nog even gauw een berichtje van hier. we hebben de honden al weg gebracht vond het echt zielig hoor. maar ze zullen het wel goed hebben daar want er zaten er nog een paar. heb de koffers allemaal al in gepakt wat moet je veel mee hebben zeg voor z`n kleintje. maar ja we gaan er lekker even een weekje tusssen uit en als we vrijdag terug komen gaan we carnaval vieren. zaterdags komt de optocht bij mijn ouders door de straat. en maandag komt het bij me zus door de straat die woont weer in een andere dorp ze noemen dat dan rozenmontag dat is altijd een heel spektakel. en mischien gaan we zondag nog naar oldenzaal toe. jaja we hebben het nog druk. esmay krijgt ook niet vaak een lange vinger hoor ze heeft er nog maar 1tje gehad veder geef ik haar een liga van af 4mnd deed het eerst door de fruit maar dat vind ze niet lekker. en nu sabbelt ze gewoon op de liga maar ze wordt dat gauw boos want het gaat haar niet snel genoeg. langvinger is daar in tegen wat zachter en kan ze lekker smullen. gisteren heeft ze een danoontje geahad voor baby`s van af 4mnd. vond ze wel lekker maar wilde maar een paar hapjes. esmay is heel erg verkouden neusje zit dicht en moet hoesten. dus vanmiddag nog maar even naar de supermarkt neusspray ophalen want het zou jammer zijn als ze er volgende week zo last van heeft. ben trouwens zelf ook erg verkouden. nog 1 nachtje slapen en dan hop naar brabant we gaan naar centerparc het heijderbos. we hebben er zin in.
goedemorgen allemaal! Een drukke dag voor ons vandaag, vanmorgen waren mijn ouders ff op de koffie en vanmiddag hebben we 2 verjaardagen! jaja, heb echt zin in die verjaardagen! (NOT) @ Newlymom: wat super om te horen dat het beter gaat en dat je ventje weer lekker thuis is! @ Joyce: Idd, het zonnetje is van harte welkom! Ik geef ook nog volledig BV en merk dat ik ook slanker ben dan voor die tijd! Mensen zeggen ook tegen mij: Je bent afgevallen he! Eet je wel goed?! Opzich ben ik zo wel blij met mijn lichaam, maar BV vergt wel veel van jezelf! @ Pris: nog geen nieuwe datum voor een meeting, maar ik ben ook benieuwd wanneer het zal zijn! Ik stem voor april of zo! @ Savita: ach wat sneu, ik ga die tip van het maizena maar onthouden! @ Han: dikke knuff! PPfff....dan heb je echt een geluk bij een ongeluk wat je knie betreft! Lekker even bijtanken! Wat naar dat Daniëlla niet goed uit de fles drinkt! Heeft het ook niet met de soort fles te maken? @ Miranda: zolang je ventje vrolijk is en goede plasluiers heeft, is er vaak niet zoveel aan de hand... Leuk he, lekker straks klussen in je nieuwe huis! @ Saskia: ja precies, al bijna 4 maand BV is super goed van je! Het is jammer als je niet meer gaat, maar je moet jezelf geen verwijten gaan maken! Je hebt het echt lang volgehouden hoor! En gezellig hoor zo'n dagje met vrienden! Leuk met al die kleintjes! @ Darcy: hahaha, dus Ollie heeft het naar zijn zin gehad gister! Leuk hoor! @ Joepie: Oh wat een heerlijk vooruitzicht! lekker naar Center Parcs! Veel plezier!
Gister hebben we lekker geWii-ed met mijn zus en zwager. Het was erg gezellig. We zouden eerst naar hun toe gaan, maar had gevraagd of ze misschien bij ons wilden komen, ivm Aiden. Dan kon hij lekker in zijn eigen bedje slapen als hij moe werd. Dus kwamen ze om 17.15 uur al bij ons. Samen lekker patatjes gegeten en ik moest tussendoor nog dansen bij mijn demo dansgroep, van 18.00 uur tot 20.00 uur. Na die tijd Aiden gevoed en tegen 20.45 uur lag hij weer in bed. Toen, na het dansen, ook meegedaan met de spelletjes! Wat is dat lachen zeg. Ze hebben een heleboel spelletjes voor de Wii Hoe achterlijk je soms moet doen, echt hylarisch! Het was erg gezellig en ze zijn tegen 23.30 uur weer naar huis gegaan. Toen heb ik Aiden nog even wakker gemaakt voor de laatste voeding (ik was bang dat hij anders 's nachts zou komen) en toen zijn wij ook lekker naar bed gegaan! Het was een erg gezellige avond!
Hellehello! Marsab: leuk dat je zo'n gezellige avond hebt gehad! En heeft Aiden lekker uitgeslapen? Joepie: heel veel plezier volg week in centerparcs! Hopelijk heeft Esmay niet teveel last van haar verkoudheid! DarcY; hihi, Ollie is een lekker gezelligheidsdiertje! Dat belooft wat voor als hij 16 is! Saskia: ja ik zou ook denken 20 gram te weinig... Anne lijkt wel een heel ander kind zeker sinds de losec?! Wat heerlijk dat ze minder huilt, voor jullie natuurlijk, maar bovenal voor haarzelf! Han: poeh wat een nachten! Hoop dat het vlug beter gaat! beterschap met je knie ook! En ja, een tweeling is best heel druk, maar wel enorm leuk! En gelukkig zijn het makkelijke mannetjes, dat scheelt natuurlijk ook enorm! k vind het nu een luxe als ik "alleen maar" de jongens heb en Isa bijvoorbeeld even met Stefan weg is! You get used to it! Ik zou nooit anders meer willen! Savita: wat fijn dat Yassine weer thuis is en zo goed is opgeknapt! Geniet nu maar even dubbel van hem! Pris: sterkte morgen! All: hoop dat het allemaal goed gaat met jullie! Hier is Chris ondertussen veranderd in een klein krentebolletje, gelukkig lijkt hij zich redelijk goed te voelen, hij ziet er alleen niet uit! Tijn heeft (nog) nergens last van...
Hoi, de tip van de maizena had ik inderdaad al van het forum geplukt (lang leve zw. pagina!) en ik heb het idee dat het wel helpt. Misschien dat het ook minder wordt omdat de diarree minder is... Het gaat in ieder geval dus een stuk beter! @ Newlymom; wat fijn dat het weer beter gaat met Yassine! Jeetje, ik kan me voorstellen dat je je echt helemaal kapot schrikt. @ Joyce: jaaaaa! Voorjaar! Ik kan ook niet wachten, het lijkt me ook zo leuk om dan lekker met de kleine naar buiten te gaan en leuke dingen te doen. Ben ook echt een zomer mens, kan mij niet warm genoeg zijn. @ Marsab; altijd leuk een gezellig avondje, wij hebben een PS2 maar zitten er aan te denken om een Wii te kopen, ook met het oog dat het misschien wel leuk is voor Niels in de toekomst. @ Noor; ik ben ook heel blij dat Yassine weer thuis is, maarruh... genieten van d'r gaat denk ik niet lukken, ik geniet wel lekker van Niels . Succes met de waterpokken! @ Saskia; ik kan me voorstellen dat het wennen is als je beeb ineens zo weinig huilt, maar ik denk dat het niet moeilijk is om aan te wennen .
Noor: ja dat zal ook zeker wel wennen, net als met die kleintjes van ons die straks druktemakers gaan worden. Als mijn nichtjes een keer kwamen logeren was ik de volgende dag gesloopt en zei ik altijd: ik ben blij dat ze niet zo groot geboren worden zodat we er wat aan kunnen wennen. Beterschap met de waterpokken trouwens want Tijn zal het waarschijnlijk toch ook wel gaan krijgen.... Savita: lang leven zw pagina Saskia: ja dat is dan gewoon 20 gram te weinig, dat is gewoon een kwestie van ouderbangmakerij..... Vind het wel erg vreemd dat ze bij mij op het cb de hele tijd roepen dat ze helemaal niet te weinig aankomt (als ik aangeef dat ik daar bang voor ben) Zolang ze voldoende plasluiers heeft en alert is is er niets aan de hand. Ben trouwens zooo blij voor jullie dat Anne nu een stuk vrolijker is, jullie hadden het echt verdient! Marsab: dat doet een mens altijd goed een gezellig avondje! Mij heeft het erg gezellige weekendje vorige week in ieder geval wel goed gedaan. Dan ben je ook weer eens iets meer dan (werkende) mama Dat Daniëlla het flesje trouwens niet wil is heel vreemd want eerst deed ze het wel gewoon goed. Sinds vorige week doet ze opeens moeilijk en weigerd ze gewoon te drinken Kolven gaat ook al niet meer zo best omdat ik geen TSR meer krijg dus al met al ben ik niet blij op dagen dat ik moet werken. Joepie: veel plezier in CP! Darcy: hihi wat noor zegt, dat beloofd nog wat voor later Daniëlla is wat dat betreft net haar moeder: die is 's avonds niets meer waard en wil alleen maar slapen. Heefd echt een avond humeur! Daniëlla vind het trouwens ook erg gezellig als het druk is en ze iets te kijken heefd. Ben net maar met haar buiten gaan zitten waar allemaal kids aan het spelen waren, ze heeft zich erg vermaakt. Miranda: lijkt me heerlijk om al in je nieuwe huisje bezig te kunnen zijn! Hoop dat jullie huisje helemaal jullie paleisje zal worden.
even snel een berichtje van mij. Heb het erg druk, de rapporten komen er weer aan, dus die moeten alle 25 ingevuld worden. Jesse slaapt nu ook 's nachts in z'n slaapzakje, we zijn nu helemaal gestopt met inbakeren (hebben het langzaam afgebouwd) en het gaat heel goed. Groetjes Simke
@ Han; ? wat is TSR? Niels is ook precies z'n moeder; echt een avondmens! Na negen uur 's avonds is het altijd dolle pret! En een ochtendhumeur dattie kan hebben....
FF snel een berichtje, ben bij opa op visite, dus een beetje ongezellig als ik achter de computer zit... BV: Ik weeg nu 66-67 kg met een lengte van 1.78m. Voorheen woog ik altijd rond de 71-72 kg, dus er zijn wel wat kg's af. Maar ik eet er niet minder door, BV kost gewoon veel energie blijkt... Denk dat als ik straks stop dat er heus wel weer een paar kg bij komt, denken jullie ook niet? fIJNE avond alvast!
@Savita: ToeSchietReflex (je melk moet wel komen natuurlijk ) En Ollie is 's middags vooral narrig, kan vrolijk wakker worden en net zo vrolijk de avond door. Bizar kind @Miranda: en? Lekker behang mogen trekken Gefeliciteerd met het nieuwe huis, waar ging je ook alweer wonen, Rosmolenbuurt? @Saskia: je hebt het hartstikke goed gedaan al die tijd. En elke voeding uit de borst is er eentje, dus je bent nog stééds goed bezig! En fijn dat Anne het op de Losec goed doet - heb het zelf ooit moeten slikken en boy, wat hielp dat spul, ik had zo'n pijn voor die tijd @Joepie: fijne week, klinkt heerlijk @Joyce: ik voed niet meer en wil er tien kilo af zien te krijgen. Heb een blubberbuik, echt vreselijk Ben 1.81m en weeg 89 kilo, dus alles rond en onder de 80 kilo is mooi Het gekke is, dat niemand me gelooft als ik zeg dat ik zoveel weeg. Tja, het zit vooral plaatselijk, op die vermalendijde buik, billen en bovenbenen
Hey meiden, Meld me ook weer eens. Waar halen jullie die tijd toch vandaan? Ik vind het toch nog best moeilijk hoor de combi mama zijn/ echtgenote zijn / werken / huishouden / sociale contacten onderhouden. Hoe doen jullie dat toch allemaal? Nou ja iig heb ik nu weer eventjes tijd, zal mijn best doen om op iedereen te reageren. @Newlymom: Meis das zeker even schrikken geblazen. Heel veel sterkte met Yassine en fijn dat hij weer thuis is. @Pris: Gecondoleerd met je oma. Wat een nare dingen heb jij allemaal te verwerken in dit nieuwe jaar. Jeetje meis. Knuf voor jou. En vindt het superknap van je dat je ondanks alles door gaat met het kolven. Petje af voor jou meid. @Darcy/Miranda: beetje late reactie. Maar lijkt me ook erg leuk om een keer met z'n 3tjes af te spreken, zodra ik in NL ben. Wordt wrs eind April/begin Mei. Laat het weten zodra mijn ticket geboekt is. Gezellig. @Saskia: Wat heerlijk zeg dat Anne het zo goed doet. Echt genieten dus. @Joepie: Weet niet of je dit nog leest. Maar een hele fijne week gewenst. Geniet ervan met je gezinnetje. @Noor: Jeetje nu al waterpokken. Tja grote kans dat Tijn het dus ook zal krijgen. Wel fijn dat Chris er blijkbaar geen last van heeft. Maar het zal er zeker wel erg raar uitzien aan die pokken. hihi @Joyce: Herken ook zeker wat jij zegt over de bv. Hier ook behoorlijk afgevallen vanwege de bv. Ben nu al 7kg extra kwijt. Op zich niet verkeerd, want ben nu aardig slank aan het worden. Krijg ook aardig wat complimenten. Maar ondanks dat ben ik wel erg moe en soms wat dizzi. Afgelopen vrijdag ochtend was ik ook hevig misselijk toen ik opstond, na mijn ontbijt, voelde ik me alleen maar beroerder en heb ik ook alles eruit gegooit. En dat is echt niets voor mij. Wrs door het te weinig eten en te veel gedaan hebben. Het nl al 3 x bv gegeven en ondertussen niets gegeten, tja dat kan je lichaam niet aan. @Han: beterschap met je knie. Balen zeg dat Danielle weer zo veel komt voor eten. Moet eerlijk zeggen dat het hier ook weer zo gaat. Heb het idee dat het weer sprongetjes tijd is. Zo veel schelen Danielle en Jamie en niet van elkaar, dus wie weet toch het sprongetje. @Darcy: vindt het ook moeilijk hoor om sociale contacten te onderhouden. Komt hier ook misschien wel doordat we geen oppas hebben, kan moeilijk mijn mams bellen of ze even wilt oppassen. Op de dagen dat ik vrij ben spreek ik wel geregeld af met vriendinnen, en in het weekend met vrienden, maar ondanks dat is het toch minder. Merk ook dat mensen minder snel bij ons komen of ons bellen, tja wij hebben toch een ander leven nu (dat zeggen ze dan) en moeten ze toch rekening houden met wat we gaan doen, aangezien Jamie altijd mee moet. Nou dan niet hoor. :x Jamie hoort erbij en gaat gewoon mee. @Miranda: van harte met jullie nieuwe huisje. En veel succes met klussen. @Marsab: fijn dat jullie zo'n heerlijk avondje hebben gehad. Super hoor. Wat is Wii-en? Een soort van computerspel? @All: meeting misschien eind april / begin mei? Dan ben ik zeker in NL. Sorry als ik iemand vergeten ben. Hier gaat alles zijn gangetje. Jamie is erg huilerig de laatste dagen, heeft ook erg verstopte neus, begint ook steeds meer nieuwe geluidjes te maken, erg lachwekkend. 's nachts komt hij ook weer voor een voeding, dus is weer even doorbijten, vooral de dagen dat ik moet werken. Wrs toch weer een sprongetje dat eraan zit te komen. Toch vraag ik me soms af: Zal Jamie ooit eens door gaan slapen? Marc is vanmorgen naar Barcelona vertrokken voor zijn werk. Tis voor 5 daagjes. Hoop dat het me allemaal wat meevalt. Vooral de ma + di werken is altijd erg vermoeiend. We zullen zien. Wel spannend aangezien Marc opnieuw een sollicitatiegesprek heeft. Voor de andere 2 sollicitaties heeft hij 5 febr. zijn 3e gesprek. Dus zal nu toch wel echt serieus zijn... Ik hoop het zo. Wat zal het worden. Dubai of Amsterdam? Ben spannend. Meiden tis hier al weer 10 uur moet nog kolven en dan mijn bedje opzoeken. Morgen en overmorgen werken, dus 2 zware dagen voor de boeg. Spreek jullie woensdag wel weer. Veel liefs, Patries
Ha meiden, hier weer een september mama..maar dan ook net hoor..Thijs is op 1 september geboren... Ik hou deze pagina in de gaten! Groetjes
Gelukkig vannacht ietsje meer geslapen, nu kwam ze om de 3 uur. Het is niet veel beter maar iedere vooruitgang word gewaardeerd. Net naar de huisarts geweest en met de knie komt het vanzelf goed en ik heb een neusspray om het tsr op te wekken tijdens het kolven, hopelijk gaat het nu vrijdag beter. Patries: spannend dat marc zoveel sollicitaties heefd! Jamie gaat vast ook eens doorslapen, voor hij 18 is kunnen jullie allemaal weer eens een lange nacht maken Ginette: welkom! Darcy: wat een lekker mannetje Joyce: ik val volgens mij ook niet zo hard af. Ik eet ook gewoon normaal..... Mijn zus heeft 2,5 jaar BV gegeven en na dat ze er mee is gestopt is ze gewoon gaan opletten wat ze eet. Ze is nu nog steeds erg slank en zij was behoorlijk fors. Simke: lekker dat hij het inbakeren niet meer nodig heeft. Savita: idd het toeschietreflex. Eerst merkte ik daar niets van en kwam de melk meteen als ik haar aanlegde, tegenwoordig duurt het iets langer en voel ik het tsr ook duidelijk. Bij het kolven blijft die helaas uit.
@ Savita: ik ben ook een zomermens! @ Marsab: Wii -spel heb ik ook thuis. De volgende dag krijg ik al zowat spierpijn, haha Goedemorgen all, Ik zit nu op mijn werk. Gisteren viel Jeroen gelijkertijd met Matthew rond 20 uur in slaap en ik pas 'n uurtje later, rond half 11 werd ik wakker, ik lag niet zo lekker te slapen op de bank naast Jeroen. Matthew op z'n wippertje in de box. Matthew wakker gemaakt en samen met papa ff douchen en daarna gaf ik Matthew laatste voeding. Daarna sliepen we lekker 's nachts door tot vanmorgen. Ik heb Matthew naar de oudste zus van Jeroen weggebracht. Ze past op hem. Matthew z'n voedingschema gisteren is wel apart: 08.30 - 180 cc 6 schepjes 10.30 - 180 cc 5 schepjes + 1 schepje rijstebloem (liet 60 cc staan omdat hij in diepe slaap valt) 13.30 - 180 cc 5 schepjes + 1 schepje rijstebloem 18.30 - 180 cc 5 schepjes + 1 schepje riijstebloem 22.30 - 180 cc 6 schepjes Vanmorgen om 07.30 uur net als de laatste voeding voordat hij ging slapen. Maar ik ben benieuwd hoe Matthew z'n drinkpatroon gaat bij z'n tante. In ander omgeving drinkt hij wat slechter. Maar bij mij is het prima, ik denk omdat het vertrouwd is bij mij. Hebben jullie dat ook zo?
[quote="darcy@Miranda: en? Lekker behang mogen trekken Gefeliciteerd met het nieuwe huis, waar ging je ook alweer wonen, Rosmolenbuurt?[/quote] Dank je. We mogen de sleutels voorlopig houden van de ex-voormalig eigenaar, tof he...morgenochtend naar de notaris in je dorpje! Voor infogesprek, testament opstellen en klaar maken voor de overdracht. De officiële overdracht zal binnen kleine 2 weken plaatsvinden, dus ook in je dorpje! Ja we gaan in de wijk Rosmolenbuurt wonen. Kijk maar op Funda.nl en kies specifiek adres: Belgischestraat 8 zaandam Let niet op de inrichting, we gaan van binnen alles vernieuwen Leuke foto van Ollie! Een witte joggingspak heeft Matthew ook, dan wel in bruine en blauwe, maar geen witte! Grappig! Gisteren kan Matthew van rug omdraaien naar de zijligging. Het lukte hem niet op buik komen, hij bleef in de zijligging "vast" liggen, begon te huilen omdat het hem niet gelukt is. Wel grappig om te zien.
Hallowie allemaal Hier een druk weekendje. Bezoek bezoek! We zijn bezig om ons huisje beetje af te krijgen, we gaan onze slaapkamer ook veranderen. We hebben nu een slaapkamer die grenst aan de badlkamer, en het is altijd een rommel in onze slaakamer door de was ed. Dus we gaan naar een kleinere slaapkamer in onze huis waar momenteel onze kledingkasten staan. En die gaan nu in onze slaapkamer. Het probleem is ook dat we nu aan de galerijkant slapen, en ik vind dat vervelend als er mensen langslopen, vooral als je intiem bent. Het probleem straks is, dat we pal naast Yocena liggen. @Darcy.. Wij hebben het superdruk met alle bezoek. Maar we plannen altijd 2 dagen niks in onze agenda. Anders zijn we fulltime bezig om vrienden en familie te onderhouden. Wat ik ook vaak doe, is naar hen toe gaan. Dan kan je zelf weer bepalen wanneer je weggaat. @Baby te huur.. Vinden jullie dat niet een raar programma? @NewlyMom.. Heel veel sterkte met de kleine Yassin, gelukkig is hij alweer thuis. Verwen hem maar goed @Maart. Ik zie je uitnodiging tegemoet komen. Vanavond weer naar school, het is toch heel zwaar..
Vraagje nog.. Ik geb striae op mijn borsten, alleen is er een plekje wat erg steekt. Vooral snachts. Hebben jullie dat ook? Moet ik mij zorgen maken? Ik vind het altijd zo eng met borsten.
hee, even snel een kort berichtje. jesper is gisteravond opgenomen in het ziekenhuis met een buikvirus. heeft een sonde met ors, maar mag waarschijnlijk vanmiddag weer naar huis. hij wsas zo zielig. lees later wel weer bij!