September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Gaat inderdaad snel! Yocena is over 3 dagen alweer 5 maanden!

Ben bezig de leukste verhalen uit me zwangerschap die ik hier geb gepost op zwangerschapspagina aan het verzamelen.
    En die print ik uit en plak ik in een boek. Met foto's van mijn buik etc. Zodat ik een mooie herrinering heb aan mijn zwangerschap

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Savita: Ik ga inderdaad eens iets anders proberen dat wortelen, want zo blijf je bezig natuurlijk. Op het CB hebben ze geadviseerd vol te houden, maar ga toch kijken of hij niets anders wilt. Fijn dat alles goed is met Niels!

@ MissX: Vakantie! Leuk dat je geboekt hebt. En leuk om naar uit te kijken natuurlijk! Hier ook gekrompen borsten :cry: .
    Onze kleintjes weten inderdaad al goed wat ze willen! Haha, het begint al!

@ Suus: Wat stom van je huisarts. Zijn die mensen niet gemaakt om mensen te helpen??? Veranderen dus..

@ Joepie: Fijn dat het zo bijzonder was zondag! Mooi cadeau ook.

@ Saskia: Mogen we je toevoegen aan de lijst van de zwangeren??? :D
    Best wel spannend hoor!
    Hier hebben we ook al nagedacht hoe we het gaan regelen met 2 kids. In het begin is het niets natuurlijk, maar achteraf.. We hebben nog tijd, maar toch is het iets om over na te denken!

@ Maart: \:D/ Super dat het lijnen vlot gaat. Nog 5 te gaan en je mag jezelf belonen met heeeeeerlijke chocoladetaart! :)
    Keld zit momenteel in de maxi-cosi en dat werkt prima. Hij gaat al 2 maanden niet meer in de bak. En de kinderwagen, dat vind ik nog iets te groot voor mijn jongen.

@ Darcy: Geniet lekker van je twee mannen vandaag! :D

@ Mobielfreak: :confused: Dat kan toch niet zomaar? Schandalig hoor, hopelijk kan je er iets tegen doen!

@ Miranda: Succes bij de bank!

Heb ik iedereen gehad? Hopelijk wel, anders sorry!

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goed idee MissX!

Want met de tijd vergeet je ook dingen, ik vind het verschrikkelijk!

Ik heb trouwens ook spijt dat ik niet meer foto's heb van mijn zwangerschap.

Dat gaat het voordeel zijn bij een tweede zwangerschap, je weet dat het te snel gaat en dat je optimaal moet genieten.

Vooral omdat mijn tweede zwangerschap hoogstwaarschijnlijk mijn laatste zal worden!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@krantenartikel: privacywetgeving bepaald volgens mij alleen dat ze dr niet met naam en toenaam mogen noemen

@miranda: hmm dat lijkt me ook niks hoor... gelukkig heeft matthew het waarschijnlijk gewoon naar zn zin.

enneh.. ik wil nog niet op het zwangerenlijstje hoor *grinnik*

ondertussen probeert anne zich om te draaien lijkt het
    maar zoals de afgelopen paar dagen.. lukt dat natuurlijk weer niet :)

zo maar eventjes naar buiten.. al heb ik geen idee waarheen :)

5. hallo septeber mama's. ik heb een vraagje aan jullie. ik weet niet of bonnievdakker met jullie meeschreef, en of iemand haar buddy was, en haar telefoonnummer heeft. in dat geval, wil die persoon haar sms'en: rach84 heeft het pakketje afgeleverd, het staat in de portiek.

ik heb verder geen contact met haar, maar het zou jammer zijn als het afgeleverde pakketje door iemand anders zou worden meegenomen.

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Inderdaad Virginie, het gaat zooo snel!
    En ik kan er soms al stiekem naar uitkijken met de 2e. Alhoewel je veel minder tijd voor jezelf heb. Aan de andere kant denk ik dat je toch de zwangerschap heel anders zal beleven omdat je weet wat er komen zal.

Ik wil er minimaal 2. En ik denk dat ik het bij de volgende het geslacht niet wil weten.

Vorig jaar waren we allemaal zwanger, raar idee, ik kan mezelf ook niet meer voorstellen dat ik rond liep met een dikke buik en het gerommel en geschop.
    Al moet ik eerlijk bekennnen dat als ik soms loopt dat ik geborrel voel in mijn maag en dat lijkt net of ik plopjes voelt hihi.

Geweldige tijd was het, ik denk er nog vaak aan terug.

Soms ruik ik die periode nog :)

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Rach84: Hier geen Bonnie!

@ Saskia: Maar je zou het ook niet erg vinden, dat is wel het belangrijkste, niet? Voorzichtig zijn bij het vrijen dan! :D

@ MissX: Ik weet niet of ik het geslacht dan wil weten. Als het een meisje wordt, wil ik graag spulletjes kopen voor meisjes en omgekeerd! Maar als je niets weet, kan dat niet; dus nog geen idee.
    Eerst hopen dat we een tweede keer zwanger raken.. :) En ik heb het gevoel dat hier alleen maar jongetjes gaan komen!

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    [​IMG][/url][/img]

Een fototje van Keld deze ochtend!

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@virginie: natuurlijk is het niet erg *grin*
    maar als ik moest kiezen.. dan weet ik het wel.

nu eerst maar eens fatsoenlijk werk zoeken *zucht*
    altijd leuk he
    krijg eigelijk niet al te veel reacties op mn cv.. dus denk dat ik hem wat moet aanpassen.

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    juridisch loket zegt: als je herkend word en daardoor schade lijdt, het zij financieel of psychisch, dan mag het gewoon weg niet! Het is zonder jouw toestemming geplaatst en je zou het via advocaat uit kunnen laten zoeken...

Echter iemand die ik niet ken, maar een kennisje wel, heeft het artikel ook gelezen en herkende mij er dus al in, door de verhalen die ik die kennis had verteld, met de leugens die jeugdzorg verteld!
    Dus ik wor dwel degelijk herkend :confused:

11. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Virginie, wat een schatje zeg. Echt lief!

De tijd gaat inderdaad heel erg snel. Als ik foto's van Yasmine zie van haar 1ste dag dan kan ik nietgeloven dat ze zo klein is geweest. En inderdaad vorig jaar waren we allemaal zwanger, ik was bijn a2 maanden zwanger.

MissX, bij mijn volgende zwangerschap wil ik het geslacht denk ik ook niet weten. Lijkt me ook zo apart die verrassing.

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goed idee!

13. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goed idee!

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    He meiden!

Ben ik weer even, zit op mn werk, maar kan het niet laten ;)

Slapen julie kleintjes ook zo weinig op het KDV?
    Kyra vertikt het gewoon om daar in slaap te vallen, ze vindt alles veels te interessant en in een bedje daar is al helemaal verboden terrein.
    Vindt het best zielig, want bij mij slaapt ze overdag thuis toch ook nog zo een paar uurtjes. Meestal nog van 13.00u-14.30u en 's ochtends na haar 1e voeding leg ik haar ook terug in bed en tukt ze ook zo makkelijk nog 2 uurtjes.
    Maar ja, niks aan te doen, gelukkig zijn we morgen lekker vrij en kan ze nog even opladen voor donderdag.
    En als het dit weer is gaan we lekker naar buiten :D
    Ze weten gewoon heel goed dat ze niet thuis zijn, maar in een andere omgeving, ze zijn echt niet gek!

Straks als we om 17.00u thuiskomen is madame bekaf, dus dan is het eten, pyama aan, lekker nog effies knuffelen en om half zeven hoor ik haar niet meer en ligt ze helemaal in dromenland ;)

Lees vanavond alles terug...

XXX

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Maart: Dankje :oops: ! Ben er helemaal verliefd op. Vind het nog steeds wonderbaarlijk hoe je zo van iemand kan houden, je wilt echt alles doen voor dat wezentje!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.357
    36.215
    113
    Jeetje wat hebben jullie veel gekletst zeg! Ga even bijlezen:

@saskia: spannend hoor, 2x zou genoeg kunnen zijn.

@noor: dat een bloedtest niet goed is bij kma weet ik, maar ik dacht misschien een andere allergie? Hij heeft namelijk toen hij een week of 5 was ook al een paar weken pepti gehad, maar daar zat toen geen verbetering in

@maart: fijn dat het afvallen zo goed gaat! Ik ben vorige week begonnen en ben inmiddels ook bijna 1,5 al afgevallen, ben er erg blij mee en hoop dat ik het volhoud.
    Jesper ligt sinds een week of 2 in de kinderwagen, wel de zitting helemaal plat.

@mobielfreak: als het gelogen is zou ik zeker een klacht indienen hoor! Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.

17. @ Joyce; ik krijg van het KDV ook de 'klacht' dat Niels er zo weinig slaapt, maar volgens hun is het ook een kwestie van wennen.

Schijnt dat die er echt loopt te gillen als hij moet gaan slapen en dat doet die thuis echt nooit! (ik zie ze daar dan kijken als ik dat zeg, met een blik van 'tuuuurlijk, dat zeggen ze allemaal', maar het is ECHT zo).

18. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hey dames hoe krijg ik ook al weer een foto hier om te plaatsen welke programma was dat?

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Joepie: Ik doe dat altijd via imageshack
    .us!

20. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Savita: Dank je wel voor je berichtje in het gastenboek! Lief! :D
    Ik wil ook heel graag bij jouw een berichtje plaatsen, maar ik zie nergens je link staan :( Kan je die mij geven?

Kyra ligt alweer heerlijk in haar bedje te snurken, ze was echt helemaal bekaf :cry: Gelukkig morgen lekker vrij saampies!

Heb zelf ff weinig puf om op iedereen te reageren, heb wel alles teruggelezen! Sorry :oops:

Deel Deze Pagina