jessica, welkom terug in NL met het super weer. jee, er huilt er weer eentje, heeft vandadag haar dag niet. Vannacht ging ook al slecht maar ja. Nu heeft ze humeurtje, niet normaal. niks is goed Saskia, balen als het eten weer terug komt, zo blijft je wasmachine wel bezig. mobielfreak, rustig aan doen meid, denk goed aan jezelf. zit nu met 1 hand te typen dus sorry voor fouten simke, lekker doen wat jullie willen, wij brengen Sarah tijdens de vakantie 1 weekje naar het kdv, dan kunnen we een keer winkelen en lekker lunchjen en goed poetsen. Maar niet de hele dag, van 9 tot 3 of zo. Lekker thuis houden als je je daar goed bij volet, is ook gezellig. Ga eens uitvogelen wat er met mijn meisje is. Vannacht heeft ze ook niet geslapen, lag om 22.30 in bed, geslapen tot 24.00, huilen een kwartier, toen viel ze weer in slaap tot 1.15, weer een kwartier huilen maar ging steeds harder, heb haar uit bed gehaald en bij me gelegd. Heeft ze tot 3 uur liggen miepen. Geslapen tot 4.30 dus schiet niet echt op. Raar maar ze heeft meestal wel 1 zo´n nacht in de week, hoe zou da toch kunnen?
hey meiden even uit mn hoofd (geprobeerd zoveel mogelijk terug te lezen) @Mobielfreak:Wouw toch nog van harte gefeliciteerd @Uitje, waar en wanneer precies? @Groeilijst, hoe kom ik ertussen ? @Tandjes, Ayla heeft er twee aan de onderkant, en boven twee hoektandjes (kleine dracula) en dr boventandjes komen nu ook door dus totaal zes. @sesamstraat spul, hier was zo'n vrouw geweest van de babydoos geloof ik :-k kon je een pakket met boekjes baby elmo kopen, daar zat toen ook een koffertje van baby ernie, en bert en er in een pyamaatje van baby ernie en een rompertje van baby ernie en baby bert en een slab van babykoekie.... Maar nu dus ook bij de zeeman?leuk ff neuzen. @weet niet meer wie het zei maar hier nog minstens 10 kilo er nog af! Maar ja na de tweede schijnt het moeilijker te zijn. @Marsab, indd nou ja famillie bezoek /vakantie.... Ze kunnen er weer een tijdje tegen aan. @Edokid, ach wat lief!enne gefeliciteerd. @Anoek, super weer :-k nou de zon schijnt maar super weer, vanochtend regen bah, nee het super weer hebben we achter gelaten in Turkije Toen we weggingen was het 35 graden, vind het hier maar koud brrrrr, wordt weer helemaal aclimatiseren (of hoe je het ook schrijft) Had et zelfde gisteravond met Ayla, zie onder. Sorry meiden kon niet alles onthouden Nou Ayla wilde gisteren NIET slapen, van alles geprobeerd, verschoont, tandvlees ingesmeerd met dentinox, niets hiel en maar huilen ben bij dr op de grond gaan zitten , om 22.15 sliepe ze......... Kuipen doet ze nu ook achteruit, en als ze iets wil pakken en het lukt niet word ze boos en gaat ze miepen.
hier net een rmoper van baby elmo gekocht bij zeeman beetje foutje bedankt.. maar hij is wel erg leuk
@Noor en Anoek: net wat jullie zeggen; ik doe ook lekker waar ik me goed bij voel en misschien dat ik hem inderdaad een keer een halve dag breng zodat ik wat voor mezelf kan doen, maar om hem nou 4 weken volledig te brengen (we gaan er maar 2 weg) vind ik onzin, maar kreeg hier zoveel verschillende reacties op en vroeg me gewoon af wat jullie meningen zijn. Bedankt voor jullie reactie. @sesamstraat: ik ga morgen toch even winkelen en ga dan meteen bij zeeman langs, net wat Saskia zegt; lekker fout maar wel leuk! Groetjes Simke
@simke: nou vooral foutje bedankt.. omdat ik hem bijna vergat af te rekenen badcape voor kadootje buuf wel.. maar anne had de romper in dr mond *grin* vanmiddag supermario galaxy op de wii gekocht errug leuk!
@Simke: wij brengen Ollie wel gewoon naar het kdv, wat onze omgeving deels snapt, deels niet. Dat boeit mij dus niet, manlief en ik zijn vorige keer heerlijk naar de sauna geweest en hebben ook al een dagje gewinkeld in Haarlem samen. Tijd voor de relatie, is het dan Als jij je uk lekker bij je wilt houden, moet je dat gewoon doen. Jij bent z'n mama en jij voelt het beste aan wat je wilt! Slaap lekker allemaal!
Hmm mja.. je kan ook in het begin hem even 2 daagjes langer laten gaan dan echt nodig.. of juist niet of een half dagje.. (anne vindt het er namelijk ook superleuk dus ik voel me altijd halfhalf ook een beetje schuldig als ze thuis blijft) maar ik zou me in ieder geval niets aantrekken van wat de mensen om je heen vinden tis tenslotte jouw kind, jouw vakantie en bovendien jouw geld @all hmm had met moederdag een flesje dove go fresh gekregen bij de etos (een gele... ) en gister daar de blauwe variant eens van gekocht en vandaag onder de douche.. ik werd zomaar ineens wakker van het luchtje ik geloof best in aromatherapie enzo... alleen niet zo in douchegeltherapie.. maar dit ging best fijntjes
simke: leuk spel he,ik heb hem ook. mario cart isa ook geweldig simke: ik zelf kan alicia niet wegbrengen als ik vrij ben voel me dan zo schuldig . Ook als ik ziek ben of even tijd voro mezelf nodig heb is ze erbij omdat ik haar gewoon niet wil missen. wel heeft ze al 2 x gelogeerd en de eerste keer voeld eik me er kut onder maar de 2e keer voelde ik me er weer prima bij en heb uitgeslapen toen tot 12 uur (hoezo had ik het nodig) . als je je er goed bij voelt waarom niet en als je je er slecht bij voelt dan niet doen. als je alleen maar zit te malen aan het idee dat je je mannetje heb weggebracht dan geniet je minder van je dag dan dat hij in de buurt is . mijn zus is pas geleden geopereerd en mag verlopig nog niet werken. toch brengt ze der zoontje van 3 regelmatig naar het kdv omdat hij het daar super naar zijn zin heeft en ze vind niet dat ze dit van hem af kan pakken. momenteel is de toeslag voor haar stopgezet en moet ze het dus uit eigenzak betalen maar dit heeft ze graag over voor der mannetje dus tja het is zo als je gevoel aangeeft. (nu nog de rekening eind van het jaar) slapen: alicia blijft wakker van 3 tot 7 en valt dan als een blok in slaap. helaas is dat smorgens om 6 uur gedaan en wil ze eruit. Eerst sliep ze tussen 5 en 6 nog even maar dat wil ze niet meer. ik heb nu wel savonds de tijd voro mezelf en me vendje maar smorgens zo vroeg eruit blerk. 5 uur wilde ze eten (dacht dat dat over was) en 6 uur eruit en ik had dus net weer me ogen dicht . nou ja even spelen en knuffelen, papa uitzwaaien want die moet werken en zojuist weer op bed gelegt in de hoop dat ze even gaat slapen. kruipen: nou ja hoor ze doet het bijna ze hangt steeds meer naar voren en vanmorgen stond ze dan in de kruippositie en zag aan haar dat ze schrok en ging snel terug zitten. ze durft steeds meer te ondernemen dus eerdaags gaat ze ineens . sesamstaar: alicia der eerste romper was er een van sesamstraat en wel een maatje 50. geweldig vind ik hem nog steeds en als ik hem terug zie dan wordt ik er gewoon emo van. ooit heeft ze daar ingepassen en nu is het al echt een flinke meid aan het worden. saskia: ik had inderdaad ook een flesje dove go fresh en zoals je zegt werkt deze echt tenminste ik voelde me er heel rustig door of zou het toeval zijn geweest haha alicia doet het redelijk en ze is niet in z'n goede bui. heel de dag is het mama, mama , mama en als papa of iemand anders haar oppakt is het huilen en steekt ze de armpjes uit naar mama om te knuffelen. ik krijg heel de dag knuffels van der zo lief en papa is ook de gelukkig want als ze goede zin heeft of moe is krijgt hij er ook een paar *smelt*. als ze iets wil en ze kan er niet bij is het ook moppere maar blijft het proberen tot het lukt. als ik haar dan een beetje help krijg ik een big smile van der. dan als ze bij mama of papa wil zijn en ik zet haar toch op de grond doet ze heel zielig. ze kijkt je aan begint wat te moppere en voor je het weet huilt ze, en dan echt zo zielig huiltje met pruil lipje en traantjes en papa pakte haar gisteren op ze kijkt me aan en lachen grrr rotzakje ze had gewonne meeting: is er al bekent waar en wanneer. morgen wordt het mooi weer (hoop ik) want we gaan barbecuen en voetbal kijken bij een vriend thuis en een hele club haha. ze hebben net een baby (nu 1 maand ongeveer) en o wat een dropje zo klein en schattig haha en alicia is er ook dol op maar hij mag niet perongeluk haar speelkgoed aanraken als hij op de grond ligt want dan laat ze wel van zich horen en maakt in der baby taal even duidelijk dat dat niet echt de bedoeling is kijken mag maar aankomen niet
Goeiemorgen allemaal! Nou, ben bijna klaar voor mijn gesprek straks.... Weet nooit zo goed hoe ik me moet voorbereiden, dus ik moet het hebben van de spontane invallen tijdens zo'n gesprek... Ik voel een paar kleine gezonde zenuwen; daar blijf ik alert door denk ik dan maar. Meeting/picknick: locatie, volgens mij heb ik vooral positieve reacties gezien op Leidsche Rijn. Voordeel is dan dat het toilet van Rootje dichtbij is... Is iedereen het daarmee eens? ? Over een datum is nog niets afgesproken, behalve ergens in juli of augustus. Een paar posts geleden had ik voorgesteld om pb'tjes van jullie te verzamelen van mogelijke data. Hopelijk zit daar dan minimaal één datum tussen waarop we allemaal kunnen. Dus hierbij nogmaals: stuur mij maar pb'tjes en dan doe ik op basis daarvan een datumvoorstel (of meerdere...) Simke: idd, doen wat jij/jullie wilt/willen en niets van anderen aantrekken! Verder heb je denk ik al genoeg tips, toch? Anoek: en, heeft ze vannacht weer wat beter geslapen? Jessica: misschien moet Ayla weer een beetje wennen aan het weer en thuis? Of was het alleen gisteravond dat ze zo overstuur was? Saskia: supermario galaxy hebben wij ook... Ben zelf niet zo van die spelletjes, maar Bo... Vind Wii Sports wel helemaal geweldig. En ben ook benieuwd naar dat fitness-achtige spel dat uit gaat komen (of misschein al uit is?). Heb je 'm al uitgespeeld vannacht...? Lovewinnie: Oeoeoeoe spannend, bijna kruipen... Oooh heerlijk, lekker bbq'en, veel plezier alvast!
Komt ie weer : meeting Suus Lovewinnie Miranda Darcy Joepie Rootje Marsab Edokid Miss X Saskia78 IMD? MamaMo? Anette? Patries? Jennifer? Anderen? Optie: picknick in een park (Leidsche Rijn?), iedereen neemt wat lekkers mee Eventjes de voorlopige deelnemerslijst teruggehaald, dus wie erbij wil, voegt zich gezellig toe aan de lijst... Zo, even de lijst van Darcy gequote... Boodschap blijft hetzelfde: voeg je gezellig toe als je zin hebt om mee te gaan! En stuur mij maar een pb voor mogelijke data...
Goedemorgen allemaal! Wat de meeting betreft... Ik ben nog een beetje verlegen dus ik kom de volgende keer misschien wel @Edokid: Succes met je gesprek zometeen! Spontaan in altijd goed Ik kan Lorenzo ook echt niet wegbrengen als ik vrij ben. Mis hem dan veel te erg. Heb hem vanmorgen ook weg moeten brengen en zit nu thuis (heel even maar ik heb zometeen weer rijles) maar dan toch... Het is veel te stil in huis Maar begrijp goed dat anderen dat wel doen hoor en waarom niet? Als ik naar die kleine van mij kijk... Als ik hem breng ziet hij me niet eens meer staan. Wil toch zeggen dat hij het daar prima naar zijn zin heb toch? Het thuis houden als ik vrij ben is dus ook gewoon heel egoistisch van mij. Jammer dan! Haha! Voel me zo moe afgelopen week Weet echt niet hoe het komt... Door het weer, door die eindeloze rijlessen? Pfff... Zal blij zijn als het weekend is. Even lekker helemaal niks! Alvast een prettig weekend allemaal!
Hallo Meiden Wilde even zeggen dat hopelijk het sprongetje voorbij is. Ze slaapt weer 2 dagen goed (19.00 tot 07.30), heb haar knuffel ook wel weer terug, misschien dat dat helpt. Ze is vrolijk! En kan kruipen, het lijkt wel een beetje op een kikkertje maar ze heeft het nu door. Ze kan ook zelf staan aan de box. Zegt Mama, maar niet echt gericht denk ik.. Of wel, ik wete het soms niet. Ze zwaait, geef Hi 5 en praat ons soms na. S'ochtends slaapt ze meestal bij ons. Maar nu is dat niet meer mogelijk. Ze klimt over ons heen. Ik ben zo verliefd op haar. Was ik al, maar ze wordt nu echt een mensje zo leuk! Ga vanmiddag even teruglezen XX
Nou, die spontane invallen hebben het gedaan... want..... IK HEB EEN NIEUWE BAAN! Had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan -> binnen vier dagen was het beklonken. Maar wat een lekker gevoel zeg: vanaf september fijn op de fiets naar mijn werk. Dat scheelt me grofweg 4 u reistijd per dag! En ik ga meer uren draaien, dus ook financieel weer wat ruimte.... En zo komt ons droomhuis ook weer wat dichterbij... Goh, wat ziet de wereld er toch mooi uit... Nou dames, jullie hebben niet echt stevig zitten beppen vandaag. Allemaal lekker van het buitenleven aan het genieten? Hier nog even en dan barst het los, denk ik. Wat een donkere wolken... MamaMo: prima hoor, als je nog even de kat uit de boom kijkt. En mocht je je bedenken: je bent altijd welkom op de meeting-> hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Wil het een beetje met de rijlessen? Ik moet nog steeds eens beginnen en blijf het maar voor me uitschuiven... Vervelend dat je zo moe bent, doe maar lekker rustig aan dit weekend. (dank nog voor je succes, heeft blijkbaar geholpen... ) Miss X: fijn dat Yocena het weer goed maakt. Geeft jullie ook een hoop rust... En oh, dat verliefd zijn, heerlijk hè? Ik weet nog dat je net na je bevalling postte dat je zo bang was om alles te vergeten van dat moment, je wilde vasthouden aan dat kleine ukje. Maar als ik je zo hoor ben je heel erg blij met je 'grote' uk, mooi zo! Wel raar hè, om terug te denken aan het verschil tussen toen en nu: wat kunnen onze kids dan al veel! Zo, dan nu even strijken en Eva weer ophalen, jééééééhhh, weer lekker samen met mijn meisje! Heel fijn weekend allemaal (ik stuiter nog even lekker verder....! )
mobielfreak wat is dat goed uitgedrukt zeg! en nu kan iedereen zelf uitzoeken waar die bij hoort! Laat de grijze cellen maar werken groetjes las
@alicia: mja kan toeval zijn.. maar laatste keer dat ik wakker onder de douche vandaan kwam is al een tijdje geleden @kleine rompertjes: bijna al anne dr kleertjes worden morgen bij een weeshuis in china op 1 setje na echt superklein lijkt het wel toch was het de eerste dag echt te groot @edokid: ik heb uberhaupt nog niet gespeeld job al laten beloven dat ik vandaag mocht spelen.. maar nu is hij dus ergens waar hij "nog 1 level" moet voor hij kan saven oftewel.. ik zit toch maar achter de laptop dus en job staat te stofzuigen.. dus dat level is voorlopig niet af ook @picknick: job wil graag dat er MEER mannen mee gaan! oeoeoe gefeliciteerd edokid! overigens.. ik breng anne ook niet graag weg als ik thuis ben maar merk zo op vrijdagmiddag dat het zo 1 dagje in de week soms wel lekker is om thuis te komen.. en niet meteen met een kind in je handen rond te stappen net dus even afval weggebracht... kaartjes gepost dat gaat toch net ff makkelijker in je eentje en ik WEET natuurlijk ook dat ze met een uurtje hier gewoon weer thuis is.
edokid, gefeliciteerd. Super zeg. En las ik dat nu echt goed, 4 uur reistijd per DAG, jee zeg, waar haal je die tijd vandaan? Ik heb er ruim 2 en dat vind ik al teveel. mobielfreak, mooi omschreven zeg. Nu moet ik ook weer even ergens aan denken, was jij het niet die een boek aan het schrijven was of wil gaan doen of zoiets? missx, lekker genieten van je meisje. Het is steeds meer genieten, tenminste dat vind ik. Moet er natuurlijk wel even bij zeggen dat de eerste 11 weken ook niet zo heel geweldig waren maar nu, een heerlijk meisje die elke dag weer bijleert. Ze ligt nu heerlijk te slapen in de wandelwagenbak, ze viel onder het flesje drinken al bijna in slaap. Zou het dan toch een keer lukken om haar in de avond te laten slapen? ben er weer vandoor, we gaan op kraamvisite. Doei doei en fijn weekend voor iedereen
Edokid: GEFELICITEERD! Super joh! Jeetje, wat enorm veel tijd gaat dat schelen! lekker joh! Proost! (BTW hier vandaag fietsstoeltje no2 gekregen) Mobielfreak: da's duidelijk! Saskia: mmmmm da's jammer, maar wél erg fijn dat ie staat te stofzuigen Las: jeetje gewoon alweer de 37 weken voorbij! Ben écht benieuwd wanneer je kleintje geboren gaat worden! MissX: fijn dat het weer beter gaat! Lekker genieten! Mamamo: hoop dat je lekker kunt bijkomen! Doe je een spoedcursus oid? Anouk: hoop dat ze lekker slaapt vanavond én vannacht! Met een maand of 6 heb je wel vaak echt een goed ritme te pakken, dus nog heel ffies en dan hebben jullie de avonden als het goed is weer heerlijk voor jullie zelf!