A.s. woensdag mag ik naar de fysiotherapeut vanwege bekkeninstabiliteit.. Eindelijk neemt de huisarts, nou ja de assisitente in dit geval me serieus 9 juli intake bij de vk en de eerste echo
Ja en nee. Wel een hele onderneming om Matthew en 2 katten vervoeren per auto. Bij de dierenkliniek zag ene dierenarts mij bezig, hij bood zich aan om te helpen sjouwen! Helaas mag Akira nog niet steriliseren, omdat zij niet nuchter was. Jeroen was vergeten mij te vertellen dat zij 's avonds tevoren niet meer mag eten. :x Morgenochtend mag ik Akira wegbrengen voor de sterilisatie en dan naar mijn werk toe. Want Jeroen en Matthew hebben morgen papa-zoon dag. Dat scheelt ook hoop! Gisteren is Matthew heeeeeeeeeel lang wakker Van 07.00 tot 21.30 uur! Hij heeft maar een uurtje geslapen! Pfoe!
Ik ben ook echt uitslaper. Jeroen is echt vroege voegel, dat heeft Matthew van hem meegekregen Leuk van 2e tandje. ik denk Matthew heel snel 5e en 6e tandje doorkoen, want hij huilde gisteren een uur lang van pijn. Dacht aan een sprongetje maar het kan ook nieuwe tandjes op komst. Maar goed,... @ Marsab: het kan ook weleens gebeuren. @ Miss X: wat voor geïrriteerde huid heeft Yocena? Pukkeltjes of zo. Matthew heeft aan de zijkant van zijn gezicht hoop pukkeltjes en nog steeds slijm in zijn longetjes. Ik bedenk me opeens zou het misschien door een allergie komen? Ik heb alleen hooikoorts, verder geen allergie evenals Jeroen. Mijn werk zit erop en ga zo mijn bureau opruimen en wens jullie een fijne avond toe! XXX
he mamas vraagje. alicia krijg een tadnje door maar hij gaat niet verder lijkt wel. ruim1 week geleden zag ik een snipje en 2 dg erna stak er een scherp iets uit maar loopt zeer ongelijk en gaat maar niet verder met doorkomen. effect 3 flinke poepluiers op een dag en soms wel tot aan der nek. Kom het vaker voor dat het zo lang duurt? Ik heb alleen de ervaring dat ze binne 2 tot 4 dg helemaal door zijn en nu dus al ruim 1 week bezig als het er niet 2 zijn! gelukkig is ze verder niet shagarijnig ofzo en moet disndag naar het cb dus zal het dan ook wel horen maar jullie zijn ook ervaren mams dus weet wil het graag weten ik heballes terug gelezen en kom strakjes even reageren. ik ga nu aan de slag met der babysite moet ook bijgehouden worden he
@darcy: mja en bij ons is het natuurlijk allemaal net even extra.. ook nog getrouwd, verhuisd, 3 mnd huilen, ik eerst oververmoeid nu job overspannen.. heftig jaartje zo dus Maarja.. we komen er wel overheen (hou ik iig mezelf graag voor) alleen soms... dan wil het gewoon ffies niet. en eh.. ik ben bang dat je moeder gelijk heeft wij modderen inderdaad aan op de manier die ons goed lijkt en geen herkansingen so far. (dat komt pas bij kind2 tenslotte) @edokid: goed te horen dat je je nu weer wat blijer voelt. en ja er zijn altijd mensen die het beter doen/hebben maar....... wat dat betreft zijn er ook stapels mensen die het minder goed hebben/doen dus dat is slechts een kwestie van perspectief en waarvan ik zo moe ben.. tja vanalles bij elkaar denk ik. wat betreft de meeting.. vorige keer was er slechts 1 man aanwezig die vond het hartstikke leuk.. dus misschien durven volgende keer meer wederhelften mee @all: straks eten met werk (kaas)fondue met collega's en partner anne is dus bij oma & opa logeren vannacht *snif* maarja.. morgen dus WEL uitslapen! (althans.. daar ga ik van uit) anne kan trouwens nu echt lopen \o/ wel nog niet zelfstandig want dan valt ze om maar ze gaat echt als een speer mama en papa zijn supertrots brr wederom brak en moe dus.. maar wel zin in vanavond (alhoewel als ik het mocht ruilen voor morgen uitgerust en fit zijn..... maarja dat word je ook niet van 1 avondje slaap )
@ all: Aiden was vandaag best huilerig, dus ik heb hem veel in bed gelegd (hij sliep ook steeds gelijk) Maar ben wel steeds even wezen kijken. Vind het toch eng, omdat hij op zijn hoofd is gevallen. Maar alles is oké! Vanaaf was hij al weer beter te pas! @ Miss x: Aiden is ook mega verkouden! Het loopt echt zijn neusje uit! Vooral als hij dus gehuild heeft... @ Edokid: naar is dat hoor, dat je je zo voelt! Hopelijk krijg je weer een beetje orde in huis en in je hoofd! @ Meeting: waar zullen we afspreken? Ik heb eigenlijk wel weer in in zo'n heerlijke pannenkoek van de Kabouterhut! (hé Darcy, Joyce en Pris) @ Saskia: goed van je dat je het weer gaat proberen op je werk! En ik lees dat je je goed hebt vermaakt op Texel! Veel plezier bij de kaasfondue! Klinkt heerlijk! En wat goed dat Anne al kan lopen met jullie! Aiden snapt nit nog totaal niet! @ Mobielfreak: Spannend je eerste echo! Hihi, begint alles weer van voor af aan! Gaaf joh! @ Miranda: jeetje, Matthew heeft dan idd niet lang geslapen! Dat hij dat volhoudt! En wij hadden dat ook met onze hond Boy, hadden we ook gewoon eten gegeven. Kun je dat beest net zo goed weer mee naar huis nemen! Balen is dat dan! @ Lovewinnie: ik kan je geen advies geven over de tandjes, Aiden heeft nog altijd een kaal bekkie!
@ Lovewinnie: hier groeit het ene tandje ook sneller dan het anderen tandje, dus niets om je druk over te maken
@ Lovewinnie: Matthew z'n 2 boventandjes groeien langzaam, ook al zijn ze erdoor, maar dan wel ongelijk. Zoals wat mobielfreak zei klopt dus wel.
Marsab: hier ook een keer gwynnies armpje een beetje geknakt, kan er nu nog slecht van slapen en moest zelf harder huilen dan zij! gebeurt ons allemaal weleens denk ik...no worries, we doen ons best! mobielfreak: daar ga je dan! again! ik hoop dat je bekken ok is, hier loop ik het liefst met een rollator. ik zit niet voor niets om deze tijd op het forum...ik zeg verder niets meer, hoop alleen dat jij er niet zo'n pijn van krijgt als ik meis!het is allemaal voor het goede doel! (hoor ik elke keer!) miranda: sterkte met de beestenboel en de castratie! hier heeft net een kat achter mij op de bak zitten poepen, vreselijk, ik ga even scheppen, loop nu al te kokhalzen!great! waren er trouwens meiden die vorig jaar naar zo'n echo buro waren geweest voor een pretecho? wij zijn gisteren geweest, voelde me een beetje afgezet, je betaald 100 euro en er was weinig te zien, kan zij ook niets aan doen I suppose...zodra de doppler erop ging , ging ons jochie zich verbergen, steeds verder weg...ze vinden het echt niet leuk denk ik...wat si jullie ervaring? wij zijn bij babyview geweest, die zitten door heel nederland.
@jeniffer: hier geen pretecho laten maken.. zelfs de vk gevraagd of ze ze kort mogelijk wilde echo-en omdat anne na een echo altijd helemaal in de stress was (lees: ik had dan de rest van de dag continu een zere buik omdat ze zo te keer ging.. echt drama) dus ook hier het gevoel dat anne het niet zo leuk vond volgens de vk is so far niet uit onderzoek gebleken dat babies er last van hebben maar omdat het met geluid gaat.. het niet ondenkbaar is dat sommige babies gevoeliger er voor zijn dan anderen.
Mmm, zou het in het weer zitten ofzo, Marissa gister precies hetzelfde, maar dan tot 22.30 ik dacht dat ik gek werd en de hele dag maar vervelend zijn. Veel huilen en niks willen. Ik dacht al aan nog een tandje maar daarvan is niks te zien. @lovewinnie, hier ook hoor, het tandje van Marissa is na 1 juni nog niet heel veel verder gegroeid. Dus nu hoef ik me ook geen zorgen meer te maken, er zijn er meer die dat hebben @jennifer, wij hebben vorig jaar een 3D echo laten maken bij het echobureau van onze verloskundigenpraktijk (wat een luxe he, een eigen echobureau). Die raadden aan om het rond de 26 weken te doen omdat dan het beeld het mooiste zou zijn. En dat kostte ons 70 euro. Wij hadden echt een hele mooie echo. Was echt heel erg leuk. Marissa scheen er ook geen last van te hebben. We gaan hier maar even een broodje eten en dan de hond uitlaten. Tot later weer
@all: goeiemiddag Ben thuis gebleven vandaag - de 4e klassen zijn geslaagd, de 3e naar Walibi en de achterblijvers worden een ochtendje opgevangen op school. Zat zelf gisteren in de examenvergadering te rillen en te suffen, dus voel me niet zo lekker. Ben bovenal DOODMOE... Net wakker geworden op de bank - een speeltje van Ollie ging uit het niets achter elkaar geluid maken Ben dus wakker nu en kan aan de studie, dat uurtje tukken was wel even lekker. @Lovewinnie: ongelijke groei van tandjes ook hier het geval. @Mobielfreak: leuk, een echo om naar uit te kijken! @Jennifer: hier voor 90 euro bij Dr. Papa (zo heet die man écht!) in Amsterdam een echo laten maken. Heel mooi filmpje, al dook Ollie ook langzaamaan weg, naar achteren... @ongelukjes: Ollie heeft al een paar keer op mijn arm zijn koppie gestoten... ik heb een keertje in zijn velletje geknipt met nagels knippen... alles per ongeluk, he! Ik voelde me er vreselijk beroerd onder en Ollie? Die heeft blijkbaar een harde schedel en dat vingertje voelde hij ook al niet Fijne middag allemaal! PS meeting overdag, centraal ergens in Nederland... toch maar eens Utrecht CS doen met z'n allen? Of dierentuin Artis, Amsterdam (meer reizen voor sommigen, denk ik...) ?
@ Darcy: Laat me raden, dat speeltje is Rollie de Rups? Die gaat hier ook steeds uit het niets zingen enzo
hmm het fisherprice hondje en de kiekeboe ster lijken soms ook geheel zelfstandig vooral die kiekeboe ster komt soms echt zo maar ineens uit het niets op vol volume uit de box maar... volgens mij zijn de batterijen bijna leeg
Hoi meiden, Ik las even vlug wat berichtjes bij. Jennifer, bij Sophie zijn we rond de 28 weken bij Babyview in A'foort geweest. Ze lag er niet goed voor maar toch erg mooie foto's en dvd. Wij vonden het geweldig! Balen dat jij niet tevreden bent. Heb vanochtend toevallig weer afspraak gemaakt. Met 16 weken 2d en met ca 26 weken 3/4d echo. Afgelopen woensdagavond termijnecho gehad. Ben nu 2 januari uitgerekend, ligt dus volgens eigen berekening voor op de groei. Weer een zeer beweeglijk kindje Super om te zien. Ben/zijn zo blij! x Sophie
Sophie: wat onwijs fijn dat de echo zo mooi was! moet een hele gerusstelling zijn na jullie miskraam!
Hoi Meiden Even een berichtje van mij. Ben met Yocena naar de dokter geweest omdat ze nu al 2 weken verkouden is en hoesten. Ze heetf veel slijm. Ze had ook warme rode wangen en een beetje eczeem. Dacht dat ze allergisch was voor iets. Maar ze was prima in orde Ze heeft wel een zalfje gehad voor de plekjes. En druppels voor de slijm. Eventjes niet baden totdat ze gewoon wat minder verkouden is. En niet op de tocht (logisch) Ze heeft ook last van haar tandjes. nummer 3 is door en 4,5 en 6 zijn onderweg. Ze wilt ook graag staan en kruipen en van liggen naar zit op buik en rug. Ze is erg gefrustreerd. Wanneer ze dit kan, is ze denk ik ook snel beter
jen als ze de beeb toch niet goed kunnen zien mag je toch gratis terug komen? Dacht dat dat ook in de voorwaarden stond. groetjes las
Hello hello! Las: hoe is het nu met je? MissX; beterschap voor je kleine meid! @speelgoed: hier zo'n chiccobabygym die ook spontaan begint te spelen hihi @Mobielfreak: leuk joh weer echo in de agenda! @Darcy: BETERSCHAP! @Jennifer: hier met de tweelingzwangerschap wel 20 echo's gehad, nooit onrustige buik oid van gehad. Bij de CTG's begonnen ze juist weer wel enorm te schoppen: echt tot op het laatst trapten ze die doppen er zowat vanaf! @Marsab: ook beterschap voor Aiden!