September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @darcy: Jesse slaapt in een babywrapper. hij was net zo moe dat we hem daar toch maar gewoon in hebben gedaan, maar wel beide handjes eruit en dan overdag in een slaapzak en dan proberen we aan het eind van de week de slaapzak 's nachts.

@haaruitval: de kapper adviseert vitamine B te slikken, maar ik heb het nog niet geprobeerd.

Groetjes Simke

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    @joyce: mooi he, die pandora armband! Ik heb er ook een voor mijn verjaardag gekregen, heb nu een jongetje, kinderwagen, tulpje, 2 spacers, bijtje met kroontje en ik wil ook nog de letter J, want die vind ik zo mooi!

@fruithapje: wel geprobeerd, maar geen succes, dus ik wacht ook nog gewoon even. Ik heb idd ook een beetje het gevoel dat ik het anders meer voor mijzelf doe, dus wachten we gewoon nog even. vooral nu zijn eczeem ook steeds erger wordt.

We vroegen ons ook al af of hij misschien allergisch voor onze kat ofzo.. Hij is zo benauwd en de eczeem wordt aldoor erger. Vind het zo zielig! Mijn moeder zei al dat we de kat anders even een tijdje bij hun moeten brengen en kijken of het dan beter wordt.

3. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @armband: zezijn echt heel mooi he, ik heb de trollbeads met 6 glaskralen, een J en een M en de naam jesse met geboortedatum op een papyrusrolletje.

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ savita:

Hihihi nou denk niet dat mensen het zullen kopen als ik een boek over mijn leven zou schrijven hihihi Het is natuurlijk wel een optie om in me achterhoofd te houden hihihi

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@virginie: van mij mag het op zich nog wel eventjes duren
    maarja.. zoals job gister opmerkte "we zijn met anne ook bijna 2 jaar bezig geweest"
    (ok... 1 jaar met het maken.. en 9 maanden met wachten dus)
    maar dat zou ik op zich ook nog wel een mooi verschil vinden ergens.
    2 jaar is best leuk denk ik dan.
    wat mij betreft hoeft het niet meteen in ieder geval :)
    was gisteravond goed misselijk.. dus had eigenlijk wel flink de zenuwen even.
    van anne was ik namelijk ook steeds savonds misselijk... (ipv sochtends ofzo)

@joyce: hmm dat lijkt me inderdaad wel lastig
    maar je hebt ook nog een man/vriend die daar even mee kan helpen toch?

@suus: ik hoop voor jullie dat hij niet allergisch is voor de kat :(

@mobielfreak: ik denk dat je verbaasd zal zijn over wat allemaal verkoopt :)
    denk dat het grootste probleem is iemand vinden die het uitgeeft
    verkopen doet het daarna altijd wel :)
    misschien geen bestseller ofzo.. maar dat soort vrehalen verkopen best volgens mij

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Suus: Ja, gelukkig heeft mn man ook heel veel geholpen hoor, doet hij altijd wel, dus mag niet klagen. ;)
    Spannend hoor als jullie voor de 2e willen gaan. :D
    Ik heb hier ook steeds sterk het verlangen om weer voor een 2e te gaan samen met Dave, maar je weet inderdaad niet van tevoren hoelang het gaat duren :rolleyes: Wij lopen nu zelf met het idee rond om in juni tijdens onze vakantie het niet meer met condoom te doen en kijken waar het schip strand ;) Dus als het even meezit wel ergens in 2009 ;)
    Nu nog lekker genieten van Kyra, ze is zo pittig en eigenwijs :D

All: wat een rotweer zeg! Kyra is vandaag naar oma toe, dus dat is wel lekker, maar als het dan zo regent buiten vindt ik het zo zielig om haar mee te nemen in de regen :cry: Ik leg ze dan liever weer terug in haar warme bedje, maar ja.....

Simke: Misschien een stomme vraag, maar wat is een papyrusrolletje? Is dat ook van Pandora?

Ga nu weer snel aan het werk ;)

XXX

7. Saskia78

@joyce: wij zijn hier op het moment al condoomvrij
    maar als het goed is moet de borstvoeding het nog een tijdje tegenhouden ook

ben namelijk ook niet meer ongesteld geweest sinds ik weer gestopt ben met die nuvaring
    dus denk dat ik het toen enkel werd onder invloed van de pil.. en dat mijn lijf gewoon verder eigenlijk nog niet wil :)

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goedemorgen!

@ Saskia: Condoomvrij, spannend! Je weet nooit dat je toch snel zwanger raakt!

@ Joyce: Ook wel een mooi vooruitzicht, juni is niet meer zo ver weg! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.

@ Suus: Allergie voor katten :( . Ik hoop dat dit bij ons nooit gebeurd, zou mijn beestjes zooooo hard missen! Maar ja, alles voor ons schatje he!

@ 2e kindje: Het liefst zou ik er in april ofzo weer aan beginnen, ik verwacht niet dat ik van de eerste keer zwanger raak en vind het goed als er anderhalf jaar tussen zou zitten, kunnen ze lekker met mekaar spelen! Mijn vriend vind het oké voor een tweede te gaan, maar denk niet dat hij nu al bedoelde :( !

9. Saskia78

@virgnie: ergens hoop ik gewoon dat het nog eventjes duur :)
    en als het aan job ligt is er morgen een 2e meisje geboren...
    of erger nog.. gisteren! :)

ik geniet liever eerst nog even van anne

al 1 chaos zwangerschap gehad.. zou er liefst nu iets meer van genieten
    net als dat ik nu eerst van dit babietje wil genieten.

maarja.. you never know he

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Joyce: Ik heb ook 2 pandora-armbandjes met veel bedeltjes al 2 jaar. Na de geboorte van matthew heb ik ze afgedaan uit angst om hem te bezeren. Ik wacht nog ff hiermee, daarna ga ik 't weer dragen. Het zal wel na de verhuizing worden.

@ Suus: Het lijkt me echt vreselijk als je de katten weg moet doen ivm allergie. Ik kan echt niet zonder katten. Tot nu toe heeft Matthew nog geen last van de katten en hoop dat het zo blijft.

@ all: ik ben zo zenuwachtig om Matthew weg te brengen naar de kdv straks. Ik zal hem de komende 2 uren missen.... :(

Tot laterzzzzzzzzzz x

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh allen!

Zit achter een laptop, terwijl mijn leerlingen een kijkverslag moeten maken. Heerlijk stil, in het open lokaal naast mij wordt een toets gegeven. En er zijn in de afgelopen 40 minuten al vier hardleerse leerlingen eruit gestuurd door mij en twee collega's ;)

@Saskia: je weet toch hopelijk wel dat bv geen zwangerschap voorkomt, he ;) Mijn 2e petekind is zo verwekt :)

@Suus: exceem hoeft zeker niet van een kat te komen. Eerder voedselallergie, zou ik zo denken? Als je de kat uit huis haalt voor een testje zonder dieren, dan moet je huis ook haar- en schilfervrij zijn. Beter nog is kijken of je bij de huisarts een kweekje kan laten maken.
    Ik werk in mijn vrije tijd in een dierenasiel, vandaar de ervaring ;)

@all: vanmorgen om 05:15 uur wakker - en om half zes Ollie eruit. Verschonen, kleden, voeden, dieren verzorgen, mezelf verzorgen, tas inpakken, fiets met maxicosi - ik ben bijna 2 uur bezig geweest in mijn eentje voordat ik klaar was :confused:
    Mijn man zit in Duitsland sinds donderdagavond, dus de zorg voor Ol heb ik in mijn eentje. Ben gesloopt...

Morgen vrij, ga Ollie aan papa geven en zelf even bijtanken :)

12. Saskia78

@darcy.. voorkomen niet nee.. maar de kasn beperken wel
    en gezien we voor anne ook een jaar hebben moeten mikken.. *grin*

nahja.. ik hoop gewoon stiekum dat het nog eventjes duurt
    maar het zou zeker wel gewoon welkom zijn hoor

denk alleen dat het wat rustiger is om nog even te wachten.
    en had gister toch wel even stress dus toen ik gisteavond ineens misselijk was
    maar job was savonds ook al niet zo lekker.. dus misschien gewoon wat verkeerds gegeten
    want vanochtend kwam het er bij mij allemaal uit..
    en jobs spijsvertering is wat sneller.. die is altijd uurtje of wat eerder misselijk dan ik als we samen iets verkeerds eten :)

kost toch wat mee rmeoite he.. asl je in je eentje op stap moet
    zeker als je niet enkel ollie hebt.. maar ook een stapeltje beestjes nog :)

ik vind het zelf wel mee vallen als ik alleen anne hoef te doen
    komt daar nog het halve huis plus beestenboel mee.. dan ineens duurt het schrikbarend langer :)

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Mogguh meiden!
    Zo druk weekendje gehad, dus geen tijd gehad om te buurten helaas...

Suus: gefeliciteerd zeg! Leuk hoor, echt iets om naartoe te leven! Vervelend overigens dat jesper zo slecht slaapt en dat zijn benauwdheid/eczeem niet opknappen. Misschien toch eens via de KA laten testen? Of idd toch voedselallergie? Maar dan hebben ze meestal ook andere klachten...

Saskia: zeker weten you never know! Ik zou het zelf niet aandurven, als Stefan alleen al naar me kijkt ben ik al zwanger!

Joepie: hoe was de doop?

Patries: goed te horen dat je je wat beter voelt!

Joyce: hier gaan de weekenden ook altijd zo snel voor mijn gevoel... De weken/maanden ook trouwens!

Simke: hier ook inbakeren aan het afbouwen, gaat redelijk goed gelukkig!

Virginie: haha wat schettig dat keld zijn teentje in zijn mond stak!
    Mmmm groente bevalt hem kennelijk wat minder dan fruit!

Jennifer: hihi, kan me haar gezicht wel voorstellen!
    Jeetje, de 30ste een echo, spannend hoor! Wie weet krijg je er wel twee, haha, kan zomaar gebeuren!

Miranda: hoe is het gegaan op het kdv?

Darcy: je hebt al een halve dag achter de rug! Lekker bijkomen morgen en vanavond vroeg naar bed!

Haaruitval: hier ook, gelukkig wordt het langzamerhand al wat minder en had ik nogal veel haar. Maar overal die haren is wel heel irritant!

14. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen,

Suus, ik hoop niet dat hij het van de katten heeft. Mijn vriendin moest ook haar kat weg doen di ze al 10 jaar had.

Ik heb altijd gezegd dat ik 2 kinderen wil. Ik denk daar ook nog steeds zo over. Maar eerst nog even een paar jaar genieten van Yasmine en dan zie ik wel. Ben er nu ook helemaal niet klaar voor vind het al erg zwaar zo met 1 kindje. En die bevalling nou daar wil ik voorlopig echt nog niet aan denken bij Yasmine was dat echt een hel.

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goedemorgen meiden,

Alles goed hier?

Zit vol spanning te wachten. Mijn zusje is ook zwanger en was 12 januari uitgeteld. Nu heeft ze sinds vanacht weeen, vanmorgen 3 cm, en om half 2 kwam de vk weer langs. Vind het zo spannend! Het is haar eerste kindje, dus zal vast niet zo heel snel gaan, maar je weet maar nooit.

Meld het wel even als de baby geboren is.

ps. het grappige is dat ik steeds heb gezegd het komt vast de 21e, precies 4 maand na Milan, en dit is uitgekomen. Mijn neef is ook papa geworden op 21 december, precies 3 maand na Milan, leuk toch?

Liefs Moons

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Moons: Spannend zeg. Babynieuws is hier altijd welkom, LEUK! :D

Saskia: Al condoomvrij? Dan is het zeker heel spannend voor jullie, misschien wordt je inderdaad wel nr 5 van de septembermama's. ;)
    Ik geef ook nog volledige BV, maar durf toch nog niet zonder condoom hoor ;)

Miranda: En hoe was het op het kdv? Je hebt zeker ook wel een traantje moeten laten :( Ik vond het echt verschrikkelijk de 1e keer Kyra achter laten...

Darcy: Je leerlingen moesten eens weten ;) Heftig dan hé als je ineens alles alleen moet doen, een extra hand mis je dan toch snel...

All: Ik ben vandaag niet zo gemotiveerd om te werken, weet niet hoe het komt, maar heb er weinig zin in. Ik geniet zo van het mama zijn, vindt het gewoon heerlijk om bij Kyra te zijn. Het zijn maar 3 dagen gelukkig, maar toch... :rolleyes: Van het weekend ook nog ongi geworden, dus zal er ook wel mee te maken hebben. Precies op mn verjaardag :evil: leuk cadeautje .... ;)

XX

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Joyce: Ik geniet ook zo van het mama zijn! Het gaat naar mijn gevoel veel te snel voorbij! Elke dag is een nieuwe dag, een nieuwe ervaring, maar het is alsof ik de tijd niet heb ervan te genieten, zo snel dat het gaat!
    Ik denk dat dit bij een tweede anders is, je hebt al een kindje, het onbekende is eraf..

@ Moons: Spannend hoor! Toch iets wonderbaarlijks hé, een geboorte? :)

@ Noor: Nou, dat is het minste wat je kan zeggen, dat groentjes minder bevallen dan fruit :( . Het was echt een drama, ik ben benieuwd voor vandaag..

@ Saskia: Het is inderdaad erg snel, maar als je niet teveel leeftijdsverschil wilt, moet het wel 'snel' gaan.. Daarom, als Keld een maand of 8-9 is, zou ik ideaal vinden. Wilt Job liefst nog een meisje?

@ Darcy: Foei juffrouw! :) De leerlingen moesten het weten! Haha!
    Ik ben het gewend dat het meeste op mij terecht komt. Mijn vriend begint een uur vroeger te werken en Keld slaapt dan nog, dus is het werk voor mama! Wat niet wil zeggen dat het altijd simpel is :) .

@ Miranda: Het lijkt mij ook verschrikkelijk mijn katten weg te doen, ik heb er altijd al gehad en ben er erg aan gehecht. Hoop dat het nooit moet hoor!

18. Saskia78

@virginie: die is heelmaal meisjesverslaafd
    altidj al geweest ook trouwens.. de eerste keer heeft hij ook weken geroepen dat hij zo graag wilde dat het een meisje werd.. maar dat hij dacht dat het toch een jongetje zou worden (net als ik trouwens.. ik wist ook ZEKEr dat het een jongetje werd... )

dus hij stuiterde ook zowat over de vk heen toen ze zei dat het een meisje was
    en hij heeft het elke volgende echo.. (ivm een klein meisje 2 extra gehad) nog een keer gevraagd
    en dan "weet je het zeker?"

zelf lijkt een jongetje me toch wel leuk ook
    lekker stoer enzo

maarja.. gel ukkig mogen we het niet uitkiezen :)
    en nadat ik wist dat anne een anne zou worden.. was ik er ook geen seconde minder blij mee eigenlijk :)

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Saskia: We hebben inderdaad niets te kiezen! Eigenlijk best ook..
    Wij wilden altijd al een jongetje en onze wens is dus vervuld.

En voor een tweede heb ik eigenlijk geen voorkeur. Als het maar gezond is (cliché! :D ). Een meisje lijkt me erg leuk, dan hebben we een zoon en een dochter, een koningswens hé!

Maar een broertje voor mijn schatje lijkt me even leuk!

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hier ook wel iemand die nog een 2e zou willen, maar het moment is nu niet geschikt.. Woon dan wel samen met Dennis in 1 huis, maar sprake van een relatie is er niet..
    Hier was mijn verwachting totaal dat het een meid zou worden, maar dat was dus mooi even anders, hihihi, Dennis daar in tegen was gelijk overtuigd dat het een knul zou zijn..
    Ik mis mijn dikke buik heel erg, hebben jullie dat ook? Dat onbezorgde gevoel, dat intense genieten van het schoppen?

Pff hier aan de schoonmaak geslagen, heb de trap net eens onderhanden genomen.. Ziet er niet uit de trap.. Moet nog steeds eens geschuurd en dan geverfd worden, maar ik voel me nou niet echt geroepen, omdat eens te doen hihihi
    Maar ja als ik op Dennis moet wachten, zit ik volgend jaar nog steeds met 2 lelijke trappen :( Er hebben iets van halve maantjes opgelegen ofzo, en die zijn er vanaf getrokken, dus de helft is geverfd van de tredes en de andere helft is gewoon hout, of met resten halve maantjes :( De vorige bewoner had volgens mij nog nooit van schoonmaken gehoord, dus de trap was echt heel erg vies.. Dacht dat ie lichtbruin geverfd was, maar na net met een schuursponsje bezig te zijn geweest op de trap, blijkt hij licht creme/ geel te zijn :confused: jaja ook wij waren nog niet toe gekomen aan de trap en ik irriteer me al heel lang aan de trap, dus maar de schurspons gepakt hahaha
    Nu begin ik echter te twijfelen, of ik dat wel had moeten doen, omdat ik me nu nog meer erger aan onze lelijke trap :confused: misschien als ik me verveel van de week maar met een afsteker aan de gang, om de trap verf-vrij te maken, zodat hij wel geverfd moet gaan worden :) zou dat een stille hint zijn richting Dennis ? :) Vanmiddag eerst maar eens zien, of hij het verschil van de trap opmerkt :p

Deel Deze Pagina