September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Jeetje Angela, dat is ook wel een hoop allemaal... :cry:
    En met de zwangerschapshormonen erbij komt het nog net ff harder binnen...
    Sterkte joh!
    En fijn dat je je goed voelt verder!

Joyce: SPANNEND!

Las hoe voel jij je? Trek je het allemaal nog een beetje, zeker met je laag Hb?!?!

Lovewinnie: GEFELICITEERD :)

Miranda: LEUK minimeeting in vooruitzicht!

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemiddag,

Hier een berichtje vanaf mijn nieuwe werkplek.
    Vorige week al twee keer een paar uur meegelopen en deze week dan 3 dgn. Thuis kom ik er niet aan toe om al te veel te reageren daarom heb ik t een beetje ''losgelaten'' de laatste weken en heb ik niet meegelezen (wat in t begin erg moelijk was) en helemaal niet gereageerd.
    Nu op het werk krijg ik alle gelegenheid om op internet te zitten en als er minder werk is kan ik dus gewoon ongestoord even hier rondneuzen.

Mijn eerste indruk is erg goed. Even wennen aan de namen nog enz maar verder helemaal leuk
    Voorbeeld;
    - Op dit moment komt er harde muziek vanuit de studio
    - Komen de 1ste flessen rose al voorbij
    - staan ze voor me neus tafel voetbal te spelen
    -liggen ze beneden op de loungeset
    - zijn net de koelkasten bijgevuld
    - en heb ik nog een volle buik van de heerlijke lunch van vanmiddag.
    Uiteraard wordt er wel gewerkt maar als t werk t toelaat kan er heel veel hier.

Over Tygo;
    Hij is geweldig. Love him!
    Nog steeds super makkelijk en lief. gaat overal mee naartoe en vermaakt zich prima. Kan steeds meer en we genieten met volle teugen van hem.

Ik wens jullie allemaal een prettig weekend alvast.
    Liefs pris

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Pris: zeg eh... rosé, loungen, lunchen... is er nog een vacature daar 8)
    Klinkt goed! Heel anders gelopen dan je vorige werk, he? Blij dat je het zo leuk vindt, nú al :D Jij ook goed weekend.

@Mobielfreak: uit eigen ervaring spreek ik niet direct, maar ik zou je aanraden om Mike's moeder te laten gaan op het web en je vooral te richten op zoon, zwangerschap en je relatie natuurlijk. Als er iets belastends is, dan kun je daar altijd nog werk van maken, maar je 1e prioriteit ben jij natuurlijk. Sterkte!

@drinken: Ollie drinkt water, fruitsap, diksap à la mama (water met een kleurtje) en that's it. Wil rooibos thee eens gaan proberen. Gewoon warm geven, neem ik aan?

@kruipen: ik schrok me vanmorgen de vellen, dat kind ging opeens snoeihard het huis door :confused: Tja, dus niet bepaald een gevalletje 'rustig aan,' maar eerder bulldozeren :)

@Noor: wij gaan na de zomer een brusje zien te versieren voor Ollie, maar ik wil al een tijdje (heel gek) een tweeling. Ben ik nou raar :( :)
    Misschien komt het, omdat jij het allemaal zo goed lijkt te trekken :)

@Miranda en Patries: morgen om 12 uur bij de Mail, he?
    Niet schrikken van Ollie, 't kind ziet eruit als een paddenstoel - hele gezichtje onder de rode bultjes, dus ik zat bij de huisarts vanmorgen. 't Is geen waterpokken, maar het zijn... muggenbulten :confused: Het kind is wel 8 keer geprikt...(toch jeukt het gelukkig niet)

Meiden, we gaan naar de Griek, de vakantie is gestart en er moet dus ouzo in. Spreek jullie later nog! Fijne avond!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Sophie, Las, Jikke, Jennifer: hoe gaat het met de laatste loodjes!

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Levi heeft zijn strijd vanmiddag om 15.15 uur opgegeven :cry:

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Krijg er helemaal kippenvel van....en heb er geen woorden voor!

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Nee, is niet raar! :)
    Tuurlijk is het zo tijdens de echo even schrikken, maar dat slaat meteen daarna om in wennen en wat later weer in het fantastisch vinden.
    Het is anders, behoorlijk anders dan een 1lingzwangerschap, maar heb mijn zwangerschap toch als goed ervaren.
    En un, tja, het is soms retedruk en ik zal tegen de tijd dat ze samen gaan peuterpuberen heus weleens met mijn handen in het haar zitten, maar ik geniet zo enorm van mijn kleine grote mannenn, hoe ze het allemaal doen en goed groeien, niet meer onderdoen voor anderen ondanks hun toch wat vroege geboorte. het zijn heerlijke mannetjes. En mijn liefste prinses zeker niet te vergeten: topmeid!

Dusseuh, ik zou zeggen: DOEN! ;) :) :)

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Zoals al een tijdje beloofd hier een aantal foto's van de shoot van Kyra.
    Om op te vreten toch?!

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    En nog eentje ;)

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Happy Family!

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    En als laatste de stoere zonnebril 8)

Sorry voor de vele foto's, maar wilde deze erg graag showen aan jullie *trotse mama*!

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    GE-WEL-DIG!

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ Mobielfreak: ik las het van Levi, verschrikkelijk gewoon... :(

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ joyce: SUPER GAVE FOTO'S! ZOOOOO STOER! :D

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    afschuwelijk nieuws................

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Damn zeg.... :cry:

Gisteren had ik 2 slechte nieuws vanuit Uitgeest. Vriendin van mij d'r moeder is overleden en ander vriend van me heeft motorongeluk gehad en gelukkig heeft ie niets, behalve gebroken duim. Schrikken was ik....

@ Darcy: arme Ollie onder muggebulten. Kennis van me d'r dochter's gezicht zat ook toen helemaal onder, zo zielig.
    Enne tot morgen om 12 uur bij Mail.
    Patries ook, ze smst me nog vorige week dat ze zin er in heeft!
    De foto's volgen morgen wel na de mini-meeting ;) (als dat mag van Darcy en Patries :oops: )

@ Joyce: gave foto's! ;)

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Miranda: goed dat je het zegt, zal de digitale camera klaarleggen ;)

@Noor: heb het niet voor het zeggen, maar áls het er 2 zijn... wilde altijd al minstens 3 kindjes...

@Joyce: wat een prachtige foto's, die van jullie als gezin is ook schitterend! Echt mooi gedaan, wat staat de aanstaande van Ollie er leuk op :D :)

@Mobielfreak: wat triest... ga het bericht even opzoeken en condoleren...

@Marsab: zit je al in je vakantiestemming? Ik heb zojuist nog e.e.a. moeten mailen aan collega's, dus mijn vakantie moet nog starten 8)

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    joyce: wat een gave fotos, echt een schatje en dat staartje :)

darcy: pff ik zou dat niet willen een tweeling haha ben daar gewoon bang voor. ik wil dolgraag een 2e maar als ik dan 2 van die moeilijke babys als alicia tegelijk zou hebben dan wordt ik gek denk ik. 1 is wel te doen maar 2 die tot de 4 maanden niet doorslapen, niet alleen willen spelen etc nee bedankt. en dan ook nog een peuter hebben die aan je broekspijp hangt voor aandacht :confused: . en alvast succes :)
    noor: vind het nog steeds knap dat je het zo goed met 2 kinderen. gelukkig zijn jou babyboys gemakkelijke en snel tevrede kids dat zal vast ook heel veel schelen.

zwangere: hoe haat het dames met jullie, redden jullie het nog met de laatse loodjes en mobielfriek en saskia hoe gaat het met de misselijkheid enzo?

drinken: aicia krijgt 1 tuibekers fruitmix of diksap en 1 tuitbeker met gewoon water. verder 2 flesjes melk van 180/6

marsab: wow nog steeds bv knap hoor. jij verdient een pluim voor deze prestatie :thumup: , enne zwanger worden als je nog niet ongesteld bent geweest kan wel hoor. een kennes van me is 7 maanden na de bevalling zwanger geraakt en heeft geen menstruatie gehad door de bv.

alicia is al 2 dg shaggi grrr wordt er wel een beetje gek van. ze wil niet alleen spelen :( en als ze het doet probeerd ze contine te kruipen en zodra ze op knieen handjes staat of voeten handjes begint ze te moppere want weet niet wat ze moet doen. ik laat haar moppere in de hoop dat ze verder gaat maar besluit dan toch maar te gaan zitten of zet der handje in een positiev erder maar der beentjes niet en glijd dan zo op der buik :). leuk om te zien dat wel. dan alicia kan staan met het effect dat ik van de wc terug kom en ja hoor zit ze op me telefoon te zabbelen en kaduk dus van de kweil en kan me toetsenbord niet meer gebruiken. ik moet nog eeb beetje wenne aan het feit dat ze nu makkelijker overal bij kan haha. dan heb je net alles opgeruimt en wola trekt ze in een ruk alle folder van onder de tafel uit en kijkt ze me net zo aan van " moet ik zelf weten "rotzakje :) .

ik ben er weer van tussen doei

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hehehe mja folders zijn hier ook zeer geliefd.. en stapelen doen we meestal op de grote tafel gelukkig
    nahja.. eigeljk zouden we het daar ook niet meoten doen
    maar het duurt nog even voor ze daar bij kan :)

wel een schattig rotzakje :D

Deel Deze Pagina