@ Virginie: leuke foto's. Ik moet nog wachten met eten voeren. Vaak lusten kids geen groente, wel van fruithapje... Waarom probeer je niet bv groente met appelmoes? (ik zeg maar wat...ik moet ook later ondervinden wat Matthew wel of niet straks lust). @ Saskia: vaderliefde @ luiers: ze hebben mini luier te strak vastgemaakt bij Matthew, belachelijk! Maar goed... @ Virginie/maart: de leidster zei dat Matthew misschien heeft gestoten tegen de speelgoed en eerlijk gezegd kan ik me niet bij voorstellen. Vanmiddag smste Jeroen me dat zijn oude overbuurvrouw toevallig vandaag werkt waar Matthew daar verblijft. Zij zal in een andere groep ff stiekem kijken of ze Matthew goed behandelen...tof he. Maar Jeroen had Matthew's groep al gebeld en die zei dat het goed ging met hem. Nog kleine 10 minuutjes kan ik hier eindelijk weggaan naar mn zoon toe, ik zal dus rond half zes daar, en dan denk ik rond 18 uur thuiskomen, dan hem flink knuffelen en evt. misschien eten geven. Jeroen komt dan rond 18.20 uur thuis en dan moeten we nog samen eten koken. Dan wordt later met eten... Tot laterzzzzzzzzzzz XXX
Darcy, biores.therapie ben ik op advies collega gaan doen. Zij heeft sindsdien nooit meer blaasontsteking en daarvoor bijna elke maand. En orthomol. geneeskundige via mijn schoonmoeder. Zij heeft daar veel baat bij gehad. Gevoelsmatig lijkt het me oke, verder heb ik er heel geen verstand van... Ben nu terug van biores.therapie, aparte ervaring! Lekker wijnproeverij en tapas! Marsab, lekker dat je vrij hebt en de laptop gemaakt is. En dank je! Ja twee maanden is eigenlijk ook niets heh. Han, ik kan het zelf amper uitleggen Dit staat op site orthomol.kliniek: mensen adviseren en inzicht geven over voeding, ontgifting en leefwijze volgens de modernste inzichten. Uitgangspunt voor de geneesmethoden is klachten op een natuurlijke wijze te behandelen, het zelfgenezend vermogen te bevorderen en gezondheid te optimaliseren. En bioresonantie werkt met elektromagnetische trillingen, is een alternatieve therapie. Suus, juist lief hoor dat je het aangeeft. Had het eerder gevraagd aan cons.bureau omdat ik hetzelfde dacht. Maar Nutrix mag wel, fruit/groente niet omdat juist daar vaak allergie door onstaat. Joepie, ik heb er geen verstand van, maar klinkt wel spannend zeg. Miranda, ik zou ook woest zijn als Sophie een bult had....vooral als het ook niet eerlijk verteld wordt. Lieve foto's! x Sophie
He meiden, hier even een egoberichtje. Ben ontzettend kwaad op mijn twee lieftallige managers, die absoluut weer niet blij zijn met het feit dat ik (thuis) ga kolven (woon 5 minuten van mijn werk). Ik heb hieronder de mailtjes gezet die beide heren naar elkaar stuurden over mijn voorstel dat ik om 10.00 uur, 13.00 uur en 16.15 uur thuis ga kolven. Uiteraard heb ik dit mailtje via via gekregen...maar maakt het niet minder erg...Het onderste berichtje is het eerste bericht. ------------------------------------------------------------------------------------ Leo waar ik me wat aan stoor is het feit dat het niet aanwezig zijn van een tafeltje de reden is dat ze naar huis zou gaan en nu in de 2e mail is het iets anders, wat ik al verwachte ik denk dat we moeten incasseren gr Ronald ---------------------------------------------------------------------------------- Ronald,Cees, Ze is goed op de hoogte blijkbaar! Ik voel me hierbij verre van prettig. Angela komt vanuit een dienstverband van 90 tot 100% en komt nu terug voor 50% met deze grappen. Moeten we dit nu zomaar accepteren? --------------------------------------------------------------------------------- Angela, Als ik je voorstel zo bekijk, constateer ik dat je ± 6,5 uur per dag aanwezig bent. Hoe kom je dan aan de 20 uur in de week? Of neem je per week nog een aantal vrije uren op? We kunnen ook een tafeltje neerzetten in de douche, of wil je de borstvoeding gewoon blijven geven zonder kolven? ---------------------------------------------------------------------------------- Uiteraard had ik even uitgelegd dat je als vrouw recht heb om 1/4 deel van het totaal aantal uren per dag mag besteden aan bv of kolven...blijkbaar snappen ze het niet en willen ze het niet snappen. Heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en gebeld naar een van de mannen en die zei dat er niks aan de hand was en dat hij niet kwaad was en dat het allemaal goed was, terwijl hij diezelfde dag deze mailtjes heeft gestuurd! Wat heb ik een hekel aan schijnheilige mensen zeg Wat denken jullie, zou ik zeggen dat ik zijn mail gezien heb, zogenaamd per ongeluk, of maar net doen of er niks aan de hand is? Liefs, Angela
@angela doen alsof je gek bent, het vreet toch aan je. Ik zou ze nog een mailtje sturen en het uitleggen en zorgen dat je niet meer dan een kwart van je tijd wegbent met kolven/voeden.
@miranda: hmm ik zie anne nog niet zichzelf een bult bezorgen eigenlijk weet niet hoe actief jouw manneke is.. maar anne kan alleen nog maar op dr rug schuiven.. en niet al te vlot ook. @virginie: je ziet wel zo hoeveel verschil er zitten qua leeftijd en dingen tussen de septemberbeebjes he. keld is alweer ruim 5 maanden.. terwijl anne nog 4 maanden moet worden. En bovendien zit keld al dapper zelfstandig koekjes te eten.. terwijl anne net begint te snappen hoe ze dingen vast moet pakken @gonzo: mja ik weet niet wat het beste is... maar vind de mailtjes wel beetje asociaal eigenlijk. hoe ben jij daar aan gekomen dan? oh en inderdaad.. zorgen dat je netjes binnen dat kwart blijft.. dan mogen ze er tenslotte ook echt neits van zeggen. (en ze zouden niet de eerste werkgever zijn die strak timed als ze in een boze bui zijn)
@gonzo: ik zou het zeker niet voor me houden hoor. Sterker nog, ik zou ze ermee confronteren en als het niet loopt zoals je wilt dan ga je er mee naar een hogere baas, want dit slaat echt totaal nergens op zeg, want een domme idioten, zelf zeker geen kinderen of een vrouw die niet werkt!
Heb de mailtjes illegaal uit zijn mailbox, want alle secretaresses hebben daar inzage in...Vind het zo asociaal en idd ze hebben geen vrouw die werkt...maar dat is nog geen excuus he? Zie er als een berg tegenop om maandag te beginnen..het lood zakt nu al in mijn schoenen..zucht! Trouwens Suus, gefeliciteerd met je geplande bruiloft! Erg leuk vooruitzicht! @all, reageer volgende keer weer op jullie...sorry! Liefs, Angela
@ miranda: jeetje zeg! Niet normaal zeg dat kdv! Heb je nu niet zoiets van, ik haal mijn kind hier vanaf!? @ Sophie: wij wachten ook tot 6 maand met groentehap, dus kunnen we smamen aftellen! hihi @ Saskia: wanneer ga je testen? @ Gonzo: dit moet je echt bespreekbaar maken hoor! Belachelijk! Je hebt gewoon recht op die tijd, om te kolven! Dus euh, ze hebben geen poot om op te staan! @ virginie: wat een onwijs leuke foto's! En hj draagt ook al van die stoere kleren! hihi, Daar hou ik wel van!
Gonzo: Echt belachelijk zeg! Als ze weten dat jij inzage hebt in hun mail dan zou ik ze er zeker mee confronteren. En als jij je aan de afsproken tijden hou, kunnen ze je niks maken. Maar goed, voor ons is het makkelijk praten natuurlijk, jij zit er voorlopig tussenin en het valt niet mee om hun daar op aan te spreken... Sterkte in ieder geval. Miranda: een bult op zn hoofd, So, ik zou ook super boos worden zeg! Die bult is er natuurlijk niet ineens vanzelf gekomen. Joepie: Jakkie, Lijkt me best wel eng ja! Ik zelf ben niet echt bang aangelegd, maar Dave van mij werkt onregelmatig en heeft dus ook nachtdiensten. En als hij dan nachtdienst heeft slaap ik toch onrustiger en hoor je allemaal geluiden die er normaal niet zijn. Virginie: Wat een leuke foto's weer! Vandaag lekker vrij geweest samen met Kyra. Ze heeft echt onwijs veel geslapen vandaag. Maar wat wil je, maandag bij oma heel de dag niet geslapen en gisteren op het kdv ook niet geslapen, dus dat is niet zo gek! Ik vind het best zielig, zeker omdat ik weet dat ze dr slaap overdag gewoon hard nodig heeft. Ik zei vanavond al tegen Dave, eigenlijk is het gewoon het beste om het 1e jaar thuis bij je kindje te zijn, vinden jullie ook niet? Ze zijn nog zo klein! Als ik het voor het kiezen had, wist ik het wel! Gelukkig morgen nog 1 dagje en dan zijn we weer lekker 3 dagen vrij. Hopelijk is Kyra vandaag voldoende opgeladen voor morgen Ga nu lekker slapen! Truste allemaal -X-
Goedemorgen all! Gisteravond aten we knolselderpuree en dacht ik, ik ga Keld nog eens een hapje geven, kijken hoe hij nu reageert. Hij heeft het zowaar opgegeten, zonder vieze gezichten te trekken, zonder te huilen. Daarna nog een hapje en weer hetzelfde . Ik heb hem niet meer gegeven omdat het al 19uur was, maar blijkbaar moet het toch lukken om er van te eten zonder een drama te maken. We will see vanmiddag! @ Joyce: Ik ben ook van die mening, dat je het 1e jaar best thuisblijft bij je kleintje, maar ja, dat is niet voor iedereen haalbaar natuurlijk. Spijtig genoeg, anders zou ik het zo doen hoor! @ Marsab: Een echt jongetje hé! Als ik hem eens iets té felblauwe kleertjes aantrek moet je mijn vriend zien kijken. Maar ja, het is maar een baby hé, die kan dat nog hebben vind ik! @ Saskia: Keld is een maand en 3 dagen ouder zeker? Een maand kan veel doen natuurlijk! Het is zo leuk dat ze elke keer iets ontdekken en nieuw leren, zo schattig! Ook al was zijn gezichtje helemaal onder de koek! Maar hij vond het wél lekker! @ Gonzo: Pfff, die bedrijven denken ook enkel aan zichzelf hoor. Als zij op de hoogte zijn dat je hun mails kan lezen, zou ik de confrontatie aangaan. Indien je die mails op een 'niet legale manier' hebt bemachtigd, zou ik het niet doen, want dan hebben ze nog iets om je te verwijten. @ Miranda: Ja, alsof Matthew al speelgoed kan dragen dat zo zwaar/hard is dat hij zichzelf zo'n bult kan slagen . Het kind is 4 maanden! En hoe bedoel je, groenten in appelmoes? Welke groenten bijvoorbeeld? @ Sophie: Hopelijk werken je therapieën. Heb er nog nooit van gehoord, sinds nu!
@virginie: ik vind het wel leuk om te zien. vriendin van ons heeft ook een zoontje van ong. een maand ouder en het is gewoon erg leuk om te zien hoe hij dingen al wel kan.. en anne nog niet. oftewel.. dingen die anne waarschijnlijk binnenkort OOK gaat kunnen @gonzo: weet je wat het punt is.. als je zegt dat je die mails gelezen hebt.. willen ze ook weten hoe je er aan komt (en dus.. van wie je ze gekregen hebt) hoop dat je er snel uitkomt.. @het eerste jaar thuis; ja ben ik zeker met je eens maar ook hier is het dus geen optie
@ het eerste jaar thuis: heel gelukkig is dat hier wel haalbaar... Ik werk dus 2 dagen en op die dagen komt mijn zus bij ons oppassen. En tussen de middag kan ik voor een uurtje naar huis. Heerlijk! @ Virginie: ja hier hangen ook zo'n beetje alle kleurtjes in de kast, op roze en paars na! hihi, vind ik zo leuk staan, die stoere shirtjes op een rip- of spijkerbroekje! Toch fijn dat Keld wel groente en aardappel lust! Misschien vindt hij het gewoon gezelliger om samen met jullie te eten! hihi @ all: Gister weer wat kleren ingeslagen voor Aiden en ook voor mijzelf dit keer! Hihi Het is overal flink afgeprijst, dus dat is leuk inkopen doen! Had bijv. een shirtje voor Aiden, nu voor 0,75 cent! Ja, dat is toch echt geen geld!
Hmm mja ik ga zo ook de stad in.. en ik ben bang dat ik me toch wel een beetje zal moeten inhouden overigens vandeweek wel een zwart ribbroekje voor anne gekocht. met zilveren bloemetjes op de broekspijpjes vind dat zo leuk he.. een stoer broekje met een schattig motiefje onderop de broekspijp en tja.. "toevallig" is dat ook helemaal hip
goede morgen, Ik ben vandaag ook vrij. Ga zo maar ook de stad in misschien kan ik ook wat inslaan. Eerste jaar thuis lijkt me ook niet mis, maar voor ons is dat ook niet haalbaar. Ik werk nu 3 dagen en dat is perfect. Even een vraagje; wat doen jullie met de kleertjes die te klein zijn. Ik heb ze nu gewoon nog in de kast maar het word nu wel erg vol.
@maart: nou als je iemand met een zwarte stokke met bijpassende maxicosi zak en een STIL babietje ziet... zou ik dat best kunnen zijn *lach* verder geen idee hoe je er uit ziet.. dus dat tegenkomen zal waarschijnlijk ongemerkt zijn dan wel jammer eignelijk
hmm en wat betreft de kleertjes die te klein zijn geen idee nog eigenlijk er zijn er wel een aantal die ik sowieso wil bewaren.. maarja niet alles natuurlijk.
@ Maart: Ik heb een grote doos waarin ik de kleertjes die te klein zijn in zet. Die doos ga ik nog effe bewaren, want als er een tweede kleintje zou komen kan ik daar misschien nog spullen van gebruiken, zeker als het een jongen zou zijn. Ik heb ook een aparte doos, waarin ik kleertjes bewaar die ik niet wil wegdoen, om als herinnering bij te houden. Succes met het shoppen! @ Marsab: Hier ook geen roze in de kast hoor, daar kijkt de papa streng op toe ! Voor de rest vind ik die stoere kleertjes zo schattig! Fijn trouwens dat je zoveel tijd hebt om bij Aiden te zijn. En of Keld ondertussen de groentjes wilt eten, zal ik straks te weten komen. Ga hem binnen 30 min. ophalen bij oma, ben benieuwd! @ Saskia: Shop ze! En hopeli!jk is Anne echt stil tijdens het shoppen!
Kleertjes: Ik heb bij de Xenos van die plastix boxen gekocht met roze dekstel en daar doe ik alle kleertjes in die te klein zijn. Die boxen zijn er in allemaal verschillende maten en verschillende kleuren deksels en kosten niet veel. In de keuken heb ik bijv een klein formaatje staan (ook met roze deksel) waar ik alle flesjes en speentjes in bewaar. Echt handig hoor... Dus misschien een tip voor jullie... Ga nu lekker lunchpauze houden
Kleertjes: sommige dingen geef ik door (heb twee vriendinnen met een net jongere tweeling dan ik), somimge dingen terug (heb best veel gekregen van vriendinnen met zoontjes) sommige dingen bewaar ik en ik heb ook een paar dingen op Marktplaats gezet. Thuis zijn: als de kids thuis zouden kunnen blijven, dus opvang aan huis, zou het ideaal zijn, maar ik ben ook erg tevreden over het kdv. Zelf vind ik het heerlijk om af en toe te werken: even wat heel anders, even weer professional ipv alleen mama, dus zelf 100% thuis zijn zou ik niet willen geloof ik, maar ik werk nu 20 uur en dat vind ik ook zat!