September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Heb het eerlijk gezegd niet eens geprobeerd. Ik doe haar best vaak in de maxi cosi als ik met de auto ergens heen gaat en ergens anders ga wandelen.

Onze kleine meid heeft een hekel aan de maxicosi.

She need Space :)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    "Saskia is zwaaa-haa-nger, Saskia is zwaaa-haa-nger, komt dat zien, komt dat zien!" \:D/ \:D/ Tra-la-la-la! Tra-la-la-la!

*Darce doet irritant* ;)

Ik lees stiekem uit je woorden dat je het best leuk zou vinden om weer zwanger te zijn... en terecht :D Tuurlijk is het ook lekker genieten met Anne nu en zou het wegblijven van een 2e zwangerschap je niet eens storen... maar het kan ook langer gaan duren en bovendien: in heb gelezen dat als je net bevallen bent en bv geeft, je juist extra vruchtbaar schijnt te zijn in veel gevallen :)
    Of het echt waar is... :(
    Maar wel apart :D

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier trouwens Ollie in de maxicosi, op het onderstel van de kinderwagen. Die kinderwagenbak is al 1 1/2 maand niet meer in wandelgebruik, meneer wenst om zich heen te kijken.

Bedankt voor de vele tips w.b. smetplekjes, hadden Ollie ingesmeerd met Sudocrem gisteravond en vanmorgen was de lies al lichtroze ipv fuchsia van kleur ;)

Man vrij, net terug uit Duitsland en gaan er een leuke dag van maken.

Iedereen een fijne dag vandaag!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@missx: als ze graag ruimte heeft.. misschien is het buggyzitje dan ook voor haar leuker :)

@darcy: ja tuurlijk zou ik het hartstikke leuk vinden :)
    maar tegelijkertijd zou ik het net zo leuk vinden als het nog even een jaartje zou duren voor ik zwanger werd :)

(overigens.. collega van mij had ooit hetzelfde met zn vrouw.. en toen ze weer zwangerw ilde worden.. bleek dat de eerste keer een toevalstreffer was.. en ondertussen zitten ze al een hele tijd in de medische molen en wil het maar niet lukken..... dus dat zet dingen ook wel weer in perspectief zegmaar.)

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik word GEK!

Ik zit eens te zoeken op de naam van de man van jeugdzorg op internet , en ik kom mijn verhaal tegen, met allerlei leugens er in, blijkt dat het in de krant en alles gestaan heeft... :confused:

Man is agressief
    Het is half negen ’s ochtends, het team is nog bezig met de afhandeling van een melding van gisterenmiddag. Een moeder heeft zelf naar het bureau Jeugdzorg in Schiedam gebeld: Haar man is agressief en ze kan de zorg voor hun net geboren baby niet meer aan. Anthony Stucky (32) ging er samen met een collega op af. ‘We hebben haar gemotiveerd om samen met haar kind het huis te verlaten. Het fijne is dat we het in haar eigen netwerk konden oplossen, ze is nu bij een kennis die heeft gezegd naar haar te willen omkijken.’

Als Stucky die volgende dag de vrouw met haar kind aantreft, constateert hij dat er nog meer mis is. ‘Ik zag dat ze het kindje niet zelf de fles gaf, maar dat ze de baby in een stoeltje legde en de fles met allerlei handdoeken zó bij haar plaatste dat het kindje zogezegd zelf zou kunnen drinken. Dan weet je: Dat zit niet goed, hier is meer aan de hand.’ Stucky praat met de vrouw, legt haar uit wat het kind van haar nodig heeft en regelt dat de huisarts van de vrouw en het consultatiebureau de zaken verder oppakken. ‘Een cursus Contact met je kind kan heel goed werken in zo’n situatie. Ik heb er echt een goed gevoel over. Gisteren was het nog hoge nood en vraag je je af hoe het verder moet, en vandaag staat de zaak alweer min of meer op de rails.’

Wat moet ik hier nu mee? Het verhaal klopt niet, maar ik sta wel op internet en in de krant met een verhaal vol leugens...

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Gaat dit over jou mobielfreak?

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    ja miss x

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    alleen staan er dus onwaarheden in miss x !

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

1 schrale troost.. er staan geen namen bij..
    althans niet voor zover wij kunnen zien dan

gaat lekker daar :(
    kan me voorstellen dat je daar stevig van over de zeik raakt.

10. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Nou dan zal ik zel lekker aanklagen. Ze mogen toch niet zomaar iets over je schrijven mobielfreak? En helemaal niet als het gelogen is.

Wat een stelletje aso's zeg!

Succes ermee

11. @ Mobielfreak; ik zou zeker even contact met ze opnemen en informeren waarom ze onwaarheden vertellen en dat bovendien ook nog online plaatsen. Lijkt mij toch niet te mogen!

Rare mensen daar bij de jeugdzorg.

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    volgens hun is het vrijheid van pers

13. Heb je ze al gesproken dan?
    Vind het wel raar hoor, er is toch ook nog zoiets als de pricacywet?

14. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mobielfreak, hoe weet je dathet over jou gaat?

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    omdat ik het verhaal herken, en die man ook toegegeven heeft dat het over mij gaat

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @Mobielfreak: ze kunnen toch niet van maken om over jou te plaatsen. Ik zou toch hierover klagen!
    Het is echt ontzettend sneu voor jou!
    Ik geloof jou veel eerder dan wat het in de krant of internet staat!

Hier een virtuele knufs voor je!

17. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mobielfreak, wat raar dat hij zomaar de helft erbij verzint. Ik zou er zeker over gaan klagen.

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi all!

Ik ben hier alleen zonder Matthew, heel raar. Gisteren was Matthew 2 uurtjes op de KDV. Ik moest wel gaan huilen toen ik wegging en hem weer kwam ophalen, die lag lekker slapen in het bedje. Ik moest zowat slikken.

Vanmorgen om 10 uur bracht ik hem weer weg. Hij was vrolijk. Toen ik wegging heb ik weer gehuild....echt moederliefde denk ik.
    Toen ik eenmaal thuiskwam was ik gelijk begonnen met de foto's vanaf de echo/geboorte tot ongeveer 2 weken oud in te plakken. Damn...wat groeit Matthew zo snel!
    Over een uurtje komt Jeroen thuis, want we hebben om 14 uur een afspraak bij de bank om hypotheek af te ronden. Ik zal hem vragen om ff naar de KDV bellen (ik ben slechthorend en kan dus geen woorden verstaan) hoe het met Matthew gaat.
    Als we klaar zijn met de bank, dan halen we Matthew op :)

Morgen gaat Matthew van 08.00 tot 17.30 uur op de KDV :confused: :(

Ohja gisteren hing er wat papieren op de KDV dat er waterpokken heerst. Ik schrok wel voor Matthew. De leidsters zeggen dat Matthew niet zal krijgen omdat hij te jong voor is, pas over een jaartje :confused: :( :(:

Ik ga nu ff snel huishouden voordat jeroen komt!

Ik spreek jullie later wel weer!

Ohja hier over smetplekken: Matthew had gisteren ook smetplekken, heb hem eerst droog schoongemaakt en dan sudocreme op doen. Bij de volgende verschoonluier is ie bijna zo goed als verdwenen! :)

19. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Sudotje hier, en sudotje daar...

Wat is die sudocreme toch een wondermiddel ;)

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo iedereen!

Vandaag is Keld 5 maanden! :confused:

Ik zal het blijven zeggen denk ik, tot vervelens toe van iedereen; het gaat zooooo snel! En je ziet ze gewoon niet groeien, ineens zijn ze zo, terwijl hij nog geen halfjaar geleden nog lekker in mama's buik zat. :(

Vanmorgen naar het CB gegaan, hij meet nu 66 cm en weegt 7,650kg. Alles gaat dus lekker.
    Hij heeft ook z'n derde prikjes gehad en heeft niet gehuild. Toch niet bij de prikjes, bij het terug aankleden wel :( .

Hier dus een blije mama, behalve dat hij zijn groentehapje echt niet wilt. Morgen eens met andere groenten proberen dan wortelen, want hij vind ze verschrikkelijk..

X

Deel Deze Pagina