tja.. als ik er wat later achter kom.. scheelt dat misschien net een interne echo *kijk onschuldig* en bovendien.. ik doe nu ook niets wat niet mag als je zwanger bent.. dus het kan niet echt kwaad als ik van niets weet. kan ik nog even stilletjes geniten van anne.. ipv me druk maken over waar hij/zij dan zou moeten slapen job zei net al "hmm dan ben ik me werkkamer zeker weer kwijt?" *grin* overigens.. passen ze nu ngo wel met 2 in een het kleine kamertje... beiden hoeven ze straks enkel maar in een ledikant/wiegje te slapen en spelen ze nog niet op hun kamer en dergelijke maar op termijn zal er wel wat geschoven moeten worden in huis denk ik de "werkkamer" is in de grootste slaapkamer van het huis en net zo groot als de 2 andere slaapkamers samen zegmaar ergens zou ik het ook wel erg leuk vinden trouwens maar even wachten... zou ook niet vervelend zijn kan ik nog even wat langer op mn gemakje genieten van anne he
Time will tell! Trouwens er zijn van die crechebedjes te koop, zegmaar stapelbedje-ledikantje, da's altijd een goede ruimtebespaarder...
hmm ik denk niet dat job daar aan wil maar is dat ene bedje ong. op de grond dan? das wel nasty vor je rug denk ik ook hoe heb jij dat opgelost? op zich zijn 2 wiegjes/ledikantjes ook neit de grootste ruimtevreters denk ik dat word pas lastiger als ze in een echt bed gaan slapen.
Ik heb twee ledikantjes naast elkaar, heb daar genoeg ruimte voor en tegen de tijd dat ze groter zijn, kunnen ze of ieder een eigen kamer, of samen in een kamer met al dan niet stapelbed boven elkaar of naast elkaar....
mja wat ik ook wel een optie vind.. is ze voorlopig in de kleinste kamer laten slapen dan en dan kan er in de werk/leeskamer ook gespeeld worden. maarja.. voorlopig.. ga ik er nog maar even vanuit dat het toch een virusje is ofzo tis alleen zo gek dat ik er vooral savonds en sochtends als ik net wakker ben last van heb.
mja wat ik ook wel een optie vind.. is ze voorlopig in de kleinste kamer laten slapen dan en dan kan er in de werk/leeskamer ook gespeeld worden. maarja.. voorlopig.. ga ik er nog maar even vanuit dat het toch een virusje is ofzo tis alleen zo gek dat ik er vooral savonds en sochtends als ik net wakker ben last van heb.
Hier ook steeds vlagen van misselijkheid hoor, gok ook op een virus, hoor Dennis er ook over klagen namelijk
Goede morgen, Beterschap voor de zieken. Nou het lijnen gaat hier heel goed, ik ben vorige week woensdag begonnen en er is al ruim een kilo af. Nu nog 5 te gaan een maand geleden moest er nog 8 af dus het schiet aardig op. Ik pas weer een aantal oude broeken dus ben dik tevreden. Wanneer gaan bij jullie de kleintjes in de kinderwagen zitje ipv de bak. Yasmine die past ook al bijna niet meer in de bak.
Hmm anne zit nu in de maxicosi omdat ze niet in de kinderwagenbak wil en in het zitje is echt geen gezicht *grin* ding is echt megagroot in vergelijking met anne
Hoi hoi! Gisteren heeft Niels dus zijn prikjes gehad en gisterenavond was het even drama; huilen, krijsen en niet stil te krijgen.... Gelukkig was het na een tijdje weer over en hebben we hem in bedje gelegd. Vanacht issie 1 keer wakker geworden en toen hebben we hem maar wat eten gegeven. Zielig hoor als je kleintje pijn heeft! @ Maart; de kinderwagenbak wordt voor Niels ook wat aan de krappe kant. Probleem is een beetje dat hij vaak overdag in de kinderwagen slaapt en ik bang ben dat als ik hem in z'n bedje leg hij daar niet in wil slapen.
Inderdaad die kinderwagen bak is veel te klein. Ik denk dat ik volgende maand begin met de buggy. Kan ze ook lekker om haar heen kijken. Ik weet niet welke kinderwagen jullie hebben, maar ik heb de Buzzz en als ze in die bak ligt kan ze niks zien. Ik denk dat ze dat wel leuk gaat vinden..
mja hier een stokke.. maar ik denk dat anne dat de reden vind waarom ze niet in de kinderwagenbak wil ze ziet helemaal niets maar ze is nog zo klein... zo'n buggyzitje is het ook nog niet echt ze komt amper met dr voetjes over de rand van het zitje zegmaar dus toch maar even de maxicosi gister zo'n voetenzak gehaald.. wnat eignelijkw as dit natuurlijk niet de bedoeling nu zit ze ook lekker warm
Saskia, Bij Yasmine is het ook geen gezicht. Ze ziet er heel erg klein uit in het zitje. Misschien maar ook in de maxi cosi doen.
mja bij de stokke buggyzit zit ook een mooie voetenzak enzo maareh... tja.. het was op zn zachtst gezegd redelijk lachwekkend om te zien maarja.. je moet het zelf weten uiteindelijk he ik vond het niet zo heel practisch eigenlijk al vind ik het bij andere kindjes vaak wel superscahttig.. maarja