September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@joepie: de ka schreef "MUPS" voor
    volgens mij zijn dat idd die tabletten
    de apotheek gaf capsules mee omdat dat makkelijker was

maar ik mocht de korreltjes die erin zaten dus niet helemaal fijn maken...
    wij geven het ook met een spuitje in dr mond ipv een theelepeltje
    misschien ga ik het vandaag ook maar eens met een lepeltje doen
    ze eet prima van een lepeltje dus wat dat betreft is het misschien wel zo mkkelijk ook :)

ze keek gisteravond wel veel vrolijker... maar volgens de KA kan het best een weekje duren voor het werkt
    ben benieuwd dus

het zou toeval kunnen zijn natuurlijk
    maar misschien wilde ze daaromw el continu gedragen worden
    toen ik last had van maagzuur.. was het ook veel erger als ik lag tenslotte ;)
    en in dr bedje wilde ze ook enkel slapen met een handdoek onder het matrasje zodat het niet helemaal recht ligt

2. Saskia78

gaaf zo'n boerderijtje moons

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Getver, rijd net een begrafenisstoet door de straat :confused:
    Ik denk dat ze bij een huis hier iets verderop vandaan komen, daar was zaterdag een hoop heisa, 2 ambulances, een brandweerauto, 2 politie auto's en de CHP ik dacht toen al dat er een hart aanval geweest was daar, hele straat stond vol met mensen, en op gegeven moment ging alle heisa weg en de CHP bleef.. Gok dat die persoon t dan toch niet gehaald heeft ben ik bang :(

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo meiden,

@ Han: Deze nacht ook zo lekker geslapen?

@ Lovewinnie: Jij hebt ook een leuke uitstap achter de rug zeg! Hopelijk gaat Alicia de wandelwagen in de toekomst wél leuk vinden!

@ Saskia: Tja, gelijk heb je, als jullie voor een tweede gaan, heb je toch al de ervaring met een huilbaby, dan sta je tenminste niet meer voor verassingen! :D
    Wat zielig trouwens voor Anne, moet niet handig zijn, zo'n plaszakje :( .

@ Darcy: Succes met je nieuwe fiets! Trouwens, ik hoop eind dit jaar ook voor een tweede te gaan hoor!
    Mmm, moeilijk trouwens, Ollie meenemen of bij oma laten. Ik zou het erop wagen en hem lekker bij oma laten!

@ Miranda: Gefeliciteerd met jullie woning!

@ Rootje: Fijn dat alles goed is met Marissa's heupje! :D

@ Patries: Hopelijk heb je snel een volledige nachtrust!

@ Moons: Wat een leuk huis zeg!

@ Mobielfreak: Nooit leuk om te zien hé meid?

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    oeps 2x

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey meiden!

Onze oplader van de laptop is kapot en zonder oplader valt hij gelijk uit...Dus nu maar ff posten vanaf de vaste computer.
    Vandaar dat ik ook weinig te zien ben hier! :(

@ meeting: Eerst ff dit...Ik heb net een berichtje gehad van Zoë mijn smsbuddy en zij komt dus zaterdag NIET naar de meeting.
    Ze kon geen vervanging krijgen op haar werk.
    Aangezien ik met haar mee zou rijden, valt dit dus in duigen....
    Ik lees ook dat er onwijs veel meiden toch niet gaan.
    Daarom vind ik het zelf (sorry ik bedoel dit niet lomp!) niet echt de moeite meer waard om dat hele eind te rijden...als er toch heel weinig meiden komen!
    Ik heb dan ook besloten om ook niet te gaan....
    Ik vind het echt heel jammer en had ook ontzettend veel zin om te komen, maar goed.
    Ik vind het dan ook een beter plan om de meeting uit te stellen, bijv. naar volgende maand! Natuurlijk kunnen de anderen zaterdag wel gewoon gaan, maar een 2e meeting is idd een goed voorstel!
    Nogmaals, het spijt me! :(
    Het lijkt me gewoon leuker als bijna iedereen kan en niet maar een paar.

@ saskia: hopelijk heb je het truitje nog niet gehaald voor mij, zoja dan spijt het me maar ik kan hem zaterdag dus niet overnemen!! Kun je hem nog terugdoen?! :oops:
    (sorry sorry sorry!)

Ik ben mijn huis aan het schoonmaken en ga hier weer mee verder, dus tot de volgende post! :D

7. Saskia78

hmm mja ik heb nu een diepvrieszakje verbouwt tot "luier" in de hoop dat dat beter gaat.

btw.. losec met eem lepeltje ging ook idd :)

8. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Wij zijn ook erg blij met het huis. De verbouwing doen we zelf samen met mijn schoonvader en wat kennissen. De woning staat in Wedde, klein plaatsje in de provincie groningen. 10 minuten van winschoten, 20 minuten van groningen ongeveer.

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Moons: da's ook grappig, kennisen van ons hebben 3 jaar geleden een boerderij gekocht in Vlagtwedde!

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Dat is 5 km van hier. Mijn schoonzus en zwager wonen daar ook. Toevallig zeg.

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

MEETINGNIEWS

Oke, als Marsab en zoe dan niet meegaan, wordt het lijstje als volgt:

- miss x - Saskia78
    - Miranda040172 (buddy=Rootje)
    - jessica24 ? - Rootje79
    - Jennifer - Ief
    - Pomme ? - Joyce82
    - han ? - lovewinnie ?

Jessica en pomme hebben nog steeds de pb niet gelezen, dus nog niet zeker of zij wel komen.
    Dus als ik het zo bekijk gaan we dan in ieder geval met 7 meiden en baby's (evt nog mannen?). Tenzij er nog meer het de moeite niet (meer) waard vinden om te gaan en hun geduld kunnen bedwingen tot de volgende meeting die we gaan proberen te organiseren.
    Die meeting gaan we toch echt wel proberen, want het is inderdaad veel leuker als (bijna) iedereen kan. Hoewel dat niet wil zeggen dat het nu niet gezellig kan zijn natuurlijk ;)

Groetjes,
    Rolinda

12. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Wij zijn ook erg blij met het huis. De verbouwing doen we zelf samen met mijn schoonvader en wat kennissen. De woning staat in Wedde, klein plaatsje in de provincie groningen. 10 minuten van winschoten, 20 minuten van groningen ongeveer.

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Moons: da's ook grappig, kennisen van ons hebben 3 jaar geleden een boerderij gekocht in Vlagtwedde!

14. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Dat is 5 km van hier. Mijn schoonzus en zwager wonen daar ook. Toevallig zeg.

15. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

MEETINGNIEWS

Oke, als Marsab en zoe dan niet meegaan, wordt het lijstje als volgt:

- miss x - Saskia78
    - Miranda040172 (buddy=Rootje)
    - jessica24 ? - Rootje79
    - Jennifer - Ief
    - Pomme ? - Joyce82
    - han ? - lovewinnie ?

Jessica en pomme hebben nog steeds de pb niet gelezen, dus nog niet zeker of zij wel komen.
    Dus als ik het zo bekijk gaan we dan in ieder geval met 7 meiden en baby's (evt nog mannen?). Tenzij er nog meer het de moeite niet (meer) waard vinden om te gaan en hun geduld kunnen bedwingen tot de volgende meeting die we gaan proberen te organiseren.
    Die meeting gaan we toch echt wel proberen, want het is inderdaad veel leuker als (bijna) iedereen kan. Hoewel dat niet wil zeggen dat het nu niet gezellig kan zijn natuurlijk ;)

Groetjes,
    Rolinda

16. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Moons: echt super zo'n enorme boerderij, lucky you! wat een knots van een gebouw, sterkte met verbouwen enzo!

Patries en miranda: dankjwel voor jullie zorgen. Gelukkig is Gwyneth een rustige baby die veel slaapt. Ik voel me wel misselijk, maar hoef niet over te geven, ben ook vreselijk moe, was ik ook bij Gwynnie de eerste drie maanden, dus het gaat over...het is soms wel zwaar om drie keer per dag de honden uit te laten, ik loop dan echt met lood in mijn benen en een baby op mijn buik in het bos, maar het gaat over!

gaat zaterdag dan nog wel door? Mijn zusje komt trouwens morgenmiddag al naar hilversum vanuit Den Bosch, dus meerijden vanuit brabant kan helaas dan niet (lovewinnie?).

17. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    MissX: echt super eh die banner? en ik heb nu ook een gave avatar! ben er superblij mee, ik hoor er echt bij nu! jippieieieie!

18. Saskia78

hmm wij zijn nog van de partij

en dus evt. ook een "ride" vanaf rotterdam.
    dat past wel in de auto :)

btw.. het plasje is gelukt \o/
    zo maar gauw wegbrengen.

19. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    sas: succes met je plasje en tot zaterdag dan maar! see you in de kabouterhut!

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ja ik ga zaterdag ook hoor, mijn man moet werken, dus ik ga gewoon lekker met marissa en jullie naar de dierentuin. Er is dus ook nog plek in mijn auto voor 1 volwassene en 1 baby vanuit utrecht.

Saskia, fijn dat het gelukt is met het plasje!

Deel Deze Pagina