Hoihoi! Zo gelukkig een betere nacht achter de rug! Nu aan het werk, maar ff spieken hier! MamaMo: welkom hier! Wát een schatje zeg! Moons: welkom terug! En wat je vraag betreft: tja......? Patries: spannend joh 2 keer een nieuwe baan! En ben benieuwd hoe Jamie het gaat vinden bij de gastouder! Saskia: klinkt goed die steak: mmm hier ook maar ns naar C1000 binnenkort! Miranda: lief! Hier doen ze idd ook mamama mama als ze moe zijn / verdrietig of protesteren. Sweet! Hier overigens ook veel last van de tandjes, lang leve de dentinox! Darcy: whahaha meerdere papa's! Ben benieuwd naar de papa-Ollie foto!
@vruchtbaarheid: aangezien je eisprong voor je (eerste) menstruatie is, ben je dus al wel vruchtbaar. Althans, je zou heel goed vruchtbaar kunnen zijn, want je weet natuurlijk nooit wanneer je eerste menstruatie weer is....
Moons en Mamamo welkom weer Lekker ventje hoor Lorenzo Hier niet echt aan vaderdag gedaan, stiefzoon was bij Opa en Oma, dus had vriendlief er niet zo'n behoefte aan.. Vannacht wakker geworden van de onweer mensen wat een klappen zeg Gisteren lekte ik gewoon alweer colostrum niets mis dus met die (.)(.) van mij hahaha Woensdag moet ik naa de fysiotherapeut vanwege bekken-instabiliteit.. Dan breng ik Tim om half 12 bij de school van Mike en neemt Oma Tim mee naar haar huis, zodat ik ongestoord naar de fysio kan.. Vind het wel raar hoor, is de eerste keer dat ik Tim meegeef aan Oma.. Verder ben ik moe moe en nog eens moe.. Maar kan geen rust moment vinden voor mezelf, zucht...
Samenwerkend leren... de zes sleutelbegrippen van motivatie... de tien stappen van Bennet... de instructiestrategie... ik snap werkelijk niet meer wat ik gelezen/geleerd heb vandaag GAAR en toe aan een borrel Ik schreef overigens mijn beste essays voor de studie als het de nacht vóór de deadline was... ik een fles wijn en een pakkie Marlboro tot mijn beschikking had... en half Nederland op 1 oor lag... Toch anders als je een kind hebt en nog moet presteren ná een examen @Mobielfreak: wauw! Colostrum? Dat is zeker weer snel, maar goed, je lichaam is er nu op ingesteld van de vorige keer, denk ik zo? Fijn dat je fysio hebt. Dit keer een pijnvrije zwangerschap, hoop ik voor je! @Saskia: gaaf, dat viltje! Slim verzonnen, is natuurlijk hartstikke blijvend en toepasselijk! @Moons: goed om van je te horen! Ga zo even je foto's bekijken. Zwangerschap zou goed kunnen, maar is het bij innesteling dan helderrood bloed, zoals bij jou? Volgens mij is het dan eerder een druppie bloed, wat roze of bruinig ook? Ik had het zelf niet bij Ollie, dus zeker weten doe ik het niet.
@Moons: leuke foto's Kom jij ook naar de volgende meeting? @Patries en Miranda: tot de 28e, die staat 8)
Komt ie weer : meeting Suus Lovewinnie Miranda Darcy Joepie Rootje Marsab Edokid Miss X Saskia78 Eventjes de voorlopige deelnemerslijst teruggehaald, dus wie erbij wil...
pfoe.. hier ook al zo'n lastig meisje huilen.. huilen.. zeuren.. zeuren.. zeurend huilen etc denk toch een te heftig weekje geweest misschien
@all: goeiemorgen! Blijf vandaag thuis, het lijf eist rust en de drukte eist z'n tol... Ik kan er soms zó klaar mee zijn, het wordt almaar meer en drukker, lijkt wel Pas op de plaats, dus. Iedereen een fijne dag, ik mag van mezelf af en toe komen spieken vandaag, eerst nog even tukken. @Joyce: hoe is het met jou?
even snel een egoberichtje: thuis geen internet meer tijdelijk, dus het komt er even niet van om mee te lezen en te schrijven. Hopelijk is het deze week geregeld en dan laat ik weer wat meer van me horen. Hier komt het 8e! tandje alweer door, tjee, wat gaat dat in een keer hard zeg en dat terwijl ik zelf mijn 1e tandje pas met 10 maanden kreeg.
Hi Dames Ga zo reageren. Yocena is zo humeurig de laatste paar dagen en het is al een maand dat ze heel slecht en onrustig slaapt. Wordt er zo moe van Ze komt ook steeds om 5 uur met drinken, opeens! En in de nachts wilt ze de fles. Ze is zo uit haar ritme. Ik ben ook helemaal kapot en moe! Ze is ook heel jengelig, wilt niks! Hopen dat ze snel weer de oude is ppff Ik had trouwens een Buggy van Prenatal gekocht een maand geleden. Maar dat was zo'n slecht ding. Ze hing er half in, en er zat geen standen op. En toen ik hem had ingeklapt was haar hele rugleuning kapot! Nu ben ik teruggegaan en mocht ik hem ruilen. Dus nu heb ik een bruine met roze Maclaren en hij rijd heerlijk Ben er superblij mee http://www.babycare.nl/images/questmodbrown.jpg
Gafe buggy MissX! Hier ook onrustige kindjes hoor, maar kreeg vandeweek weer een oei-ik-groei-sprongetje-alert in mijn mailbox Laten we dat de schuld dan maar geven, maar wat je zegt: heeeeeeel vermoeiend! Hopelijk vlug weer rustige kindjes voor de septembermama's!
Hier ook steeds meer gejengel en 05:45 uur geroep uit het kamertje, maar 't is nog goed te doen. Ik denk ook dat e.e.a. met 'n groeisprongetje te maken heeft. Vandaag is Ollie op het kdv en heb ik het rijk alleen... even bijtanken én toch wat studeren... ben alleen zo klaar met alles en zo moe... Dus ik snap jullie vermoeidheid wel, dames
@Lovewinnie.. Hier ook een dame die opeens om 5 uur wilt eten. Zal het liggen doordat de dagen zo lang zijn? Ik heb haar kamer helemaal donker gemaakt met lakens voor haar raam maar het helpt niet. @Patries.. Gefeliciteerd met de nieuwe baan van Marc.. Dat moet een grote opluchting zijn. En veel succes vandaag @MamaMo.. Welkom @Darcy.. Hier ook niet blij met Boobies. Lijkt nergens naar. Heb laatst eens een goede BH gekocht op mijn maat. Kwam ik ut op 75A,.. En ik had altijd een Volle B. @Moons.. Wat is Milan groot geworden.. Zit echt met dikke ogen achter de computer en ik moet vanavond nog naar school.Ik denk dat ik alleen mijn huiswerk aflever en lekker naar de toko rij. Kleine meid halen en op de bank hangen in mijn pyama. Ik heb het vandaag gewoon zo gehad! Ik merk dat de kleine meid ook aanhankelijker wordt naar mij toe. Ze trekt aan me, wilt op me klimmen. Ze zwaait En geef Hi 5.. (telkens wanneer ik zeg dat ze iets niet mag dan geeft ze een Hi 5) Trap ik niet in Ze kan nu van liggen naar zitten. Maar weet vaak niet hoe ze terug moet dus elke keer tref ik haar in een hoekje aan in bed helemaal inelkaar gekrompen. Heel zielig.
Hallo mama's Hier ben ik ook weer even. Lees dat veel kindjes last hebben van een sprongetje, hoop dat het snel weer voorbij is. Bij Yasmine nergens last slaapt makkelijk door tot half 9. Ze wil nu ook alleen maar staan. Als ik haar los op de grond leg dan kruipt ze naar de bank of tafel en gaat staan, ze valt soms wel om maar erg leuk om te zien. Ze is ook heel vrolijk en klapt steeds in haar handjes als ze muziek hoort of als ik in mn handen klap klapt zij ook mee. Yasmine wil trouwens alleen bij mama. Als iemand anders haar optilt gaat ze keihard huilen. Zelfs bij papa soms. MissX, mooie buggy. Ik heb er ook 1 gehaald van chicco in het rood. Maar als ik die van jou zie dan heb ik spijt. erg mooi.
@ Sprongetje....hier ook al! Word echt moe. Matthew hangt bij mij en is erg jengelig. Maar ook erg overactief en viel pas om 23 uur in slaap en een uurtje later huilde hij wakker hem maar toch bij ons op bed gelegen, want we hadden geen zin meer om elk x naar hem toegaan. We zijn ook erg gaar en moe! Matthew huilt zogenaamd om elk uur de hele nacht door, pfff..... Ja dat klopt! Ik kreeg ook een mailtje van Oei ik groei. Vooral bij het kind van 8,5 maand....echt vermoeiend....nog ffies volhouden. @ tandjes: ik zie vooral bij september baby's sneller tandjes krijgen! Morgen met Matthew naar het CB toe na 2 maanden, ben benieuwd naar het verschil. Echt leuk!
Haai haai hier is Isabel mama van Dean al een tijd niet meer hier geweest (ben vooral op ons eigen forum online geweest waar me pas een meeting hebben gehad met meer dan 20! september babies ECHT DRUK meiden) Door mobielfreak moest ik weer aan dit forum denken, een paar van ons zijn weer aan het klussen en zij was de eerste die zwanger was. Hier nog even een foto van onze zoon (geboren 29 augustus maar was uitgerekend op 8 september 2007) http://martin-isabel.nl/JUNI-2008/anneg ... %20056.jpg Hij kruipt al , loopt al aan de tafel (en aan alles verder waar je aan kan lopen) voel me net een politieagente soms MAAR nog 0,0 tanden haha) Hij is circa 76 cm lang en weegt bijna 10 kilo....
@missX: zo gaat het hier inderdaad ook al sinds zaterdag ofzo was echt ZO doodop gisteravond.. ben het niet meer gewend zo'n huilend meisje (lijkt wel alsof ik er toen beter tegen kon.. of misschien was het meer gewoon een permanente staat waardoor het niet zo opviel) ergste was nog.. ik lag om half 9 op bed.. 9 uur anne wakker.. 10 uur anne wakker... (en ja natuurlijk wil ze weer enkel door mij getroost worden.. dus daar zat ik weer in badjas een kwartier op de bank voor ze weer wat gekalmeerd was) en om half 12.. komt job binnen "sas! sas! volgens mij staan er inbrekers voor de deur!" en daarna nog doodleuk zeggen dat ik maar gewoon moet gaan slapen.. nouja mooi niet dus was klaarwakker... gelukkig was het beperkt klaarwakker want ik sliep alsnog voor job uiteindelijk naar bed kwam. maar ben heel de nacht van elk geluid in huis wakker geweest. en onze katten spoken soms best wel.. dus dat was best wel een aantal keer helaas vanochtend weer een continu jengelend schatje dus heb dr maar ff laten huilen.. ik kan dr moeilijk continu vasthouden tenslotte gelukkig net in de deuropening toen ik wegging nog een hele golf melk over mn broek (hop terug nar boven.. omkleden.. ) sta ik voor.. *guts* weer een golf.. deze keer niet op mn broek mar wel op dr eigen kleren en mijn blouse dus op kdv eerst maar eens anne omgekleed en mezelf gepoetst echt een lekker dagje zo enige waar ik echt heel blij mee was was dat onze cursus voor vandaag/morgen afgelast was en straks niets op tv wel een jengelende anne natuurlijk we kunnen dr geen seconde neerzetten op de grond zonder dat ze onwijs begint te huilen. net op schoot met dr duim in dr mond steeds tegen mij aan willen slapen.. maarja dat lukt nooit zo goed dus nu ook niet uiteindelijk maar boven mezelf op nijntje gestort met anne en nu ligt ze eindelijk in bed vanavond geen films op tv dus... (zelfs met film1 heb je van die dagen dat er gewoon niks is) straks maar lekker op tijd naar het mandje zo.. dat was even mijn geheel egocentrische verhaaltje.. maar de moraal was eignelijk dat ik kwam kijken of anne de enige was die er last van had... maar eh heb zomaar ineens het gevoel dat dat toch echt niet het geval is nu maar hopen voor ons allemaal dat het snel over gaat..
Hey IMD zie ik je hier ook eens hihihi Pfff mensen.. Het word steeds gekker hier Vandaag belt schoonvader ons op, krijgt Dennis aan de lijn en zit te vertellen dat de moeder van Mike mijn schoonmoeder een bericht had gestuurd op hyves, dus Dennis gelijk op zijn hyves kijken en ja hoor een privé bericht van LA EX moeder van Mike herself Hoi, hoe is het? groetjes ..... Dat was het hele berichtje, maar dan met naam natuurlijk Vervolgens klikken we haar hyves aan en blijkt het inderdaad haar hyves te zijn, die ik een paar weken geleden gevonden had alleen stond er toen geen foto bij.. Nu dus wel, schrik daar was ze weer Kijken we bij haar vrienden, staat het broertje van Dennis met zijn vriendin in haar vriendenlijst, die hebben 2,5 jaar geleden alle contact ineens verbroken met de familie en staan in haar vriendenlijst Hij is ineens een heel eind dikker heeft ineens een dikke vette tattoo op zijn onderarm met : I love ...... en dan de naam van zijn vriendin in dikke vette koeieletters Ik was gelijk helemaal de weg kwijt hier.. Ik ben dus gewoon al heel lang op zoek naar zijn broertje en ik kon ze nergens vinden op internet en de moeder van Mike die vind ze zo maar ineens? Volgens mij speelt daar meer! Ik heb zo het idee, dat zij al die tijd contact met haar gehouden hebben en dat doordat zij uit de ouderlijke macht is gezet hij afstand heeft genomen van zijn familie en partij voor haar gekozen heeft! Verder weet ik ook niet zo goed wat ik er van moet denken, dat zij Dennis en zijn moeder een bericht stuurt, wat ik denk? Dat zij op een slinkse manier in contact probeert te komen met Mike, buiten Jeugdzorg om! Oh wat heb ik een hekel aan dat mens zeg! bah bah en nog eens bah! Ik hoop in ieder geval dat mijn schoonmoeder zo slim is om in ieder gval de voogd te bellen van Mike, van Dennis hoef ik zoiets niet te verwachten, want die heeft zoiets van het zal wel Hij heeft wel zoiets van: ik ga niet reageren, helemaal geen zin in! Wat moet ik hier nou mee?