Wat een toeval Ollie en Toby Onze klein meid heeft laatst van 21.30 tot bijna half elf geslapen, dus langer als 12 uur kan dit kwaad. Ze is de laatste tijd trouwens erg vervelend. Ze doet zo moeilijk met aankleden, het word nu echt een mensje met haar eigen willetje. Met drinken doet ze weleens moeilijk. Ze is heel snel afgeleid en soms wilt ze meer dan 5 flessen per dag. Ik zit nog op de 180 plus 6 scheppen 5x per dag Ik zit overal en nergens met mijn hoofd. Ik ga binnenkort op alles en iedereen reageren.
@darcy: friso 1 hypoallergeen btw net toch maar een MAM-speen gekocht ben benieuwd.. net wilde ze hem niet.. maarja toen was ze verder ook gewoon blij en tevreden dus denk dat dat sowieso niet het juiste moment was oh en wat ik net had.. komt een man in de supermarkt naar me toe: "hee halloo" dus ik zeg nog braaf ook gedag en dacht nog zou ie me met iemand anders door de war halen? bejaarde man.. kan best he dus naar de drogist.. en toen ik er uit kwam: "oh wat lief.. hoe oud? 3 weken?" dus ik nog "nou eerder 3 maanden" stopt ie me 10 euro in mn handne.. moet ik maar at leuks van kopen! heb nog geprobeerd het af te wijzen.. maar dat kon echt nie tvond hij en hij had toch een belastingvoordeeltje gehad.. dus ik moest er maar mooi wat leuks van kopen.... (en ik ooit maar bang zijn dat de grote boze stad zo onpersoonlijk zou zijn *grin*)
Ja het kán nog gekker... wij hadden een papagaai die Saskia heette... en een andere kat van ons, nu allang overleden, heette Jenny. Wat dacht je van onze twee cavia's, Noor en Suus? Maar nu neem ik jullie in de maling Ik vind het in elk geval erg grappig dat Ollie en Toby (Toob bij ons) in onze beide gezinnen voorkomen, Jennifer @Saskia: wat schattig van die man, dat ie dat doet en je laat delen in zijn blijdschap, he!
Je bent weer lekker bezig Darcy! Saskia: groot gelijk dat je een speentje hebt gekocht. Wij (nou ja ik) wilde er eigenlijk ook helemaal niet aan maar hebben het toch maaar uit noodzaak gebruikt op een gegeven moment. Ze heeft momenten dat ze hem de hele dag en nacht wil en de laatste week spuugt ze hem meteen weer uit zodra ik hem probeer te geven. Miss x: tja ze worden groot..... Daniëlla vind omkleden nog steeds er leuk. Morgen weer tijd voor iedereen, ga nu bankhangen.
mja ze is dus al heel de dag rustig en ligt nu dus in de box te slapen! je zou het bijna niet geloven tis dat ik er naast zit zegmaar
Whahahaha! Nou, idd toevallig 3 pakken pampers gehaald van de week, en toen de billendoekjes laatst in de aanbiedeing waren 4 6-packs! Ik word rijk van de babyzegels!
Ief: gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat jullie even aan het idee moeten wennen, maar aan de andere kant: wel heel leuk straks twee kleintjes kort na elkaar!
Is het niet leuk om onder ons lijstje een klein lijstje te maken met de uitgerekende data van de nieuwe zwangeren erbij? Moeten ze natuurlijk wel even de datums laten weten!
Morgen aan allen! @Noor: da's wel leuk ja. Jennifer, Ief, Las, Jikke en (wie was de 5e?): willen jullie je uitgerekende datum enz. doorgeven? @Patries: hoe staan de zaken in Dubai, alles goed daar @Miranda: ik moet nu toch telkens denken aan je als ik naar school fiets. Waar ongeveer woon je in Zaandam Zuid? @all: is jullie kindje ook zo spartelend en druk? Ik weet niet wat Ollie bezielt, hij beweegt alle kanten op (hij oogt wel heel vrolijk), ik ben hem weer gaan inbakeren. 't Kind lijkt wel ADHD te hebben! W.b. fruithapjes/groentenhapjes: gaven jullie meteen een potje, of alleen een paar hapjes fruit/groenten?
Hoi lieve allemaal, Wow, wat veel zwanger Gefeliciteerd! En zo snel al! Die kriebels komen bij mij dan ook weer helemaal naar boven. Ik ben hier niet zo veel te vinden want met mijn gezondheid gaat t sinds ik werk (althans probeer te werken) niet zo goed. Ene ontsteking na de andere. Keel, kaakholte, voorhoofd en nu weer blaasontsteking. Door dat alles nogal oververmoeid. Mn weerstand werkt dus niet echt mee. Gelukkig gaat t met Sophie helemaal super en is ze een lief schatje. Onlangs hadden we goed nieuws. Misschien weten jullie nog dat Sophie een aangeboren bobbeltje bij haar billetjes heeft. Uit echo is gebleken dat er verder niets ernstigs is. Binnen drie maanden wordt bolletjes operatief verwijderd. Dat vind ik nog wel eng hoor onder narcose, maar schijnt licht roesje te zijn. Lijkt me ook super voor een tweede te gaan, maar eerst maar eens ontzwangeren en mijn weerstand op peil brengen. Voel me ook erg schuldig naar mn werk toe, maar gelukkig reageren ze heel sympathiek. Tja, kan er zelf natuurlijk ook weinig aan doen. Voor iedereen een dikke x Leuke foto van t uitje trouwens. Jammer dat er zo weinig waren. x Sophie
Goede morgen mama's Saskia, wat lief van die meneer. De kans dat je dat nog een keer meemaakt is wel erg klein denk ik Sophie, Betershap! en gelukkig is het niks ernstigs bij die kleine meid. MissX, Yasmine begint nu ook lekker eigenwijs te doen. Ze wil steeds in verschillende posities haar flesje hebben. Echt een mensje nu inderdaad.
Goodmorning Ladies, Effe wennen, het is woensdag en ik ben aan het werk ! Maar ben hier alleen, dus lekker achter de pc.. @ Sophie: Gelukkig is er niets ernstig aan de hand met je kleine meid! Narcose is wel eng, zeker voor zo'n kleintje, maar alles zal wel goed gaan. En hopelijk gaat het met jou ook snel beter! @ Darcy: De 5e was Kvptje. Keld is trouwens ook een lekker actief kindje, soms denk ik ook dat hij ADHD heeft, maar het zal wel normaal zijn. Ze hebben zoveel te ontdekken.. Over het fruithapje; na 2 dagen at Keld al een heel potje op, nu maak ik het zelf als ik thuis ben en hij eet volgens mij minstens 200g. @ MIssX: In het weekend slaapt Keld gemiddeld zo'n 12uur achter elkaar. Nou, ik ga er mij niet druk in maken, het moet zijn dat hij het nodig heeft. Ik zou me niet teveel zorgen maken. Hier trouwens ook een kind met een eigen willetje (vind ik eigenlijk net fijn, voor het ogenblik!) en hij houdt er ook niet van, het aankleden. Nou ja, het moet toch hoor.. @ Saskia: Nou, dat is wel lief van die man! Maar ik begrijp best dat je eerst verbaasd reageerde. Ik zou niet weten wat ik er van moet denken, moest ik dat voorhebben!
Ja hoor, hier ook een druk spartelende dame. Gisteren ondernam ze ineens de eerste poging tot kruipen tot groot vermaak van papa en mama Ze lag op haar buikje op het speelkleed op de grond en ineens trok ze haar beentjes in en zat ze op handjes en knietjes en begon zowaar kruipbewegingen te maken. Ze kwam nog niet echt vooruit, maar de poging was wel goed. Echt wel een heel erg grappig gezicht. Maar ja, nu moet mama maar snel het huis babyproof gaan maken, want stel je voor dat ze het ineens doorkrijgt en er vandoor gaat... Ik ga nu maar weer snel aan het werk. tot later weer meiden!
Ik ben vandaag begonnen met lijnen. Ik ben het echt zat die kilo's moeten er nu echt af want voor je het weet is het ook weer zomer. Ik voel me zo echt niet lekker in mijn vel. Ik wil 8 kg eraf. Ik hoop dat het lukt. Ik heb ook een vakantie geboekt voor in april. Lekker een week naar de zon in Egypte. Ik heb echt zon nodig : ben vorig jaar niet op vakantie geweest ivm zwangerschap. Heb ik ook weer iets om naar uit te kijken.
hallo DAmes! Kom ik ook weer een keertje hoor! Nu ik werk en nu de laptop kapot is, ben ik hier gewoon erg weinig te vinden! Ik heb volgens mij zelfs last van afkick verschijnselen! Maar het gaat allemaal goed hier! Aiden is een schat en mijn zus (die oppast) is ook helemaal verliefd op hem! Het kolfen op het werk gaat ook super! Heerlijk dat je op deze manier de BV door kan zetten! Wat kan je trouwens weer genieten van je vrije dagen zo! Als je zw. verlof hebt, zijn de vrije dagen zo vanzelfsprekend! Nu had ik echt zoiets van: Yes vrij t/m zondag! Ik ga niet op iedereen reageren, dat is gewoon té veel... Maar ief: van harte meid! geniet ervan. liefs en knuffels voor jullie allemaal!
@ Maart: Hopelijk slaagt je dieet meid! Effe doorzetten (en misschien sporten?). By the way, ik vraag me af wanneer we überhaupt zouden moeten sporten, daar heb ik echt geen tijd voor hoor! Heb me nu een step aangeschaft die ik ga proberen te gebruiken. Ik zei wel proberen hé! @ Marsab: Fijn dat alles goed gaat met Aiden! @ Rootje: Je zal het maar voorhebben, je draait je hoofd eens en ineens baby weg! Zo'n vaart zal het niet lopen, zeker? Nog een halfuurtje werken en dan bij mijn lieve schat!
@ saskia: Sorry kon niet reageren op je sms, beltegoed is op Maar wel vaag gedoe zeg van die 10 euro, hihihi zulke mensen tref ik nou nooit hoor , was het maar zo hahaha