@all: goeiemiddag! Zitten we allemaal buiten of op de bank zónder internet? Wat een dag... het stormt hier zowat In elk geval studeer ik gestaag door, maar het gaat allemaal wat langzamer - tot vier uur vanmorgen uit geweest, heerlijk gedanst, maar nu dus moe. Ben ook al wat ouder Het was een TOPnacht, de Waakzaamheid sloot voorgoed haar deuren en het werd een echte afsluiter met de gouwe ouwe house en veel bekenden... En dan een nieuwtje: wat gisteren opeens begon, is vandaag definitief: Ollie kan kruipen!!! Hij gaat overal heen, niet normaal We zijn beretrots en terecht, want hij ging gecontreerd aan het werk en dat loont nu dus. Hij was wel helemaal bezweet en ligt nu uitgeteld te slapen in zijn bedje
zo.. we zouden vanmiddag op visite gaan. maar ik was zo brak dat ik zo achter anne aan naar bed ben gegaan daarna nog maar even de stad in geweest en een verzameldoos nijntje boekjes gekocht en rupsje nooitgenoeg (mijn boek-koop-vinger jeukte duidelijk) dus ook nog een boekje van haruki murakami (japans.. erg raar maa rwel heel spannend altijd) en omdat jobs boekvinger ook jeukte ook nog een boekje van paulo coelho (nouja.. EN nijntje dus) vanochtend begonnen met een nieuw hardloopschema van 5 tot 10km met het idee dat 14 september de halve marathon is.. en je dan dus ook 10km (kwart dus eigenlijk) kan lopen. gelukkig was het lekker klef en benauwd vandaag.. dus ik was drijfnat daarna maar wel lekker gelopen toch
@noor: wij hebben een leeskamer mevr. in de winkel trouwens: is dit een kadootje? eh nee en dit? nee ook niet deze dan? eh nee
@ darcy: wauw wat super dat Ollie kan kruipen! Aiden is duidelijk meer van het buikschuiven! Eerst naar achteren, maar sinds 2 dagen naar voren! Net een zeehondje dus! hihihihi En ik lees dat je een super weekend hebt gehad, heerlijk he weer eens van ouds stappen! @ Saskia: hier ook helemaal een kinderboeken gek, vooral omdat ik het ook voor school kan gebruiken! Dus ik heb al een aantal jaartjes de dikke jip en janneke, nijntjes, dikkie dik etc. in hui staan! En er kan nog veel meer bij..... Wat knap trouwens dat je nog steeds fanatiek hardloopt! Petje af! @ Miranda: leuk dat je je nicht weer hebt gezien! Lekker bijgekletst dus! Nice! @ Lovewinnie: wat jammer dat je zo'n rotnacht hebt gehad! Hopelijk doet ze het vannacht beter! @ jessica: leuk dat Alyla ook al papa zegt, Aiden roept hier ook al de hele dag: baba bababa!
Ik ga nu aan mijn ene laatste werkdag beginnen, wat een genot! En deze laatste schoolweek, is ook niet echt veel schoolwerk meer voor de kinderen. Vandaag hebben we bijv. schoolmusical van groep 8, voor alle schoolkinderen. Dus dat scheelt mij weer lesgeven! hihihi Heerlijk, heb zo'n zin in mijn vrije weken!
hmm anne roept vooral dededede of tietietietie en psss psss (tegen poes ) verder weer een nieuwe hoogtepunt qua moeheid bereikt iets in mij zegt.. misschien eens bij de huisarts vragen maar iets anders in mij denkt "tja.. gek he.. en hij kan er ook niets aan doen.. slapen is de key waarschijnlijk) same vor de zere elleboog.. das gewoon rsi maar het begint me aardig te irriteren toch nouja.. even anne een hapje eten geven mama's ontbijt is op.. en eh.. dat van anne niet ds maar even een schaaltje pap.. tijd zat als ik zelf niet hoef te eten (en als ik dr op tijd weg breng.. kan ik miscshien wel even langs zuidplein lopen en daar zit een bakker.. )
@edokid: gefeliciteerd met je baan! Hier ook een boekengek hoor, ben zelf helemaal leesverslaafd (al komt het de laastste tijd er niet echt meer van haha) en lees Jesper ook elke avond even kort voor. Jip en Janneke en nijntje zijn mijn favorieten voor hem. Weer een druk weekendje gehad, Jesper blijkt spruw te hebben. Stomme ik, ik dacht dat alleen kindjes die bv kregen dat kregen, maar niet dus. Hij krijgt nu medicijnen en gaat gelukkig al wat beter, want zijn hele mondje was stuk, zo zielig! Was de hele tijd aan het kreunen en jammeren. Hij blijft zich maar optrekken aan de bank, vind hij zo mooi. Ik moet nog 5 dagen werken, dus anderhalve week, en dan hebben we vakantie! We gaan dit jaar naar Tsjechie, huisje met prive zwembad, dus hopen op mooi weer. Waar gaan jullie heen?
Zo daar ben ik ook weer even... @darcy, lekker wezen stappen zie ik. Heerlijk hoor, maar dan merk je snel dat je al wat ouder bent he , had ik ook altijd (vorig jaar als we met de korfbaljeugd gingen stappen). Enne super dast Ollie kan kruipen. @suus, hopelijk is jeper snel weer beter, ik weet nog hoe erg Marissa er last van had toen ze 3 maanden was. Enne ik zou ook niet zo snel aan spruw gedacht hebben als ie altijd alleen maar de fles krijgt hoor. @saskia, hier ook extreem moe hoor. Maar inderdaad, ook gewoon slaapgebrek denk ik. Dahpne Dekkers schreef "Moeder is de overtreffende trap van moe" Maar daar ga ik steeds meer in geloven @ meiden met (bijna) vakantie: lekker hoor! Geniet er lekker van! @boeken, je wil bij ons ook echt de boekenwand op zolder niet zien hoor en dan zit er nog heel veel in dozen bij mijn ouders op zolder, dat past niet in huis (nog). @miranda, leuk dat je na zo'n lange tijd je nicht weer gezien hebt. En fijn dat het gezellig was. Nu even het laatste nieuws uit Utrecht Marissa kan sinds zaterdag kruipen op handjes en knietjes en zelf gaan zitten. Dus ze gaat in razend tempo het hele huis door en als ze ergens is waar ze wat langer wil blijven gaat ze op haar billen zitten en spelen Zo ontzettend leuk. En ze loopt nu echt helemaal los met het loopwagentje, hoewel ik er nog wel strak achter loop met mijn handen vlak bij haar, gewoon omdat ik bang ben dat ze toch valt misschien. Hoewel dat gisteren ook niet meer gebeurd is. En we zijn gisteren naar Ouwehands dierenpark geweest in Rhenen met mijn ouders. Was erg leuk, Marissa vond het prachtig! Zo ik ga nu de hond uitlaten en daarna een broodje eten en dan maar snel weer aan het werk! Tot later!
Hellohello! Marsab: klinkt goed zeg, bijna vakantie! Je hebt het verdiend! Oooh de schoolmusical, ik herinner me de mijne nog als de dag van gisteren (nouja oké, eergisteren ) Toch alweer euhm 18 jaar geleden..... Suus: ook bijna vakantie lekker! En fijne plannen zo zeg! Rootje: jeetje wat gaat ze hard die kleine! Saskia: moe, tja, helaas kan ik daar wel over meepraten, er gaat geen dag voorbij zonder koffie 's morgens
lovewinnie: maak je geen zorgen! hier ook een meisje die nog maar net een week kan zitten met veel ondersteuning en absoluut nog niet kan kruipen of rollen of wat dan ook! ze heeft er ook totaal geen interesse in, als je haar op haar buik legt gaat ze gewoon met haar voorhoofd op de grond liggen, heel grappig! als je haar neerzet dan valt ze langzaam om naar links-rechts of naar voren-naar achteren...tis echt een slome doos! gek genoeg weet ze wel precies hoe de afstandsbediening werkt! vanochtend zat ze weer gezellig van net te veranderen toen ik het journaal aan het kijken was...ik zet haar dan rechtop in de bank met de krant op schoot...vind ze ook leuk om de blaadjes van de krant om te slaan...dus fysiek gezien is het helemaal niks met die meid, maar mentaal gaat ie wel! en bij jou?
Hier zit Tijn heel stevig, Chris nog niet erg stevig. Ze kruipen met de buik op de grond, gaan op de knieeen zitten en dan "wiegen" en gaan klimmen. (zie foto ) Het is heel normaal als je kindje nog niet zit of kruipt, vaak zie je dan idd zoals Jennifer al zegt dat ze andere dingen weer heel duidelijk ontwikkelen. Zie ze hier overigens nog niet zappen haha, hoogstens rammen met de AB
@Boeken,, Hier ook een boekenwurm. Heb 4 kasten vol boeken. Moet de helft nog lezen Als ik op vakantie ga neem ik minstens 8 boeken mee, als ik eenmaal lees kan ik niet meer stoppen. Heb een boek dus binnen een dag of 2 uit. Gaat nu wat moeilijker met een kindje, heb ook helemaal niet meer gelezen. Mijn laatste boek was Shopaholic en Baby oohh ja en de ontnapping van Heleen van rooyen. @Kruipen.. Yocena kan ook kruipen sinds 2 dagen. Ze gaat echt in een rap tempo! Het is niet niet echt helemaal kruipen, maar ze komt wel overal! En klimmen en staan elke keer. @Noor... Wat een geweldige foto, lijk mij zo gezellig om een tweeling te zijn...Hoe vind Isa het om grote zus te zijn? @Jennifer, hoe is het met je buikje, bekken en de hele rattenplan, het schiet al op he? @Saskia.. Dat was inderdaad depri naar bed zaterdagnacht. PPfff wat kan een spelletje invloed op je hebben zeg. @Jessica.. Nog geslaagd in de Ikea? @Lovewinnie... Al wat beter met Alicia?
Oh vervelend voor Jesper! Lekker dat jullie naar Tsjechie gaan. We blijven dit jaar gewoon thuis en ons huis moet nog gebeuren qua schilderwerll
@ kruipen: echt leuk om te lezen dat een voor een ineens kan gaan kruipen. @ moe: ik ben echt gaar....vannacht hoorde ik Matthew huilen. Ben van 03.15 tot 03.45 uur aan zijn bedje gebleven tot ie weer in slaap viel. Hij hield mijn hand erg goed vast. Ik heb hem niet gepakt en praat niet, de kamer bleef gewoon donker. Zijn handje liet de mijne los toen hij lekker opnieuw in dromenland was. Daarna zelf in slaap komen kost het me even moeite....ben echt moe en vind het moeilijk om op werk te concentreren,...leid sneller af om wakker te blijven. @ eenkenning: zijn jullie kindjes eenkenning geworden? De mijne wel. bijvoorbeeld: vanmorgen moest jeroen Matthew oppakken omdat hij ging huilen. Matthew zag mij aankomen en reikte zijn handjes meteen naar mij toe. (mama is trots ) En op het KDV ook, matthew bleef eerst bij mij in d buurt of duikt meteen weg in mijn armen wanneer leidster tegen hem praat. Werk ze, Liefsx
miranda: echt sjit dat je je zo moe voelt...wel heel schattig hoe matthew je hand vasthield, heeft hij dus echt even nodig...even iets vertrouwds...hier ook geen vakantie dit jaar...we hebben wel een huisje in schoorl bij de duinen, misschien dat we daar even heen kunnen, ben je er toch even helemaal uit, lekker bij het strand...nou meis, hou vol vandaag! lekker vroeg naar bed vanavond! missX: dankjewel voor je belangstelling! bekken is nog een puinhoop, ben net oma! ik zou zonder dollen graag met een rollator lopen! ik hou me nu vast aan mijn hondjes of de kinderwagen! hier trouwens ook een enorme boekenwurm! kan me er helemaal in verliezen! ben nu het geheim van priester amaro aan het lezen, vind er tot nu toe niets aan, maar we gaan door! wa sook bezig met alle jan wolkers door te spitten, maar ik werd er een beetje depri van, dus ben gestopt... noor: wat een leuke foto van je kereltjes! ze lijken echt totaal niet meer op die foto die je bij je avatar hebt staan! echt mannekes! rammen met de AB, ook echt iets voor gozers denk ik...hier wordt voorzichtig op knopjes gedrukt...princes op de erwt!
ja die van mijn is ook slim, te slim naar mijn idee . als ik nee zeg knikt ze nee, als dada zeg gaat zw zwaaien. als ze de auto bvan papa ziet zegt ze heel blij paap en als ie dan binenkomt dolbij papapapapapa haha. verder zegt ze bah en snapt ok wat het betekent want het is bah en haald dan der eten uit der mondje en knikt nee. ook met papa xboxen is super leuk en gaat dan met de contoler spelen alsof ze een ervaren gamer is en zo nog veel meer dingen. ze doet sinds een paar dagen wel pogingen tot kruipen en heeft al de nodige saltos gedaan maar op de een of andere manier snapt ze niet wat ze met die voeten moet doen en kan der best boos om worden. al: ik en me vriend hebben besloten om een husije te kopen en we zijn al bezig met huisjes uitzoeken en deze week is de eerste bezichtiging kan niet wachten. woon nu in een 3 kamer appartement maar is vrij klein en kan niet eens een eettafel kwijt. ook lijkt het me leuk om een tuin te hebben voor alicia . tja ik ga der maar even een knuffelen ze kikt me zo uitdagend aan en als ik maar boe zeg gaat ze kei hard laggen rotzak
leuk dat er zoveel boekenwurmpjes zitten hier ook iemand die toevallig haruki murakami kent? ik ben er helemaal fan van.. maar soms denk ik de enige te zijn. toch verkoopt hij erg goed.. ook in .nl dus zal ik toch wel neit de enige zijn @eenkennig: jups ook hier vaak is papa niet goed genoeg the minute dat ik in zicht kom en dan laten we het er maar niet over hebben toen oma dichtbij kwam afgelopen zaterdag ze begon meteen te brullen *grin* vandaag eerste minder prettige ervaring met het kdv overigns job ging dr ophalen en zag vrij snel dat dr hele romper bruin was ds die zei er wat van en die juf zei nog "mja heb je nou diarree? misschien is het wel van het eten" maarja.. gezien ze ong. elke kdv-dag in andere kleren thuis komt.. en bij oma vandaan.. en thuis dus nooit omgekleed hoeft heeft job toch maar gezegd dat hijv erwacht dat ze er beter op gaan letten. hij kon namelijk zelf dr gaan verschonen.. (je zou verwachten dat zo'n leidster dat vervelend vind en dan snel anne een schone broek geeft... ) en het was dus helemaal geen diarree.. en bovendien was dr romper inmiddels gewoon alweer droog dus die heeft echt wel langer dan 10 minuten in de broek gelegen. ondanks dat ze zelf zei dat ze wel regelmatig dr luier verschoonden.. vragen wij ons nu af natuurlijk met welke interval regelmatig. maarja.. morgen als ik dr weg breng toch zelf ook nog maar even melden.. want we waren niet zo blij nu volgens job had ze al kleren in een zakje liggen.. dus was ze al een keer omgekleed die dag ben toch geen wasjuf woops eten klaar! job heeft gekookt
Ik heb die zelf gemaakt (en ook een kerstkaart van gemaakt) http://www.martin-isabel.nl/kerst-voor.jpg http://www.martin-isabel.nl/kerst-achter.jpg Zo heb ik nu ook onze eigen trouwkaarten gemaakt (en de foto's ervoor gemaakt) http://www.martin-isabel.nl/april-2008/ ... t-voor.jpg http://www.martin-isabel.nl/april-2008/ ... achter.jpg Het is het niet helemaal want heb nog wat (flinke) wijzigingen gemaakt maar het sfeertje geeft het wel weer. Die anne geddes type foto's heb ik laten maken (vond ik erg leuk en dean ook al vroegen sommige moeders aan mij waarom ik zo'n OUDE baby nog zo fotografeerde toen ik zei dat ie pas 9 maanden was waren ze meteen stil ze dachten aan 14-15 maanden!
Hallo meiden! Hier ben ik eindelijk weer. We zijn gisteren teruggekomen uit Menorca waar we een geweldige vakantie hebben gehad. Zou zo weer terug willen... En wat heeft Kyra een ontwikkeling meegemaakt in de vakantie Ze kan naar voren kruipen, ze kan van lig naar de zitstand. Ze heeft weer allemaal nieuwe geluidjes met dr stem ontdekt en met hulp met omtrekken kan ze heel goed staan. Al met al ons meisje wordt echt groot! Zal deze week proberen een beetje bij te gaan lezen. Kan iemand mij een beetje de belangrijkste dingen vertellen please?!