@ rootje: Super zeg, Marissa is duidelijk een vlugge hihihi alleen maar leuk toch? Alhoewel, ze zijn maar zo kort zo klein en afhankelijk.. Hier eentje die dus echt niet meer wil draaien, ja wel met hulp, maar niet op eigen kracht hihihi
Goedemorgen all! Vanmorgen vroeg wakker om half 8 door kraaiende Matthew die vrolijk wakker is Hij is ook heel druk en spartelend, dat is normaal. Hij wil teveel doen maar dat kan hij nog niet allemaal, dat maakt hem boos. Dan gaat ie huilen, echt een druktemaker! Ik woon op de Jaspersstraat (torenflatje). Binnen enkele maanden verhuizen we naar Belgischestraat in de wijk Rosmolenbuurt. Lekker op loopafstand naar het centrum Gisteren de hypotheek goedgekeurd en koopakte getekend. Nu de overdracht nog. Jouw Ollie is een dag jonger dan de mijne, begint nu al aan fruithapjes. De mijne nog niet want we willen even wachten tot hij 4 maanden oud is. Daarom zijn we voorzichtig begonnen met meer rijstebloem. Normaal gesproken krijgt hij bij zijn laatste voeding (voor hij gaat slapen) 180 ml 5 schepjes en 1 schepje rijstebloem. Nu ook 's morgens als hij wakker wordt. Heeft Ollie geen last van zijn darmkrampjes? Eerlijk gezegd kan ik niet wachten met het geven van fruithapje...
Hi ladies! Maart: wat lekker een vakantie naar Egypte! En meteeen een mooie voet achter de deur bij het lijnen! Marsab: Ik kan idd ook veeeeeel meer genieten van mijn vrije tijd sinds ik weer aan het werk ben. Vind het zo fijn ook om weer naar huis te gaan na een (lange) dag! Miranda: wat lekker dat het allemaal zo vlot verloopt met de hypotheek, wanneer is de overdracht? Sophie: ik had na de geboorte van Isa indertijd ook een zuperlage weerstand, heel vervelend, normaal nooit ziek en toen om de haverklap. Ik pikte ook via Isa alle kinderziektes weer op.. Tja, je kunt niet meer doen dat zorgen dat je goed in je vitamines zit en zo uitgerust mogelijk bent, maar ja...... Wat fijn dat het niks ernsitgs is bij Sophie! Rootje: wat schattig! Mmmm maak je borst maar nat!
Hoi meiden, Reageer even snel. @Ief: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Super hoor. Gewoon lekker gaan genieten. @andere zwangeren: Hoe voelen jullie je? Al echt zwanger? Geniet er allemaal maar lekker van. Is toch iets heel bijzonders, dat weten we allemaal. Sorry dat ik even niet op iedereen reageer. Maar ben op dit moment erg moe en heb erg rare week achter de rug. Daarnaast is Jamie erg huilerig vandaag en vraagt alle aandacht. Heb heb nu is bedje gestopt en is gelukkig is slaap gevallen. Toch misschien het sprongetje wat eraan zit te komen? Hij wil zo veel, maar ja het lukt het dan allemaal net niet. Hij vindt dat echt niet leuk, wordt huilerig hiervan. Erg zielig om te zien. Maar ja hij moet even geduld hebben en dat lukt het ineens vanzelf. sorry meiden moet even mijn verhaal kwijt. Afgelopen zondag zat ik thuis, deed de tv aan en kwam er in beeld dat we maandag een vrije dag hebben omdat de meeste wegen, bruggen en tunnels zijn afgesloten. Ik Jamie zijn nursery op gebeld, Ja dat klopt, ze waren net alle ouders aan het bellen. Nursery dus dicht. Daarna Marc gebeld, die wist van niets, die zat in vergadering. Mmm dan maar werk gebeld, die wisten ook van niets. Toen vriendin gebeld, en die wist het. .... President Bush is in Dubai en omdat ze bang waren (wrs) voor evt aanslagen zouden gedeeltes van Dubai afgezet worden en tja dan kan je je werk etc niet bereiken. Dus we hadden afgelopen maandag ineens vrij. Was die dag ook heel erg stil, echt heel bizar. Daarnaast regent het al enkele dagen hier. Dat is voor Dubai begrippen niet normaal. En dat zijn ze hier dus ook niet gewend en is het land niet op aangepast. En ja hoor gisterochtend moest ik naar mijn werk. Bleek het de hele nacht geregent te hebben, dus overal en echt overal water op de wegen. Ze kennen hier geen afvoer, dus alle wegen stonden blank. Ik heb er dus ruim 1,5 uur overgedaan om op mijn werk te komen. Dit kan ik makkelijk is een half uurtje rijden. De regen kwam maar meer en meer naar beneden en het werd alleen maar erger. Hoorden steeds meer nieuws over hevige ongelukken met doden , wegen die afgesloten waren, waren niet meer te bereiken, eeuwig lange files, scholen die gesloten waren ivm lekkage en noem maar op. Je zag ook overal auto's aan de kant van de weg, die dus verzopen waren. Echt niet normaal. Tja dan zit je toch beetje in stress, vooral omdat Jamie op de nursery zit. Straks kan ik hem niet halen, is alles ondergelopen etc. Toen heeft mijn collega me naar de nursery gestuurd om hem op te halen, dan maar mee naar kantoor. Ik dus snel nursery gebeld dat ik eraan kom. Kom ik daar. Zie ik Jamie heel stilletjes in een wippertje zitten, sabbelend op zijn handjes en met zijn knuffel in zijn hand. Naast hem zat een ander babytje hard niezend en snotterend en ja hoor op Jamie zijn Speen te sabbelen. Nou ik kon mijn ogen niet geloven. Dus ik zo tegen die meid, sorry hoor maar volgens mij sabbelt dat andere jongetje op Jamie zijn speen. Kreeg dus alleen een sorry naar mijn hoofd. Wat als ik er niet was geweest? Hadden ze de speen dan gewoon terug gegeven aan Jamie? Terwijl dat kindje volgens mij ziek was die naast Jamie zat. Toen ik Jamie oppakte greep hij ook meteen naar mijn borst (doet hij echt alleen als hij honger heeft). Ik dus heeft meneertje gegeten? Ja half uurtje geleden. Tja maar hij heeft nog steeds honger. Nou dat kon niet. Nou meiden ik kon dus wel janken. Ik voel me echt heel klein worden. Zal Jamie het echt wel leuk hebben hier? Doe ik er wel goed aan om hem daar te brengen? Dit gevoel kwam ook omdat ze mij hadden verteld dat er max 6 babytjes per dag in het huisje zouden zijn. Maar wat denk je. Liggen er gewoon 5 kindjes op een matrasje op de grond te slapen en nog eens 5 in de babybedjes (dit waren allemaal kindjes ouder dan 1,5 jaar). Is dit normaal? Dit is toch veels te druk voor de babytjes. Overmaat van ramp was het 3e babytje hevig aan het huilen of wel krijzen. Ik voelde me diep ongelukkig, dat zou Jamie volgens mij ook zijn als hij daartussen zit. Tuurlijk is hij stil daar, dat zou ik ook zijn. Ik heb wel wat dingetjes gevraagd, over de speen hoe dit kon gebeuren, waarom hij niet genoeg melk heeft gehad en waar al die kindjes vandaan komen. Kreeg allemaal excuses over me heen. Tja dat wil ik niet. Ik wil mijn kindje gewoon op een veilige plek brengen en dat ze hem genoeg aandacht/liefde geven. Op tijd eten geven, zijn luier verschonen etc. Niet dit. Ik voelde me echt beroerd. Heb Marc opgebeld en die heeft later de headteacher van de nursery gesproken. Zij maakte dezelfde excuses naar Marc toe. Ik baal hier enorm van. Morgen moet Jamie weer naar de nursery. Kan ik hem wel met een gerust hart achterlaten? Bah Overmaat van ramp is mijn werk ook nog niet ju van het. Mijn baas kan me niet eens aankijken. Lijkt wel of ik iets heel ergs heb gedaan. Heb wel mijn collega gesproken, die is net terug van vakantie. Maar die liep ook allemaal maar te mopperen over hem en dat ze ecth niet blij met hem is etc etc. Tja wat moet ik hiermee. Ik voel me absoluut niet gewenst op mijn werk en ik doe ook nog eens r*t klusjes. Marc heeft vanavond een sollicitatie per telefoon voor een baan in NL. Ben benieuwd. Zou zo graag willen dat we terug konden. Ik ben het gewoon zat. Ik wil dit niet meer. Mijn baan is k*t, Jamie zijn opvang maakt me onzeker, Marc is niet happy met zijn baan, mis mijn familie. Bah, maar ja je kan niet zomaar je koffers pakken en terug gaan. Dat werkt gewoon niet. We hebben net een auto gekocht om mee terug te nemen naar NL, tja die moet min. 6 maanden oud zijn om belastingvrij mee te kunnen nemen. Hebben hier nog ander geldzaken die afgerond moeten worden en dan nog de reis terug. Kost handen vol geld. We zouden minstens eind dit jaar, begin volgend jaar terug kunnen. Maar soms denk ik dat ik dat niet ga trekken. Ik heb het gewoon gehad. Het lijkt hier voor ons gewoon op te houden. Sorry meiden voor mijn gezeur. Maar ik ben erg verdrietig hierover. Ik moest het gewoon even kwijt. Veel liefs, Patries
Meis dat is GEEN gezeur! Je moet het er gewoon allemaal uitgooien, daar zijn we toch ook voor?! Ik kan me niet helemaal verplaatsen in je situatie, maar het lijkt me erg moeilijk! Het is te hopen dat Marc wordt aangenomen, dan kunnen jullie langzaamaan deze kant weer op komen, hoe dubbel dat wellicht ook is. 6 maanden is natuurlijk ver weg, maar je kunt dan wel gaan aftellen en hebt weer iets om naar uit te kijken! W.b. de opvang: kun je een gesprek aangaan, waarin je bijv aangeeft over die 5 kinderen die ze max per groep zouden nemen etc? Dat zijn hun woorden geweest, dus dan moet het niet per definitie anders zijn! Een uitzondering is natuurlijk altijd mogelijk, maar het moet wel een uitzondering blijven! En in het ergste geval: zijn er andere opties? Is het voor jullie financieel haalbaar als je bijv zou stoppen met werken voor de laatste maanden? (Als je het toch niet naar je zin hebt.....) Gooi het er vooral wel uit hier, ermee blijven rondlopen heeft al helemaal geen zin! Sterkte en liefs Noor
patries: wat een verhaal zeg kan me voorstellen dat je jamie het liefst er nooit meer naar toe brengt maar eh.. je hebt wienig keuze he misschien toch vaker eens midden op de dag komen binnenvallen zonder aankondiging en inderdaad eens een stevig gesprek hoop voor jullie dat je snel naar .nl terug kunnen. oveigens.. dachten wij dat anne wel sneller dingen zou gaan doen nu ze niet meer zo huilt... ligt ze zich inmiddels op dr rug af te zetten zodat ze verschuift... probeert ze op dr buik op dezelfde manier vooruit te komen (wat natuurlijk niet lukt nog) heeft ze zelf dr flesje vastgehouden vandaag en zag ik dr dus net gewoon met die speen in dr handje liggen *wow*
Ja bizar he, meiden - doet je kind opeens allemaal dingen die je niet verwacht! Ollie sloeg vandaag de halve huisraad van de commode en de speen gaat mondje in, mondje uit... of wordt gewoon weggesmeten (en dan mag mama 'm halen.) Hij zit nu praktisch rechtop in zijn wippertje, want liggen vertikt meneer. Pfff... @Patries: zou nogmaals een gesprek aangaan op de nursery. Ik vind het ook een beetje te overvol klinken, maar misschien was er een goede reden voor dat moment? W.b. voeding en speen - blèh, dat moet gewoon goed gaan en wat raar dat ze daar niet beter op letten. Desnoods een name tag aan het speentje van je kind, wat jou? Overigens kwam ik maandag Ollie halen op het kdv, lag hij ingebakerd in een Pacco doek - prima, was ook afgesproken, maar dan moet ie natuurlijk wel eerst zijn vestje UIT! Hebben al zo'n warmbloedig kind, vind je het gek als ie dan niet wil slapen Nah ja, ga maandag een aantal routines van thuis nog eens doornemen, dat scheelt ook voor de dames op het kdv
Leuk hoor saskia als ze opeens vanalles door beginnen te krijgen Mss was dat wel een groot deel van het probleem dat ze vanalles wil maar niet weet hoe! Hier heeft Daniëlla ook opeens veel meer door en ligt nu hevig aan haar babygym te trekken en boos te wezen dat ze hert ding niet in haar mond kan krijgen. Patries: Jeetje kan me idd voorstellen dat je dan baalt. Ik sluit me bij de woorden van noor aan. Marsab: mooi dat het kolven zo goed gaat. Hier gaat het ook nog goed maar het bigint nu wel langer te duren voor ik er genoeg uit heb. Hoe lang en hoe vaak kolf jij? Rootje: ow wat schattig! Daniëlla is als ze op haar buik ligt wel hevig met de benen aan het schoppen en dan maar boos wezen als ze niet vooruit komt Darcy: tja erg handig een kdv maar dan moeten ze natuurlijk wel de dingen aanhouden van thuis.
@Miranda: wij geven Ollie nog geen fruit- of groentenhap, hoor. Hij heeft tot nu toe 2x een klein theelepeltje peer mogen proeven, da's alles. Kan je trouwens die rijstebloem ook overdag door de flesvoeding mixen? Ollie slaapt 's nachts door, maar overdag kan ie soms na drie uur al echt honger hebben (en hij krijgt al 5x 180 met 6 scheppen Forte voeding! ) @Han: geweldig dat je nog kunt kolven - had jij niet aanvankelijk juist enorme stuwing? @Patries: nog 'even' over Dubai - las met begrip je verhaal (en da's echt geen geklaag, hoor!) Kán je eventueel eerder stoppen met werken? Misschien biedt dat ook meer lucht voor je en voor je kind? Ondertussen wellicht eens kijken wat er allemaal vrij komt in Nederland? En Miranda, gefeliciteerd met het nieuwe huis
gaaap even een kort berichtje van mijn. ik heb vandaag weer voor het eerst naar bijna 1 jaar weer gewerkt en het valt me erg zwaar. ferdi bracht haar weg en ik haalde haar op. ze heeft het erg goed gedaan en veel gelache, gespeelt en geslapen. thuis aangekomen was ze ook erg vrolijk maar wel moe dus naar wat geknuffel en der flesje is ze lekker naar der bedje gegaan en daar ligt ze nu nog in. me nieuwe baan beviel me ook erg goed moet ik zeggen en heb er totaal geen spijt van. dat momentje voor mezelf is zo heerlijk en wat een toffe collega's. ik ben wel erg moe nu en thuis aangekomen naar een lange fietstocht (heb al 6 mnd niet gefietst) en eindelijk bij me voordeur aangekomen (3 hoog) kwam ik er achter dat ik me post niet had gepakt. ik alicia neer gezet naar benede gerent en weer terug. ik viel bijna nee bij de deur zo moe was ik en alicia lagge . ik plof neer op de bank en moest echt zeker 15 min bijkomen hihi. nou ik ben boodschappen doen misschien dat ik vanavond nog even langs kom maar beloof niks
@ Ief; gefeliciteerd! @ Saskia; wat lief van die oude man, zeg! Ik had laatst ook dat ik hier op het dorp liep en dat er een vrouw in de wagen keek en zei; Aaah die is zeker een paar weekjes oud? Uuuhmm... nou, nee hij is al vier maanden! @ Darcy; Niels kan ook heel erg druk zijn, spartelen en doen. Wil dan ook niet op schoot zitten maar alleen in de wipper of box. Nou ja, zo lang ze lekker levendig zijn, zal het wel goed zijn, toch? @ Marsab; fijn dat Aiden het goed doet bij de oppas, is toch een hele geruststelling. @ Patries; wat een vervelende situatie. En ik maar jaloers zijn dat je lekker altijd in het zonnetje zit, is dus ook niet alles. Sterkte ermee meid! @ Lovewinnie; Tsja het zal zeker niet meevallen ineens weer gaan werken als je er een jaar tussenuit bent geweest. Hopen dat het een kwestie van wennen is. @ de andere meiden! Ik heb alles gelezen, maar als ik op iedereen moet reageren zit ik hier vanacht nog (en ik moet eigenlijk nog heeeeel veel in het huishouden doen....) Met Niels gaat het sinds vandaag weer wat beter; afgelopen dagen veel gespuugt en nog steeds een beetje aan de diarree. Dus op een gegeven moment de dokter gebeld en die zei dat er momenteel echt een virus in de omgang is, want ze werd helemaal plat gebeld met mensen die hetzelfde probleem hadden. Ze adviseerde ORS te halen en dat hebben we gedaan. Gelukkig issie nu weer een beetje de oude...
@ Savita: Blij te horen dat het weer een beetje beter gaat met Niels! Nooit leuk, een ziek kind. @ Lovewinnie: Een aanpassing hé, meid, na zo lang! Wel goed dat je blij bent en dat het leuke collega's zijn. Is heel belangrijk, vind ik! @ Darcy: Hier hetzelfde hoor, Keld slaapt goed door s'nachts, maar overdag heeft hij na 3 uur ook honger. Geen probleem, zolang er s'nachts geslapen wordt vind ik! @ Saskia: Ik denk dat je meid écht hoogbegaafd is hoor! Fijn dat ze ineens zoveel kan! @ Patries: Tjee, wat een verhaal zeg . Hopelijk hebben jullie een goed gesprek met het kdv, dat je je een beetje beter voelt. En hopelijk kunnen jullie heel snel naar NL terug, je hebt het blijkbaar nodig! Meiden, ik ben zo graag mama! Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat ik een kindje heb. Het is zo raar dat alles zo vlot is gegaan. Ik wist echt niets af van baby's en vroeg me tijdens mijn zwangerschap af waar ik in hemelsnaam aan was begonnen en hoe ik dit kind moest verzorgen.. Maar het loopt allemaal vlotjes (tot nu toe weliswaar). Gelukkig is Keld een leuk, gemakkelijk kind, dat zal de zaken wel vergemakkelijken. Hij heeft wel zijn eigen willetje enzo, maar dat vind ik juist fijn.. I'm so in love!
Augustusbaby's 2007: Virginie83:Keld (22-08-2007) FV3180 g & 49 cm (geboorte) 6210 gram/ 58 cm (laatste controle 12/11) Miss X:Yocena (25-08-2007) BV, 4310 gram/ 54 cm Noor: Chris en Tijn (26-08-2007) FV 5705gram (geboorte 2125)- 63cm / 6025 gram (geboorte 2490) - 63,5cm dmc: Dean (29-08-2007) FV 4160 gram/52 cm Joepie:Esmay (30-08-2007) FV 4510 gram/55 cm Mobielfreak: Tim Owen (31-08-2007) FV 2910 gram / 48 cm (geboorte) 6235 gram / 61 cm (3 januari) Septemberbaby's 2007: Brigitte: Judith (01-09-2007) BV en FV 3340gr/50cm (geboorte); 4700 gram/54,5 cm (1 nov); 5810 gram/59,5 cm (3 jan) Newlymom: Yassine (02-09-2007) BV/ FV3380gr (geboorte); 4520gr/54cm Geertje1985: Sam (03-09-2007) FV 3730gr en 53cm bij geboorte Mouschy Marijn Ejan Elad (04-09-07) BV 3960 gr. bij geboorte , 7060gr / 63cm op 4 januari 2008 Jessica: Ayla (06-09-2007)FV, 3370 gr/51 cm (bij geboorte 2420 gr/43cm) Ief: Lyn (07-09-2007)FV, 4700 gr/56 cm (bij geboorte 3110 gr/48cm) Joyce82: Kyra (08-09-2007) BV, 6270 gr/60 cm (bij geboorte 3660 gr/51 cm) Zoë: Tara (11-09-2007) FV, 5500gram/63cm (bij de geboorte 3570 gr/51 cm) Rootje: Marissa (11-09-2007) 3BV/2FV (bij geboorte 3055g/50cm) 5980g/62cm op 10 jan Lovewinnie: Alicia(12-09-2007) BV/FV, 5800gr/56cm(bij geboorte 46cm/3160gr) Maart: Yasmine (12-09-2007) FV, 6515gr/63cm(bij geboorte 50cm/3360gr) Marsab: Aiden Kyen (13-09-2007) BV, (3060 gram/ 51 cm bij geboorte) 6380 gram/ 60,5 cm op 7 jan. Suus: Jesper (13-09-2007) FV 4960 gr/56 cm bij geboorte Rian: Daimy (14-09-2007) FV (3800 gram bij geboorte) 4920/59 cm op 16 november Gonzo: Thijs (15-09-2007) BV 3485 gr/50 cm bij geboorte, 4115 gr/53 cm op 12 oktober Ilonaw: Kaitlyn (16-09-2007) FV (2440 gr/ 44cm bij geboorte) 4540 gr/54.6 cm op 19 dec Sophie (Maaike): Sophie (20-09-2007) BV 4700 gram/55 cm (geboorte: 3700 gram/53 cm) Moons:Milan (21-09-2007) BV 4320 gram/55.5 (geboorte 3370 gr / 52 cm) Simke: Jesse (24-09-2007) FV / 7430 gr / 64 cm op 3 jan.(4005 gr. / 54 cm bij geboorte) Patries:Jamie (25-09-2007) BV 6550 gram/62.4 (geboorte 3774 gr / 55.5 cm) Saskia: Anne (25-09-2007) BV, 4430 gram/ 58 cm (geboorte 3205gr en 49 cm) Han: Daniëlla (28-09-2007) BV, 5940 gram/ 62 cm (3580 gr/51 cm bij geboorte) Miranda040172: Matthew (29-09-2007) FV / 7400 gram/67 cm (geboorte 4345 gram/55 cm) Modigliani:Timothy Aidan(29-09-2007)FV/5900 gram/62 cm (geboorte 3675 gram/54 cm) Darcy: Oliver (30-09-2007) BV / 7120 gram / 62 cm Oktoberbaby's 2007: Jennifer: Gwyneth (03-10-2007) BVof FV 3500 gram / 53 cm Afspraken: 15 januari: lovewinnie; alicia 3e prikjes 16 januari: Zoë; Tara 3e prikjes 31 januari: Marsab; Aiden fysio ivm voorkeurshouding 1 februari: Ollie 3e prikken 7 februari: Matthew 3e prikken 7 februari: Rootje; Marissa 3e prikjes 18 februari: Noor: Chris en Tijn CB 18 februari: Han; Daniëlla 3e prikken 21 februari: Jesse 3e prikken
Lees hier net dat er alweer 5 mama's zwanger zijn? Wie allemaal....... In ieder geval gefeliciteerd allemaal... wanneer zijn jullie uitgerekend? Ik ga eerst nog maar even wat ontzwangeren.... krijg langzaam weer een beetje mijn oude figuur terug en zit ook eindelijk weer wat lekkerder in mijn velletje..... Ben het werken aan het opbouwen dus dat is een goed teken!
Voor de mama's met kindjes met losec Ik lees dat jullie aan het prutsen zijn met lepeltjes enzo..... Tip: in de apotheek vragen om een 10 ml spuitje. Hier doe je de halve tablet in en daar dan ongeveer 5 ml handwarm water bij.... dan kun je de tablet oplossen maar echt oplossen doet het nooit. Je krijgt hele kleine witte bolletjes (daar zit de werkzame stof in en die bolletjes moeten heel blijven anders heeft het geen zin om het te geven) en een wat roze drap... ja kan dan het spul met het spuitje rechtstreeks in het mondje spuiten... Zo hebben wij het ook met Judith gedaan toen ze losec kreeg...... en ik snap de apotheek van saskia niet hoor.... die capsules zijn veel lastiger.... wij doen bij die kleintjes altijd de orginele losec mups... welke dosering hebben jullie kindjes eigenlijk?
ja dat virus heeft judith ook gehad.... het gaat echt rond bij die kleintjes (en hier hebben papa en mama het ook gehad). Wij hebben judith ook ORS gegeven......
@brigitte: ik begin er wel handigheid in te krijgen inmiddels geloof ik vandag zat het er in zo'n 10 minuten in *grin* met een spuitje idd.. want met een lepeltje voegt weinig toe had ik het idee overigens.. zeverde ze vandaag al die bolletjes er bijna weer uit overigens.. 10mg hier
nog even wat leuk fotomateriaal van vanmiddag oh zie dat ik hem hier niet mag plaatsen omdat het 9 pixels te groot is dus maar even klikken dan: http://annedaniels.nl
Thanks voor al jullie felicitaties. Moeten nog steeds aan het idee wennen. Pff en die bevalling he... Bahbah hahaha! @Saskia, wat een leuke foto'tjes! Je blijft maar foto's maken van je kindje he? Ben ook helemaal verliefd! @Patries, vind ik geen klagen hoor meis. Heel begrijpelijk dat je je zo voelt! Het is ook best wat om je kleine ventje zo alleen bij hun achter te laten en dan gebeurt ook nog eens dit allemaal wat je nog onzekerder maakt! Kan me ook voorstellen dat je lekker weer terug wil naar NL. Je gaat op een gegeven moment toch je roots missen he? Nou kom maar snel hoor, dan kan je bij de volgende meeting zijn hihihi. Zo ik ben echt gebroken.. Moet wel zeggen dat ik meer energie heb dan met de zwangerschap van Lyn. Komt misschien ook wel omdat de hormonen nog in mijn lijf zitten. Wel raar hoor zo'n kleine spruit weer in mijn buik! Fijne avond ladies! Liefs
@ Saskia: Leuke foto's alweer! Hier in de buurt worden ze rijk van mij, met al mijn foto's die ik laat ontwikkelen! @ Ief: En hoe voel je je? Tja, die bevalling.. Nu weet je tenminste wat het is, maar of dat goed of slecht is??