@MamaMo: welkom, welkom! Klets gezellig mee! Leuk, Lorenzo. Is alles goed gegaan in je zwangerschap en bij de bevallig? Enne... zin om op de volgende meeting te komen? Zo... als je je nu niet welkom voelt!
@Patries: alles valt tegelijkertijd op z'n plek dus. Ga volgende week je katjes weer eens knuffelen voor je - heb ze vorige keer lekker gezien en het ging uitstekend met ze, heel ontspannen (was ook niet vol in pension, dus lekker languit in de zon liggen, beetje rondkuieren, prima dus ) @all: heb mezelf vandaag eens verwend met wat nieuwe kleren. Mocht ook wel weer es. Vind het alleen zo jammer dat mijn boobies zo anders zijn (lees: slapper en zachter ) Volgend keer wil ik langer borstvoeding geven, want dat was toch wel heel fijn en ook mijn vormen waren beter, zullen we maar zeggen Jaja... einde zomer gaan we voor no. 2...
fototje van alicia die gek doet en dat al op de vroege morgen. vanmiddag was ze trouwens echt sjaggo en heb der huilend op bed gelegt en na 5 minuutjes huilen viel ze dan eindelijk in slaap . de aanhouder wint gelukkig en maak he vanavond wel met der goed. ze had heel de ochtend niet meer geslapen op 30 minuutjes na van half 12 tot 12 uur en was dus echt gebroken maar wilde gewoon niet slapen
zo.. net naar mn moeder geweest omdat die dr verjaardag vierde gek genoeg waren we het enige bezoek... rest zou savonds pas komen en het was ook al niet supergezellig stiekum dikke bonje in de auto dus was nogal chaggie eigenlijk maarja.. job is nu lekker aan het koken.. "brazilian steak" ben heel benieuwd daarna nog even onverwacht bij mijn vader op de stoep gestaan.. maar die was dus niet thuis en job eindelijk meegetroond naar de lokale ijsboer aldaar jummie ijsjes daar morgen vaderdag \o/ nu even mario kart dus.. *zwaai*
mamamo: stiekum meelezen eh?! welkom! klets mee en vertel ons over jezelf! lovewinnie: alicia is echt een schatje! je bent wel moe! echt balen dat ze zo vroeg wakker wordt, ik lig hier ook regelmatig al om 20:30 in bed hoor, dit vanwege een snurkende husband helaas, de kleine gwyn moet ik zelf om 09:00 wakker maken...slaapkoppie! saskia: niet tof dat je weer bonje had, de sfeer is dan meteen zo sjit...hoe is de brazilian steak? ik heb hier Tortilla de patata de espana op want spanje speelt vanavond tegen zweden, manlief zit met rood/geel shirt op de bank! patries: je hebt het maar druk! wel altijd leuk om t ehoren hoe het met je gaat en hoe jullie je draai weer weten te vinden in dit koude kikkerlandje! gefeliciteerd met je baan! spannend voor je maandag!
@ mama mo: hey! Welkom hoor! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! @ lovewinnie: Dat is erg herkenbaar zeg! Aiden kwam vannacht ook al weer (en ik lag er zelf laat in) en vanmorgen vroeg ook wéér! Ppff...en nu ben ik MOE! @ patries: wat super dat Marc een baan heeft! En dat jij ook een leuke job hebt gevonden! Leuk om weer van je te horen! @ saskia: heerlijk ben benieuwd naar je brazilian steak! Hier was het een pizza, had ik laten bezorgen: tonno! Jammie! @ Darcy: altijd leuk, nieuwe kleren! Ik geef nog BV, maar ben bang om het resultaat van mijn (.) (.) te zien als ik daadwerkelijk ben gestopt!
brazilian steak van de c1000 weinig te maken met wat we in brazilie gegeten hebben maar wel heel erg lekker
Hallo allemaal, wat leuk zo'n warm welkom Heb al die tijd meegeleefd met iedereen... de verhalen van Job en Mobielfreak (nog gefeliciteerd!) en het lekkere smoeltje van de kleine van Darcy Ik ben dus Mo en de mama van Lorenzo. Het is echt een lekker ding! Zwangerschap ging als vanzelf en de bevalling als een pro (10 minuten persweeen en tadaaaaaaaaaa.... Lorenzo geboren). Hij is lekker vrolijk en bijdehand en nieuwsgierig en heeft vanmorgen trots zijn knutselwerkje en eerste pasfoto aan zijn papa overhandigd. Nu liggen ze beiden lekker te pitten en heeft mama even rust. En dit is Lorenzo: @all: Pizza, steak.... jammie! Maagje knort Tijd voor ontbijt maar de heren slapen nog....
niets mis met mariokart het blijft ook leuk gek genoeg meeste spelletjes ben ik na paar keer spelen wel zat hoe is vaderdag bij jullie? hier geen ontbijt op bed.. maar koffie met een kadootje daarna snel anne weer naar bed.. want die was nog moe van oma gisteren we zijn er allen nog niet uit wat we vandaag gaan doen.. maar dat komt vanzelf denk ik en niks doen is ook een optie natuurlijk @mamo: leuke foto trouwens
Welkom MamaMo! Enne klets maar gezellig mee hoor! Hier ook erg brakkig vandaag. Laat op bed, slecht geslapen (lees ongeveer 3 uur) en een meisje dat al om 7 uur wakker was en nu nog steeds naast me zit die wonder boven wonder nog steeds niet moe is. @ vaderdag, ik heb om half 8 marissa aangekleed in haar speciale 'i love my papa' jurkje en wij hebben om half 9 de kadootjes afgeleverd bij papa in bed (3 zakken oranje m&m's met peanut bal, zeurde hij al weken over). Papa heeft ze uitgepakt, Marissa (en mij) bedankt en draaide zich weer lekker om en slaapt nog steeds (ik jaloers, met moederdag moest ik ook gewoon om 8 uur mijn bed uit om een fles te geven ed ). Ach ja, ik denk dat ik Marissa maar vast haar boterham ga geven en dan de fles, dan kan ze vast haar middagdutje gaan doen. Tot later!
@MamaMo: goeie foto van Lorenzo en wat een ógen @Saskia: hoe is de relatie met je moeder nu? En met oma? Al enige vooruitgang w.b. met Job? Hier ook zo'n complexe toestand met mijn moeder 't Is ook nooit goed en zij is nogal van het passief-agressieve (lees: erg in de slachtofferrol en niet echt initiatiefrijk - wil onze zoon wel zien, maar onderneemt zelf weinig actie daartoe...) @Rootje: lekker, die Marissa Misschien stort ze vandaag wel helemaal in, gaat ze veel pitten! @vaderdag: ik had een brunch gemaakt met croissants, aardbeien, Brie, eitjes en meer van die lekkere dingen. Ol zat met zijn flesje fruitdrink aan tafel en werd stukjes gevoerd (die de hond, heel handig, dan later opving.) De papa-zoon foto op canvas is prachtig geworden en op het kdv is er een oranje kartonnen stropdag gemaakt, met daarop een voetafdruk van zoonlief en de zin "voor mijn allerliefste papa." Ik moest eerst wel erg lachen: de zin impliceert dat er in Ollie's geval nog méér papa's zijn, maar die zijn dan eh... minder lief Enfin, aan de studie maar weer en iedereen een zonnige dag gewenst!
Heeeeeeeeeeeeeee meiden Sorry, heb al heel lang niet meer gepost, maar lees altijd wel zo veel mogelijk mee. Hier gaat alles heel erg goed met de kids, Milan is alweer bijna 9 maand en krijgt nog steeds borstvoeding, gaat nog heel erg goed. Het enige nadeel is dat het een echt mamakindje is, en hij ook 's nachts nog altijd wakker wordt voor een voeding. Gelukkig slaapt hij dan wel direct verder en blijft hij lekker bij mij in bed liggen. Ooit zal dit wel overgaan Milan heeft al 6 tanden, 4 boven en 2 onder. Soms bijt hij wel eens in mijn tepel Dat is iets minder. Heb even een vraagje. Omdat ik nog borstvoeding geef ben ik pas 5 april voor het eerst ongesteld geworden, daarna kwam milan steeds weer voor een nachtvoeding en was ik het dus nog niet weer geweest. Nu vanmorgen op het toilet voor een grote boodschap, bij het afvegen veel slijm met helder bloed, ik dacht, o daar zijn ze weer, dus maandverband ingedaan. Nu is het weer weg. Moet bekenen dat we nog geen voorbehoedsmiddel gebruiken. Wil graag een spiraal, maar nog niet laten zetten. We passen de zgn Voor het zingen de kerk uit, methode toe, maar deze is natuurlijk nooit helemaal betrouwbaar. Wat denken jullie, is dit normaal bij bv, of zal het een innestelling kunnen zijn? (De September moeders zijn natuurlijk wel ontzettend vruchtbaar) Nou dit was mijn vraag. Ik zal nog even nieuwe fotos in mijn album plaatsen. Liefs Moons
@ Rootje: Leuk hoor van je vriendje op vaderdag ! @ Darcy: dank voor je SMS, en nu lees ik je PB pas Gezellie! je mag je best af en toe verwennen met nieuwe kleren kopen, dat doe ik ook! @ Patries: je bent goed bezig, zeg man! Gefeliciteerd met je job morgen! Geweldig dat Marc nu in NL is, je zal hem zeker erg gemist hebben toen! Mooi dat Jamie goed groeit en lekker mannetje is. @ MamaMo: welkom en mooi kindje heb je, die Lorenzo! Mijn vriend wilde al in het begin van mn zwangerschap naar Lorenzo noemen. Uiteindelijk werd onze zoon Matthew genoemd! @ vaderdag: Jeroen kreeg van mij een setje badschuim, scheerschuim, deordorant en aftershave in een reistasje van nivea. Die tasje had hij niet, wel handig voor vakantie of weekendje weg. Hij is blij mee. Matthew heeft op de KDV zijn handafdruk op kaartje en button gemaakt, schattig in rode en blauwe kleur op roze papier Jeroen droeg meteen een button op zijn trui, lief he.
Dat is lang geleden, fijn dat het goed gaat met jou en je kind! De foto's zijn leuk! Zolang je borstvoeding geeft ben je nog steeds heel erg bevruchtbaar. Of het een innesteling zou kunnen zijn, is het niet handig dat jij eerst even de zwangerschapstest moet doen., dan weet je pas zeker of je zwanger bent? Succes!
Matthew heeft gisteren van 12.30 tot 15.00 uur gehuild. Dat ben i echt niet van hem gewend, ik werd echt gek van zijn gehuil. Ik begrijp de andere moeders met hun huilbaby's echt. Dit vind ik echt heel verschrikkelijk voor ze. Het bleek dat Matthew erg veel pijn heeft met de bijna-komst van 5e tandje. Het is zichtbaar, maar het moet nog DOOR het tandvlees heen. Wanneer wordt dat, geen idee. Ik heb gelijk de spul dentinox op zijn pijnlijke tandvlees opgesmeerd, na een half uur heeft hij pas meer rust. Vanmorgen voordeed hij het weer hetzelfde, meteen weer dentinox opgesmeerd, na een half uur heeft hij rust en is weer speels. Matthew is erg gevoelig voor. Elk kind is anders, hé! Ik ben nu de hele dag alleen met Matthew thuis want Jeroen is op de cursus smederij in Alkmaar. Ik wil graag met Matthew samen voor het eerst buiten gaan fietsen, maar ik zie een dreigende wolk binnenkomen Vanavond naar opa van Matthew toe ivm vaderdag. Ohja, Matthew kan al mama zeggen (alleen wanneer hij huilt roept hij dan mama ) Als ik Matthew in de box moet neer zetten, riep hij al "nee nee nee" Matthew luistert tot nu toe goed als ik hem zeg: Nee, Matthew, afblijven. Hij luistert goed. Wanneer hij naar de keuken gaat kruipen, verbied ik hem om niet in de keuken komen. Liefs, Miranda x
@moons: hier ook een foutje met de nuvaring was gewoon 4 dagen te laat met in doen dus hoop dat dat vruchtbare een beetje meevalt.. want we hadden niet echt plannen in die richting @miranda: je verbiedt hem om niet ind e keuken te komen? *plaag* hier was het vaderdagkadootje overigens een bierviltje viltje met daarop een verfvoet en een fotootje (wat ik natuurlijk even meegesmokkeld had naar het kdv) daarna gelamineerd.. dus je zou het zelfs evt. gewoon kunnen gebruiken maar voorlopig ligt het mooi te zijn op het nachtkastje
@ all: Hier was de ochtend ook geslaagd. Geen ontbijtje op bed, maar net als Darcy heerlijk geluncht! Gekookt eitje, croistants, afbak broodjes etc. Jammie! Als cadeautje had ik voor Marc en Aiden een T-shirt laten bedrukken! Beiden een turquoise met de tekst: Like FATHER like SON! Die 2 lijken namelijk als 2 druppels water op elkaar (zo zegt iedereen)! @ Mama mo: wat een heerlijk knulletje heb jij zeg! Geweldig manneke! @ Darcy: leuk idee die stropdas! En dat voetafdrukje is ook cute! @ Moons: ik geef ook nog altijd BV en ben nog altijd niet ongesteld geworden! Heel erg vind ik het niet, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten of alles nog werkt daar beneden! Ik vraag me af of je wel vruchtbaar bent als je nog niet ongesteld bent geworden... Maar in jou geval is het anders, ik zou er voor de zekerheid een testje tegenaan gooien! Leuke foto trouwens! Een mooi ventje! @ Miranda: jou Matthew is ook al lekker fanatiek zeg, Aiden kruipt nog steeds niet. Dus weinig werk wat dat betreft! @ Rootje: Aiden slaapt ook weinig, resultaat: een huilerig zeurderig boefje! Maar ja, je doet er niks aan, als ik hem in bed leg, schreeuwt hij alles bij elkaar!