Ben gisteren tante geworden van mijn neefje Senna. Hij woog 3030 gram. Hier even een foto van Senna en Milan, precies 4 maanden verschil [img=http://img205.imageshack.us/img205/8871/ssa40924yj5.th.jpg]
@ Joyce; Niels z'n website is: www.nielslamfers.beebiesite.nl @ Moons; gefeliciteerd! Ik kan de foto niet bekijken, pagina blijft maar laden?
@ Moons; Sorry, ik was te snel... (of m'n computer te langzaam ) leuke foto, wat een verschil alweer als je dit ziet, he?
@Moons: wat een leuke foto en wát een verschil Zag net al een paar mooie foto's voorbij komen bij het lezen van de laatste pagina's... jullie hebben schatjes op de wereld gezet @Mobielfreak: sterkte en maak er werk van als je daar behoefte aan hebt, je kunt het allicht eens navragen bij Rechtsbijstand! @Miranda: jij leest dus SMS'jes ipv dat je mobiel belt, begrijp ik. Logisch. Dus als ik eens met je wil afspreken in de stad, kan ik je beter een SMS sturen? De komende maand is het erg druk met werk en studie hier, jij natuurlijk ook met je werk en verhuizing etc. maar misschien kunnen we elkaar eind februari of begin maart eens ontmoeten Ook leuk voor onze jongens @all: het is mijn 4e week op het werk en het valt me zwaarder dan ik dacht. Juist omdát alles goed verloopt (kind, dieren, huishouden, werk en studiezaken) - ik moet het toch allemaal regelen. Ben blij dat mijn man terug is uit Duitsland, want in je eentje de boel runnen is zwaar werk Ben echt enorm moe en had vanavond op school moeten zijn voor de Open Avond, maar heb gespijbeld... is niets voor mij, ben altijd overal bij en heel plichtsgetrouw Kan het nu even niet opbrengen en zal morgen op school mijn excuses voor mijn afwezigheid aanbieden... als ze me al gemist hebben... Nee, het valt niet mee. Zou best een tijdje gewoon thuis willen blijven, hoe leuk het ook weer is om bezig te zijn met andere activiteiten
ik kom ook even langs maar heb geen tijd om terug te lezen sorry. heb wel even de foto bekeken en zo wat een verschil zeg. dan zie je pas goed hoe snel onze baby's groot worden alicia heeft om 7 uur bruine bonen met appeltjes op uit een potje, ik dacht blerk wat een combie maar o wat vond ze het heerlijk en voor het eerst is een heel potje naar binne gegaan en ze wilde gewoon nog steeds meer. en knoeien nou nee bijna niet vond ze vast zonde, ze eet al een paar dagen vooral smorgen bij de oppas erg moeilijk en krijgt van 7 tot 1 uur alleen maar fruit en weigert de fles. ik heb vandaag een andere fles gehaald 1 die ze thuis ook heeft en wie weet drink ze daar wel uit. ook hebben we vandaag een mooie nieuwe bank gekocht. we waren er echt aan toe want deze is al zeker 10 jaar oud en ziet er niet meer uit door een valkparkietje en kat dan nog iets onze poes is krol en pist alles onder wat naar alicia ruikt. vanmorgen was ze op haar kamertje geschoten en ging ze recht voor me neus in haar bed plasse, 3 dagen ervoor in haar luiertas (weggeplurt maar meteen blerk wat een stank) o en het ergste in haar voetenzak. ik weet niet wat ik er aan kan doen hoor maar laat haar zowiezo volgende maand helpen zodat ze hopelijk niet meer krols wordt van grr ben in staat ze ove rhet balkon naar benede te gooien. ze heeft nog nooit binne geplast op een ongelukje na als kitten. ik ben er weer weg van want moet er mogen weer om half 7 uit gaaaap. en zelfs dat gunde alicia mijn vanmorgen niet, ze wilde om 6 uur uit bed gr sandra
Savita: berichtje is geplaatst hoor, incl vriendenboekje Moons: wat een schattige foto en wat een verschil dan hé met 4 maandjes Wat worden onze kleintjes groot! Darcy: Kan me goed voorstellen dat je vanavond gespijbeld hebt, ik ben 's avonds ook bekaf hoor na een dag gewerkt te hebben en eer dat je eindelijk lekker op de bank zit ben je ook alweer een paar uurtjes verder Geniet dus maar lekker van je vrije avondje Mobielfreak: Wat een narigheid weer allemaal zeg! Heel veel sterkte met alles, houdt het nou nooit eens op? Ga zo lekker slapen....snurk, snurk Truste allemaal!
@ joyce: dat vraag ik me nou ook wel eens af: wanneer houd het in godsnaam op? en mag ik ook gaan genieten van leuke dingen?
Lovewinnie, Yasmine drinkt ook heel slecht. Ze heeft wel een beetje van haar fruithapje op. Moons, Gefeliciteerd, leuke foto en wat een verschil. MissX, ik kwam je toevallig op Hyves tegen, leuke pagina
Goedemorgen meiden! Vandaag niet werken en Keld is nog lekker aan het slapen! Dus kom ik effe piepen. Ben ik de eerste? @ Maart: Hoe gaat het met het fruithapje? @ Lovewinnie: Misschien vind Alicia fruit en groentjes lekkerder dan de fles? Ik heb ook het gevoel dat Keld z'n fruit liever eet. Maar groenten niet hoor! Wat lastig van je kat, trouwens! Wij hebben een kater van 10 maanden ofzo en vraag me af wanneer het bij hem gaat beginnen. Snel naar de dierenarts dan, want hij is nu al soms onuitstaanbaar ! Maar wel een schatje hoor.. @ Darcy: Pfff, ik zou ook thuisblijven hoor, denk ik. s'Avonds is voor je gezin, als je dan ook nog naar je werk moet . Hopelijk heb je een beetje kunnen uitrusten, voor zover dat mogelijk is natuurlijk! @ Moons: Gefeliciteerd! Wat een verschil zeg! Nochtans, 4 maanden is ook zoveel niet en Milan ziet er een echt kindje uit, niet echt een baby meer.
Mogguh! Moons: van harte! Wat een leuke foto zeg! Lovewinnie: een heel potje, wow! Mobielfreak: jemig meid, het wordt wel een hele berg ellende zo! Sterkte! Darcy: kan me helemaal voorstellen dat je geen zin had in de open avond! Slecht drinken: hier drinken ze goed, zijn enorme slobberkonten, maar krijgen nog geen bijvoeding. Isa begon op een bepaald moment ook altijd te teuten met flessen, kind zal zelf wel aangeven dat het even wat minder behoefte heeft?!
Augustusbaby's 2007: Virginie83:Keld (22-08-2007) FV3180 g & 49 cm (geboorte) 7610 gram/ 66 cm (laatste controle 22/01) Miss X:Yocena (25-08-2007) BV, 4310 gram/ 54 cm Noor: Chris en Tijn (26-08-2007) FV 5705gram (geboorte 2125)- 63cm / 6025 gram (geboorte 2490) - 63,5cm dmc: Dean (29-08-2007) FV 4160 gram/52 cm Joepie:Esmay (30-08-2007) FV bij geboorte 2500 gram/47 cm 6120 gram en 64 cm Mobielfreak: Tim Owen (31-08-2007) FV 2910 gram / 48 cm (geboorte) 6235 gram / 61 cm (3 januari) Septemberbaby's 2007: Brigitte: Judith (01-09-2007) BV en FV 3340gr/50cm (geboorte); 4700 gram/54,5 cm (1 nov); 5810 gram/59,5 cm (3 jan) Newlymom: Yassine (02-09-2007) BV/ FV3380gr (geboorte); 4520gr/54cm Geertje1985: Sam (03-09-2007) FV 3730gr en 53cm bij geboorte Mouschy Marijn Ejan Elad (04-09-07) BV 3960 gr. bij geboorte , 7060gr / 63cm op 4 januari 2008 Jessica: Ayla (06-09-2007)FV, 3370 gr/51 cm (bij geboorte 2420 gr/43cm) Ief: Lyn (07-09-2007)FV, 4700 gr/56 cm (bij geboorte 3110 gr/48cm) Joyce82: Kyra (08-09-2007) BV, 6850 gr/61 cm op 7 januari 2008 (bij geboorte 3660 gr/51 cm) Zoë: Tara (11-09-2007) FV, 5500gram/63cm (bij de geboorte 3570 gr/51 cm) Rootje: Marissa (11-09-2007) 3BV/2FV (bij geboorte 3055g/50cm) 5980g/62cm op 10 jan Lovewinnie: Alicia(12-09-2007) BV/FV, 5800gr/56cm(bij geboorte 46cm/3160gr) Maart: Yasmine (12-09-2007) FV, 6515gr/63cm(bij geboorte 50cm/3360gr) Marsab: Aiden Kyen (13-09-2007) BV, (3060 gram/ 51 cm bij geboorte) 6380 gram/ 60,5 cm op 7 jan. Suus: Jesper (13-09-2007) FV 4960 gr/56 cm bij geboorte Rian: Daimy (14-09-2007) FV (3800 gram bij geboorte) 4920/59 cm op 16 november Gonzo: Thijs (15-09-2007) BV 3485 gr/50 cm bij geboorte, 6815 gr/64 cm op 10 januari 2008 Ilonaw: Kaitlyn (16-09-2007) FV (2440 gr/ 44cm bij geboorte) 4540 gr/54.6 cm op 19 dec Sophie (Maaike): Sophie (20-09-2007) BV 4700 gram/55 cm (geboorte: 3700 gram/53 cm) Moons:Milan (21-09-2007) BV 4320 gram/55.5 (geboorte 3370 gr / 52 cm) Simke: Jesse (24-09-2007) FV / 7430 gr / 64 cm op 3 jan.(4005 gr. / 54 cm bij geboorte) Patries:Jamie (25-09-2007) BV 6550 gram/62.4 (geboorte 3774 gr / 55.5 cm) Saskia: Anne (25-09-2007) BV, 4430 gram/ 58 cm (geboorte 3205gr en 49 cm) Han: Daniëlla (28-09-2007) BV, 5940 gram/ 62 cm (3580 gr/51 cm bij geboorte) Miranda040172: Matthew (29-09-2007) FV / 7400 gram/67 cm (geboorte 4345 gram/55 cm) Modigliani:Timothy Aidan(29-09-2007)FV/5900 gram/62 cm (geboorte 3675 gram/54 cm) Darcy: Oliver (30-09-2007) BV / 7120 gram / 62 cm Oktoberbaby's 2007: Jennifer: Gwyneth (03-10-2007) BVof FV 3500 gram / 53 cm Afspraken: 30 januari: mouschy: Marijn kinderarts 31 januari: Marsab; Aiden fysio ivm voorkeurshouding 1 februari: Ollie 3e prikken 7 februari: Matthew 3e prikken 7 februari: Rootje; Marissa 3e prikjes 13 februari: Saskia: Anne afspraak kinderarts 14 februari: joepie: esmay kinderarts en controle cb 18 februari: Noor: Chris en Tijn CB 18 februari: Han; Daniëlla 3e prikken 18 februari: Joyce: naar CB (geen prikjes meer) 21 februari: Jesse 3e prikken 4 maart: Virginie; Keld naar CB
Goedenmorgen dames. Mobielfreak: ik vind het ook maar raar hoor, ze weten zo toch ook dat ze er iemand mee kwetsen! Moons: jeetje wat een verschil idd! 14 februari word ons nichtje verwacht en die zal dan ook wel heeel iniminie zijn in verglijking met Daniëlla Darcy: Kan me helemaal voorstellen dat je dan een keer spijbelt! Ik vind het ook zwaar vallen om alles goed te combineren. Op mijn werk hebben ze ook nog eens mensen te kort en daarom verwachten ze extra veel van mij en dat is best zwaar. Virginnie: ik ben ook helemaal weg van Daniëlla, kon vantevoren niet geloven dat ik zooooo verliefd zou zijn. Saskia: ik kan me nog erg goed herrinneren dat je een jaartje geleden ook niet wilde testen want het zou wel niet..... de dag erna kreeg ik een pb-tje dat het toch zo was en je het niet kon geloven Het is wel fijn dat het niet uitmaakt eigther way.... Maar nu ben ik wel erg nieuwsgierig of het zo is Lovewinnie: had nog nooit gehoord dat katten alles onderplassen van de baby als ze krols is..... Het is altijd verstandig om haar te laten helpen maar mss ook even kijken of ze niet jaloers is op Alicia.
@plaspoesjes: hmm hier heeft onz ekat structureel alles van job onder geplast.. maar dat was idd omdat hij jaloers was. kleine tip voor the time being: geef er niet te veel aandacht aan.. en geef wat meer aandacht als ze wel lief is anders leert ze "oh als ik op alicia dr spullen plas krijg ik allemaal aandacht en dat vind ik fijn" (en negatieve aandacht is ook aandacht) @han: mja eh.. eh... ik zeg er nog maar niets over het is wel wederom dezelfde timing he het is weer half januari.....
Hoi meiden, Ben ik ook weer ns. Hier nog steeds niet wat het moet zijn wat gezondheid betreft, maar met Sophie overgelukkig. Saskia, ik heb ook sterk het gevoel dat jij gewoon zwanger bent Moons, gefeliciteerd en wat een schatten bij elkaar zeg. Darcy, herken helemaal wat je zegt. Ik word continu ziek als ik weer een weekje gewerkt heb, heel frustrerend. Goed dat je gespijbeld hebt, aan jezelf denken! Mobielfreak, ik zou ze aanklagen. Zou ook woedend zijn. Wat voeding betreft: Sophie krijgt sinds het weekend 's avonds lepel Nutrix door flesje. Dit vindt ze heerlijk. Verder krijgt ze hypo-allergene voeding en is aangeraden te wachten tot zes maanden met bijvoeden. Vinden we erg jammer, want willen haar zooooo graag fruithapje geven. Verder drinkt ze ook niet altijd haar flesje leeg, laat soms bijna alles staan. Maar die fles met nutrix is extra vol en slokt ze zo leeg haha. Ik ga zo voor t eerst naar bioresonantiether. vanwege mn klachten. Had collega geadviseerd. Ben erg benieuwd, want klinkt heel spannend. Volgende week naar orthomol. geneeskundige. Wordt ws mn bloed goed nagekeken etc. Dit alles om mn weerstand snel op te krikken. xx Sophie
Goede morgen, Yasmine drinkt nog steeds erg slecht. Giesteren heeft ze op de creche 1x 60cc en 1x 140cc, ze was daar van half 9 tot half 6. Thuis krijgt ze ook niet meer dan 120cc op. Virginie, gisteren had ze een halve potje appeltjes op
Goeiemorgen, allen Wat drinken/eten onze kleintjes toch verschillend, he! @Joyce: Ollie sliep maandag op het kdv pas goed na inbakeren en in een bedje leggen (dus een slaapkamertje ipv op het zaaltje, toch te rumoerig, denk ik.) Volgens mij vinden die kleintjes het veel te interessant allemaal om dan maar te gaan pitten @Sophie sterkte, bouw vooral je weerstand goed op. Je moet toch al zoveel en dan is je lijf je motortje natuurlijk. Hoop dat je therapie je op weg zal helpen, maar leg eens uit waarom je juist dit gaat doen? @Lovewinnie: de kat lijkt jaloers. Laten 'helpen' is een goeie actie. Net als geen negatieve aandacht geven en het kamertje van je kleine dichthouden. Het gaat wellicht sneller over dan je denkt. Vervelend! @Saskia: ik vermoed ook dat je zwanger bent. We zijn allemaal je digitale test aan het spelen hier Ach, zal je net zien dat je inderdaad gewoon een virusje hebt, maar eh... waarom niet testen? Als je zwanger bent, is foliumzuur slikken nu wel aan te raden? Wat het ook is: we leven mee! @all: ik ga zo vergaderen op school (en goedmaken dat ik er gisteren niet bij was ) - daarna wijnproeverij en tapas met de collega's , dus ook wel weer gezellig Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Ja, ik ben weer vrij, de laptop is gemaakt, dus ik heb weer volop tijd voor zw. pagina! @ Moons: Van harte met je neefje Senna! Een onwijs leuke foto zo saampjes! @ Mobielfreak: goh meid, wat een enorme toestand zeg! Bah, ik snap dat je er goed zat van bent! :x @ Darcy: herkenbaar hoor, van het werken...Het is wel leuk, weer iets voor jezelf. Maar de combi blijft best zwaar. En er gaat niet boven het moederschap! @ Lovewinnie: leuk dat Alicia de hapjes zo lekker vindt! Als ze de fles niet wil, heeft ze vast gewoon geen zin...? En wat naar van die poezen, idd wat Saskia zegt, negeren is het beste! @ Virginie: ook lekker vrij vandaag! geniet ervan! @ Saskia: pppfff...spannende tijd voor jullie! Laat je het ons gelijk weten als jullie meer weten?! @ Han: leuk een nichtje op komst! @ Sophie: nog 2 maandje wachten tot bijvoeden, let maar op, zie vliegen om! Sterkte voor jou, hopelijk ben je snel weer de oude! @ Maart: dat is wel weinig ja, qua voeding. Maar zolang ze zelf niet hongerig is, is er niks aan de hand toch. Moet het natuurlijk niet té lang duren...Is ze verder wel goed te pas?!
Saskia: zou wel heel toevallig zijn! Marsab: lekker dat je laptop weer gemaakt is, anders zou je nog afkick verschijnselen gaan krijgen Maart: komt Yasmine wel aan? anders even met cb overleggen. Als Rmco Daniëlla voed drinkt ze meestal ook maar 60 - 120 cc op... Wat ze aan de borst drinkt weet ik niet. Vorige week vrijdag was het hier helemaal bal want toen heeft ze over de hele dag (van 7:00 tot 17:00) maar 20 cc gedronken, ze wilde de fles gewoon niet maar huilde wel Sophie: ik heb geen idee wat het allemaal betekend waar je heen gaat