September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Gefeliciteerd September mama's!
     
  2. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    Ik wordt ook een september mama... ik wist wel dat er een topic was maar ik moet eerlijk zeggen omdat dit de tweede wordt in korte tijd ik liever bleef bij de aug 2006 mama's daar heb ik ook meegekletst vanaf de zwangerschap tot aan nu.. mijn zwangerschap is nu wel heel anders moet ik zeggen.

    Ben wel weer benieuwd naar de verhalen van iedereen hier na de bevalling.. met het nieuwe mensje in je leven.

    liefs Iman
     
  3. kelly33

    kelly33 Actief lid

    5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    hey allemaal

    hier ook de nodige kraam tranen al gehad....sja boel hormonen die weer op stand normaal komen

    ik geniet zo van me mannetje...echt heerlijk
     
  4. marjannie

    marjannie Lid

    9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    Hallo meiden,

    Ik Heb een tijdje met jullie gekletst in het andere topic.. Ik heb met 20 weken frituurvet over me heen gekregen en ben toen bijna niet meer online hier geweest.. maar ik wilde jullie nog wel even mededelen dat ik 3 sept (op de uitgerekende datum) trotse mama ben geworden van Lindy. Ze woog 3710 en was 50 cm lang.. Milan is helemaal verliefd op zijn zusje en kan haar naam al zeggen.. zo lief..

    Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en de kids! Hier iniedergeval wel!

    Liefs Marjan
     
  5. joepie01

    joepie01 Bekend lid

    7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo mama`s

    hier gaat het opmoment wat minder. esmay drinkt niet goed meer. ze mag om de 3 uur 60 cc maar ze drinkt amper 20cc. gisteren zijn we naar het zkh geweest voor de hb prik en die was goed. vanacht ging het ook weer wat minder dus heb vanmorgen de vk gebeld en die heeft contact gehad met de kinderarts en als ze vandaag en vannacht niet beter drinkt dan wordt ze weer opgenomen. ben er nu echt doorheen ik maak me z`n zorgen om mijn kleine meid.
    we hebben nu een andere fles en een 3 standen speen gehaal zodat ze niet zo veel kracht nodig heeft om te drinken en het gaat gelukkig wel wat beter maar ja nog even afwachten hoe de rest van de dag gaat we mogen haar nu voeden als ze wakker is en anders om de 3 uur.
     
  6. marjannie

    marjannie Lid

    9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    O, meid.. wat een gedoe allemaal zeg! Ik hoop dat ze snel goed gaat drinken en dat ze niet opgenomen hoeft te worden en dat jullie ook lekker van jullie kleine meid kunnen gaan genieten ipv zorgen maken.. Heel veel sterkte..

    Liefs Marjan!
     
  7. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja ik ben nu ook een echte Sept. mama! onze man is op 4 Sept. geboren! Foto's van Marijn staan in mijn album. Als ik weer wat beter zit kom ik meer chatten!
     
  8. Blodyn

    Blodyn Lid

    27 dec 2006
    90
    0
    0
    DTP'er bij een krant
    Rotjeknor
    Hoi hoi meiden,

    Hier ook een nieuwe septembermama. Ons ventje is op 3 september geboren. Helaas moet ik wat bedrust houden, omdat ik 1,5 liter ben verloren en een HB van 4.5 heb, dus kan niet te vaak hier kletsen.

    Iedereen nogmaals gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes!

    Liefs,
    Blodyn
     
  9. Allemaal super gefeliciteerd met jullie beeb's! Ik hoop zelf ook binnenkort mee te kunnen babbelen met de september mama's.
     
  10. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Jeetje Joepie sterkte met je meid, hou je ons op de hoogte. Dronk ze vanaf het begin al slecht? Of is dit spontaan gebeurd?
    Ik zal voor jullie duimen.

    @Kelly.. Wat een schattig, mooi kereltje heb je! Succes met je kraamtranen. Ze zeggen dat het de 4e tot 6e dag het ergst is!

    @Mouschy..Wat een leuke foto van Marijn en Ewout.


    XXX
     
  11. maart

    maart Fanatiek lid

    18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan niet wachten totdat ik me hier kan melden.
     
  12. Moons

    Moons Fanatiek lid

    2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ik wil hier ook naartoe!

    Hopelijk duurt het niet lang meer.
     
  13. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    ik hoop het ook voor jullie meiden!

    xxx
     
  14. Sophie

    Sophie Fanatiek lid

    28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog zo'n ongeduldige :p
    Tot snel!

    xx Sophie
     
  15. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja ik ook!
    Maar wel leuk om mee te lezen, zodat ik ook 'n beetje bijblijf met jullie ontwikkelingen en ervaringen meelezen ;)

    @ Joepie: gaat het nu alweer wat beter met Esmay's drink?
     
  16. joepie01

    joepie01 Bekend lid

    7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo mama`s

    het gaat gelukkig wat beter ze drinkt nu weer goed.
    we hebben nu een andere speen een 123 speen en daar drinkt ze beter uit nu hoeft ze niet zoveel kracht te zetten met drinken en wordt ze dus niet zo moe. ze is namelijk een prematuur baby die veel energie nodig heeft om op temperatuur te blijven ze heeft dus niet zo veel kracht om te drinken. maar vanaf gisteren middag gaat het wat beter gelukkig. ze heeft nu een kruik in de wieg en een mutje op zo dat ze daar niet teveel energie aan kwijt is.
    mama maakt zich nu een stuk minder zorgen.
     
  17. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

    Hartstikke fijn om te horen! :D
    Voor jou is het een hele geruststelling!
     
  18. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Wat heerlijk om te lezen dat het beter gaat Joepie! Drinken kan een kindje zoveel energie kosten terwijl ze het juist nodig hebben om te groeien en op temperatuur te blijven. Weet er alles van omdat mijn eerste zoontje dysmatuur (te klein voor de duur van de zwangerschap) was en dus ongeveer hetzelfde probleem als Esmay had. Hij heeft 3 tot 4 weken lang niet zelf zijn temperatuur kunnen houden.

    Quinten kan sinds gistermorgen juist zelf zijn temperatuur houden! Wat heerlijk is dat. Ook heeft hij gisteravond zijn navelstompje al verloren.

    Drinken gaat hier goed, alleen is hij wel heel erg gulzig in het begin waardoor we hem heel erg goed moeten laten boeren. Anders gaat hij flink spugen.

    Mijn oudste zoontje begint nu een klein beetje te wennen aan zijn nieuwe broertje. Op schoot wil hij hem niet hebben, maar vanmorgen heeft hij heel zachtjes over Quintens hoofdje geaait!
     
  19. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    O, ja. Even over mijzelf. Mijn naam is Stephanie. Ik ben 29 jaar oud, getrouwd en mama van Ruben (over 2 weken wordt hij 2) en Quinten.

    Quinten is trouwens geboren met een zwangerschapsduur van 40 weken en 6 dagen en mijn bevalling heeft 30 uur geduurd :( .
     
  20. marjannie

    marjannie Lid

    9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    @ Secretje! Onze kids zijn dan ongeveer even oud. Milan is 19 sept 2005 geboren en wordt dus ook bijns 2 jaar en mijn kleine meid is 5 daagjes oud!

    @ Joepie.. Fijn dat het weer wat beter gaat.. Dat geeft je een wat rustiger gevoel!

    Hier gaat het verder allemaal prima.. Kleine meid heeft gisteren van 23:00 tot 5:10 geslapen.. Hopelijk houd ze dit vannacht weer vol ;)
    Mijn zoontje Milan zei vandaag Lindy is Lief.. haha en maar kusjes geven en door haar haar aaien.. Hij is echt helemaal in love met zn zusje..

    Liefs Marjan
     

Deel Deze Pagina