September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    lovewinnie: sterkte met de offerte voor de hypotheek, tis bijna weekend en bijna maandag! laat je ons weten hoe het afgelopen is?

darcy: gefeliciteerd met je mooie cijfer! well done! weer iets om af te vinken, op naar de volgende? pfffff....

annette: inderdaad wat rijstebloem van Nutrix erin doen, werkt bij ons errug goed, krijgen ze een vol buikkie van en kunnen ze wat langer mee, hier ook een miesje met erg gevoelige darmpjes...

Ik moet hier nu elke dag naar de VK om bloeddruk te checken, de onderdruk is te hoog, ze vertrouwen het niet helemaal...hoop dat het vanmiddga wat lager is...we hebben nog niet eens een naam! wel veel leuke namen hie rop het forum trouwens, matthew, Tim, oliver, jesper, chris, tijn...ze staan op mijn lijstje vrees ik!

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb net ff mn banner aangepast, aangezien we toch beginnen met serieus klussen ;)

Probeer van het weekend echt te gaan reageren hoor, maar ben zo druk deze week... Sorry meiden :oops: maar komt goed! :D

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ joyce: WWHHHHHAAAAAAA, spannend zeg! Als ik die banner zie denk ik steeds: werd ik maar weer een keertje ongesteld....Anders heeft het klussen bij ons geen zin (wat baby's maken betreft! ;) )
    Fijn dat jullie het leuk hebben gehad op vakaantie! En dat Kyra al weer zoveel kan! Echt top! :D

@ jennifer: anders open je een topic bij BABYNAMEN.
    Daar kunnen anderen misschien met goede ideeën komen!
    Zie hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=83

@ noor: veel pelzier op het feestje vanaaf!

@ lovewinnie: ik duim ook voor jullie, spannend hoor!

@ all: waar doen jullie het andere drinken in voor de kleine (bijv. water/ thee/ diksap/ yoghurtdrank)
    Gewoon in een tuitbeker? Dit doe ik nl wel, maar heb het idee dat hij dan niet heel veel vocht binnen krijgt. Hij drinkt hier dus lang niet zo veel en lang uit. :rolleyes:

@ suus: fijn dat de spruw weg is, bah is toch naar als je kleine iets heeft!

4. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    marsab: dankjwel voor het idee voor de namen! errug lief! hier trouwens het drinken in een plastic kinder beker, als we op een terrasje zitten of gewoon thuis, drinkt ze ook gewoon mee uit mijn glas, ik drink toch altijd water, dus dat is handig! een tuitbeker snapt ze voor geen meter...wat geven jullie trouwens? wij alleen water en soms wat sterk verdunde roosvicee. geven jullie ook thee? is dat slecht ivm caffeine en theeine? en verder? is diksap niet veel te zoet? heb het nog nooit geprobeerd!

joyce: ik zal aan je denken dit weekend als jullie lekker saampies thuis zijn! geniet van je klusweekend!hihi!

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.143
    113
    @jennifer: ik geef speciale kinderthee van de tuinen, kabouterfeest thee. Ook krijgt hij water en sterk verdunde roosvicee. Wel in een fles of uit een beker bij ons, want een tuitbeker snapt hij helemaal niet.

@joyce: spannend! Ging het bij Kyra snel?

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Tim krijgt sap in een tuitbeker en had vrij snel door hoe dat ding werkt hihihi..
    Hij krijgt vaak sterk verdunde diksap, maar vind het toch niet zo lekker. Appelsap is bij Tim zwaar favoriet ;)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@noor: nog steeds te koop
    en tja.. fitter... een klein beetje
    maar inmiddels weer aardig lijk terwijl ik vanmiddag ook nog ergens 3 kwartier geslapen heb toch.
    nahja.. 1 dagje werken dan weekend
    en zaterdag heel de dag bezoek.. en job is altijd de goede gastheer... dus ik hoef vooral sociaal te doen (ik vergeet mensen altijd wat te drinken te geven enzo.. dat schijnt niet zo leuk te zijn voor het bezoek.. )

@drinken: hier ook meestal kabouterfeestthee of verdunde diksap of water
    maar eh.. tja.. ik vind die diksap eigenlijk een beetje smakeloos :)
    kan aan het merk liggen natuurlijk... maar toch
    daarentegen is anne natuurlijk geen ware smaaksensaties gewend maar ze vindt thee en water lekkerder toch.

@cb: we vielen bijna van onze stoel bij het CB
    Ten eerste is de CB-dokter ook eind september uitgerekend (altijd leuk!)
    En ten tweede... ze groeit goed! ze eet goed! ze ontwikkeld goed!
    conclusie van de cb-arts: vooral doorgaan waar jullie mee bezig zijn!
    dacht dat ik van mn stoel viel *lach*

stats: 7595 gram, 67 cm :)
    (wel richting 2e lijn van de curve overigens.. ipv onderop de laagste :) )

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    lang leven postbank :). hij is zojuist langsgeweest en zoals het err nu naar uitziet kunnen we het makkelijk betalen :) en zitten we eind jullie in onze nieuwe woning ben zo blij en verder hoeven we niks te doen dan het koopcontract te tekenen en alles wordt geregeld. ben zo blij dat het allemala zo snel geregeld kan worden en zie het allemaal stukken positiever en heb al 90% kans dat we volgende maand de eigenaar zijn van een super huisje met heel veel mogelijkheden in de toekomst.

ik ga nu me pizza eten want die hebben we besteld

allemaal een fijne avond en morgen kom ik echt even reageren want dat is alweer even geleden sorry voor me eigendunkverhalen maar maa het goed. ben nu even met andere dingen bezig.

tot morgen

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ drinken: Hier krijgt Aiden vaak gewoon water of soms thee (rooibos, is zonder caffeine en theeine)
    Diksap en vruchtensap is veel te zoet en zit onwijs veel suikers in! Vandaar dat Aiden dat niet krijgt...
    Verder krijgt hij nog BV en dat mag je onbeperkt geven! ;)

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Gefeliciteerd met 10 mnd kindjes!

Dat festival vindt toevallig plaats dat ik en darcy patries voor het eerst gaan ontmoeten met onze kids :D

@ saskia; Matthew krijgt 's morgens papfles en voordat hij gaat slapen 's avonds een flesvoeding.
    Geef je al gewone melk bij de broodmaaltijd?

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Kabouterthee vind je bij de winkel "De Tuinen" als ik goed lees?

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
  13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@diksap: mja ongeveer net zo veel suiker als in fruit.. as far as i know :)
    overigens.. krijgt ze het mar 1x per zoveel dagen.. dus dan valt het wel mee denk ik

@miranda: de winkel heet "de tuinen" ja :)
    en natuurwinkels/reformwinkels verkopen het ook vaak overigens

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Jennifer: hoe is het nu? Voel je je verder wel goed, ondanks hoge bloeddruk (en gammel bekken :( )

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ik geef ook sterk verdund diksap, of aangelengd appelsap of water/kruidenthee.

16. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    jennefer hoop dat alles nog goed gaat?
    Enne hier hadden we ook pas heel laat een naam.
    En hebben net de kaartjes besteld 8)

groetjes las

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Marsab: Ja, vind het ook weer super spannend en erg leuk!
    We gaan ervoor, hihihi! Wat goed dat je nog steeds BV geeft, knap hoor!
    En inderdaad, zolang je nog niet ongesteld bent geweest heeft het klussen voor een beeb weinig zin, alhoewel je weet maar nooit natuurlijk ;)

Suus: Bij Kyra was het binnen 2 maanden raak, dus heb de stille hoop dat het nu ook zo snel gaat. We wachten rustig af ;) Hoop in ieder geval een 2009 mama te worden ;)

Lovewinnie: GEFELICITEERD meid! Wat een heerlijk vooruitzicht!
    En zeker met het ook op de toekomst :D \

Drinken: Kyra krijgt bij mij alleen water en af en toe kabouterfeestthee inderdaad van de tuinen. Ook bij mij krijgt ze geen diksap, want vindt dit spul veels te zoet. En ze weet niet beter, dus weet ze het ook niet wat ze eventueel mist ;)

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Jeetje Las, ben je nou nog niet aan het bevallen? :) hihihihi

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobielfreak: Hoe gaat het met je en hoe voel je je? Spannend hoor meid!
    Weet je al wanneer je naar de VK kan?

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik voel me verbazingwekkend goed, wel ontzettend moe steeds, kan me nergens toe zetten momenteel en ik moet Mike steeds naar school brengen enzo omdat mijn schoonouders in Spanje zitten nu.

9 Juli mag ik naar de verloskundige voor de intake èn de echo :D Zit met smart vooruit te kijken naar die datum! :)

Verder heb ik echt een emo dag.
    Hoorde vanmorgen van een vriendin dat een gezamenlijke kennis haar kindje verloren is na 34 weken zwangerschap vanwege placenta loslating, kindje is afgelopen dinsdag begraven. Die vriendin vertelde wel, dat het haar eigen fucking schuld is, dat ze het kindje is verloren! En toen dacht ik: hoe bedoel je dat? En toen vertelde ze dus dat ze dus elke dag voor €20,- wegblowde op een dag :confused:

En dan bij de septembermama's 2008 (hier van zw.pagina) kwam vandaag het bericht binnen, dat Levi, het zoontje van Chaartje van nu 25 dagen oud (te vroeg geboren) het waarschijnlijk niet gaat redden.. Vind het echt zooo erg, het is zo'n vechtertje dat kereltje en dan nu dit nieuws, doet me echt huilen, gewoon de hele dag door!

Verder denkt de moeder van Mike dat ze god is ofzo.. Gisteren viel ze Dennis ineens aan, dat ik gezegd zou hebben dat ze loog over d'r vriend ofzo, ik wist werkelijkwaar nergens wat vanaf, snapte er ook geen klote van.
    Vervolgens begonnen zij en haar vriend ons te bedreigen enzo :confused: Ja als Mike niet goed opgevoed zou worden, dan kwamen zij wel even actie ondernemen! En we moesten maar met hun regelen, dat Miike om en om een week bij hun zou wonen en een week bij ons? Ik zo jahoor, tuurlijk, een kind van 7 die leerplichtig is en autisme heeft, nee daar moet je vooral veel mee gaan zeulen op en neer, blijkt maar weer hoe dom die lui zijn!
    Ja ik werkte voor jeugdzorg ineens volgens hun en ik was de gene die een bezoekregeling tegen hield, blablabla.. De schuld ligt steeds bij een ander behalve bij haar zelf! Jeugdzorg zou leugens verspreiden over haar etc, nou ik heb er nog geen leugen in gevonden in die rapporten over haar!

Ik wind me veel te veel op, dat weet ik wel!

Deel Deze Pagina