September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    pomme: welcome back! leuk dat je er ook weer eventjes bent! gaat alles goed met jou?

Edokid: dikke hug en sterkte gewenst, je kan altijd hier lekker je ei kwijt mocht je willen ok?

anouk: was jij dat met onstoken schouder en verstandskies? hoe gaat het nu met je? lijkt me errug pijnlijk allemaal! beterschap!

darcy: gefeliciteerd met je examens! ik vind het echt superknap dat je het allemaal gered hebt, portfolio alleen nog? wat is dat precies? is het veel werk voor je? heb je tijd?

mamamo: gefeliciteerd met je rijbewijs! tis altijd moeilijk, de zenuwen voel ik nu nog!

mobielfreak: je bent net pleegzuster bloedwijn! lekker in een wond wroeten, en mannen kunnen toch al zo piepen! sterkte ermee!

lovewinnie: balen dat je zo ziek bent...is niet tof...ook beterschap voor jou! je voelt je dan zo superzielig, heb ik ook altijd! als ik zo ziekjes ben, kan je de zigeuners met hun zielig vioolspel uit de kast halen! rust en ziek lekker uit...

saskia: ik snap wat je bedoelt met achter jezelf aanlopen...ik heb ook het gevoel alsof ik "jennifer" al tijden kwijt ben, ik herken mezelf niet meer, niet mentaal en ook niet fysiek...mijn man vind het ook moeilijk en is hetzelfde als job lijkt het wel! ik denk dat we er even doorheen moeten, dat dit een fase is...onze tijd komt nog wel!

las: jeetje, heb je het niet zwaar nu? heel gezin, dikke buik, laatste loodjes...hou ons op de hoogte eh?!

2. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    ik weet niet meer wie het vroeg...simke? maar gwynnie kruipt hier ook nog niet, alleen op haar zij rollen doet ze veel, verder zit er geen pit in wat betreft lopen,kruipen of zelfs zitten, ze hangt een beetje! vandaag 9 maanden!

gisteren met haar naar het zwembad geweest in het bos, wat een enorme drukte! ik liep daar te waggelen met buik en baby! ze vond het water helemaal niets aan, wel zelf lekker even gezwommen! lekker drijven met die buik en opgezwollen benen en voeten en 40 kilo erbij, voelde me net een nijlpaard! had echt zo'n punt bereikt dat het me allemaal even totaal helemaal niets meer kan schelen!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

serieus 40kg aangekomen?
    pfoe.. je moet een conditie hebben straks na de bevalling waarvan je niet weet waar je moet beginnen :)

en ja.. ik ga er vanuit dat het wel een fase is
    maar soms is het superfrustrerend
    en gister in de auto bleek dat hij het er met de arboarts over had gehad
    en daar had ie dus wel tegen gezegd dat ie wel snapte waar het mis ging (namelijk.. druk geweest, chaggerijnig.. )
    beetje jammer dat hij dat wel tegen de arboarts zegt.. maar tegen mij vol uit vaart dat het mijn schuld is.
    want eh.. meestal hoor ik echt niet alles wat daar besproken word (hoeft ook niet... )

maarja.. we moeten het er maar mee doen ben ik bang

gister ons nieuwe neefje van schiphol gehaald
    wat een schatje zeg!
    zelfs job die niets met jongetjes heeft.. had hem zo mee naar huis willen nemen
    maarja.. dat mocht niet van paps en mams (goh :) )

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooooh Saskia, wat een schatje om te zien! Heerlijk ventje zeg!
    Kan me voorstellen dat Job m ook erg graag mee naar huis had willen nemen ;)

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hahaha die had ik ook wel mee naar huis willen nemen hoor :p :)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    saskia wat een schatje zeg, dat iemand dit kindje niet heeft gewilt onbegrijpeilijk. echt een lief kidnje met een leuke lach haha

jennifer: ik stelde laatst hier ook de vraag of er meer kindjes waren die nog niet kropen want alicia deed het ok nog niet. wel deed ze pogingen tot maar lijde tot niks. op 28 juni was het zover en nu kruipt ze heel de kamer door dus het kan zomaar ineens gebeuren. en wow 40 kilo eraan pfff zal inderdaad wel waggelen zijn. je lichaam heeft natuurlijk nooit kunenn herstellen van de 1e bevalling dat maakt het allemaal extra zwaar. succes met de laatste loodjes, over 3wk en 2 dg mag de uk komen

anoek: beterschap

mamamo: gefelciteerd met je rijbewijs, ik heb hem nu 2 jaar en rijdt haast nooit auto :) maar is toch fijn om hem te hebben dat zeker

pomme: welkom terug :)

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ben zelf nog steeds niet lekker en blijf maar overgeven. hierdoor voel ik me erg slapjes en elke keer als ik opsta moet ik even bijkomen omdat ik slap wordt. na even stil staan en bijan neer vallen ben ik weer bij. heb hier wel vaker last van maar nu ik amper kan eten is het wel heel extreem. voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en ben niet zwanger gelukkig :) dus gewoon echt een griepje. slik ook gewoon de pil dus had niet anders verwacht

ben nu aan het uitzieken en alicia is e=net op bed gelegt, ze vertikt het om te slapen maar heb even tijd voor mezelf nodig en dus mopert ze maar eventjes het is slaapjestijd voor haar":).

ons huisje is zo goed als rond en volgedn de hypotheek man en de makelaar kan het 1 augustus de dag van overdracht zijn en is de sleutel van het huis van ons :) en kunne we gaan opknappen en verhuizen haha

doei allemaal

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Jennifer: komt wel goed met die kilo's, krijg de indruk dat dit nog je minste zorg is, eerst je es zoontje op de wereld zetten ;)

@Saskia: wat een mooi, vrolijk jongetje :) Kan me voorstellen dat het een bijzondere tijd is nu, voor hem én voor zijn nieuwe papa en mama. Terwijl ik dit typ, denk ik aan zijn biologische ouders - je weet de omstandigheden niet, maar als mama doet het me ook wel een beetje pijn... zou er niet aan moeten denken om Ollie af te moeten staan...

Anette: beterschap, zo'n tandenactie valt nooit mee (maar het heelt gelukkig snel weer)

@Pomme: wat leuk om nog eens iets van je te horen! Gaat het goed met je? Je ziet, wij schrijven gezellig verder, dus als je zin hebt, kom d'r bij!

@Joyce: ja, vind mijn banner ook weer zo leuk. Aangezien ik mijn eisprong elke maand voel (twee dagen last van), weet ik zo ongeveer ook wanneer ik vruchtbaar ben - we willen er nu nog een paar maandjes rekening mee houden, want deze zomer wordt er eentje van Franse wijnen en kazen en bovendien: 't zal ook wel wat schelen ivm de keizersnede (en het litteken in mijn baarmoeder.)
    Toch betrap ik mezelf er nu al op, dat ik soms aan het rekenen sla: stél dat ik dan en dan zwanger ben... wanneer ben ik dan uitgerekend... ;)

@all: om 11:15 uur naar het CB, benieuwd naar gewicht en lengte. Mijn dinnetje komt gezellig mee, kunnen we weer es bijpraten onderweg :)

9. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!

Vandaag weer aan t werk...dus hoop straks even bij te kunnen lezen :D

@ Saskia Wat een schatje zeg...heerlijk ventje.

Tygo gaat sind een paar dagen vooruit ipv achteruit. Erg leuk om te zien. Verder kan hij erg goed zitten, maar durf ik hem nog steeds niet helemaal alleen te laten als hij zit....Hoe doen jullie dit?
    Afgelopen voor t eerst op de fiets weggeweest. Klein stukje naar een verjaardag...hij vond t helemaal geweldig, kon niet stoppen met schaterlachen en roepen...zo mooi om te zien...Over 1,5 week krijg ik ook eindelijk mijn fiets....hij zat nu nog bij Peter ( maar kon ik goed alles zien :D )

@ Jennifer Lekker zeg naar het bos, jammer dat ze het water niet leuk vond. Doe rustig aan en denk om jezelf en de kids. Succes!

@ Pomme. Welkom terug...schrijf je weer mee?

@ Suus Dus na oktober klussen...spannend zeg...En vandaag de sleutel toch? (of zit ik er nu heel erg naast? :rolleyes: ) Succes met klussen!

@ Lovewinnie Beterschap!
    Denk aan jezelf!..62 kg met iemand van die lengte is idd niet zoveel. Take care!

@ Saskia...Goede zet van de V&D om de baby uitverkoop naast de dames te zetten ;) Minder voor je portemonne (of niets gekocht?)
    Lekker dagje voor jezelf :D

Verder kon ik nu niet terug zien...straks hopelijk meer.

Fijne dag!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.847
    113
    @pris: als Jesper zit en ik moet heel even naar de keuken oid, dan leg ik altijd een kussen van onze bank achter hem. Mocht hij dan vallen, dan is het zachtjes en dus niet erg. Het is nog niet gebeurd tot nu toe.
    En idd, krijgen vandaag de sleutel! zometeen om half 12!

@saskia: wat een moppie! Hoe oud is hij of heb ik daar over heen gelezen? Een mooi kereltje hoor. Wat fijn voor ze dat ze eindelijk hun kindje mochten ophalen, daar zullen ze wel heel lang mee bezig zijn geweest. Jaartje of 5 zeker wel?

@lovewinnie: hier ook aldoor misselijk en slap, erg vervelend. Hier ook geen kans op zwangerschap volgens mij. Zal wel een virusje zijn dan.

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Hier even een echt ego-berichtje maar ik moet het even kwijt.
    Vrienden van ons hebben vorige week vrijdag tijdens de 20-weken echo te horen gekregen dat ze een kindje met een open ruggetje krijgen. Het schijnt een van de meest ernstige vormen te zijn en de vooruitzichten voor het kindje zijn erg ongunstig. Nu kregen we gisteravond bericht dat ze de zwangerschap afbreken en zij ligt nu al in het ziekenhuis om de bevalling op te wekken. Ik vind het zo erg, voor hun, maar ook voor het kindje. Zodra het kindje er is en de familie afscheid genomen heeft horen wij meer over een laatste eerbetoon. Ik ben er echt helemaal van uit mijn doen vandaag. En het lijkt wel of Marissa het aanvoelt, want die is ook erg vervelend, wil niet eten en loopt steeds te jengelen.

Nou ik ga Marissa maar weer bezighouden.
    Tot later, misschien reageer ik straks nog wel even op jullie als alles meezit.

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey Rootje, Jeetje wat een rot nieuws zeg...

sterkte ;)

13. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @Rootje: wat een akelig nieuws, sterkte.

@zitten en omvallen: Jesse zit al vanaf 5,5 maand erg stevig. Als hij dreigt om te vallen zet hij z'n handje neer en duwt zichzelf terug (de slimmerd)

Ben een saan het kijken wat we allemaal mee moeten als we gaan kamperen, maar dat is nog best wel veel, mag bijna een verhuiswagen regelen (is natuurlijk wat overdreven, maar het is wel veel).

Groetjes Simke

14. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Rootje...wat een verschrikkelijk nieuws zeg.......
    Sterkt ermee!

--------------------------------

@ Darcy Ook al een beetje aan t klussen. Succes ;)
    Hoe was t op t CB?

Hier voorlopig nog niet voor t echie aan t klussen..voorlopig houden we t bij 1...hoewel vriend wel heel graag een 2e zou willen maar ik op dit moment nog niet.

@ Suus. Gefeliciteerd met jullie huisje!

Tygo wordt trouwens steeds vroeger wakker :( Vanmorgen was t 0630...Toch maar aan de verduisteringsgordijnen want honger heeft ie nog niet dan.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    rootje, wat een vreselijk nieuws zeg, krijg er gewoon rillingen van. Sterkte ermee

16. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    Heeeeeeeeeeeeee mama's,
    kennen jullie me nog? :D
    ik ben een hele lange tijd niet meer online geweest, ben sinds april bezig met verhuizen, klussen!
    Heb een zware tijd (bijna ) achter de rug...
    Ik heb nog niet alles teruggelezen, ik heb thuis nog geen internetverbinding dus ben nu op werk even snel ingelogd..
    Ik moet zeker 200 :( pagina's bijlezen voordat ik weer op de hoogte ben van alles...

VInd het jammer dat ik niet meer online kwam, maar door al die drukte thuis lukte het niet, ik zat midden in de verhuisstress! Maar uiteindelijk is het bijna klaar. En over 2 weekjes ga ik dan eindenlijk met mijn gezinnetje genieten van de rust die we verdiend hebben!

Ik hoop gauw weer online te komen.

groetjes Newlymom ;)

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey meiden!

Weer ff een berichtje van mij...
    Ik weet het, ben niet zoveel online (jammer genoeg), maar ik moet alles weer ff op een rijtje krijgen => huishouden, aiden, huis in verkoop (dus nóg meer schoonmaken etc. :( )
    De vakantie komt goed uit nu!
    Ik zal proberen weer wat vaker te posten!

@ Jennifer: lukt het een beetje met de naam voor jullie kanjer?
    Het schiet nu mooi op voor jou, fijn hoor!

@ Saskia: jammer dat er nog steeds van die spanningen tussen jou en Job zijn. Zou toch wel fijn zijn als hij bepaalde dingen ook gewoon tegen jou zou zeggen en niet alleen tegen de arbo-arts!
    Zo worden juist al veel woordenwisselingen voorkomen!
    Wat een heerlijk manneke trouwens!

@ Pomme: hey meid, fijn dat alles goed gaat met jullie! Welcome back!

@ anette: beterschap meis! Klinkt heftig allemaal!

@ lovewinnie: wat super dat alicia kruipt! Geweldig, hier nog steeds een fanatieke buikschuiver! Jij ook beterschap!

@ Suus: dus in het najaar ook aan de klus!? Spannend! En succes met jullie huisje, leuk joh!

@ darcy: en is ollie weer goedgekeurd?

@ pris: wat super he, fietsen met de kleine! Zo gaaf vind ik het! Ik vind het nu helemaal niet erg om stukken te fietsen, eerder pakte ik juist de auto! :oops: Nu juist de fiets!

@ Rootje wat een verschrikkelijk nieuws...heb er geen woorden voor.... :(

@ simke: waar gaan jullie naar toe kamperen? Veel plezier alvast! ja je moet echt onwijs veel mee hebben! ppff.... :rolleyes:

@ newlymom: nog ff doorbijten en dan kun je van je gezinnetje genieten! Meid we zien je snel weer hier verschijnen! ;)

@ joyce: spannend, de 1e ronde zie ik! ben benieuwd!

18. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Newlymom: welkom terug! doe maar rustig aan, wij lopen niet weg! eerst lekker klussen en huisje af!

saskia: wat een snoepie! kan me voorstellen dat job hem wilde meenemen! echt een lieffie! inderdaad wat darcy zegt, ook altijd een vreemd idee dat er een moeder is aan de andere kant van de wereld, maar ja, so be it...ik heb 2 goede vriendinnen, beide geadopteerd uit Seoul, nu in de dertig en gelukkig en allebei stewardess toevallig, praat er met hun ook wel eens over...anyways!ik wens ze heel veel geluk met dit mooie manneke!

Lovewinnie: lekker uitzieken dit weekend, hoop dat je je snel beter voelt, dit is niks, zeker niet als je ook nog met je huisje bezig bent en verhuizen! wel fijn te horen dat Alicia zo goed kruipt nu! er is hoop!

Pris: Ik durf ook gwynnie niet alleen te laten als ze zit, ik zet haar wel op de bank, tussen de kussens als ik naar de leuken ga ofzo, maar alleen op de grond kan zowiezo bij ons meoilijk met twee honden en twee katten, die gaan eerst de tuin in als het oefentijd is! wel super dat Tygo nu vooruit gaat! grappig!

Rootje: wat een vreselijk verhaal zeg, je hoort het gelukkig weinig, maar het gebeurt dus wel, wij hebben nu 2X een vruchtwaterpunctie laten doen en ook die beslissing van te voren genomen, en je moet dan inderdaad een hele bevalling doormaken, met soms het geval dat de baby nog eventjes leeft als het geboren is...ik wens ze heel veel moed en kracht...het is gewoon niet eerlijk...

simke: tja, even een backpack omsnoeren is er niet meer bij! een volksverhuizing is het kamperen met een babe! heb je ook een imperial op de auto? misschien een busje huren? hihi!

Darcy,saskia,Lovewinnie en Pris: dankjulliewel voor jullie steun en positiviteit wat betreft mijn gewicht! Ik zit er echt mee, 40 kilo aangekomen sinds januari 2007...ik herken mezelf niet...ik hoop echt dat het me lukt er iets aan te doen zometeen...ik eet nu zowiezo weinig, maar door bekkeninstabiliteit loop ik slecht en dat helpt niet mee! ben van plan om via de zorgverzekering een dieetiste te krijgen, mijn BMI is nu 40, dus dat is extreem! pffff.....waar ooit die sexy glamourous international air hostess is gebleven! met verbazing kijk ik naar mijn uniform waar ik ooit in gezeten heb en waar ik ooit weer in moet! we blijven positief! eerst mijn manneke op de wereld zetten inderdaad, en dan aan de slag!

heel fijn weekend meiden!

19. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    marsab: we hebben een naam! het wordt Matthew...we zijn er helemaal over uit en de kaartjes zijn net vanmiddag besteld! het past bij gwyneth en het is ook stoer...jullie hebben de primeur!

Deel Deze Pagina