd voor fles en badje Fijne avond, meiden!
@darcy: mja.. niet over gehad eigenlijk denk ook omdat het eerst wel altijd goed ging ze vind fv beduidend minder dan bv heb ik het idee maar dat is niet zo erg voorlopig wat mij betreft @virginie: ik denk ook dat het beter zou zijn voor mn humeur ja want dat geeft het inderdaad af en toe weleens op @fotootje: mja ik had nou ook niet echt het idee dat ze wat te kort kwam... zelfs niet met al het huilen wijkverpleegkundige zei ook voor het wegen nog "goh lekkere bolle toet.. ziet er goed uit" dus denk dat als ik vrijdag weer ga wegen dat ze misschien nog wel wat beter uit de verf (weegschaal) komt
@meeting: ik baal dat ik dit moet zeggen, maar ik kan zaterdag niet mee. Ik baal er ontzettend van, maar Jesper is ziek en heeft nu koorts. Vind het niet vertrouwd om dan aanstaande zaterdag dik 2 uur heen en dik 2 uur terug te rijden. Wilde zelf erg graag heen, maar ja, Jesper gaat natuurlijk voor, dat zullen jullie wel begrijpen. Ook ik ben natuurlijk voor nog een meeting en iedereen erg veel plezier zaterdag! Vind het echt heel erg jammer.
Goede avond meiden! Nou dat was me het weekje wel zeg. Vanmiddag hebben we de crematie van mijn collega gehad. Was erg treurig allemaal en niemand begrijpt echt waarom hij dit besluit heeft genomen. Ons bedrijf was goed vertegenwoordigd, sowieso 48 personen met de bus mee en heel veel op eigen gelegenheid. De zaal was helemaal vol en er moesten veel mensen ineen andere zaal de dienst via een scherm beleven. Was een heftige dag. Die vriend van ons ligt nog op de hartbewaking. Zoals t er nu uitziet krijgt ie iig een pacemaker (schrijf je dat zo?) Ook wel heftig allemaal. Hij heeft onderzoeken gekregen maar daar is niets uitgekomen. Deze twee dingen bijelkaar heeft behoorlijk wat spanning met zich meegebracht. Ik kan dat goed merken aan de bv. Ik had gewoon echt niet genoeg voor Tygo, gelukkig hadden we een voorraad in de vriezer. Zondag ben ik om de twee uur gaan kolven en dat heeft mi wel iets geholpen om de productie op gang te houden. Ik werd echt een soort verdrietig bij het id dat ik met de bv zou moeten stoppen. Nu komt er wat meer uit gelukkig. Leuke foto's weer. Vakantie; Wij gaan volgende maand op wintersport (nou ja Winterberg) en Tygo gaat mee. Hoop een beetje te kunnen skien, hoewel ik niet zo'n onwijze skifan ben. Gaan met schhonzus en fam. een van hun kleintjes hebben al skiles en we passen om en om een ochtend op de ander en Tygo. Ben benieuwd hoe dit gaat, eerste vakantie. Zijn nu al aan t puzzelen hoe we alles in de auto moeten krijgen. Zomer boeken we nog niets. Hebben een andere boot gekocht en vriend is die nu aan t opknappen. Hopen daar leuke weekenden mee te gaan beleven en ms wel wat langer weg. Boot krijgt een slaapplek voor twee personen maar is verder niet echt groot (maar wel leuk) Rian; Wat erg zeg dat jullie uitelkaar zijn. Gelukkig wel vrienden. Sterkte! Marsab Super zeg dat de eerste dag meegevallen is en erg lekker dat je zo dichtbij woont. Is het leuk of gaat toch je voorkeur naar de kleuters? Suus; Succes met Jesper. Hopen dat ie snel opknapt [/u]
@ Patries Ja Hier ook wel t een en ander veranderd op t werk. Degene die mij vervangen heeft blijft FT en ik heb t id dat ik een beetje haar hulpje ben geworden Kinderwagen bak wordt hier al te klein. Zal wel niet zolang meer duren voor we t zitje gaan gebruiken. Ik heb een paar jaar geleden op een reisbureau gewerkt Vooral Mallorca en Menorca waren erg populair bij mensen met jonge kinderen. Deze eilanden werden ook wel de baby eilanden genoemd haha. Gaan ook nog een weekend naar Landal GreenParcs. Met mijn ouders en zusje met vriend. Leuke banners!