@ all: goedemorgen ... Heb snel bijgelezen.... Ik hou het hier ff kort. Vannacht voed ik Matthew om de 3 uren En hij plast en poept tegelijkertijd in z'n luier Dat is toch prima, hoor. Ik ga Matthew snel baden en dan ga ik douchen, want we krijgen vandaag 3 kraamvisities in de middag (gespreid over de middag, hoor!). 's Avonds is het voor ons. Morgen babbel ik wel weer mee... Een fijne dag voor jullie allemaal! XXX
Sophie: wat een bos haar heft sophie al! Miranda: dat is behoorlijk druk voor jullie vanmiddag Noor: nog een beetje kunnen slapen vannacht? Miss x: wij gaan voor de condooms en als ik geen bv meer geef ga ik de pil weer slikken. Suus: moet er ook niet an denken dat er nu al weer iemand daar beneden gaat wriemelen. Lovewinnie: het gaat goed met die meid van jou, groeit ook als kool. Brigitte: ja ik heb ook wel eens het idee dat er pokon inzit als ik zie hoe bol haar gezichtje nu word. Dinsdag kunnen we haar gaan wegen dus ben er benieuwd hoe zwaar ze is..... Geertje: ik heb ook nooit zo'n zin in kraamvisite, erger me eraan dat iedereen de hele tijd aan haar zit te frunniken als ze slaapt Joepie: bah ongesteld! ik ben nog steeds aan het vloeien, moet er niet aan denken dat ik ook weer ongesteld moet worden.... Daniëlla heeft vannacht weer redelijk normaal geslapen en kwam dus netjes om de 3 uur. Ik moet zo nog naar het winkelcentrum en ga dus voor het eerst alleen even weg, zal wel wennen zijn.
Hoi girlies! Ik heb jullie gevonden! lekker doorkletsen! Hier ook wat problemen met het voeden, gwyneth past nog ruim in maatje 50 en koelt snel af zonder kruik, ze eet heel slecht, ze snapt totaal niets van zuigen! Niet aan de borst, niet aan mijn pink...ik geef nu nutrilon met een spuitje, duurt 1 uur per voeding en dan nog gooit ze alles eruit als ik er met moeite wat in krijg...errug frustie voor haar en voor mij! tips zijn welkom! Zou ook iemand mij kunnen helpen met een banner? dat we even een PB doen en ik mijn wachtwoord doorgeef ofzo? het lukt me echt niet en door het slaaptekort wordt ik er sjaggo van en ga ik op het keyboard rammen, not nice! Thanks!
@missx: wat vond jij van de nuvaring? het lijkt mij een stuk prettiger dan de pil... en volgens de vk kun je de nuvaring gewoon combineren met b orstvoeding.. en is dat met de pil lastiger behalve 1 bepaalde minipil die je volcontinu moet slikken.. (dus zonder het practische voordeeltje dat je altijd zeker weet wanneer je ongesteld word... ) en ik word nogal chaggie van de pil bleek toen ik er mee stopte overigens.. hier ook gesext.. en het was idd eh.. anders heb de hele dag beurs gevoel gehad sex an sich was prima.. maar daarna... had gevoel dat mn hechtingen weer half los zaten. terwijl die toch al genezen zouden moeten zijn inmiddels. overigens.. wat betreft oma en mijn moeder.. mijn moeder suggereerde dat ik maar een keertje alleen met anne langs moest komen. met de trein.. en dan met haar echtgenoot mee terug maar volgens job is dat DE manier om onze relatie om zeep te helpen. Hij komt voor mij op.. en dna zou ik daarna dat volledig "negeren" door in mn eentje alsnog richting familie te gaan en eh.. tja.. ik ben bang dat ik daar exact hetzelfde over zou denken. dat ik dat absoluut 300% niet cool zou vinden en er best boos over zou worden. daarbij.. ik heb heel geen zin om zonder job ergens heen te gaan... zeker niet als dat is omdat hij nou eenmaal een botte l*l is.. dat is ie al jaren en dat doet ie tegen mij net zo hard. kennelijk verwacht mijn oma excuses.. maar zolang als ik job ken.. is het misschien 2 of 3x gebeurd dat ie excuses aanbood dat is iets wat hij gewoon niet kan lijkt het. dus ik ben bang dat dit nog wel eventjes gaat duren zo
Het is niet zo moeilijk hoor! Hier linksnaast (boven), bij menu, staat er BABYBANNERS. Die moet je aanklikken en dan alle gegevens van je kindje invoeren een een banner + poppetje kiezen. Daarna klik je op verzenden en krijg je een code. Deze code kopiëer je en plak je in je profiel (staat ook links in het menu) Je plakt hem bij onderschrift. Daarna klik je op ok/ opslaan onderaan in je profiel! Als het goed is heb je dan je banner! Lukt het niet, stuur dan ff een pb!
@ miranda: druk programma zeg, wel gezellie. Maar ook lekker dat je de avond voor jezelf hebt! @miss x: wij gaan net als han voor condooms ivm BV en daarna ook de pil! @ suus: ik zit nu ook echt in zo'n "blijf van mijn lijf" fase. Dus hier ook geen gefriemel aan mijn lijf! (behalve mijn man dan ) @ lovewinnie: jeetje meid, wat fijn dat je meisje zo goed groeit! @ joepie: best snel, weer ongesteld worden. Bah, dat was echt wel weer 1 van de voordelen van zwanger zijn. Niet ongesteld worden! Hier ook al een tijdje last van mijn rug, dus wie weet... @ han: vond ik ook wennen, voor het eerst alleen weg. Maar het wordt wel steeds makkelijker...succes! @ patries: dikke knuff! @ sophie: wat een lieve meid! @ geertje: Aiden komt nog 1 keer 's nachts tegen 1 a 2 uur, daarna tegen 5 a 6 uur 's ochtends.
vraagje: ik las dat miss x al weer had gesext. Wanneer mag dit weer, wie heeft ook al weer wat geprobeerd? Heb soms best weer zin! En mannetje ook wel volgens mij!
hoi hoi, Hier precies zo'n zelfde vraag marsab. Aan de ene kant heb ik ook best wel weer zin, maar ben bang dat het wat kapot kanmaken daaronder. Ik ben bij de bevalling geknipt en flink ingescheurd. Kan het niet weer open gaan, of weer pijn gaan doen? Ik heb er nu geen last meer van, wel vloeit het nog een beetje. Ikheb trouwens ook het idee dat de ongesteldheid er aan zit te komen. Heb pijn in mijn onderbuik, begin meer trek en "ongezonde" dingen te krijgen. En voel dat ik af en toe wat sjago uit de hoek kan komen. Nu kunnen dat ook de hormonen van de zwangerschap nog zijn, maar meestal zijn die van de emotionele en niet van de sjagerijnige
Als je niet meer vloeit mag het weer. Vanwegen kans op infectiegevaar mag het dus nog niet zolang je nog vloeit. Voriger keer na de bevalling na de 8e dag alweer en nu na twee weken. Ik vloeide nog wel een heel klein beetje.. Bij mij voelde het weer als normaal. Maar idd erna voelde het een beetje beurs. (alsof je hele binnenkant naar buiten komt) Maar na een halve dag is dat over!
hihi, hier ook al best weer eens zin hoor, maar ik vloei helaas nog steeds! Vind het zo vervelend, ben zat van dat stomme maandverband en enorme onderbroeken! Hier een supernacht gehad! Jesper had om 22 uur zijn laastste fles en kwam pas weer om 6 uur! Echt helemaal super, ben bang dat het een uitzondering is, maar toch, een nachtje heerlijk geslapen.
Wow Suus, dat klinkt fijn! Hier was het vannacht gelukkig ook weer wat beter. 22.30 - 2.30 - 6.00 - 9.30 en geen mannetjes die dachten dat het ochtend was Ze krijgen dus nog best wel vaak een voeding, maar ik moet bedenken dat ze eigenlijk pas bijna twee weekjes oud zouden zijn... Ze zitten nu ongeveer op het gewicht waarmee Isa geboren werd (7 pond), alleen Isa was compact, stevig, met rollen op haar benen en deze mannetjes zijn lang en slank, een totaal ander postuur! En tja, die eigenwijze piemeltjes he?! Hier nog steeds niet gesekst. Laatst kwam het er bijna van, maar kwamen we erachter dat we geen condooms meer hadden. Het risico maar niet genomen Hoe is het met Mobielfreak en Tim?
he meiden denk dat er hier een regeldag aan het aankomen is.... we zien het eventjes..... maar verder doet judith het super: al 2 dagen doet ze het op 5 voedingen ongeveer 7.30 ongeveer 11.30 ongeveer 15.30 ongeveer 18.30 ongeveer 0.00 dus wij mogen absoluut niet klagen.... hoop dat ze het na de regeldag ook weer zo gaat oppikken en de voeding van 0.00 kolf ik nu 2 dagen al wat eerder dan kan ik slapen en kan mijn man die voeding met het flesje geven
Ik zie dat lianne ze nu ook heeft Hier ook de zelfde vraag? Hoe lang blijft dat en hoe komt het eigenlijk?
He meiden hier weer even een berichtje van mij. Na een moeilijke week gaat het nu sinds 4 dagen eindelijk weer goed. Jesse bleef maar honger houden en mocht toch echt niet meer voeding. Na veel te hebben geprobeerd zijn we nu over op Friso extra en dit werkt. Hij heeft 1 dag krampjes gehad en is nu een tevreden baby. maar man wat zaten wij er doorheen. Het is gewoon echt niet leuk als je kind van 's ochtends 8 tot 's avonds 12 aan een stuk krijst. Nu slaapt hij van 23.00 tot 4.00 en dan tot 8.00 en overdag komt hij ongeveer om de 3 uur. Ik kan nu tussendoor ook weer wat dingen voor me zelf doen, heerlijk. Gisteren zijn ze van het cb geweest voor de intake en hij was in 10 dagen 630 gr. gegroeid. Ze vonden hem er prima uit zien en hij voelde soepel en sterk aan. Zeer tevreden dus. Hij wordt nu net wakker, dus denkt dat ik hem zo maar even in bad doe en dan rond 5 uur weer een fles. Groetjes Simke
esmay krijgt nog steeds 8 voedingen van 90cc. dus om 07.00, 10,30, 13,30, 16,30, 19,30, 22,30, 01,30 zoiets maar dat is elke dag anders de enekeer slaapt ze wel 4 uur en de ander keer heeft ze er maar 2,5 uur tussen het is heel verschillend. hier ook al weer gesext. maar we moeten nu even wachten want de condooms zijn op. en ik moet 23 okt weer voor controle bij de gyn en dan wil ik graag een spriraaltje. ik wil ook geen 5 jaar wachten op de 2de. maar de spiraaltjes heeft toch veel voordelen. dat ik het voor die 2 jaar wel wil laten zetten. sophie: wat een bos haar heeft je meisje, die van mij heeft ook wel heel donker haar maar niet zoveel. van dat esmay al veel had. noor: esmay was anders ook nu 3 weken ongeveer geweest. maar alles gaat goed ze groeit lekker. vraagje: mama`s die flesvoeding geven welk merk gebruiken jullie? ik gebruikte zelf die van de kruidvat eigen merk. maar ben sinds vandaag overgestapt op similac daar zitten wat meer suikers en olien in zodat ze wat beter kunnen poepen. ik hoorde op het cb dat baby`s die die voeding van de kruidvat gebruiken veel moeten spugen. esmay spuugde niet echt ze gaf altijd wel een mondje terug. maar soms wel vaak achter elkaar. welke luiers gebruiken jullie? ik ben vanalles aan het uitproberen. heb pampers gehad en nu bumblies van de plusmarkt. en nu heb ik ze van de kruidvat gehaald. bij de bumblies had ze vaak haar rompertje nat het lekte boven ernaast.
ik heb pampers, kruidvat en super de boer luiers gehad. Kruidvat goed, pampers super en super de boer verschrikkelijk! Laatst was zelf zijn sokje nat!
hallo allemaal! ff snel een ego vraagje, ga later op jullie reageren.... Hoe werkt zo'n drie standen speen? Misschien wel heel dom, maar hoe hou ik de fles dan vast?