Iedereen krijgt toch vanaf 30 ieder 5 jaar een uitnodiging voor het bevonderzoek (BMhalskanker) Moet vanmiddag.....
@noor: kan me voorstellen dat je er tegenopziet, sterkte vanmiddag. Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad, maar wel vaker een gynaecologisch onderzoek. Ik zie er ook altijd heel erg tegen op, maar gelukkig is het vaak snel voorbij.
Graag gedaan meid. Eerlijk egzegd heb ik helemaal geen last van de hormonen. Daarom wilde ik toen geen pil nemen! Voordat ik zwanger was slikte ik al 10 jaar GEEN pil, dat beviel me erg goed. nadat ik ben bevallen ben ik ook meer bewust dat ik erg vruchtbaar zou zijn, heb ik daarom een spiraaltje genomen. Mijn vriend is geen held in condoom
3 flesjes voor de hele dag? Dit lijkt me wel weiniog voor haar. Nu je meisje al 4 maanden is, begon ik ook toen wat beetje fruithapje geven, om te wennen. Je kind is nu al aan het smakgeluiden. En gebruik je weleens rijstebloem erin, dat verzadigt het gevoel voor d'r maagje. Liefs, Miranda
Ik 1 keer toen ik 30 jaar was, dat viel wel mee. Vorig jaar kreeg ik ook zo'n brief, maar toen ik 35 jaar was EN zwanger. Heb mijn HA laten weten dat het niet kon. Heb sindsdien niet meer laten horen. Denk pas weer nieuwe oproep gaan krijgen als ik 40 word? @ Noor: wow morgen al 10 maanden!
hahaha.....bril in de koelkast Goed van je cijfer! Op zaterdag a.s. is er kidsfestival in het hart van zaandam, dat zag ik vanmorgen toevallig op de poster langs de weg... Heb nog niet gekeken op de site. Ga nu mn collega helpen, tot laterrrrr XXX
hoi mamas het is even geleden maar ben momenteel druk bezig met een huis kopen. We hebben een huis gezien dat we dolgraag willen hebben en zijn bezig met een hypotheel. Hopelijk pikt niemand hem boor onze neus weg. hij heeft een tuin van 16 meter lang en 4,5 meter breed en een woonakmer van 8 bij 3 met mogelijkheid tot uitbouwen van 2,5 meter zonder vergunning. verder 3 slaapkamers en een grotte bergzolder met mogelijkheid door middel van een dakkappel in de toekomst 4e slaapkamer. ik ben blij en zijn dus druk druk. eten: alicia krijgt nog maar 2 flesjes melk van 180/6 en doet het prima. Ze kan staan aan de tafel en ook als je der handjes vast pakt. echte rmoet je der wel neerzetten aan tafel ofzo want asl ze het zelf probeerd snapt ze nika van de voeten haha en dus wordt het konte bonke. kruipen durft ze bijna maar nog niet helemaal
hey hey! IK HEB 6 WEKEN ZOMERVAKANTIE! Wauw, wat een luxe! 8) Vandaag al lekker uitgeslapen, had ik echt nodig, Aiden is aan het spoken 's avonds en 's nachts! Bah, echt heel naar! Maar goed, we gaan nu lekker genieten! Veel fietsen, shoppen, sporten en lunchen buitenshuis etc. Zalig..... @ Darcy: goed gedaan meis! Een 7,5 =D> @ Anouk: jeetje meid, je hebt het zwaar zo te lezen...Toch weet ik niet of ik al met groente of fruit zou beginnen... Als je meisje krampen krijgt (omdat de darmpjes er afficieel nog niet echt aan toe zijn) ben je nog verder van huis! Sterkte in ieder geval! @ virginie: je hebt het vast heerlijk gehad op vakantie! Je manneke wordt snel groot he! dat hij jou naam al roept....*jaloers* @ noor: succes en sterkte bij het onderzoek. @ spiraal: lijkt me erg naar...ik weet niet waarom, maar het past denk ik gewoon niet bij mij. Maar ja, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, dus vruchtbaar ben ik nog niet geweest (kan elk moment komen, ik weet het) maar dan gaan we gelijk voor baby 2! @ saskia: knuffel voor jou (((((Saskia))))), altijd kl*ten als je een baaldag hebt!
marsab, wow 6 weken, heerlijk zeg. Lekker genieten en ga je nog iets leuks doen? Noor, hoe is het onderzoek gegaan? Snap best dat je er tegen opzag. lovewinnie, spannend hoor een nieuw huis. Zal hard voor jullie duimen dat alles gaat lukken. kunnen jullie geen optie nemen op het huis? Miranda, nee ik geef 5 flesjes, 3 van 210 cc met 7 schepjes en 2 van 200 cc met 6 schepjes. Anders zou het inderdaad wel erg weinig zijn. Ik geloof dat DArcy het er ook nog over had qua hoeveelheid maar ik heb het er gisteren met het ccb over gehad. Zij vonden het beter dat ik eventueel overging op 5 flesjes van 210 cc dan beginnen met fruit. Ik wil eigenlijk wachten tot Sarah 5 maanden is voordat ik begin met fruit, inderdaad omdat ze veel last heeft gehad van krampjes. Van de andere kant kunnen we het van het weekend proberen en als ze last krijgt er meteen mee stoppen. Vind het wel erg lastig moet ik zeggen. En ik heb weer leuke kleertjes binnen gekregen. Van z8, in de uitverkoop via hun site. Normaal best prijzig maar nu 4,95 per truitje. JIPPIE, daar word ik vrolijk van. Heb ik al vast maat 74 gekocht en voor nu een leuk spijkerbroekje, kort met een legging eronder al is dat nu niet echt nodig. Ik ga even op bed liggen. Sarah is nu rustig in bed aan het spelen. We hebben een rol onder haar rug liggen want ze heeft een voorkeur voor links. Dus een klein beetje een afgeplat hoofdje. Liefs
darcy, gefeliciteerd met je mooie cijfer. Suus, lekker gevoel dat je huis (onder voorbehoud) is verkocht en zo te lezen lekker snel ook
anoek: helaas moeten we eerst een hypotheekcheck doen om in aanmerking te komen en dit kan pas maandag gebeuren. tot die tijd kan iedereen reageren op het huis even een foto van mijn en alicia morgen ga ik nogmaals met de makelaar bellen of we niet onder bepaalde voorwaarden het huis als gereserveerd mag worden beschouwt
Nou het viel gelukkig heel erg mee! Ja, voelt ff wat ongemakkelijk, maar verder niet. Phieuw Darcy: studiebol! good on ya'!
@jeniffer: gisteravond halverwege het voetbal werd ik door job naar bed gekiept omdat ik er uit zag als een lijk nouja.. niet meer gemerkt dat hij nog naar bed kwam verder geloof ik. en die baaldagjes komen lately steeds vaker voor... en daar baal ik dan natuurlijk ook weer enigzins van @darcy: hmmm dat is wel helemaal apart moest je lang zoeken toen je thuis kwam? gefeliciteerd met deel II trouwens! @suus: feli! weer een zorg minder @chris&tijn: 10 maanden alweer! @annet: hmm lastig he oveigens.. iopv liga 1e stap deden wij hier rijstewafeltjes dat knoeide "iets" minder maar lastig inderdaad.. je kan eens fruit proberen inderdaad. wij zijn begonnen met fruit toen anne besloot dat ons eten OOK lekker moest zijn.. want ze zat ons het eten uit de mond te kijken *grin* maar misschien dat ze gewoon ong even moet wennen aan 5 flesjes? @eten voor grotere beebs: anne heeft nu welgeteld al een week lang GEEN fles gehad wat voelt ze ineens groot nu joh nahja.. wel met water of sap.. maar geen melk/papfles dus vraag me ook af of het niet een beetje vroeg is.. maarja.. ze heeft geen honger en is vrolijk, blij en druk.. dus het lijkt gewoon prima te gaan zo. sinds gisteren hoort ze op het kdv ook niet meer bij de babies maar eet, slaapt en speelt ze bij de "grote" kindjes (tot 2 jaar) ze lijkt wel baby-af ineens anyway.. tijd om weer eens te gaan lopen want om half 10 moeten we bij het cb op de stoep staan en ik wil graag even gedoucht hebben voor die tijd
@saskia: krijgt anne helemaal geen melk meer? @lovewinnie: spannend he, huizen kijken! Wel vreemd dat je niet een optie mag doen of een bod mag uitbrengen voor je een hypotheekcheck hebt gedaan, dat is hier helemaal niet zo. @anoek: dat is idd best wel veel flesvoeding, maar ik zou ook niet te snel beginnen met bijvoeding. Jesper dronk ook heel veel rond die leeftijd, wij hebben toen eenmalig een fruithapje gegeven, nou 1 en al krampjes. Dus toen maar gewacht tot 6 maanden. Dat ging in 1 keer goed. @marsab: lekker hoor 6 weken, probeer er maar goed van te genieten, waarschijnlijk vliegt de tijd voorbij. Nu jesper weer brood en warm wil eten (wilde hij niet door de spruw) krijgt hij nog 2 flesjes, in de ochtend en voor het slapen gaan in de avond.
@Noor: gefeliciteerd met de tweeling, 10 maanden alweer (en fijn dat je onderzoek achter de rug is) @Saskia: moest destijds al mijn 'stappen' nagaan voor die bril (die ik toch écht nodig heb) - en dus vond ik de melk in het keukenkastje terug Ach ja... Jij misschien eens naar de huisarts voor een ijzerboost en check? Je klinkt 'burnt out,' maar ik ben natuurlijk geen arts @Anette: 't is ook zó uitvogelen, he. Hier ook soms zo lastig, hoor. @Marsab: jij mazzelpik. Ik moet vandaag nog en dan nog en stukje studie, maar oh boy, toe aan vakantie! @Lovewinnie: hier draaien de duimen voor jullie droomhuis [-o< Fijne dag allemaal...
@suus: wel melk.. maar door de pap of bij een boterham @darcy: en een burnout.. mag hopen van niet job begint net uit de zijne te krabbelen en hoopte langzaam aan weer een normaal leven te kunnen gaan leiden eigenlijk
ik heb nog is gebelt met de makkelaar en hij houdt het als optie voor ons tot we maandag meer weten over de hypotheekcheck en dan gaan we over tot de koop(wat vast wel zo zou zijn) of gaat hij aan onze neus voorbij. ik zie we zittten dat het doorgaat want heb al 2 offertes liggen die ons een hypotheek willen geven
Hellohello! Thanks voor de "felicitaties"! Jaja, nog twee maanden. En vanavond feestje, 1 van de neurologen neemt afscheid (pensioen) en viert het in de orangerie in Elswout, heel luxe, dus helemaal leuk! Morgen werken das dan wat minder dus houd het maar bij een frisje vanavond Lovewinnie: spannend! Dascy: whahahaha bril in de koelkast?!?!?! Marsab: fijne vakantie! Suus: wow da's fijn nieuws zeg! Saskia: hoe is het eig met jullie oude huis? Nog steeds te koop? En beetje fitter wakker geworden? Zegmaar, beetje minder lijk? En hoe was het op het CB? Is Anne goed op groei inmiddels? Anouk: hoe is ie verder met JOU? Virignie: welkom thuis! Miranda: en ga je naar dat festival toe? Liefs!