Hier ook weer een ultiem jankmoment beleefd: we zaten klaar om broodje te eten en had muziekje aanstaan, Chris begint te "wippen" in zijn kinderstoel en klapt in zijn handjes! Dit deed hij keer op keer, zoooooooooooooo lief! Ik smolt gewoon! En dan dat bekkie erbij!
He meiden, Het is alweer bijna een week geleden dat ik hier was, maar heb het dan ook razend druk. Ik moet nu nog 2 weken werken en heb dan vakantie, maar deze laatste weken zijn in het onderwijs altijd de drukste, dus ik kan helaas niet zo vaak reageren als ik zou willen. @ Suus: alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! @Joepie: hier een leeftijdverschil van 9,5 jaar (nu 27 (ik) en 37(hij)) @all: leuk dat iedereen zo reageerde op mijn vraag. Vind het leuk dat we allemaal zo verschillend bij elkaar zijn en toch kinderen van de zelfde maand hebben en zo gezellig kletsen met z'n allen! @ Marsab: Jesse zat laatst buiten op z'n kleed te spelen, kukelt ie voorover, resultaat: een bult en een schaafplek. Ik voelde me zeer schuldig, terwijl hij er misschien 2 minuten om heeft gehuild en het toen weer was vergeten! En na een week zag je er ook niks meer van! @lovewinnie: Jesse ondertandjes waren eigenlijk vrij vlot door en hij heeft er weinig last van gehad (alleen kwijlen en schrale wangen), dus ik kan je ook niet echt helpen. Verder niet zoveel bijzonders. Groetjes Simke
Hey meiden! Sorry dat ik niet meer heb kunnen reageren en dat nu ook niet kan doen! Heb het mega druk en vanavond vetrekken we voor een weekje naar Frankrijk! Wou jullie dat allemaal laten weten. Hoop dat alles goed gaat met jullie en de kids! Bij deze stuur ik jullie een virtuele kaart uit het hopelijk zonnige Frankrijk! X
@Virginie: veel plezier in 'la douce France' @Sophie: gefeliciteerd met je mooie termijnecho, heerlijk! Krijgt Sophie er een beweeglijk brusje bij @Simke: stel een vraag hier en hij wordt beantwoord Da's ook zo leuk aan ons topic! Hier ook de afronding in het onderwijs... leuke weken, met al die geslaagden, maar ook zó druk... @Las: tjeez, nu ga je hard als je die banner ziet, he? Over een paar dagen mag je kindje officieel al komen @Noor: ik heb hier een zoon die sinds eergisteren de hele dag 'ja-ja' roept... en dan 'mama' zegt - flink onbewust natuurlijk, maar ik raak er ontroerd van Als ik Ollie's handjes pak, zet hij ze al in de 'klapstand' - zo leuk! Dames, een vraagje: Ollie had gisteren 6(!) poepluiers, echt helemaal vol. Verder een schrale bips (dus Sudocrem smeren) en wat hangerig. Is het buikgriep, of een tandje? Hij heeft geen koorts ofzo... Iemand ideetjes?
Darcy, dat had Marissa laast net voor en op vakantie ook: schrale bips en heel veel poepluiers, soms dunne tot aan haar oksels, maar meestal gewoon 'normale'. En niet te genieten soms, echt heel erg hangerig en huilerig. En toen kwam een paar dagen later toch echt haar eerste tandje. Dus het zou zo maar kunnen dat dat bij Ollie ook zo is.
@ sophie: wat super zeg, zo'n perfecte termijn echo! @ jennifer: net zoals Las zegt: volgens mij mag je dan voor een herkansing wat de echo betreft! @ virginie: veel pelzier in Frankrijk! @ Darcy: ik denk dat je deze week wel een tandje kan verwachten! @ simke: bedankt voor je verhaal, ik weet dat iedere moeder dit wel een keer gaat overkomen, maar je voelt je toch door en door schuldig! En heel herkenbaar die drukte in het onderwijs! @ noor: wat geweldig! Zijn zulke top momenten he, als ze weer eens iets nieuws doen! Wij zijn ook druk bezig met het klappen in de handen en het zwaaien! hihihi Maar hij vind het altijd nog leuker als wij het doen, zelf valt het kwartje nog niet zo... @ miss x: hopelijk is Yocena snel van haar verkoudheid af! @ darcy: ik ga toch echt voopr een meeting centraal en liever niet A'dam. Is me iets te ver weg eigenlijk!
darcy: nou alicia had er gisteren ook 4 en goed vol snap er niks van. ze heeft niks bijzonders gegeten of gedronken dus kijk het wel even af. Ze was ook erg mieperig maarverder ok kiplekker las: nog even en je bent opnieuw mama. je hebt er veel voor over moeten hebben mar de finish is bijna bereikt. zet hem op sophie: fijn dat de echo goed was is toch iets waarop je hoopt als je er voor weg gaat. nu kun je gaan genieten. virginie: veel plezier in frankrijk maar laat de zon hier maar achter hoor marsab: aaah zielig zeg. ik heb wel is in alicia der vingertje geknipt met nagelknippen en ik moest bijna er van huilen teriwjl alicia nergens last van had . ook is ze al een paar keer toen ze net zat achterover gekukelt. dan was het even huilen maar daarna was hetook weer vergeten gelukkig maar ik vond het zo erg dat ik niet had opgelet
jennifer: balen dat ej zoveel pijn hebt zeg nu je zwanger bent. je kutn zo natuurlijkveel minder genieten das inderdaad erg jammer. hoplijk gaat de bevalling goed en snel en heb je daar meer geluk mee. speelgoed: ik heb hier een pianatje dat muziek maakt asl er niemand in de buurt is wordt er gel van en er zit geen uitknop op dus moet rustig wachten tot het liedje voorbij is. missx beterschap voor je kleine meisje dinsdag moet ik weer naar het consultatiebureau (wat een woord) en alicia krijgt dan weer een gehoortest. deze zal wel goed zijn want op oost indisch doof zijn na hoort ze prima. als ik het woordje nee zeg lacht ze me gewoon uit haha en dan niet alleen een smile maar echt helemaal dubbel totdat ze bijan geen zuurstof meer krijgt haha. meeting: ik kan niet wachten heb er echt zin in en ga er alles aan doen omdeze keer ok echt mee te gaan
Ik ga voor Artis natuurlijk! Maar het maakt mij niet zo heel veel uit. Kunnen ook gewoon de Amsterdamse Bos doen. Als het mooi weer is. Kleedje, pannenkoekenhuis in de buurt. Lekke rrustig en ze hebben de ruimte en kunnen lekker de kinderwagen uit. Of een andere bos
@all: A'dam is natuurlijk een stukkie reizen weer voor enkelen, zoals Marsab (terecht!) al zegt. Dus Utrecht doen? Goed bereikbaar met trein, bus en auto en dus... wel zo praktisch. Arme Ollie... gewoon rode plekjes op zijn bips... hij heeft er geen last van, maar zijn mama wel... Tandje no. 3 zie ik nergens nog... @Marsab: gefeliciteerd met Aiden's 9 maanden
Vervelend dat Ollie schrale billetjes heeft. Matthew heeft dat niet gehad, toch zijn 3e en 4 e tandjes door, maar wel huilt hij heel erg hierom. Meeting in utrecht is prima, lekker centraal, goed te doen met de trein! @ Marsab: nu al 9 maanden, nog 3 maanden wordt ie 1 jaar! @ Miss X; beterschap met je meisje. @ Lovewinnie: succes op dinsdag bij het CB. Matthew ook op dinsdag as! @ Las: ff laatste loodjes he. @ Sophie: fijn dat de echo goed gaat! @ Virginie: fijne vakantie in frankrijk, dara heb ik heel prettige herinneringen overgehouden.
Iets leuks vertellen... Ik plaag matthew vanmiddag door mijn zgn. huilen. Matthew omhelst me om te "troosten", wat is ie zooooo lief!
noor: wat zijn ze lief! kan met je meejanken! Darcy en simke: sterkte met de laaste loodjes in het onderwijs! rust is in zicht! nog eventjes! Virginie: happy holidays in france! lekker vers stokbrood met Nutella in de ochtend! MMMMMmmmm! sophie: wij waren ook bij babyview in amersfoort geweest! op de apollovlinder! vond jij de echo lady niet vreselijk veel op Viola Holt lijken? ik moest de hele tijd mijn lachen inhouden als ik haar aankeek en kon mijn man niet aankijken want zou ik in mijn broek plassen! we hadden namelijk net op radio veronica een gedicht gehoord over Viola Holt die dreef in een bak met andijvie en ze had een grote worst onder aan haar lijffie...hihi! I guess you had to be there...anyways, we hebben geen zin om terug te gaan... fijn weekend girlies!
goeiemoggel! Ik was de laaste en nu ben ik de eerste! kan weer niet slapen, man heeft me om 4am wakker gemaakt omdat hij geen dekens had volgens hem en nu kan ik dus niet slapen, jippie! gefeliciteerd nederland met de super overwinning gisteren! fijn weekend girlies! saskia: ik denk dat je gelijk hebt wat betreft echo's, hier ook nu al 2 baby's die het vreselijk vonden...zielig eigenlijk!
Morning! Hier ook vroeg hoor, hihi ben al op mijn werk! Pffff brakke nacht achter de rug. Mannetjes hebben liggen keten, eerst de een, leter de ander en om het af te maken toen ook nog even samen Mmm zou het een sprongetje zijn? Ze gaan ook wel opeens heel veel nieuwe dingen leren... Hopelijk vannacht beter!
noor: jij bent ook supervroeg op je werk! en dat voor de zaterdag! balen dat je ook een slechte nacht achter de rug hebt, je voelt je toch wat minder energiek dan de rest van de dag... werkze!
pfff alweer de 7e dag dat alicia om 5 uur wil eten en daarna met moeite in slaap valt hooguit nog een uurtje. Ik ben ondertussen klaar wakker maar voel me dood moe en tegen de tijd dat ze wakker waort (half 7) dan heb ik net weer me ogen dicht. ik heb geprobeerd haar langer wakker te houden maar 8 uur is echt de max die ze volhoudt en gaaat dan in haar oogjes vrijven en wordt minder happy en leg er dan na der laatste fles maar op bed. ze slaap dan dus vrij goed oor maar voor mijn is het wel vroeg. vanaf half 7 is ze wakker en slaapt dan pas weer tussen 10 en 11 opnieuw (vandaag 10 uur maar was al om 6 uur wakker) tot max half 1 en dan is ze weer wakker tot half 5 en slaapt dan door tot 6 uur half 7. Ze heeft dus 2 dutjes maar de rest van de dag heeft ze heel veel energie wil continu aandacht en spelen en nu heeft ze een maam tik en zodra ik maaar weg ben is het moppere of zelfs huilen. vanmorgen had ik het ultieme smelt moment beter kan hij niet . ferdi kwam thuis vanuit de nachtdienst en neemt alicia mee naar binnen die ik ondertussen al bij mijn op bed had gelegt. hij speelde wat met haar binne maar ze bleef maar moppere want ze wil mama. Ik riep vanuit me bed lag nog wakker te worden (lui) maar dat ze wel even naar mijn kon komen want ging er toch uit. heel blij pakt ze me vast en en kijkt heel blij naar papa zo van hehe heb me zin. Papa zegt kom we gaan naar binnen kan mama zich omkleden en toen begon het smelt moment heel blij draait ze zich om klimt op mijn en gooit die armen om me heen en heel hyper en blij maakte ze geluidjes echt zo van haha nee ik papa ik blijf bij mama. ze heeft me nog een dikke knuffel en ik geef haar aan papa en zeg dat ik zo naar binnen kom en dan die big smile als ik binnen kom lopen en die handjes de lucht in zodat ik haar ook is stevig vast kon pakken en knuffelen. dus dat ik zo vroeg wakker was heeft ze flink goed gemaakt. alicia is dus echt mama kindje en ben er soms minder blij mee als ik even moet plasen of koken maar verder vind ik het geweldig. ik krijg spontaan knuffeltjes en kusjes en dat doet ze bij papa niet. als ik vraag om een knuffel dan hup meteen en als pap het vraag steekt ze der handjes uit naar mijn lief toch zo dit was mijn ochtend en mijn dag kan niet meer stuk haha. ben wel moe maar lang leven de nachtdienst van me hubby kan ik op me gemak wakker worden ipv. hup der uit haha
Hey meiden, Ja daar ben ik dan ook eindelijk weer eens. Heb het gewoon erg druk met alles te regelen, daarnaast valt de computer van mijn ouders steeds uit. Dus doe nu alleen maar het noodzakelijke als email checken en dingen op internet zoeken en that's it. Had een pbtje van Darcy gekregen voor een Zaanse mini-meeting, dus moest nu toch echt even reageren. En vandaar dus ook hier bij de septembermama's. Ff een update van hier: Marc is afgelopen dinsdag aangekomen in NL. Eindelijk Hij is aangenomen bij een bedrijf in Almere, daar gaat hij per 1 juli aan de slag. Dus hij heeft nu heerlijk vakantie. Ik zelf ben afgelopen donderdag aangenomen bij een Installatietechniek bedrijf in Assendelft. Ga daar 3 dagen in de week op kantoor werken. En maandag is al mijn 1ste werkdag! Helemaal leuk dus, heb er veel zin in. Voor Jamie heb ik een gastouder gevonden in Saendelft, ga daar a.s. donderdag naar toe voor een kennismakingsgesprek. Dus ook spannend. Hoop dat het klikt. Hij zal daar dan per 1 juli naar toe moeten. Gelukkig heb ik zelf vanaf 12 juli 3 weken vakantie, dan is het bedrijf dicht en kunnen we hier weer verder met alles opbouwen. En beetje genieten van het NLse zomer weer (hopelijk). Een huisje zoeken is toch moeilijker dan verwacht. Had een huisje aangeboden gekregen via woningnet, daar ben ik 8 jaar ingeschreven. Helaas zijn we hierop afgewezen. Blijkt (een regel in de Zaanstreek) dat als je zelfstandig hebt gewoond, ook al is dat in het buitenland, je gehele inschrijvingsduur komt te vervallen. Dus behoorlijk balen. We zijn nu in de vrije sector bezig om iets te vinden, maar erg moeilijk vooral doordat ik in de buurt van Assendelft wil blijven en daarnaast erg prijzig. Hebben nu gister een apartement (helaas zonder tuin/balkon) in centrum van Krommenie bekeken, ziet er allemaal keurig uit, groot genoeg voor ons 3tjes en de katten zijn ook welkom. En is per direct beschikbaar. Gaan nu maandag over de prijs onderhandelen, dat was mogelijk als we het voor 1 jaar namen, dus hopelijk gaat dat wat worden en hebben we per 1 juli de sleutel. Zoals jullie lezen dus druk bezig met van alles. Met jamie gaat het goed. Is wel al 2 weken verkouden, hevig hoesten, verstopte en loop neus, kan volgens dokter wel 3-4 weken aanhouden, dus we wachten het af. Hij is verder vrolijk, eet/drinkt goed, dus we mogen niet klagen. Hij gaat ook met sprongen vooruit. Kletst er op los, mama, papa, tata, dada , du etc etc Erg schattig. Hij kan zichzelf ook steeds meer vermaken. Zet hem in de box met een bak voor speelgoed en hij is zeker een half uur zoek. (best lekker van mama zeg maar op zijn tijd). Hij heeft het optrekken aan de box ontdekt, dus zal iedere keer op zijn knietjes, dus bodem naar beneden gezet. Hij trekt zich nu ook op aan je handen op de staan. Hij vindt het geweldig, probeert zichzelf nu ook op te trekken aan de tafel om te staan, maar dat lukt nog niet. Kruipen nog steeds niet, maar wel op zijn billen of buik door de hele kamer schuiven, heerlijk gewoon. Ze groeien en groeien en ontdekken zo veel meer. Echt genieten dus. Hoe gaat het verder met jullie meiden? En met de kids? Las vorige keer dat mobielfreak zwanger is. Gefeliciteerd! Nog meer zwangeren erbij of heb ik niets gemist? Hoe gaat het met de andere zwangeren? Begint nu toch aardig op te schieten. Las net even vluchtig dat jullie een meeting willen plannen. Lijkt mij ook erg gezellig. Utrecht is ook hier geen probleem. Trein om de hoek, dus dat komt goed. Probeer vanaf nu meer mee te lezen. Marc is terug, dus die kan ook wat meer op Jamie letten. Maandag wel aan de slag, dus dat zal wat drukker worden, maar ik ga mijn best doen. Ga weer ff verder, moet nog genoeg gebeuren. Fijn weekend allemaal! Veel liefs, Patries
Hallo meiden, ik lees hier al stiekem vanaf het prille begin mee Maar dacht laat ik mezelf eens voorstellen en ook gezellig mee doen Eerst even kijken of dit werkt...