oja esmay heeft gisteren avond een langevinger gehad en ze vond het heerlijk hij ging helemaal op. echt schattig hoor.
Pris: jeetje meid gecondoleerd! Het jaar is wel heftig begonnen voor jou! Joepie: wow een lange vinger gegeten!
Darcy: top dat je zo'n goede beoordeling hebt gehad, toch weer een lekkere opsteker! Rian: hier al helemaal lang en licht Tijn was laatst 63,5cm - 6025 gram, Chris 63cm 5705 gram! Das wel beetje lastig soms, want sommige broekjes zijn qua lengte goed, maar qua breedte te breed zegmaar...
@Maart.. Wie ben jij dan op hyves? Word nu wel nieusgierig @Joepie.. Wat eng, ik geloof er heilig in. Ben je er bang voor? Misschien is het inderdaad iemand dichtbij je staat. Bij ons spookt het gelukkig niet want ik heb echt soms nachten wakker gelegen. Soms denk ik wel dat Yocena spoken ziet, dan kan ze zo staren en giebelen naar lucht hihi. @Noor.. Wat een schatjes! Wat gezellig zo met z'n twee. Ik geef Yocens nu Nutrix in haar flesje of een papje. Vind ze heerlijk. Af en toe geef ik haar ook een potje maar ik wil binnenkort zelf iets maken. Ik ben soms een beetje bang om groente te geven, of iets wat ze zelf kan eten zoals een wortel bijvoorbeeld. Wat kan ik bijvoorbeeld geven dat ze zelf kan vasthouden, zoals een koekje bijvoobeeld en met wat moet ik opassen. Ik geef liever geen suiker etc
@ Pris: gecondoleerd! Bah wat een naar bericht! @ Joepie: Dat ze al een hele langevinger op kan! Is ook wel heel lekker he! hihi @ Miss x: wat je al kan geven qua eten: stukjes peer, komkommer (zondr schil), soepstengel, meloen, banaan, tomaat (velletje eraf) etc. Heb een paar pagina's terug een lijst gepost! Daar staat alles op...kijken of ik het weer kan vinden hoor.... @ Lengte: Aiden was de laatste keer nog maar 60 cm en 6380 gram. haha. Niet lang dus, net als zijn vader.
http://www.borstvoeding.com/voedselintr ... chema.html Miss x: dit is de lijst, staat dat het vanaf 6 maand is, maar kan natuurlijk ook wel wat eerder!
Bedankt Marsab daar heb ik wat aan Nog een vraag,. Ik gebruik nu een speen die ietse groter is. Ze is dus nu wel wat sneller klaar en gaat 1 minuut even jammeren daarna. Ik vraag mij af hoe je ze geleidelijk eraan kan wennen. Ik neem aan dat je steeds een groter gaatje moet gebruiken omdat ze op een gegeven moment uit zo'n bekerfles willen drinken en die gat is helemaal groot. Of heb ik dat verkeerd
Goedemorgen (kan nog net!) Marsab: Handig die lijst! MissX : Ze hebben koekjes vanaf 4 maanden van liga, ik maak ze nu nog met water aan en dan word het een soort papje, daimy vind het heerlijk! Maar ze kunnen ze ook in hun hand houden als ze er dan op zuigen word het zacht. Noor: Idd erg lang die jongens van jou! Ja heb hier ook probleem met lengte en breedte van kleding. Joepie: Fijn dat ze lange vinger zo lekker vond! Waar ga je naar toe op vakantie? Konden de hondjes niet mee? Joyce: Ga is ff kijken of ik hem ergens kan downloaden klinkt erg leuk! Hier vandaag eindelijk is tot half 9 kunnen slapen! Ben zo blij! En vriend en ik hebben besloten dat ik waarschijnlijk officier bij landmacht ga worden en dat hij dan huispapa gaat worden, ik ben het thuis enorm zat. Maar wij willen onze kinderen niet alleen laten. Dus ga nu heel erg hard trainen, van het weekend al hardgelopen met me vriend, pfff die is niet bij te houden, en buikspieroefeningen gedaan, die kon ik al goed. Ben wel benieuwd of ik me kiddies zo lang zou kunnen missen, maar wil ook graag paar jaartjes wat voor mezelf doen (of ben ik nou egoistisch) Nog leuke plannen voor het weekend?
@Rian.. Wat houd dat in Officier.. Sorry hoor ik heb daar geen verstand van, maar klinkt erg uitdagend. Het lijkt me harstikke fijn voor je dat je wat voor jezelf doet. Je (we) zijn nog harstikke jong. Maar zie je je kleintjes dan niet meer voor een aantal jaartjes?
Dan geef je leiding aan een stuk of 30 man. En ja, dan moet ik dus op uitzending/oefeningen en ben ik er niet doordeweeks. Eigenlijk wat me man nu doet maar die is nog maar soldaat hahaha. En ik heb me havo diploma dus dan kan ik opleiding tot officier worden. Verdien je ook lekker mee. Moet er alleen nog even goed over na denken, ik wou al bij defensie voor jeremy maar toen werd ik zwanger dus.. en misschien als de kinderen ouder zijn kunne we allebei weer in het leger gaan. Hij wil heel graag naar de commando's (special forces) Maar hij gunt mij ook wat. Lijkt me wel moeilijk om de kinderen doordeweeks te missen en me hondje natuurlijk daar ben ik al sinds ik hem heb 24/7 in de buurt. Maar wil heel graag ook nog wat doen in me leven. En me vriend vind het niet erg om huispapa te worden. Ga maar eerst ff informatie inslaan.
Heftig Rian. Ik zou het echt niet weten. Succes met je keuze. Het klinkt wel heel spannend. Als jullie allebei het leger ingaan. Waar blijven de kleintjes dan? Vind het een ontzettend moeilijke stap die jullie gaan maken dan. Maar voor jullie beiden lijkt het wel een uitdaging voor jullie leven. Succes, ik ben benieuwd wat je gaat doen
Jeetje Rian, wat een veranderingen! Moeilijke kueze lijkt me, maar volg je hart zou ik zeggen, dan is het altijd de juiste keuze!
Vanmorgen Chris opgehaald van het kdv: WATERPOKKEN! Vanmorgen had ie 1 pukkeltje waarvan ik dus dacht dat het een gewoon pukkeltje was, maar toen werden het er daar wat meer en nu zie ik er al weer een heleboel bij. Tot nu toe is ie er niet naar onder, hopelijk blijft dat zo! Tja, nu kunnen we er natuurlijk op wachten tot Tijn het ook krijgt! Waarschijnlijk is Isa draagster, want er was een kleintje op de peutergroep die het had, en Isa heeft het al gehad dus die id er niet ziek van geworden... Heh wat jammer.....
He bah noor wat vervelend. Maar dan hebben ze het iig gehad. Hebben ze als het goed is later helemaal geen last meer van.
@ rian: wat een keus hoor! Spannend, ik zu het niet kunnen, zolang zonder Aiden. Veel succes ermee! @ Noor: het wat sneu, ze zijn nog zo klein! @ miss x: ja handig die lijst he, ik ga hem uitprinten en in de keuken hangen. Altijd handig, ook voor papa en oppas!
Nouja, het probleem is dus dat als ze het voor hun eerste krijgen, dat ze het soms nog een keer kunnen krijgen.... Nouja, niks aan te doen he...
Doch wel! Afg maandag moest ik Matthew wegbrengen naar de kdv om te wennen en zag er papier hangen dat er waterpokken heerste. Ik schrok wel en de leidsters zeiden dat Matthew niet zal krijgen omdat hij nog te jong is. Hij zou pas over een jaar de waterpokken krijgen. Dat van jou heeft toch waterpokken gekregen...zielig... Ik zal matthew ook in de gaten houden of hij niet zogenaamd pukkeltjes krijgt.
hoi allemaal. ik heb heel de week gewerkt want ferdi was toch vrij en heeft opgepassen . ik ben heel erg moe en heb last van me nek en rug. ik moest er al fysio voor gaan volgen maar heb daar geen tijd voor. alicia is erg vrolijk de laaste dagen en ze eet weer erg goed. bij de oppas had ze een andere fles en ze wilde daar niet uit drinken, ik heb nu een difrax bijgehaald en daar drinkt ze prima uit ook krijgt ze een half potje fruit en 1 heel potje groente op een dag en daarbij 4 flesjes en soms zelfs 5. gister hebben we de fotos opgehaald van de gemaakte fotosessie en ze zijn erg leuk geworden. ik heb ze op haar babysite gezet en je kunt ze gaan bewonderen als je wilt. het is wel een foto van foto dus sommige zijn een beetje wazig waterpokker: kindjes kunnen het gewoon krijgen hoor en als ze het voor het 1e jaar krijgen zijn ze niet imuum en kunnen ze het er na ook krijgen. ik heb het ook 2x gehad en 1x voor me 1e verjaardag en 1x er naar.
Hmm vandaag weer wezen wegen op het CB en ze was 80gr aangekomen volgens haar is het normaal als ze tussen de 100 en 150 aankomen en dus was anne 70gr te weinig aan gekomen.. (in mijn ogen kan je dan ook zeggen.. maar 20gr te weinig.. maar ok) dus de avondfles die ik deze week min of meer geschrapt had.. komt vandaag weer terug helaasch zou die liever overdag doen.. das denk bv-technisch beter maar anne prutst ook steeds vaker dat als ze moe is.. ze gewoon niet meer aan de borst wil dus ben bang dat we hier min of meer onvrijwillig toch gaan afbouwen nu verder hele middag mn moeder op bezoek gehad even een kleine familie update (mijn broertje bijna het huis uitgezet.. en de vriendin van mn andere broertje is door dr pa van de trap gegooid.. dus daar loopt nu een aanklacht voor mishandeling... maar ze staat dus wel op straat met een kind van 1,5 jaar oud) dan ben ik ergens toch wel blij dat ik ver weg woon... klinkt stom en misschien wat egoistisch maar eh.. soms voel ik me volledig in een andre wereld leven. kreeg nog de groetjes van oma (ik was verbaasd!) en dan denk ik tja.. misschien is het maar goed dat ik er niet om de hoek woon... blijft een verwarrend geheel die familie enige positieve aan bovenstaand verhaal is dat ondanks haat & nijd tussen mijn paps en mams over en weer.. ze nu allebei heel hard dezelfde lijn hebben getrokken. mijn moeder heeft gezegd dat als mn broertje zich niet kan gedragen maar ergens anders moest gaan wonen. en mijn vader had spontaan geen kamer waar ie kon slapen (terwijl ik toch zeker weet dat ze in een 4k-flat wonen met zn 2tjes) en geheel per ongeluk.. heeft hij ook 2x exact dezelfde preek gehad over hoe hij zich wel/niet diende te gedragen