Jeetje Las, je kindje mag geboren gaan worden nu Wow Ik ben kinderloos nu dat is echt zo'n rare gewaarwording
heej meiden gefeliciteerd voor degene met de eerste stapjes en even kunnen staan enz. enz. Al deze dingen kan heir nog niet maar Sarah kan wel lekker rollen, ze rolt de hele box door en zitten is haar favoriete positie, ze houdt het ook best lang vol vind ik. Als ik vind dat ze moet gaan liggen zet ze het op een gillen tot ze weer rechtop zit. Hoezo, eigen willetje? Jee, ons meisje laat zich echt iks zeggen hoor, de dingen gaan zoals zij het wilt en anders huilen huilen en nog eens huilen, ze houdt dat in de regel ook reg lang vol... Ook als iemand een speeltje afpakt: brullen tot ze het weer terug heeft en trots dat ze dan kijkt, haha, heeft ze van mij! IN de avond vertikt ze het nog steeds om te slapen, we weten ook niet wa twe hieraan kunnen doen. Als ze moe is leggen we haar elke keer weer netjes in bed, ze kijkt dan met twee hele verschrikte ogen en begint........juist ja, te huilen. Na een half uur ga ik dan maar even kijken en als ze bij ons is is het goed, ze valt dan uiteindelijk in slaap. Wat zouden we hieraan kunnen doen denken jullie? nog langer laten liggen? Het langste is 1,5 uur (schaam maar wij dachten echt het te kunnen winnen van haar). Als ze niet slaapt is ze ook erg vervelend, anders maakte het ons ook niet zo veel uit. Meeting, lijkt me wel gezellig maar even onder voorbehoud van datum aangezien wij in die tijd ook vakantie hebben. We hebben besloten om met zijn tweetjes te gaan en Sarah gaat dan een paar daagjes naar mijn ouders. Ben even naar de zwangeren aan het kijken maar hoeveel meiden zijn er hier weer zwanger? En Las bijna uitgetelt, jee meid, dat gaat snel. Gaat nog alles goed met je? Ik ga nu echt iets doen vandaag, heb tot 11 uur geslapen maar ben nog steeds moe, en ik heb het koud in mijn t-shirt. Je zult het niet geloven maar is echt zo Liefs Anett en sorry voor mijn ego verhaal
mobielfreak: hoe was het bij de fysio? ben je happy? is je rug al iets beter? en blijf communiceren met je vriend, errug belangrijk! jammer dat hij niet zo denkt zoals jij inderdaad, samen sta je toch sterk! Noor: wat leuk dat je zo lang in Oz hebt gezeten! stoer! heerlijk land! sydney is ook super! voel me er echt thuis, lekker langs de haven eten en wandelen, lekker shoppen en op het strand hangen, jammer dat ik altijd zo slecht slaap als ik daar ben anders zie je toch veel meer... edokid: de tweede ronde! de tweede ronde! (meneer cactus!) goed joh! go girl!ik hoop dat je stoeltje snel komt met de tnt! anouk: balen dat ze zo slecht slaapt, daar wordt je zelf ook altijd zo sjaggo van..en is gewoon niet leuk...ik heb helaas geen tips voor je, hier slaapt ze vanaf een week of 4 door, moest haar altijd met veel moeite wakker maken voor de nachtvoeding, nu nog slaapt ze van 19:00 tot 08:00, aan mij heb je dus niets! we hadden wel alles volgens een strak schema en echt elke dag was hetzelfde! veel rust en regelmaat dus, erg saai voor mij, maar voor gwyn was het heerlijk, nu nog! sterkte ermee!
jennifer, Sarah slaapt alleen in de avond slecht, dus haar avondslaapje, voor de rest geen probleem. Dat is juist zo gek. Ze slaapt heerlijk door, van 22.30 tot een uur of 7, in de ochtend ook vaak 1-1,5 uur en ´s middags is altijd een verrassing.
Jennifer: geweldig, meneer de Cactus en mevrouw Stemband (Wat heeft u nu geleerd...?) Ach ja, die goeie oude tijd, zucht... Anoek: hier helaas ook geen tips voor je. Eva huilt soms wel als we haar in bed leggen, maar da's haast altijd met 5 minuten wel afgelopen. Dan is ze al in dromenland... Wat een prachtige foto trouwens van je meisje (en een bekende romper...)
anouk: sarah is wel errug gorgeous! echt een cuty! ik herriner me wel dat Gwyn in et begin ook laat wakker was en eigenlijk tegelijk met ons mee naar bed ging, dit veranderde toen ze ongeveer 5 maanden oud was, toen eiste ze echt dat ze om 19:00 naar bed wilde! ze sliep die eerste 5 maanden wel in de middag lang, soms 3 of 4 uur achter elkaar...dus misschein gaat sarah zometeen ook een beetje haar eigen ritme aangeven? who knows?
Goh wat bof je zeg! Matthew gaat nooit om 20 uur slapen of eerder, pas rond 22 uur tot 07.00 uur In de afgelopen 3 weken in de midden van de nacht huilend wakker, het zal een sprongetje zijn. Gisteren heb ik dat aan het cb verteld. Die wilde meteen morgen op huisbezoek komen om het probleem op te lossen. Eenmaal thuisgekomen vertelde ik Jeroen hierover en protestreerde meteen. Die wilde het niet hebben. Tot onze verbazing is Matthew gisterenavond rond 20.00 uur (voordat het voetbal begon) in slaap gevallen, hem rond 23 uur flesvoeding gegeven, dan was hij boos toen ik hem in zijn bedje legde, boos huilen, na 10 minuten viel hij in slaap tot vanmorgen om 07.30 uur. Ben benieuwd hoe hij vanavond slaapt... Jeroen heeft het huisbezoek voor morgen afgebeld en vond dat onzin! Oke....
@ Mobielfreak: hoe ging het bij de fysio? @ Edokid: wat kletst je lekker hoop hier? Wat doe je voor je werk eigenlijk ook al weer? Te gek dat je meisje uit zichzelf staat @ meeting: picknick te gek...als de weergoden maar lief voor ons zijn, misschien toch wel handig voor alternatief wanneer de plensbui losbreekt... @ wat nog meer..... sorry als ik iemand vergeet om te reageren... @ cb: Matthew weegt nu 9500 gram. Lengte 73 cm, die klopt geen benul van, want hij draagt al 1,5 maand maat 80. Ik was erbij hoe ze hem opmeet, zijn been is niet strak genoeg om te meten...ach laat maar! Zal vanavond via mobielfreak's site update. Matthew gaat pas over 2 maanden erheen, dan krijg hij 2 prikken pas
Waarom reageerde Jeroen dan zo fel over dat huisbezoek? Wel fijn dat Matthew vannacht zo goed heeft geslapen... Zou de sprong nu dan weer voorbij zijn? Ik werk in de waterwereld. Op dit moment ben ik bezig met de kwaliteit van stedelijk water in West-Nederland en hopelijk kan ik binnenkort aan de slag met rivieren in het oosten des lands...
Miranda, ik hoop voor jullie dat Matthew nu ook in de avond lekker gaat slapen, al is het maar 1,5 uur, heb je toch even tijd voor jezelf. ik ben zelf ook niet zo´n fan van het cb, maar vindt het wel handig voor tips. Al moet ik zeggen dat onze wijkverpleegkundige niet zo van de rust en regelmaat is. Ligt aan het kindje zegt ze elke keer. Onze kinderarts gaf ons het advies om een soort dagboekje bij te houden om zo te kijken of er een ritme zit in huilgedrag. Misschien is dt ook voor jullie iets? Geen idee.
oh ja, die ormpertjes met lange mouwen, erg handig. Ik ben alleen op zoek naar leuke shirtjes met koekiemonster of zo, kan ze helaas niet vinden, heeft iemand van jullie een idee waar ik ze kan vinden?
miranda: hier ook een vent die geen pottekijkers in huis wil! ook raar dat ze dan meteen thuis langs willen komen eigenlijk? of was het goed bedoeld?