hmm tja ik moet ook nodig eens sporten had nooit een topfiguur hoor maar ben nu slanker dan ooit.. en eh.. het ziet er nog steeds niet uit *grin* vroegah.. was ik dan wel wat dikker.. maar eh.. alles was gewoon stevig en tja.. te dik is echt niet mooi maar nu stuk slanker en alles is slap... tja dat is het oko niet vond ik het te dikke.. toch "mooier" wat dat betreft gelukkig verhult kleding wel veel maar sporten meot er toch van komen weer borsten kopen.. brr das met dokters dan maar slappe borsten hoor *grinnik* gevoel dat ze hier nu al aardig gekrompen zijn.. uberhaupt nog voor ik echt gestopt ben met bv :/
Heej meiden, bedankt voor de tips, ook het zeiltje voor in de auto, niet aan gedacht. Ik heb even jullie foto´s bewonderd, geweldig. Jullie moeten zo trots zijn, dat gevoel lijkt me echt geweldig. Mobielfreak, wat vervelend allemaal zeg, ook raar dat de uisarts dit niet eerst met jullie bespreekt. heb je nog wel vertrouwen in die man? Liefs
Goedemorgen meiden, Bah, deze ochtend moet ik werken, haat het op een zaterdagmorgen! Straks krijgt Keld voor het eerst een groentehapje, ben benieuwd of dat er ook zo vlot in zal gaan als zijn fruithapjes. Voordeel is dat hij nu weet 'hoe het moet', maar de smaak is natuurlijk niet zo lekker! We will see.. Nu effe bijlezen!
@ Saskia: Hier is er wel variatie in kleur, maar tot nu toe heeft hij nooit volgehangen, alles blijft netjes in de luier! @ Anoek: Mijn eerste reactie op dat kraamverband was 'O my God, wat moet ik hiermee?' Tja, na de bevalling wist ik het wel!! Heb het de eerste dagen echt nodig gehad, na een week ben ik overgegaan op maandverband en na zo'n 2 weken was het vloeien gedaan, gelukkig! @ MIssX: Wat is er aan de hand meid? Misschien effe tijd nemen voor jezelf, gaan relaxen ofzo? @ Darcy: Als je kleintje het aangeeft, dan zal het zijn dat hij er aan toe is, dus, lekker doen! Over die rijstebloem, ik geef het normale aantal schepjes voeding, plus nog een schepje of twee rijstebloem. @ Joyce: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Elke keer ik een ander smaakje geef aan Keld, trekt hij een vies gezichtje, maar na de 2e hap is dat gedaan. Ik heb hem al banaan-appel gegeven, banaan-peer en nu banaan-meloen (wat ik persoonlijk niet erg lekker vind). Mijn ma heeft hem al banaan-kiwi gegeven, en eigenlijk loopt alles vlot naar binnen. @ Mobielfreak: Jij moet echt een sterk persoontje zijn hoor, met alles wat je al hebt meegemaakt! Ik zou het niet echt waarderen moest mijn huisarts zoiets doen.. @ Marsab: Zoveel opstaan . Hopelijk gaat het deze nacht beter hoor! @ Figuur: Ik ben al effe weer op mijn oude gewicht, weeg eigenlijk minder dan voor mijn zwangerschap, maar ben niet echt blij met het uitzicht. Waar zijn mijn borsten gebleven??????? Ik was al niet gezegend met een grote boezem, maar nu.. Aangekleed valt dat mee, maar als je naakt ben kan je echt niets verbergen.. En geld voor een borstvergroting heb ik niet hoor !
@ Joyce:Gefeliciteerd met je verjaardag!! @ Mobielfreak: Belachelijk wat je huisarts deed! Ik zou een ander huisarts nemen. Ik hoop dat je snel van de kinderbescherming af bent! @ Marsab: Wat vervelend dat je nu slopend moe bent van vannacht. Ik hoop dat je vanavond beter gaat slapen als de kleine doorslaapt. Ik probeer Matthew overdag veel wakker houden met tussendoor 'n klein uurtje slapen. Dan slaapt hij 's nachts lekker door. Gisteren heeft hij bij elkaar ca. 3 uurtjes geslapen en de rest van de dag is hij veel wakker. Hij sliep gisterenavond rond 22.00 tot 09.15 uur vanmorgen @ all: Jullie cups worden minder, de mijne is juist 1 cup toegenomen dus ben ik desnoods 3 nieuwe bh's gehaald. Ik kreeg voor mn verjaardag Hunkemoller kadobonnen.
hoi ja hier ook grotere borsten heb ook een maatje meer een D cup en dat is niet altijd fijn hoor heb behoorlijk last van mijn nek en rug dus dat is ook een nadeel hoor. wij gaan boodschappen doen want esmay wordt morgen gedoopt dus we hebben een feestje. doei
Ja de mijne is van c naar D cup, maar de omvang is hetzelfde gebleven. Succes morgen voor de doop van Esmay!
Hey meiden, Meld me hier ook weer eventjes. Ten eerste natuurlijk bedankt meiden voor al jullie lieve woorden. Jullie zijn me een stel schatten. Het gaat hier allemaal weer wat beter. Voel me iig wat rustiger in mijn lijf. Mijn werk is wat beter. Heb mijn collega vertelt graag wat nieuwe dingen bij te willen leren en dat vondt ze allemaal prima. Kreeg ook te horen dat ze een nieuwe receptioniste gaan aannemen, die dus die r*t klusjes mag gaan doen. En ik krijg dus andere taken. Heb maar besloten om zo aardig mogelijk te doen tegen mijn manager, gewoon vrolijk naar mijn werk te gaan. En het leek donderdag nog te werken. Hij deed ineens aardig terug Dus wie weet dat wat positieve straling helpt. Ik hoop het iig. Ik doe iig mijn best. Marc heeft het ineens druk met de sollicitaties. Hij heeft zijn gesprek met NLse bedrijf gehad, ze waren erg onder de indruk. En ja hoor hij mag aankomende week op 2e gesprek (dit is telefonisch). Daarnaast heeft hij donderdag ook nog een sollicitatie gehad bij een bedrijf hier in Dubai. Nu is hij ook weer op gesprek bij een ander bedrijf. En vandaag werd hij ook nog gebeld dat hij maandag meteen op een workshop mag komen voor weer een ander bedrijf (dit is zelfde bedrijf als in NL, maar dan voor het Dubai kantoor). Dus het ballende begint te rollen. Baan in NL zou natuurlijk super leuk zijn, maar ja dan hebben we wrs maar 2 maanden om te verhuizen. Das echt te kort. Dus misschien dan toch een nieuwe maar wel beter betaalde baan in Dubai. Zodat Marc een goeie ervaring op kan doen, wij wat meer kunnen sparen, misschien zelfs kunnen verhuizen naar een mooi huisje met tuin. En dan over ruim een jaar terug gaan. Het wordt nu in eens wel erg spannend allemaal. Krijg er helemaal de kriebels van. Zullen we hier dan toch nog een jaar fijn kunnen wonen? Ik hoop het maar. Even vraagje aan jullie: Jamie is laatste dagen erg huilerig. Heb het gevoel dat hij wat zuur heeft, spuugt veel melk op. Hij is ook erg druk/lastig tijdens bv geven. Hij schopt/slaat/overstrekt zich, en lacht en blaast bellen tussendoor. Ik snap er even helemaal niets van Iemand een idee wat dit kan zijn? Hij heeft het vooral overdag. Misschien stomme vraag: Waarom geven jullie eigenlijk rijstebloem aan jullie kindjes? O ja en wat voor maat luier (Pampers) dragen jullie kindjes? Jamie slaapt nu sinds een paar dagen van 22-23 tot 5-6 uur. Voor hem heel wat. Maar nu is hij dus iedere keer kletsnat van de plas. Hij draagt luier nr. 3, volgens mij zijn die tot 9kg. Maar soms heb ik het idee dat ze al iets te klein zijn, vooral doordat ze knellen om zijn beentjes (tja meneer heeft lekker spekpoten ). Heb vandaag maatje nr 4 gekocht, is vanaf 7kg. Zijn er meer kindjes die die al dragen? Ze zien er vrij groot uit. Zo dat waren mijn vragen en mijn verhaal. Zal nu kijken of ik even op sommige van jullie kan reageren. Veel liefs en kus, Patries
@Joyce: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! @MissX: jeetje meid balen dat je niet lekker in je vel zit. Hoop dat je je snel beter gaat voelen. Misschien een lekker verwendagje. Kan soms wonderen verrichten. Hoe gaat het nu op je werk? @Anoek: Wauw al weer 37 wkn zwanger. De tijd vliegt. Meid geniet er nog maar even van. En voordat je het weet is het zover en heb je jullie wondertje in jullie handen. Succes met de laatste loodjes. Mooie foto's trouwens in je album. Mooi buikje. @Joyce: Jij geeft Kyra toch ook bv? Zag dat je met haar fruithapje bent begonnen. Dacht ook dat het beter was om met bv pas bij 6 mdnen met hapjes te beginnen. Soms zou ik Jamie ook al graag wat anders willen geven. Hij kijkt soms echt het eten uit mijn handen vandaag. Hij is gewoon erg nieuwsgierig. @Saskia: Fijn dat Anne zo goed is gegroeid en dat ze minder huilt. Zal het toch door de losec komen? Ik hoop het voor je meid. Hoe gaat het nu met je bv? Alweer een beetje op gang of ga je toch maar over op de fv? Hier ook ineens weer terugloop van bv. Merk het aan het kolven, krijg er bijna niets meer uit. bah Daarnaast zijn ze ook veel minder vol, zijn af en toe van die theezakjes. Ziet er niet uit. @Pris: Jeetje meis jij ook al zo een gezeur op je werk. Weet hoe je je voelt. Zou er toch nog eens over praten, anders evt met arboarts? Dit kan toch zomaar niet. Trouwens petje af hoor meid, vindt het heel knap dat je al je melk kolft en dan aan Tygo geeft. Ik probeer op vrije dagen zo'n 1-2 keer te kolven op werkdag 3 x , maar soms heb ik zo geen zin. kost toch erg veel tijd. Vindt het dus erg knap van jou. @Las: Wauw al weer 15 wkn zwanger! Hoe voel je je? Hoe gaat het met Richelle? @Rian: Fijn dat je met je vriend gepraat hebt. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen. Heel veel sterkte en succes iig. Super dat bod op jullie huis. @Noor: tja je jongens zullen dus nog even geduld moeten hebben. Hier ook eentje die al ons eten erg interessant vindt. Wil toch graag wachten tot hij 6 mnden is, dit ivm bv. @mobielfreak: jeetje meis wat een gedoe toch allemaal. En wat een huisarts. Ik zou ook een andere willen. Wat denkt hij wel niet. :x Over dat roken in huis. Tja moet zeggen dat ik dat ook niet wil hier voor Jamie. Gelukkig roken wij beide niet, das natuurlijk wel makkelijker. @Marsab: Balen zeg dat Aiden zo vaak gekomen is vannacht. Hier ook wel eens van die nachten. Zal dat dan toch aan de bv liggen? Snap er soms niets van. Hopelijk kan je wat slaap inhalen. Hier wordt ook gewacht tot 6 mnden ook met hapjes. Jamie moet dus ook even geduld hebben. @Lovewinnie: Fijn dat het zo goed gaat met alicia en dat cb tevreden was. @Virginie: Succes vandaag met werken. En hoe is het met Keld zijn eerste groentehapje gegaan? vond hij het wat? @Miranda: Wauw Matthew slaapt steeds beter zo te zien. Heerlijk hoor meid. @Miranda/Joepie:En van dat maatje meer. Tja hier Cup G Maar ja geef nog wel bv. Maar na een voeding ziet het er toch meteen een stuk minder uit. Dus wie weet als ik met bv, dat borsten minder zijn. Mag van mij wel. Had normaal Cup E/F. En das niet makkelijk. @Joepie: succes met de doping van Esmay. Veel plezier. @Over figuur: eigenlijk mag ik niet klagen. Ik ben maar liefst ruim 6kg extra afgevallen. En dat houdt in dat ik eindelijk na 2 jaar weer op mijn oude oude gewicht zit. Weeg nu zelfs iets minder. Dus kan mijn oude broeken van toen ik nog in NL woonde weer aan, ze zitten zelfs te ruim. Dus daar ben ik erg blij mee. Lang leve de bv. Maar strakheid hou maar op. alles bluppert. Na voeding heb ik ook heuse theezakken that's it. Niet echt geweldig dus. Maar weer sporten om het strak te maken. Maar wanneer ga ik eens beginnen? Zal me er toch een toe moeten zetten, zit hier verdorie een gym in zelfde gebouw. Hoop dat ik niemand vergeten ben. Veel liefs, Patries
@Gonzo: petje af voor jou. Jij kolft ook alles af. Vindt ik erg knap hoor. Geef zelf ook nog bv en kolf zo'n 1-2 x per dag af en op werkdagen 2 x extra. Maar vindt het toch behoorlijk wat hoor dat kolven. kost ook erg veel tijd. En is best saai. Maar we doen het voor het goeie doel. En wat betreft bv. Ja daar geniet ik echt volop van. Maar petje af voor jou. Dit geld ook voor jou Pris. Veel liefs, Patries
patries: alicia draagt van pampers maatje 4 en van huggies maat 3, huggies zijn toch iets ruimer om d billen moet ik zeggen. ze gaa nog net dus heb alvast huggies maat 4 ingeslaan en heb nog 2 pakken maat 3
@ patries: ik begin nu net met maatje 3 eigenlijk... Heel precies vandaag een pak van maatje 2 opgemaakt (heb nog 1 pak liggen, maar die laat ik dicht) En ik begin nu dus met 3. @ cupmaat: ik heb nog geen idee wat het gaat worden, omdat ik dus nog bv geef. Maar ik verwacht over een paar maandje verlepte theezakjes! @ Joepie: alvast een fijne dag voor morgen! Heel bijzonder hoor, als je kindje gedoopt wordt!
@Joyce: gefeliciteerd met je verjaardag @Joepie: fijne doop! Doe je verslag aan ons? @Patries: rijstebloem om de voeding wat voller te maken - en je kindje verzadigder. Hier vanmiddag een bescheiden theelepeltje bij de fles gedaan, maar dat maakte niks uit. Misschien te bescheiden geweest We wachten nog even met groenten en fruit, maar vanaf vier maanden willen we toch af en toe wat gaan geven. Ik ben verbaasd als ik Ollie zie drinken: gulzig, met gebalde vuisten, grote ogen en puur gefocused op z'n fles! Ollie draagt maat 3 van Pampers, de Extra Dry versie. Zijn dan ook flink natte luiers, hoor. Ik denk dat je best over kan op 4 als ik het zo lees, Patries. Hier ook van die spekpootjes door de bv! @Mobielfreak: lijkt me een nare ervaring, met die mensen Ben zelf ook absoluut geen voorstander van roken in de buurt van kinderen, maar inderdaad - het gebeurt wel in meer gezinnen en om het van deze organisatie te moeten horen, alsook de interventie te moeten meemaken... Die huisarts is me d'r ook eentje, trouwens @Marsab/Virginie: hier geen theezakjes, maar ik vind wel álles aan mijn lijf slap en suf. Ik wil tien kilo afvallen de komende maanden - er is er al eentje af. Was ook afgevallen met de bv, maar dat gewicht kwam er weer lekker aan toen ik ging stoppen en snoepen! Denk daar dus om als je overgaat op de fv en stopt met bv! @Miranda: een cup meer? Wauw. Ik heb een volle C, maar het is nu meer een volle Zee, zoals die dingen deinen als golven @all: fijn weekend en relax ze!
Spannend voor jullie wat de toekomst voor jullie straks uithangt! Matthew huilt ook zomaar ineens voordat hij drinkt net als Jamie. Dat hij spuugt, kan ook zijn door de drukte, maar ook dat hij teveel op heeft. Soms kan z'n maag de hoeveelheid niet meer aan, dan spuugt hij ook. Daar is niets mis mee, zolang hij geen last van heeft. eenmaal spugen dan is ie weer vrolijk. Rijstebloem geeft hem z'n maag meer verzadigd gevoel. En Matthew draagt de luiers in de maat "midi'dus nr. 3. Ik denk dat hij binnenkort maat 4 draagt.
Ik heb Matthew vanmiddag een kleine hapje banaan gegeven. Hij trok een vieze gezicht, haha, natuurlijk spuugt hij dit ook.
@patries: je hebt van pampers ook speciale luiers voor de nacht toch? misschien is dat wat en de borstvoeding. tja die gaat wel aardig toch drinkt anne wel graag nog een flesje erna heb het gevoel dat ze gewoon drinkt wat ze voorgeschoteld krijgt eigenlijk. ze is namelijk o pzich best tevreden na de borst.. maar geef je dr daarna nog een flesje dan gaat die ook gewoon leeg. dus denk dat we het voorlopig nog maar even combineren @luiermaat: volgens mij heb ik het laatste beebje dat nog in maatje 1 past vandeweek eens maat 2 geprobeerd.. maar die zijn echt gewoon nog ruim te groot (ondanks dat die ook vanaf 3kg zijn.. past het gewoon niet)
Hier nog een berichtje vanuit het winderige Zeeland, hahah! @Joyce - gefeliciteerd met je verjaardag! @Patries - vind kolven ook niet mijn hobby, maar probeer tijdens het kolven een blaadje te lezen of iets anders te doen, zodat ik niet hele tijd naar mijn kolf kijk - is meestal deprimerend, haha! Trouwens, dat van het lachen, strekken en bellen blazen herken ik. Thijs deed dat hier ook de hele tijd en gaf daarmee aan dat hij gewoon even wilde "spelen", als ik hem dan weer aanleg dan zet hij het op krijsen (ik geef hem nl. 's morgensvroeg nog wel bv). Babies rond deze leeftijd zijn heel snel afgeleid, bij mij werkt het om hem te laten doen. Hij geeft bij mij zelf weer aan wanneer hij weer wil drinken. Tja gebruiksaanwijzing zou fijn zijn @Pris - ik probeer rond de 3 uur te kolven, beginnend om na eerste voeding van 06.30 uur, jij ook begrijp ik, haha! Mijn opbrengst is 's morgens het beste, de rest van de dag vaak rond de 140 ml. Moet het echt weer wat ophogen want Thijs drinkt 5 voedingen à 180-200 ml. Maak ook gebruik van mijn voorraad, maar dat gaat hard zo, haha! @mobielfreak, hoop maar dat die "wezens" je niet teveel lastig vallen, lijkt me erg ongemakkelijk in je "eigen" omgeving te delen met "indringers". Maar als ze zien dat het goed gaat laten ze je misschien met rust. Enneh, dumpen die huisarts, zo iemand kan je niet gebruiken! @Saskia - goed dat Anne wat aangekomen is, gaat het de goede kant op he? Heb je enig idee hoeveel bv je hebt, heb je wel eens gekolft? Wil je niet opzadelen met het ellendige gekolf hoor, maar misschien is het een idee om je productie wat op te hogen zodat je Anne geen fv hoeft te geven als je dat liever niet hebt, is maar een idee hoor! @MissX - veel beterschap, vervelend dat je ellendig voelt. @Rian - gefeliciteerd met het goede bod op jullie huis en veel sterkte met de keuze! @borstmaat - nog geen idee, denk dat ik op hetzelfde uitkom na de bv, althans, dat hoop ik @figuur, ben door bv ook meer afgevallen dan de bedoeling was, zelfs maat 36 van broeken gaat afzakken....wordt een beetje te gek. Als mijn moeder langs komt dan komt ze met allerlei vette hapjes met veel koolhydraten enz. want ik moet goed eten, haha! Maar heb ook geen strakke buik hoor, als ik zit dan lubbert het toch...jammer dat dat niet vanzelf weggaat he? Ben vandaag gratis naar de kapper geweest, er was een nieuwe vestiging van Brainwash en daarom kregen alle klanten vandaag een was en knipbeurt en aangezien ik toch moest was dat erg handig! Hoop dat ik niemand vergeten ben... Fijn weekend verder! Liefs, Angela
@patries: hier nu nog maat 3, passen goed, maar weet niet voor hoe lang? @fruit: weet er iemand welke soorten fruit kindjes van 4 maanden allemaal mogen? En mogen ze nu wel of geen sinaasappel? @fruitmix: tot nu toe gegeven: alleen appel, alleen banaan, appel+ banaan, peer+banaan, peer + liga, fuitje van nestle (appel, banaan en aardbei) en alles gaat met een smile naar binnen! Verder hier alles goed. Groetjes Simke
Hee meiden, Ben al een tijdje niet meer langs geweest. Erg druk en Jesper slaapt heel slecht de laatste 5 weken, dus ik ben behoorlijk uitgeput. Bovendien hebben we een datum geprikt voor ons huwelijk, namelijk 10 oktober 2008! Dus ben druk op zoek naar een jurk en alles erom heen natuurlijk ook. @anoek: ik vond het kraamverband wel erg handig hoor. Aan gewoon maandverband had ik echt niet genoeg gehad. En idd net als lovewinnie, 2 achter elkaar een gedeelte over elkaar heen geplakt. Was een tip in het ziekenhuis, omdat je dan ook niet zo snel doorlekt. @joyce: Gefeliciteerd! @marsab: zo zijn de nachten hier 4 weken gegaan! Nu wordt hij nog steeds om half 6 wakker. @cup: hier ook meer cup hoor..Wel wat slapper, maar zeker groter. Ben ik alleen niet zo blij mee, had al een d cup en ga nu hard richting e. En aangezien ik normaal maatje 38 is dat niet echt comfortabel. Heb ook veel last van mijn rug. @figuur: ik moet er nog 4 kilo af en dan zit ik op mijn voorzwangersc hapsgewicht, maar wil er nog 7 af, dan zit ik toch lekkerder in mijn vel. Ben deze week echt begonnen, want wil toch slank ik mijn trouwjurk kunnen. @luiers: jesper draagt nog steeds maatje 3 van pampers. Heb wel alvast een paar pakken 4 in huis, want hij is toch al ruim 8 kilo inmiddels, dus zal wel niet te lang meer in 3 zitten. @fruit: een keer geprobeerd en geen succes, dus we wachten nog even. Rijstebloem ook niet, hij slaapt er geen minuut langer op en raakt erdoor verstopt.