Hoi meiden, ben ik weer. Ietsie later dan beloofd, maar ik kreeg ineens wat last-minute opdrachten en dat kostte me best veel tijd. Eerst mijn verhaaltje over het CB afgelopen woensdag. Marissa was weer netjes gegroeid. Ze weegt nu 8540 gram en is 71 cm (dat kan nooit, want ze is ook uit maat 74 inmiddels en niet omdat ze zo dik is ) Verder ging alles goed. Enne we hebben 3 wvk's en een arts met open mond en grote verbaasde ogen laten staan. Tijdens ons bezoekje vroeg de wvk of Marissa al een beetje kruipt. Dus ik zeg, ja dat doet ze wel, maar ze loopt veel liever. Dus ze kijkt me een beetje ongelovig aan en ik zeg tegen haar, hou je handen maar voor haar, dan staat ze wel op en loopt zo weg. Dus dat doet ze en ze was echt helemaal verbaasd. Zeker toen Marissa ook nog evenliet zien dat ook al een tijdje los kan staan. Toen ze dat zag, moest ze meteen haar collega's roepen om het te laten zien. Zo jong dat al kunnen hadden ze geen van allen eerder gezien Ikke apetrots natuurlijk Dus we kregen het advies om bij de ikea een loopwagentje te halen, daarvan kun je de wielen stroever zetten. En ja hoor, Marissa loopt sinds vandaag heel stoer achter haar loopwagentje (wel met papa of mama er direct achter natuurlijk). Oke, tot zover mijn egoverhaal... Edokid: Gefeliciteerd! Geniet er lekker van joh! Heerlijk een nieuwe baan en lekker dichtbij. Mobielfreak, mooi opgeschreven hoor! En erg duidelijk inderdaad. Anoek, hopelijk heb je een rustige avond met Sarah MissX, ja heerlijk he zo'n klein mensje. Ik kan er ook echt van genieten als ze zo veel leren. Heerlijk gewoon. Saskia als de picknick bij ons gedaan word, komt rene ook wel even buurten En anders heeft ie de vorige keer beloofd, dat ie de volgende meeting mee zou gaan, dus je weet maar nooit. MamaMo, gewoon lekker komen hoor naar de meeting! Ik heb een foto van Marissa achter haar loopwagentje in mijn album gezet. Tot later weer!
hey lieve meiden! Gister heb ik mijn mamafiets opgehaald! Wauw wat gaaf! Natuurlijk hebben we gelijk een stukje gefietst met Aiden! En hij vond het super! Ik heb ook helemaal blij met mijn fiets, ik voelde me net een klein kind die een cadeautje kreeg! hihihi Vandaag was ik ook aan het fietsen met Aiden. Fietste ik langs 2 teutende dames, hoorde ik de ene vrouw tegen de ander zeggen over Aiden: Och wat een schatje! Ik was natuurlijk helemaal trots! Wat super dat ik dat nou net hoorde! hihihi Iedereen weer lekker weekend? Volgende week alleen nog maar de maandag en dinsdag werken en dan begint voor mij de zomervakantie! 8)
@ edokid: van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super zeg! @ simke: zoals anderen ook al zeggen, je moet doen waar je je zelf fijn bij voelt. Als jij je manneke weg brengt en je daarna zelf kan genieten, waarom niet! Als je ej schuldig voelt en steeds aan hem moet denken en hem mist, dan zou ik het niet doen... @ kruipen: hier nog steeds niet hoor, wel buikschuiven naar voren. Maar goed, komt hopelijk vanzelf wel. Ik loop nog bij de fysio met Aiden (weet eigenlijk niet eens meer waarom, want hij heeft geen voorkeurshouding en afplatting meer maar goed ) Maar zij zei dat ik Aiden moet blijven uitdagen om te gaan kruipen. Zelf heb ik zoiets van, ik dat wil ik best doen, maar ik gaan niet pushen. Als ik geen fysio had, dan was er ook niemand die mij vertelde om te gaan oefenen en zo. Maar ja, het zal wel niet voor niets zijn.... @ Miss x: heerlijk he, dat ze weer lekker in haar velletje zit! Dit is bij Aiden ook weer het geval, hij slaapt weer gelijk, nu ik hem in bed leg e huilt zo goed als niet meer! Zo fijn, ook voor de kleintjes zelf! @ MamaMo: doe het wel een beetje rustig aan he! Wel aan jezelf denken hoor! Misschien een lekker ontspannend dagje plannen! Gewoon ff bijtanken! @ Mobielfreak: hihi, ik denk dat bepaalde mensen zich wel erg aangesproken voelen nu! En terecht natuurlijk! @ Las: meid wat ga je als een speer! Wij zijn erg benieuwd en wachten geduldig af tot je het grote nieuws vertelt! @ Saskia: klopt, af en toe gewoon ff de dingen doen zonder je kindje is ook wel heerlijk hoor! Het is idd toch vaak gelijk weer 'zorgen voor', als je iets gedaan hebt (zoals sporten, werken, boodschappen etc.) het gaat maar door en door. Even een lekker momentje voor jezelf, of de dingetjes doe je moet doen zonder kind is ook wel eens handig! @ Anette: wat heerlijk dat je kleine meid in slaap is gevallen, een meevalletje dus! Veel plezier op kraamvisite! @ rootje: wat te gek dat je kleine meid al zo lekker aan het lopen is! Zo onwerkelijk! Geweldig dat ze bij het CB met open mond stonden te kijken! Natuurlijk ben je dan trots!
marsab: hier al verlof sinds januari 2007 vrees ik...ben stewardess en mag niet vliegen zwanger, ben al sinds 28 december 2006 aan de lopende band zwanger, jammer voor mijn baas! (en errug jammer voor mijn bekken, maar dat is een ander verhaal!) hier trouwens ook nog geen vorderingen met staan, kruipen of zitten, maak je geen zorgen meis! you are not alone! ze zit net een klein beetje sinds deze week, voor de rest knalt ze gewoon met haar gezicht op de vloer als we haar op haar buik leggen, er zit geen pit in!veel plezier met je mamafiets! edokid: YOU DID IT! gefeliciteerd! echt super! 4 uur reistijd, allemaal tijd die je thuis met je gezinnetje kunt doorbrengen! rootje: wat een schatje is het toch! leuke foto's! jeetje, ik voel me wel oud als ik lees dat er meiden met hun rijbewijs bezig zijn...ik heb mijn rijbewijs nu 20 jaar...how bizar...is het trouwens nog steeds zo duur die rijlessen? ik betaalde vroeger 80 gulden voor 1,5 uur geloof ik...echt heeeel veeeel! sterkt ermee in ieder geval, ik had er altijd een pesthekel aan die lessen...als je je papiertje eindelijk hebt, ben je de koning te rijk!
@noor: stofzuigen.. daarna dweilen.. en toen kreeg ik ook nog een lekkere kop koffie maar dat mario spelen.. nouja straks misschien We hebben gister de chicco activity walker in elkaa gezet nouja.. dat lopen achter dat ding lukt natuurlijk echt niet... maar je kan er wel heel leuk mee spelen http://s7v1.scene7.com/is/image/JohnLew ... ?$product$ ze heeft al redelijk door waar er geluid uit komt zegmaar @jeniffer: ik moet ook nog steeds een rijbewijs halen.. maar ben toch al bijna 30 hoor wil er binnenkort toch maar eens aan gaan beginnen
@Edokid: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ga je precies doen nu? @Rootje: geweldige foto! @all: hier een aarzelend zonnetje, wordt een mooie dag, denk ik. Vanavond gaat Ollie uit logeren bij zijn 'suikertante' - en wij gaan stappen, naar een club die na 50 jaar zijn deuren sluit. Dansen, ouwe house, gewoon een 'trip down memory lane' En hopelijk de laatste examenstress eruit springen, zodat ik dinsdag fris en geconcentreerd de toetsen kan maken... Fijne dag allemaal!
@ Edokid: van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! @ Miss X: Fijn dat je meisje beter slaapt! @ Mobielfreak: Mooi geschreven..... @ Las: Goed zeg! @ Anette: Geweldig dat jij beter nachtrust krijgt! @ Rootje: Goed zeg dat je kleine meid kan lopen!
Matthew slaapt de afgelopen 3 nachten eindelijk door, wel is hij eerst boos als we hem in bed leggen. Hij huilt en is tekeer, gewoon hem laten huilen, na een half uur viel hij diep in slaap, dan wel op zijn buik. Ik heb hem dan omgedraaid totdat hij op zijn rug slaapt tot 's morgens Gisteren waren Matthew en ik de hele dag in Den haag, eindelijk weerzien met mijn nicht. Ze woont al jaren met haar Amerikaanse man in london. Ze hebben een dochtertje van 3 jaar, Lauren. Heb lauren vaak van de foto's gezien, dus mijn achternicht. Gisteren zien Lauren en Matthew elkaar voor het eerst, ze zijn elkaars achter-achternicht/neef. Mijn zus heeft mijn nicht al 10 jaar niet gezien en ik haar 5 jaar niet. Het was erg gezellig en tig foto's gemaakt. Ik ga maar wat in huis opruimen, matthew aankleden en ikzelf ook, we gaan vanmiddag de stad ff in en boodschappen doen. Fijne dag allemaal XXX
Halloo Hier ook weer een doorslpaer Ze was pas om 9 uur wakker. Heerlijk, doet mij ook goed. En voor haar ook, ze is supervrolijk en steeds maar staan en staan. Vind het zo schattig als ik haar in bed leg, en vervolgend een kwartier later haar kamer binnenkomt. Zie ik een klein koppie boven de railing uitkomen. Ondeugend heerlijk Koppie. Ga even douchen, boodschappies doen, vanavond komen mensen voetbal kijken.. Dus een opruimhuisdag. Vind ik niet zo erg. Fijn Weekend.
hier een kutnacht achter de rug. vannacht om ee uur of 3 zet ze het op het gillen en wist me god niet wat er aan de hand was. ik haar der uitgehaald, troosten en een beetje water gegeven en al snel sliep ze weer. vanmorgen om 5 uur weer en ik renne ligt ze gewoon in haar slaap te huilen zo zeilig. ik aai haar over der bolletje en praat wat liever woordje en al snel was ze weer vertrokken en om 6 uru was het weer raak. ik heb haar wakker gemaakt en tussen ons ingelgt en ze werd na mate ze door had dat ze wakker was weer vrolijk. van 8 tot 10 heeft ze geslapen en dat heeft haar wel goed gedaan. me arme schat had gisteren ook 37.9 en dat terwijl ze alleen een rompertje aanhad dus kon goed afkoelen. nu is ze weer vrolijk en hoop dat het zo blijft. het kan natuurlijk een tandje zijn maar zo was ze nog nooit eerder. vond het ook wel eng en heel erg zielig. nu zit ze een boterham te eten en knikt nee tegen de tv haha. er staat babytv op en is mee aan het raden lijkt wel, ze klets knikt dan nee en doet net of ze het beter weet grapjasje. ik ga zo even met der naar de markt een frisse neus halen, dat zou der vast goed doen doei ik heb trouwens het idee dat alicia de enige is die nog niet kruipt en zich optrekt is ze nu gewoon zo traag of die van jullie zo snel
@Lovewinnie: nee hoor, Ollie draait rondjes en blijft staan als wij hem helpen, maar hij is ook zo'n luie donder @Miranda: yep, de Waak Gaan jullie ook?
@Edokid, Gefeliciteerd. @Rootje, wauw al lopen leuk zeg! @Lovewinnie, Nee ze is niet de enige hoor, Ayla kan alleen zitten, en achteruit kruipen (nou ja is meer rollen) als we dr voor de tafel zetten kan ze eventjes staan. Komt vanzelf wel @Miss x, haha ja leuk is dat he, als ik dr uit bedje haal zit mevrouw rechtop in bed, met een brede smile en dan zie je die tantjes *smelt* @Miranda, had hier ook zo'n huiler, ze vertikte het dus om te gaan slapen, en maar huilen huile, wat van kwaat tot driftig werd (koppie helemaal rood) Maar gister heb ik dr in badje gedaan en mevrouw sliep dus ook de hele nacht door (nou ja 5uur werd ze wakker voor een fles) maar daarna weer geslapen tot 8 uur. Leuk een famillie reunie! @saskia,dat hebben ze indd gaouw door, Ayla heeft zon pratende hond van Fisherprice ze is er dol op. @Marsab, indd waarom heb je dan nog fysio, anders vraag je het of het nog echt nodig is... Nu maar mooi weer blijven wat ben je dan blij he! @Mamamo, precies, even aan jezelf denken hoor. @Noor, nu kan jij ook fietsen, kom maar op zon! Zit te dubben, zo naar Ikea of ook fietsen met zn allen :-k Moet mn tuin trouwens weer flink onderhanden nemen (voor de vakantie gedaan, heb ook van dat zevenblad wat een *&^%$%&* spul zeg. Dacht trouwens gister dat ik Ayla ook mama hoorde zeggen, baba kan ze wel al zeggen maar ja dat is makkelijk he (en turks voor papa) dus mehmet helemaal blij O ja ben een kilo afgevallen \/ nu dus 69, dus nog 9 kilo te gaan! Ga Ayla zo even wat fruit geven, dan horen jullie vanavond wel wat het is geworden!
@jessica: neus! rode neus! en voor de verslaafden.. op http://jobensaskia.nl staan ook het liedje uit het oor (hangen je oren laag... ) en uit de hand (bakker man bakker man... )
@Saskia, haha indd, is nog van Zara geweest echt een leuk ding! Als ie uit gaat hoor je indd ik hou van jou, was een keer de box aan het op ruimen Zara lag toen op bedje, ging wat anders doen hoor ik opeens ik hou van jou lol Wat is het trouwens rustig hier, allemaal zo voetbal kijken zeker Is trouwens toch ikea geworden Kijk ze allemaal......