September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Darcy: Ik woon in Schiedam ;) Saskia in Rotterdam ;)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mobielfreak: toch ergens nog iets onthouden in dat zeefhoofd van me ;)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Van links naar rechts: mama Patries met Jamie, mama Miranda met Matthew, mama Darcy met Ollie

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Leeeeeuuuuuke foto van de 3 mama's met de drie mannetjes! Zo te zien hebben jullie het erg gezellig gehad!

Darcy: gefeli met 3/4 jarige Ollie!

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: heel begripelijk dat jij erg zin in hebt met je vriend naar rome gaan. Jammer dat Sarah slecht slaper is, maar het zal wel misschien tijd hebben dat zij weer goed kan slapen. Misschien is het een sprongetje of zo?

@ MissX: Als je helemal achter je beslissing staat wat je graag wilt en wat je droomwens is, gewoon doen, no. 2 nemen en studeren. Kijk maar naar Darcy, zij studeert, werkt en moedert Ollie ook nog. Petje af!

@ Darcy: dank je voor de fotos in mn mail. En lekker in de zoo gewandeld te hebben. Ik was met Jeroen en Matthew de stad in, en kocht witte bloesje voor matthew, zo mooi.
    Vanmiddag was ik na de lunch naar huis gestuurd van mijn werk :confused:
    Ik was helemaal beroerd door de verkoudenheid, sinds gistermiddag al. Dus ben ik thuis wat beetje gaan slapen en verder niksen, alleen wat lekker lezen in de tuin en luisteren naar mijn lijf, niks moeten...wel heerlijk.

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Volgens de berekening is Matthew evenals jullie kids voor deze week precies 40 weken oud.
    Kan je nagaan dat we 40 weken geleden zijn bevallen?
    9 maanden ontzwangeren ;) ;) ;)
    [/b]

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo mama's

Daar ben ik ook weer :)

Darcy, erggg leuke foto, ziet er gezellig uit :)

MissX, leuk hoor! Dus na de zomer weer spannende tijden. Suc6!

Joyce, mooie meid zeg, super die foto's.

Sorry dat ik niet op iedereen kan reageren, moe moe moe.

Met Yasmine gaat het superm ik ben trots :D ze kruipt het hele huis door. Soms is ze ook heel vervelend. Hier wil ze ook alleen maar staan.

Vandaag schrok ik wel een beetje. Yasmine zat in haar eetstoel bij de eettafel, ik zat af te wassen kijk ik achterom kruipt ze gewoon op tafel. ze is gewoon uit haar eetstoel gekropen en op de eettafel geklommen.

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!

@ Darcy Wat een gezellige foto zeg.

@ Maart...Jeetje wat zal je geschrokken zijn....ondernemend meisje zeg.
    Gelukkig verder niets gebeurd.

@ Miranda Ontzwangeren is een jaar toch tegenwoordig..... :(
    Hoop t wel want mijn buik is nog steeds niet strak :( ....anders tel ik gewoon die 12 weken die ik rust heb moeten houden er ook bij op ;)

@ Miss X GO FOR IT!
    Ik heb het erg naar mijn zin hier, mensen zijn verschrikkelijk aardig en de sfeer is super...iets wat ik niet gewend was. Uiteraard nog wel wennen een beetje maar gaat prima :D :D

@ Anoek Dikke knuffel vor jou.
    Rome is zo leuk....wij zijn 2 jaar geleden geweest en hebben een top weekend gehad. (was verjaardagcadeautje van mijn vriend). Wij waren een lang weekend en hebben veel gelopen en bekeken daar. Heerlijk gegeten op gezellige terrasjes. En lekker over drie weken al. Super!
    Lekker tijd voor elkaar.

Hier ook nog geen tweede hoor!

Vandaag wordt t weer weer heerlijk. Ik ben aan t werk maar reed al met een strak blauwe lucht hier heen...daar wordt ik al helemaal vrolijk van.
    Morgen en donderdag ben ik vrij en wordt t ook mooi geloof ik. Vanavond als een gek t hele huis door en morgen lekker de tuin in :D

Tot later!

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hier ook goedemorgen!

matthew schreeuwt en huilt gisterenavond, nadat hij ruim 1,5 uur had geslapen na zijn laatste flesvoeding en in bad geweest. Toen we gek van werden, hebben we hem maar bij ons op bed geslapen, alle 3 slapen prima door...

@ Maart: oei gelukkig iszij niet van tafel gevallen. Matthew kruipt sneller dan ik en ziet geen gevaar, voor mij wel, hij kruipt bijna door de tuin heen vanuit de woonkamer. Maar er is wel 2 treden lager, gelukkig kon ik hem op tijd pakken!

@ Pris: mijn buik is nog steeds slap net als jij, dus zomerse broek kan ik nog niet dragen, balen, dan maar rokken en zo. Hij moet eerst strak worde, dan kan ik broeken weer aan. Ik ben beetje te lui voor buikspieroefeningen, want ik heb zoveel dinge te doen...(op internetten na :p )

@ all: een hele fijne zonnige dag toegewenst, ik ben vandaag vrij met Matthew. Morgen maar werken met dit weer.... :x

10. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Miranda...Hier ook nog geen buikspieroefeningen... maar heeft meer met mijn rug te maken...Misschien toch maar weer een keer proberen of t nu wel gaat...
    Wat ook niet meewerk: Afgelopen weekend hadden we 2 verjaardagen en een feestje. Komend weeken ook weer een feest en een verjaardag. Ik probeer nee te zeggen tegen de taart enz maar soms :evil: :evil:
    Plus de catering hier is erg goed...maar neem altijd een salade of iets dergelijks

Vervelend zeg dat Matthew (moet altijd ff kijken of ik t goed schrijf) zo aan t huilen was. gelukkig kunnen jullie goed slapen als hij erbij ligt.
    Tygo ligt op zondagochtend wel eens bij ons...maar kan echt niet meer slapen dan.

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Joepie :D

Tim 10 maanden oud :D

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    nog 2 maanden te gaan wordt hij 1 jaar!

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ja inderdaad nog maar 2 maanden, pffffff wat gaat de tijd hard :eek:

14. MamaMo

MamaMo Lid

14 jun 2008
    76
    0
    0
    Meiden even snel want het is zo druk de laatste tijd... Eerst zeeen van tijd om stiekem mee te lezen en nu ben ik "aktief" en is het ineens razend druk, maar wilde even laten weten dat ik gisteren mijn rijbewijs heb gehaald! :D
    Dus iedereen in de buurt van Zoetermeer: Watch out! :)

15. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Dag lieve meiden,

Ik heb de afgelopen week niet meer gepost omdat het thuis helemaal niet goed gaat, emotioneel gezien. Eva lijkt er gelukkig niet heel veel last van te hebben. In elk geval, ik hou mezelf hier voorlopig even op de achtergrond. En wat betreft de meeting: plan maar gewoon lekker. Als ik tegen die tijd zin en tijd heb, kom ik mee en anders is het ook goed. Dus Rolinda, dank voor je pb, maar ik doe er even niets mee, sorry...

Liefs, Edokid

16. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden, ben ik ook weer even. ben erg druk momenteel, dus lees wel mee, maar heb meestal geen tijd om te reageren.

@edokid, heel veel sterkte meid.

@mamamo, gefeliciteerd! (gelukkig kom ik niet vaak in de buurt van zoetermeer :p)

@buikspieroefeningen, hier ook niet hoor, dat kan mijn rug ook niet goed aan inderdaad. Enne ik dacht dat het 9 maanden ontzwangeren was na het stoppen met borstvoeding, Dat heb ik ergens gelezen volgens mij. Dus dan mag ik nog 6 maanden....

@meeting, misschien moeten we maar even hier op het forum inventariseren wanneer iedereen kan in juli en augustus. Ik zal zo een post doen daarvoor...

Tot later maar weer dan
    knuffels
    Rootje

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

meeting
    Zet even de data dat je kunt achter je naam:
    Suus
    Lovewinnie
    Miranda
    Darcy
    Joepie
    Rootje 19,20,27 juli 2,3,10,23,24,30,31 aug
    Marsab
    Miss X
    Saskia78

Edokid?
    IMD?
    MamaMo?
    Anette?
    Patries?
    Jennifer?

Anderen?

Optie: picknick in een park (Leidsche Rijn?), iedereen neemt wat lekkers mee

Eventjes de voorlopige deelnemerslijst teruggehaald, dus wie erbij wil, voegt zich gezellig toe aan de lijst... ;)

18. Pris

Pris Fanatiek lid

meeting
    Zet even de data dat je kunt achter je naam:
    Suus
    Lovewinnie
    Miranda
    Darcy
    Joepie
    Rootje 19,20,27 juli 2,3,10,23,24,30,31 aug
    Marsab
    Miss X
    Saskia78

Edokid?
    IMD?
    MamaMo?
    Anette?
    Patries?
    Jennifer?

Anderen?

Optie: picknick in een park (Leidsche Rijn?), iedereen neemt wat lekkers mee

19. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Rootje....Dat zou helemaal mooi zijn! Dan heb ik sowieso nog 9 maanden en 1 week :D

@ mamamo gefeliciteerd met je rijbewijs :thumup:
    Heb je eigen auto ook al?

@ EdoKid Doe lekker rustig aan..eerst aan jezelf denken en je gezinnetje!

Zie je dat is steeds zo...weken plaats ik niets en dan komt t weer zo uit dat ik meerdere berichten per dag heb :rolleyes:
    Vandaag is t erg rustig Heb deze pagina dan ook bijna de hele dag open staan , net als hyves, nu.nl etc... :D :D

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    01.07.2008 - 9730 gram - 78 cm (CB controle, 10 maanden en 2 dagen) schedelomtrek 46,5 cm

Nou ik was bij het Cb geweest zag er qua lengte heel goed uit (lekkere grote jongen) maar hij was te dun!
    Deze keer had ik weer de leuke dokter (ze wisselen af) dus zei ik dat ze dan niet moeten zeggen dat ie minder melk moet als dat nog niet moest (de vorige keer mocht ie maar MAX 300 cc) en dat ze ook wel kunnen vertellen dat je dan vit.D druppels erbij dient te geven.

Ze excuuseerde zich voor haar collega want dat had NOOIT gezegd mogen worden zeker niet bij een kind wat toch al niet te dik is en van die vit.d druppels ook, ze schaamde zich diep ervoor want dat was echt niet netjes.
    Ik zei ja het ligt niet aan jou he maar aan je collegaatje toen zei ik met een glimlach erachter aan; die blijkbaar graag biafra kindjes ziet (als geintjuh natuurlijk) toen hebben we er maar omm gelachen maar ze ging haar nog wel erop aanspreken.

Dean heeft weer 2 prikken gehad, hij huilde geeneens! NOG even met de andere babies gespeeld natuurlijk en toen weer naar huis gegaan.

Ik moest nou niet opeens meer gaan geven qua melk want uiteindelijk moet je toch afbouwen en om nou weer meer te gaan geven was een beetje gekkenwerk

maar ik moet ook boterhammen naast zijn flesje sochtends gaan geven, overdag een extra bakje yoghurt (alleen volle producten) en ik moest het flesje van de avond verplaatsen naar de middag (dat was ik zoiezo zelf al van plan) echte melk geven (vooral volle) was ze het ook mee eens maar niet meetellen als voeding puur als vocht en niet meer als 100 cc per dag.. (anders moest ik dat wel van de voeding afhalen)

Verder vond ze dat ie het perfect deed, natuurlijk veel te ver vooruit qua ontwikkeling maar dat was niet anders dan de andere keren, volgens haar kwamen die andere tanden er snel aan (ik keek haar even aan zo van yeah right..) toen zei ze OF NIET (met dean weet je het niet zegt ze! ze zei ik wist zeker dat ze snel zouden komen de vorige keren maar hij doet er wat langer over dan normaal haha) is niet erg..

Ze vond het ook leuk dat ie niet eenkennig was voor de verandering ze had heel de dag al kindjes die aan hun mama's been klemden dus was leuke afwisseling...

AL MET AL weer door de keuring heen!

@MEETING

Ik ga niet mee als het een picknick word. Dan ben ik de hele dag agent aan het spelen en heb ik geen zin in.. ook met slapen is dat niet erg handig..

Deel Deze Pagina