Nou mensen het gaat los op mijn blog, als jullie ook behoefte voelen om te spuien, ga je gang http://mobielfreak.hyves.nl/blog/136756 ... eder/tFAa/
Anouk: lief zeg! Zou fysiotherapeut doen, die kan helpen bij een voorkeurshouding! En osteopaat is ook het overwegen waard! Wel zo snel mogelijk doen, mss kan je het nu nog makkelijk corrigeren. En veel op de buik leggen he?! Mobielfreak: pfffffffffffffffffffffffff/
@anouk: nouja.. "mogen" is een groot woord denk ik maar het idee er achter is dat het kindje moet wennen aan wie zijn ouders zijn. en als er dan continu iemand op bezoek komt.. dan gaat dat dus niet. Dus nee.. wij zijn de komende tijd even niet welkom. Op het vliegveld vonden ze het super maar dan zit het kindje nog helemaal in de chaotische tijd van de 2 weken er voor en kan dat er "ook nog wel bij" zegmaar de 19e is er een welkomstfeestje... van 10 tot 12 en ook niet in het eigen huis dus daar zijn we geloof ik tot eind augustus niet helemaal "gewenst". Nouja logisch denk ik.. waar een kindje dat bij je word geboren van nature weet wie zijn/haar ouders zijn.. is dat met adoptie toch lastiger i guess. dus tja.. we doen het er maar mee he @mobielfreak: ik ga zo even lezen.. @draaien.. ze schijnen een soort kussens te hebben waarvan de zijkanten hoger zijn.. een soort van V vorm waardoor kindlief niet meer zo makkelijk kan draaien zonder dat het onveilig is. zijn vast hier wel mensen die dat weleens gebruikt hebben (misschien zelfs van de thuiszorgwinkel?) btw. het is dat je eht erbij zegt dat het een lekkere peer is volgens mij vind ze het tegenvallen
zo.. dat was een lekker weekendje zeg vrijdag had job nogal een rotdag geloof ik.. we wilden eigenlijk in de stad wat eten.. en dan naar de bios... maarja.. dacht het is supermooi weer.. zonde om dan naar de bios te gaan dus restaurantje hier in de buurt gereserveerd (met terras) en er bleek jazz op een podium in het zuiderpark te zijn (laat ik daar nou zowat naast wonen.. ) dus lekker gegeten in het terras en daarna doorgestapt richting het podium want eigenlijk heel dicht bij het restaurant bleek te liggen. eerste bandje stond gewoon in van die legerbroeken.. somehow combineert dat gevoelsmatig niet zo goed instrumentaal waren we ze wel erg goed.. maar de zang was een beejt ejammer (gelukkig hadden ze maar 3 nummers waar ze niet zelf zongen ) en daarna kwam dus nog een bandje dat echt wel heel goed was.. met Boris (van idols lang geleden) wat een stem zeg... damned dus rond 12 uur richting huis gesjokt.. richting bed verdwenen want we wilden vroeg weg zaterdag nouja.. dat werd toch ietsje later maar uiteindelijk bleek r'dam-arnhem ook minder rijden te zijn dan gepland dus we waren best lekke rop tijd in de dierentuin. 's avonds in arnhem ontzettend lekker (en veel te veel) mexicaans gegeten (alwaar het idee ontstond om eens te gaan proeven hoe dat nou in mexico zou smaken) nog even wat door arnhem heengestapt en daarna maar weer richting hotel en vandaag eerst naar de oorlogsbegraafplaats in oosterbeek geweest (pfoe.. indrukwekkend hoor!) stonden 2 rijtjes graven apart.. en ik vond dat zo gek dus ik kijken.. "hmm alleen maar polen.. das gek" maar toen stond er een oudere meneer die het hele verhaaltje meegemaakt had omdat hij toen 14 was. bleek dat die graven er later bijgeplaatst waren.. maar dat het van de architect niet bij de andere graven mocht. dat was namelijk van uit de lucht te zien als een kruis.. dus 2 rijtjes graven extra.. tja dat kan dan niet. daarna de hele middag in het openluchtmusuem van arnhem rondgelopen. ik kende enkel kleine openluchtmuseums.. met als uitzondering daarop archeon. maar dat was echt supergroot en heel leuk en interessant al met al.. toch best wel een lekker weekendje en daarna heel hard naar huis gereden.. anne halen!
Klinkt als een goed weekend Saskia! Beetje bijgekomen? Hoe bevalt het Job om weer wat te werken? En hoe is het nu met jou?
@Saskia: klinkt inderdaad als een fijn weekend. Lekker! @Noor: vanavond was het ook weer raak Neef 1 ging wel bescheiden te werk, neef 2 heb ik niet meer gedag kunnen zeggen toen het buiten hoosde, Ollie naar bed wou en huilde en de auto nƩt voor stond - neefie zat op de wc en het ging even niet zo lekker Is wel weer goed gekomen. @Anette: zou ook een osteopaat / chiropractor vragen om advies. Zo'n helmpje lijkt mij ook niks Goeie peer-foto Over peren gesproken ( ): wij gaan er vanaf morgen even een weekje tussenuit, naar het bluesfestival in Peer, Belgiƫ. Ollie's eerste kampeervakantie... we zijn benieuwd. Tot daarna dus! Iedereen veel liefs van ons
Goedemorgen all Saskia: klinkt als een erg geslaagd weekend! Anoek: geweldige foto! Darcy: have fun! Alles verder af? Rootje: Sterkte! Las: vandaag uitgerekend! Nog geen tekenen? wel ons op de hoogte houden he Rest: ik weet het niet meer Hier al 2 dagen erg prettig wakker worden Daniƫlla uit bed halen en er dan achter komen waarom het niet heel lekker ruikt op haar kamer...... Ze zit dus al 2 dagen tot haar oksels onder de poep Dus meteen maar gaan douchen want dat is niet meer met een doekje op te lossen Verder alles goed hier, daniƫlla wil de hele dag alleen maar lopen! Ze kan overal aan lopen dus ze komt de hele kamer door maar als je haar aan de hand hebt gaat het echt razendsnel! Ik ben benieuwd wanneer ze gaat proberen om los te stappen.
@ Han....lekker wakker worden zeg jeg.. Grappig dat ze wilt lopen...hier nog niets. @ Darcy Veel plezier in Peer! Succes met kamperen! VEEL PLEZIER! @ Saskia Klinkt idd als een gezellige avond / weekend @ Anoek Wat een leuke foto Gelukkig is ze weer een beetje opgeknapt.! Op t cb begonnen ze ook al over een helpje enz.... Doorverwezen naar kinderfysio en die zagen echt t probleem niet.....(altijd fijn t cb) @ 3 H's Huilen, hangerig.......3e ? @ Simke Vaklantie...Lekker zeg. Have Fun! @ LAS UITGEREKENDE DATUM! Spannend zeg...rommelt t al?
@ Marsab Heb je al kijkers voor je huis gehad? Jullie gaan volgend jaar verhuizen toch? En idd extra schoon houden Ik denk dat ik de babywalker wel ken van V-techĀ Is het met die boerderijdierenĀ Die is zo leuk. Een vriendin van me heeft m en Tygo was er helemaal weg van. Weet je al welke groep je na de vakantoe krijgt. Weer terug naar de kleuters? Eerst nog even genieten van je vakantie! Leuk dat jullie samen zijn gaan rijden. Weer een weekend vol verjaardagen gehadĀ is niet tegengevallen! Alleen dus eigenlijk geen tijd voor elkaar gehad en dat vind ik wel erg jammer. Zo grappig * trotse mama spreekt* Tygo zegt: BahĀ .komt er dus op neer dat ook alles bah is op dit moment maar erg grappig. Verder gaat ie je echt na doen. Hij gaat klappen. Als je vraagt hoe groot is Tygo? dan doet ie zijn handjes omhoog (zoooooooooooooooooooooooooo groot) Als je Hoi zegt steekt ie zijn hand op of hij geeft een handje en zwaaien lukt meestal ook welĀ Ā Ā Jammer is wel dat ie er niet altijd zin in heeft en als je t als trotste mama aan iemand wilt laten zien dat ie t dan net niet doet Ik ga aan t werkĀ eerste mensen beginnen een beetje binnen te komen!
Nee nog geen kijkers gehad, maar hij komt deze week/ volgende week in de verkoop. Nu moet ik alles op en top houden. Verder krijg ik groep 2 na de vakantie! Heb er zoooooo zin in, heerlijk die kleine koters met die leuke uitspraken! De Vtech babywalker is idd een echte aanrader, op marktplaats worden ze erg veel aangeboden en die ik heb gescoord, is super, echt zo goed als nieuw! Ik heb weer helemaal de smaak te pakken wat het motorrijden betreft! Marc en ik gaan binnenkort weer. Marc op de motor vzan zijn broer en ik op onze eigen Buell! Hoe is het met jullie en de vakantie? Al wat geboekt? Zijn jullie er al over uit? Wij gaan dit jaar niet, ja misschien nog een weekendje centerparcs, maar daar blijft het bij... @ all: Nu ga ik weer schoonmaken, morgen ben ik jarig en dan wil ik het natuurlijk ook netjes hebben met al die visite....
wat een gedoe allemaal mobielfreak, je moet je helemaal niet net zulke dingen bezighouden op dit moment geniet lekker van je prille zwangerschap.. al dat gekonkel en geruzie blegh ik zou daar geen zin in hebben, jij weet gewoon dat je een goede moeder bent en klaar daar heb je niemand anders zijn mening voor nodig toch?
@ Marsab. We hebben nog niet geboekt maar we gaan wel op vakantie. Tunesie heeft onze voorkeur...had ook t CB gesproken...geen enkel probleem Een bekende van ons werkt bij D-reizen en heeft aangegeven dat t beter is om nog even te wachten met boeken...vanaf 6 wkn voor vertrek komen de aanbiedingen (we hebben de 1ste drie weken van sept vrij!) Leuk zeg groep 2! En morgen jarig! Gezellig, hopen dat t weer iets beter wordt zodat je buiten kan gaan zitten. Wordt t groot feest? Rijd jij zelf ook motor Stoer zeg!
Foto van gisteren op verjaardag...Tygo lijkt hier al zo groot en veel ouder dan dat ie is... Hij vond deze kar trouwens erg leuk, ga van de week even kijken voor een soort gelijk iets. Deze was erg makkelijk want hij zit in een soort ombouw....en ik maar duwen steeds hihi
Hij ziet er idd al veel ouder uit Pris! Ik wil ook graag een loopwagentje voor daniƫlla want ze loopt nu de hele dag langs de bank/ muur/ meubels of aan je handen.
deze foto is van de kermis in Best en daar zijn we zaterdagavond geweest. alicia is 2x in de draaimolen geweest en heeft 2x touwtje getrokken. ook kreeg ze van der papa een super grote ballon van winnie de poeh en ze had de grootste lol en keek der ogen uit met al die lampjes. pris: leuke foto hoor en inderdaad wat lijkt hij groot zo al zeggen ze dat ook vaak van alicia haha. marsab: wat leuk zeg groep 2 ik heb 1 jaar stage gelopen in groep 1/2 en was ecth super gaaf. wel erg zwaar maar de moeite waard dat zeker. gelukkig heb je eerst nog vakantie kan je wat energie opdoen. en alvast gefeliciteerd woorden schat van alicia, PAPA MAMA (sinds kort) NEE knikken als ze iets niet meer wil of als je vraagt of als je een vraag stelt waar ze niks van snapt haha dan doet ze het ook. verder BAH en dan ook echt als ze iets vies vind en trekt er dan ook een vies gezicht bij en met eten haalt ze het eten uit der mondje. tata (zegt ze als ze iets wilt en hulpo wil) en dan nog de klanken zoals gaga en babah en dat soort dingen. ze spreekt hele verhalen en dan met van die leuke gezichtsuitdrukinkgen erbij. verder is ze echt een mams's kindje en kruipt me heel de dag achterna. ook probeerd ze zich op te trekken aan de tafel dus het gaat wel ineens erg snel allemaal . dat was het wel z'n beetje en ga maar even op de bank nisk doen. alicia heeft vandaag heel veel geslapen en vanmorgenmoest ik haar om 7.45 wakker maken want ze moest naar de oppas. thuis angekomen smiddags is ze om half 2 naar bed gegaan en om half 4 weer wakker gemaakt want we moesten het koopcontract tekenen en boodschappen doen en nu ligt ze weer op bed al vanaf 6 uur . dus heb lekker kunnen ruimen en relaxen een keer gr sandra
klinkt goed han zo'n poepluchtje hebben wij hier ook maar dan de luieremmer? we vermoeden dat de zakken toch niet zo luchtdicht zijn als dat je van pedaalemmerzakken zou verwachten tijd voor een nieuwe zak dus.. niet een verversing in de emmer.. maar gewoon een ander merk maar ofzo weet het ook niet anders want eerst hadden we echt nergens last van. leuk dat ze al zo druk stapt! hier moet dat perse nog aan de hand anders gaat het mis ze heeft nog niet helemaal door dat als je je vasthoud aan iets.. je dan niet vooruit moet lopen oftewel ze kukelt steeds achterover (liefst met dr koppie op de grond dus) @pris: gefeliciteerd! en leuke foto! hij lijkt inderdaad echt groot zo @vakantie: weet iemand hoe het zit met inentingen voor onze ukjes? wij willen over het grote water.. liefst brazilie maar kan het voor ons wel vinden... maar niet voor anne. anders donderdag maar even de huisarts bellen @lovewinnie: slaperig middagje voor alicia wel lekker voor jou ik kwam vandaag uit werk.. stond te wachten op de tram word er gebeld... job dus ik neem op (hij belt vaker als ik onderweg naar huis ben om te vragen of het lukt onderweg) en ik hoor niks.. en wat gehijg.. en ineens EH! EH! had ik anne aan de lijn *smelt* (vaak hoor je op een gegeven moment een slurpend geluidje.. dat is als ze de hoorn in dr mond stopt zegmaar *grinnik*) verder wilde ze gister niet slapen toen we thuis waren.. dus vandaag op het kdv zowaar wel geslapen maar savonds was ze ook niet echt gezelligheid ten top uiteindelijk geen groente gehad.. maar rond half 9 wakker gemaakt voor een fles pap. en nadat ze nog eventjes 10 minuten stil gehangen heeft (normaal is stil hangen/liggen/zitten echt geen optie) begon ze te miepen en te huilen uiteindelijk viel ze op het waskussen in slaap *smelt alweer* al slapende dr kleertjes uitgedaan nzo... ubercute!
rootje: heel veel sterkte, ik ben er helemaal stil van... pris: wat is je tygo groot inderdaad! echt een gozertje! hij heeft al veel haar ook! leuk! saskia: jullie weekend klonk helemaal toppie, indrukwekkend toch dat arnhem, openluchtmuseum etc. en dan ook lekker jazz aan het water, echt zomer gevoel! lovewinnie: superfoto op de kermis! wat worden onze kleintjes alweer groot! marsab: fijn dat je een groep krijgt waar je cht helemala zin in hebt! dan ga je toch lekkerder de zome rin toch? hele fijne vakantie gewenst! Angela: heb ook je blog zitten lezen, hoe heb je daar de tijd en zin voor? laat die mensen toch! je hebt nu zo'n fijn gezinnetje en je bent weer zwanger, genoeg aan je hoofd toch? ik zou me met dat soort volk niet in in willen laten, sorry! ik snap dat het allemaal zeer dicht bij je staat vanwege Mike, maar toch...anyways, dat is mijn mening! gaat verder alles ok met je bekken en je zwangerschap?
Dankjulliewel voor de leuke reacties wat betreft de naam! hope you don't mind Miranda? Ik had ook de hele tijd Tim en Oliver op mijn lijstje staan...maar onze hond heet al Ollie, vond mijn man niet kunnen...als je dan roept, is het erg confusing! Zondag met 8 man een sloep gehuurd en de loosdrechtse plassen mee opgeweest, was echt een superdag, zo gelachen! je moet dan zelf sluisjes bedienen en er was veel waterverkeer, ook op de vecht..als je dan teveel roseetjes en bier op hebt...ik was de enige die geen alcohol ophad, so funny! maar ja...door zo'n dagje heb ik wel de hele maandag op bed gelegen, mijn bekken kon het niet meer aan! je bent zo afhankelijk als je niet kunt lopen! en je hebt ook in een keer door hoeveel restaurants en cafeetjes etc. wc's hebben waarbij je trappen moet lopen, en dat gaat dus bijna niet meer...ook wel eens goed om daar bij stil te staan...je kijkt anders tegen de buitenwereld aan en je komt zo je huis niet meer uit! nou meiden, voor allen die gaan kamperen, van Peer tot weet ik veel, heel veel plezier en mooi weer gewenst! fijne week!