Hmm anne was dus weer niet aangekomen ondanks dat ik het idee had dat er wel wat meer "spek" op dr ribbetjes zat nu dus vrijdag weer wegen en bovendien na elke bv een flesje met 60cc fv aanbieden en liefst ook 1x per dag een heel flesje van 100cc geven. ben benieuwd
Hmm anne was dus weer niet aangekomen ondanks dat ik het idee had dat er wel wat meer "spek" op dr ribbetjes zat nu dus vrijdag weer wegen en bovendien na elke bv een flesje met 60cc fv aanbieden en liefst ook 1x per dag een heel flesje van 100cc geven. ben benieuwd
@ Ief: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Het gaat wel snel hier, bij de septembermama's! @ Darcy: Ik ben heel blij met dat vooruitzicht, want tot voor kort leek het alsof mijn vriend niet ging willen, maar dus toch, leuk ! @ Rootje: Fijn dat het babyzwemmen zo goed is gegaan, ik twijfel nog steeds, ben bang dat het water niet warm genoeg is! @ Han: Hier ook een kindje dat graag vermaakt wordt hoor! Hopelijk voel je je snel beter! Leuke foto trouwens! @ Miranda: Ook een leuke foto, de kat kijkt wel wantrouwig hoor! (Mooi beest trouwens ) @ Saskia: Balen dat Anne niet is aangekomen..
hallo ik ben er even snel alicia heeft haar 3e serrie prikjes gehaden ze weegt 6630gr en is 63cm klein . bij haar geboorte zat ze ver onder het gemiddelde en nu zit ze er boven knap he. ik mag gewoon 5 x 200 ml geven en daarbij groente en fruithapje, ik vind het wel erg veel dus ga half fruit en half groente geven. de flesjes hoeven niet helemaal op en als ik denk dat ze toe is aan 4 flesjes mag ik over stappen op 4x 210 + 7. ze heeft maar eventje gehuild met de prikjes gelukkig en is nu weer erg vrolijk, ze heeft lekker gegeten en mag nu even in de wipper tv kijken.
Hmm ik kreeg net te horen dat 100cc een "hele voeding" was voor anne zolang ze op dit gewicht zit en 5x per dag eet somehow vind ik dat wat weinig in vergelijking met de rest maar misschien dat dat komt omdat ze rest van de dag BV + 60cc krijgt het was in ieder geval geen probleem als ze die 100cc niet opkrijgt. maar vandeweek in het pannekoekenrestaurant heeft ze zelfs 120cc op dus dat word niet zo'n probleem denk ik
Yasmine krijgt 5 flesjes van 180 cc. Ze krijgt het ook wel op meestal soms blijft er een beetje staan. Ik vind 4 flesjes wel weinig daar is ze nog niet aan toe denk ik. Gisteren sliep ze meteen toen we thuis waren om 18uur en ze heeft gewoon door geslapen tot 8uur vanochtend . Echt een slaapkoppie heb ik.
Hmm zit er aan te denken om toch maar zo'n MAM-speen te gaan halen anne lag net onwijs moeilijkte doen... had dus flesje gehad.. (niet helemaal op) maar wilde daarna dus weer aan de borst nouja.. ok.. geen probleem 10 seconden later: duim in dr mond 10 seconden daarna: tepel en dat eh.. nog een keer of tig.... maar ze wilde echt zuigen.. want dat flesje wilde ze dus echt niet meer ondanks dat er nog wel wat in zat. pff.. lastig kind misschien toch die mamspeen maar eens halen alhoewel ik het wel fijn vind als ze aan mijn borst ligt iopv aan een stukje plastic
Ief: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik moest er zelf ook heel erg aan wennen, dus laat je maar lekker gaan wat betreft huilbuien, het helpt!bij ons zit er maar 10 maanden leeftijdsverschil tussen zometeen, ben je wel overal meteen vanaf toch? think positive! Morgen moet ik voor het eerst weer naar de VK, het hele verhaal begint weer van voren af aan! geniet ervan meis! saskia: wat leuk dat baby zwemmen, wil ik ook gaan doen, als Gwyn wat meer prikjes heeft gehad en wat meer spek heeft, ik kijk nu nog teveel tegen haar ribbenkastje aan! Gwynnie drinkt nu 2X 200 cc en 3X 165cc, kan je het een beetje vergelijken, volgens mij waren onze baby's bijna net zo oud toch? Ik vond het jammer dat ik niet meekon naar de dierentuin, dat is altijd wel jammer als je thuis hondjes hebt die rond 15:00-16:00 weer uitgelaten moeten worden, helaas zat mijn man al een week in madrid voor zaken... En dan 17Euro voor een dierentuin om daar maar 1 uurtje te kunnen zijn...tja...kabouterhut was wel een hele goede lokatie dacht ik...en amersfoort dierentuin is ook super! Wij wonen maar een kwartiertje rijden ervandaan, dus dat viel gelukkig mee! toen we thuiskwamen had onze hond toby al een groot blok hout uit de mand voor de openhaard gepakt en gesloopt, een bende in huis dus!
Ief: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik moest er zelf ook heel erg aan wennen, dus laat je maar lekker gaan wat betreft huilbuien, het helpt!bij ons zit er maar 10 maanden leeftijdsverschil tussen zometeen, ben je wel overal meteen vanaf toch? think positive! Morgen moet ik voor het eerst weer naar de VK, het hele verhaal begint weer van voren af aan! geniet ervan meis! saskia: wat leuk dat baby zwemmen, wil ik ook gaan doen, als Gwyn wat meer prikjes heeft gehad en wat meer spek heeft, ik kijk nu nog teveel tegen haar ribbenkastje aan! Gwynnie drinkt nu 2X 200 cc en 3X 165cc, kan je het een beetje vergelijken, volgens mij waren onze baby's bijna net zo oud toch? Ik vond het jammer dat ik niet meekon naar de dierentuin, dat is altijd wel jammer als je thuis hondjes hebt die rond 15:00-16:00 weer uitgelaten moeten worden, helaas zat mijn man al een week in madrid voor zaken... En dan 17Euro voor een dierentuin om daar maar 1 uurtje te kunnen zijn...tja...kabouterhut was wel een hele goede lokatie dacht ik...en amersfoort dierentuin is ook super! Wij wonen maar een kwartiertje rijden ervandaan, dus dat viel gelukkig mee! toen we thuiskwamen had onze hond toby al een groot blok hout uit de mand voor de openhaard gepakt en gesloopt, een bende in huis dus!
drie keer geplaatst! sorry girlies! moijn computer is mega traag vandaag en als ik dan kijk wat er aan de hand is , post ie em weer opnieuw, excuses!
advies gevraagd: wij hebben toen ik zwanger was van Gwynnie een nieuwe mountain terrain buggy gekocht bij de kidsfactory in Amsterdam, nu hebben wij natuurlijk zeer binnenkort een nieuwe wagen nodig waar twee kleintjes in kunnen. Nu is het zo dat wij de wagen nog never nooit niet gebruikt hebben omdat Gwyneth altijd in de draagzak meegaat naar het bos, hij staat nog te blinken op zolder! hebben jullie ervaring met dat soort dingen? vroeg me af of we hem konen omruilen voor een dubbele met bijbetaling natuurlijk, tis zo zonde anders, goedkoop was ie niet en op marktplaats krijg je er weinig voor terug denk ik...wat denken jullie? tips?
hmm ik zou inderdaad gewoon die winkel bellen... wie weet toen wij onze kinderwagen kochten mochten we evt. als er wat onverwachts gebeurde ook gewoon de bestelling cancelen. misschien dat er hier nu ook wel wat te regelen is.
@Jennifer: ik lach me scheel! Heet jouw hond Toby? En de andere Ollie? Ik heb een zoon die Olllie heet en een hond genaamd... Toby! Hahahaha @Saskia: tuurlijk is een speen nix meer dan wat plastic, maar zuigbehoefte blijft zuigbehoefte en ach, als ze er genoeg van heeft, dan smijt Anne die speen wel aan de kant, hoor Het kan iig een hoop onrust en gehuil schelen, waarom niet. W.b. CB: bijvoeden dus. Nou ja, komt ook wel weer goed. Op het filmpje zag ik iig een lekker meisje rondhopsen op de armen van haar ouders
@darcy: mja verder doet ze het prima hoor maak me gek genoeg ook nie gek van de zorgen.. terwijl ik dat wel zou verwachten komt denk ik omdat het verder eignelijk gewoon steeds beter gaat blijf in ieder geval ondanks dat ze niet echt aankomt een redelijk positief gevoel houden daarentegen besef ik wel degelijk dat ze echt moet gaan aankomen anders gaat het niet goed straks.. maarja.. hoop dat de flesjes gaan helpen dus.
darcy: dat je baby Ollie heet wist ik natuurlijk al, wij vonden Oliver een hele mooie naam voor als wij een jongetje zouden krijgen, en dus afgekort Ollie zou heten, maar ja, dan zit je toch met je hond...kijken mensen wel raar op als je hard Ollie ZIT en AF! roept! hihihi...en die andere heet inderdaad Toby, ook wel toobs...heel grappig dat jullie hond Toby eet en jullie zoontje Ollie, hoe verzin je het toch? leuke namen, we hebben goede smaak!ha!