September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hey all weer even een berichtje van deze kant.
    Weer 2 dagen gewerkt en nu nog een en dan weer lekker vrij. Zondag is de laatste dag in lange tijd dat remco en ik samen vrij zijn dus die gaan we optimaal benutten. Ik vind het behoorlijk pittig hoor zo'n nieuwe baan (vandaag ingewerkt op een nieuwe afdeling die ik de helft van de dag alleen heb moeten doen) in combi met het mama zijn.
    Daarbovenop is de kat ook nog eens ernstig ziek (nierproblemen) en is 3 dagen in de kliniek opgenomen geweest en als klap op de vuurpijl ligt de vriend die kanker heeft in het ziekenhuis. Het gaat erg slecht met hem en de medicatie heeft niet aangeslagen :cry: :cry: :cry:

Zoals jullie dus wel begrijpen is ik niet echt happy.

Suus: gewoon op je strepen gaan staan, het is toch te gek dat ze daar gewoon maar wat doen zonder overleg!

Simke: zoals de rest al zegt gewoon je eigen gang gaan. Hier gelukkig geen slechte ervaring met cb.

Saskia: wat een enorm leuk filmpje! Wij gaan volgend weekend zwemmen als we met de familie een weekendje weg zijn.

Zo nu ga ik even bankhangen en me zielig voelen ;)

2. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @joepie: gaat het goed met de groente? Wij willen als Jesse over de 4 maand is ook graag met groente beginnen, maar dat wordt hier eigenlijk gewoon verboden door het cb (niet dat ik me van nu nog echt veel aan ga trekken, maar toch). Ik weet dat wachten soms beter is ivm de darmpjes, maar sommige artsen raden juist aan om het na 4 maanden wel te gaan proberen, je ziet dan wel of ze er aan toe zijn. Vandaar dat ik me dus afvroeg hoe het bij jullie gaat.

Verder heb ik normaal ook niet van die schoonmaak aanvallen, maar het moest wel weer eens gebeuren en je kunt je gewoon lekker afreageren met een doekje! En het resultaat is natuurlijk ook erg prettig!

Groetjes Simke

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!

Ff snel een berichtje van mijn kant.
    Ik zie dat er niet veel meiden meer over zijn voor de meeting en ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kan helaas ook niet van de partij zijn :cry:
    Kyra is net weer 3x op het KDV geweest en is weer super verkouden en erg aan het hoesten. Zie het dus niet zitten om op pad met haar te gaan. Baal er ontzettend van, want had me er erg op verheugd, maar zij gaat toch voor zoals jullie wel zullen begrijpen.
    Ik weet dus ook niet of de meeting nog doorgaat, maar voor de meiden die toch gaan heel veel plezier, have fun!
    En ik ben er ook zeker voor om in het voorjaar een meeting te plannen, dan zijn onze ukkies toch alweer wat ouder :( ;)

Fijne avond meiden!

Liefs xxx

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ saskia: Ik zal dalijk wat mengcupjes en spuitjes in me luiertas doen, zijn wel handig om de medicijnen mee te mengen, en ik gebruik ze toch niet meer ;)

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik wil jullie even een fijne dag vandaag en maak er een leuke dag van. volgende keer ga ik zeker mee :)

ik ga om 10.45 een fotosessie laten maken van alicia ben benieuwt of ze mee wil werken. ze heeft om 8 uur gegeten vandaag en zou dus om 12 uur weer mogen maar ze zal er om hangen :(. normaal eet ze om rond 9 uur en dan zouden we het makkelijk halen maar alicia besloot vanacht weer om 3 uur te eten en vanmorgen om 7 uur eruit. nou ja ze zullen daar wel vaker een huilende baby meemaken toch.

pfff verder moet ik woensdag weer werken, aan de enne kant heb ik er wel zin in maar ik weet ook dat ik alicia heel erg ga missen. hopelijk gaat alles goed en maakt ze er niet z'n punt van.

alicia is moe dus ga der even op bed legge.

gr sandra

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goedemorgen allen,

Ik ga vandaag niet mee, omdat ik zo verschrikkelijk moe ben door de drukte van de afgelopen dagen. Ik zal Rootje smsen.
    Ik heb last van winterblues, voor de volgende meeting in de lentemaanden wil ik graag mee!
    Veel plezier vandaag!

Ik ga maar even lekker rusten op de bank....

Liefs, Miranda

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Rootje: moet kunnen, die fv vervangen door wat fruit, lijkt me!

@Saskia: wat een leuk filmpje! Ik proestte het uit toen Job in beeld kwam, heel sereen met Anne op de arm.... om daarna enthousiast stuiterend op de "waterscooter-melodie" door het zwembad te hossen :) De combi met jouw Herman van Veen liedje was gewoon té goed! Leuk gedaan! Anne vond het wel wat, dacht ik zo?

@Miranda: winterblues... snap je helemaal. Ga zo boodschappen halen en thuis blijven de rest van de dag, Ollie kletsend in de box en mama met een dvd'tje op de bank. O nee, ik moet die stomme beoordeling van mijn school nog voorbereiden :(

Voor degenen die toch naar Amersfoort gaan (Rootje, Jennifer, Ief e.a.): heel veel plezier vandaag en graag tot in het voorjaar, dan hoop ik dat we elkaar allemaal zullen zien :D

Liefs en fijne dag vandaag aan allen!

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @all: Ollie kreeg gisteravond een eerste hapje peer - nou, dat ging er wel in :) Ons vreetzakje is niet vies van andere smaken :D

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ meeting: Veel plezier voor de dames (en mannen?) die wél gaan vandaag!

@ saskia: super leuk filmpje zeg! Wij willen dus waarschijnlijk morgen met Aiden gaan zwemmen....hihihi. Heb er veel zin in!

@ 2e meeting: wanneer zullen we dan de volgende keer afspreken?
    Als we een beetje snel een datum hebben, kan iedereen hier al rekening mee houden qua werk en zo!

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's

Saskia, wat een leuk filmpje :) Nu wil ik ook gaan babyzwemmen.

Han, wat naar zeg, ik begrijp goed dat je nu zeker niet lekker in je vel zit. Sterkte!

11. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @Darcy: het maakt Jesse ook niet echt uit wat voor smaak. Hij vindt tot nu toe alles (banaan, peer, appel, aardbei) lekker. Of het nu een smaakje is of verschillende door elkaar, het maakt hem niks uit.

We gaan vanaf vandaag standaard proberen over te gaan naar 5 flessen van 180 cc. Jesse laat nu steeds iets meer tijd tussen z'n flessen zitten en z'n schema zal er nu ongeveer als volgt uit gaan zien:
    6.00 180/6
    10.00 180/6
    14.00 180/6
    16.30 fruithapje
    19.00 180/6
    22.30 180/6 + 2 schepjes nutrix

Groetjes Simke

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi hoi,

Nou ik ben weer thuis (om 18 uur eigenlijk al). Het was echt een mini meeting, maar wel erg gezellig! Foto's heb ik niet echt, eentje maar. Hij staat in mijn album.
    Verslagje volgt vast nog wel binnenkort, maar nu niet, heb nu een druk meisje :( Ze is erg moe van de hele dag, dus nu huilerig.

Groetjes!
    Rolinda

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Haloa!

Achteraf blij dat ik niet mee ben gegaan naar de meeting!
    Kyra heeft hele ontstoken oogjes en ikzelf zit nu met buikgriep :cry:
    En alles doet me zeer, bah!
    Rootje, ondanks de minimeeting toch een leuke foto hoor!
    Jammer dat er zo weinig waren, hopelijk de volgende keer meer animo!

Ik heb vandaag ook niet veel gedaan, behalve even stof gezogen en een was aangezet, heb ik alleen maar op de bank gehangen. Ik ben ontzettend moe. Ondanks dat we echt niet mogen klagen met Kyra, want vanochtend kwam ze ook weer pas voor het eerst om 09.00u, voel ik me echt zooo moe! Als ik wakker wordt voelt het alsof ik er al een hele dag op heb zitten, maar de dag begint dan pas, pffff
    Vanmiddag ook weer heerlijk met Kyra op de bank in slaap gevallen en ik luister maar naar mn lichaam, want ik heb het schijnbaar gewoon nodig!

Meiden, fijne avond en wat mij betreft kunnen we inderdaad snel een andere datum prikken.

Liefs xxx

14. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    hoi lieve meiden ;)
    Allemaal nog een gelukkig, gezond 2008 (mag het nog :oops: :D )

Ik ben al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lan gniet meer geweest :oops: :oops:
    Heb het echt zo ontzettend druk, we gaan namelijk verhuizen naar een eengezinswoning!
    17 dec hebben we getekend voor ons nieuwe huis, dus we zijn druk aan het klussen, maar ja met twee kids :D gaat het niet zo snel.
    Wilde morgen over gaan maar dat wordt dus pas volgende week woensdag.
    Vond het erg jammer dat ik niet mee kon naar de meeting, hopelijk volgt er nog een.

Met Ayla gaat het super, ze wordt al weer zo groot, fruithapje, groente hapje.....
    Maar 's nachts doorslapen ho maar :( en kan het zo goed gebruiken nu *gaap* geef met de laatste voeding twee schepjes nutrix, maar dat helpt ook niet echt, cb adviseerde meer te geven, maar dat vertikt ze om op te drinken('s nachts drinkt ze 160) maar overdag 140.

Hopelijk gaat het straks beter als we eenmaal in het nieuwe huis zitten, en allemaal weer rustig zijn ;)

Nou meiden hoop volgende week weer actief mee te schrijven!

15. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Rootje leuke foto ;) indd een minimeeting!
    Ga echt zeker mee als er nog een komt!

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik wil even de mensen bedanken, die het voor mij mogelijk hebben gemaakt, dat ik toch mee kon naar de meeting :D

Dit dagje uit heeft me heel erg goed gedaan, meiden, jullie zijn KANJERS!

17. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Rootje, leuke foto! zijn jullie maar met z'n 4en? Klein groepje. Ben wel benieuwd naar jullie verslag en wie wie is op de foto :) Mag ik raden van links naar rechts. Jennifer - Mobielfreak - Saskia - Rootje :rolleyes:

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Jij mag niet meer raden :p

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    leuke foto van de meeting!
    Fijn dat het geslaagd was!

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Leuke mini-meeting foto!
    Schattig om te zien van die baby's!

Matthew sliep gisteren van 21.30 tot 08.30 uur....heerlijk, dat slaap heb ik nodig, heb lekker mn slaap ingehaald :)

Deel Deze Pagina