September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

Gelukkig net op tijd binnen hier vanmorgen....wat een rot weer zeg :(

MARSAB VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG
    Een fijne dag voor jou en we zijn natuurlijk heel nieuwsgierig wat je van je mannetjes hebt gekregen :D

Jennifer je was er vroeg bij zeg vanmorgen. Jammer dat je zo'n last van je bekken hebt. Erg lastig. Succes met de laatste paar weken.
    Ik zal ook idd niet dezelfde naam gebruiken voor kind en hond.
    Tygo heeft vanaf t begin af al veel haar. Is een paar wken (bijna ) kaal geweest en nu alweer 3 keer naar de kapper geweest :)

@ Saskia...Ik heb geinformeerd voor Tunesie en daar moet ie BMR voor hebben. Moet ie toch hebben voordat ie 1 jaar wordt dus geen enkel probleem. Ik had t CB gebeld en werd netjes teruggebeld met alle info.

@ Lovewinnie Leuke foto op de kermis.
    Wij zijn en paar weken geleden in Nieuw Vennep geweest (Noor ben jij nog geweest?) Tygo is toen nergens in geweest, had t wel erg druk met kijken naar alle mensen arttracties en de daarbij behorende herrie enz enz.

@ Han. Deze loopkar is van zijn nichtje en vooral de ombouw vind ik nu erg makkelijk. Hij vond t zo leuk :D :D
    Grappig dat Danielle al zo aan t lopen is... Zal je t wel druk mee hebben ;)

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    JOEHOE, Kyra is vandaag precies 10 maanden oud!
    Wat gaat het HARD! :confused:

Marsab: GEFELCITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!Vertel, vertel, ben je erg verwend?

Pris: Stoere foto en hij lijkt inderdaad GROOT :confused: Ik zeg: Lekker ding! ;)

Ga weer snel verder werken ;)

3. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo

het zit nog allemaal lekker! :(

groetjes las

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey hallo!

Bedankt voor alle felicitaties alvast!
    Marc moest vanmorgen al zeer vroeg op, dus geen ontbijtje op bed voor mij! :(
    En helaas ook nog geen cadeautje van hem gekregen, maar ik weet dnek ik al wat ik krijg.
    Heb het cadeau al wel zien staan en ik heb hetv een tijdje geleden over een goede blender gehad.
    Die we nu hebben lekt aan alle kanten, jig... :(
    Dus ik denk dat hij dat onthouden heeft, aangezien het inpakpapier van de expert komt! *lol* :)

Voor de rest heb ik al gekregen:

- boek: mam, vertel eens!
    - etentje naar de pizzaria, van mijn vriendin!
    - geld

Vanaaf komt de rest van de visite, dus dan word ik meer verwend!
    hihi :D

@ las, je loopt nog steeds met een dikke buik zie ik...

@ Anette: Aiden heeft ook een voorkeurshouding gehad + afplatting, dus als je tips wilt of gewoon iets wilt weten: u roept maar! ;) Super peer foto trouwens! Zo grappig!

@ Saskia: je weekend klinkt goed! En wat heb jij een super leuk telefoontje gehad, hihi! Schatig dat je kleine meid je "opgebeld" had!

@ Simke: heerlijk, vakantie aan de moezel! Meid geniet ervan, je hebt het nu erg verdiend, aangezien je vorig jaar niet mocht!

@ Darcy: have fun in Peer! Zalig hoor, lekker ff niks aan je hoofd!

@ Pris: wat doet Tygo al veel! Aiden snapt niks van klappen, zwaaien etc. :(
    Blijven volhouden dus...En ja, ik heb vorig jaar januari mijn motorrijbewijs gehaald, maar een week later teste ik positief van Aiden, dus kon ik sinds die tijd niet meer rijden! En nu dus wel weer! :) Leuke foto op die kar trouwens! Hij lijkt idd ouder!

@ Mobielfreak: meid, trek je niks van het commentaar op je blog aan hoor! Je doet het super, dat weet ik gewoon zeker! 8)

@ Lovewinnie: Alicia kan ook al zo veel dingen zeggen, Aiden nog niks...
    Ja klanken papapapa, babababa etc., maar niet doelgericht! Leuke foto trouwens op de kermis! hhihihi, ze is lekker verwend lees ik! En euh, heb je SPW gedaan of zo, aangezien je stage hebt gelopen in het onderwijs!?

@ Jennifer: klinkt als eenleuk dagje, zondag! Ff onthouden! hihi

@ Joyce: meid hoe gaat het deze ronde? ;)

5. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Joyce...jaha je moet al gaan nadenken over verjaardagscadeaus / uitnodigingen etc. hihi
    Ik weet al wat ik wil allemaal...Nu peter nog overtuigen ;)
    Hij wil t op de dag zelf (wo dag) en ik op zaterdag vanaf 15.00 uur.....Wordt vervolgd!

@ Las. Ben je t al zat?

6. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab...Leuke cadeaus tot nu toe!Veel plezier vanavond!
    Dat dingen doen komt (uiteraard) vanzelf maar ik vind t zo schattig.
    Gisteren kwam ik thuis en hij lag op de grond te spelen...Op t moment dat ie me zag stak ie zijn hand op...Echt zo van HOI MAM :D :D
    Geniet lekker van je dagje...Geldt bij jullie vroeg begonnen ook vroeg thuis of niet? (hier niet namelijk)

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    marsab: inderdaad heb 3 jaar spw gedaan en 2 maanden voor examen ben ik er mee gestopt vanwegen ziekte :(. ik vond het heel leuk om te doen en heb in totaal 3x stage gelopen op kdv, 1x op peiterspeelzaal en dus een keer in groep 2 van op een school. Misschien dat ik ooit nog wel iets ga doen in die richting ben nog jong en kan altijd nog me studie oppakken :)

marsab: gefelciteerd en maak er een leuke dag van

pris: fijne thuiskomen he als je zoon je zo blij verwelkomt haha

las: de kleine heeft het goed naar zijn zin he daarbinne haha, wacht zeker tot aan de 42 wk. hoop dat de kleine snel kome gaat voro het weer bloedheet buiten is. nu is het nog te doen voor je maar pff lijtk me zwaar als je moet bevallen in 30 graden.

joyce: gefeliciteerd met de kyra, 10 maandjes alweer gaat inderdaad erg hard. nog eventjes en onze ukkies vieren hun 1e verjaardag :).

ben er weer weg van,

gr sandra

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wat een lekker joch zeg, hoe lang is hij wel niet? Onze Dean lijkt wel een ukkepuk ernaast en die is 78 cm!

http://www.martin-isabel.nl/juli-2008/dean-juli-007.jpg

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    jahoe, me zus belde net en dan eindelijk na 1 jaar proberen is ze zwanger van de 2e :). ik ben zo blij voor der. Hopelijk gaat alles goed en wordt ze half september mama en haar zoontje grote broer :) (is van 2 april 05) . ze is nog wat voorzichtig omdat het nog zo pril is en we helaas uit mijn ervaring weten dat het niet altijd goed gaat helaas. Wat gaaf zeg maar moet wel zeggen dat het nu bij mijn ook begint te kriebelen haha. ik wacht nog wel even want ze verdient de volle aandacht. wilde het even melden :)

heb er al gezegt dat ik me positiekleding kom brengen :)

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Lovewinnie: Weet je zeker dat het half september is? Bedoel je niet maart of april? Want anders gaat ze dalijk meer dan een jaar zwanger zijn, hihi :)

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    haha half maart inderdaad haha ff veranderen als het nog lukt. zit zo met september in me hoofd denk ik :(

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Ik heb vanmiddag gezellig met Pris en Tygo afgesproken in Hoofddorp!
    Het was erg gezellig en Kyra en Tygo vonden elkaar ook erg leuk :D We hebben foto's gemaakt, dus die volgen snel!

Pris: Ik vond het erg gezellig en leuk je weer even in het echt gezien te hebben! :D

Marsab: Ik wil zondag gaan testen, mits de :evil: zich al hebben aangekondigd. Soms voel ik me best zwanger, maar dat is denk ook omdat ik het erg graag wil ;)
    Ik hou jullie uiteraard op de hoogte, want als het zover is zijn jullie de eerste die het te weten komen, hahaha
    Voor de rest een leuke verjaardag gehad en lekker verwend?

Las: Hoe is het vandaag? Zit de kleine Matthew nog lekker in mama's buik?

Lovewinnie: Gefeliciteerd voor je zus en jij natuurlijk ook, want dan wordt je weer tante!. Super hoor en dat is natuurlijk altijd leuk nieuws om te melden!

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo lieve mama's!

Ik schaam me diep dat ik al zolang niet meer heb gereageerd, maar hier ben ik dan!

Het is heel druk geweest de laatste dagen en ik ben ook erg moe. Dus na het avondeten plofte ik in de zetel om er niet meer uit te komen.

Maar, nu ga ik braaf alles teruglezen EN reageren! :D Geen 20 pagina's natuurlijk, maar ik doe mijn best.

Hopelijk gaat alles goed met jullie en met de kids natuurlijk.

Hier gaat alles heel goed, Keld doet steeds meer pogingen om zelfstandig te stappen. En binnen een dikke maand wordt hij 1, de tijd gaat veel te vlug.

We zijn nog steeds druk bezig voor een broertje of zusje, maar geduld is een mooie deugd.. (wordt toch gezegd, maar veel geduld heb ik niet..) :)

X

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ IMD: Flinke jongen heb je, lekker groot!

@ MamaMo: Een late felicitatie met je rijbewijs!

@ Han: Eigenwijze kinderen, ik weet er alles van! :rolleyes: Keld is een schat, maar heeft zijn eigen karakter en weet heel goed wat hij wel of niet wilt. Wat ik nu al doe, als hij hysterisch ofzo begint te doen, is negeren. In de hoop dat hij doorheeft dat hij zo geen aandacht krijgt.

@ Mobielfreak: Bah, een operatie. :( Klinkt niet erg leuk..
    Hoe gaat het met je zwangerschap?

@ Darcy: Ik zie dat je je banner hebt verandert! Terug aan het proberen? (Want zo ver heb ik dus niet teruggelezen :oops: ) Succes hoor!
    Gefeliciteerd met je examens!

@ Marsab: Haha, grappig van Tara en Aiden. Fijn dat het zo goed klikt tussen die twee! :)
    Geef je nog steeds borstvoeding? Petje af hoor!
    Trouwens, Gelukkige Verjaardag!

b]@ Las: [/b]Ik zie dat je ondertussen al overtijd bent! Succes met de komende bevalling meid!

@ Maart: Schema van Keld ziet er zo uit:

8-9u: Boterham en 210ml melk
    12u: Warme maaltijd
    15-16u: Fruit
    18.30: Boterham en 210 ml melk
    20.00: 180 ml melk
    Hij krijgt ook wel eens dessert of tussendoortjes hoor, naargelang wat hij aangeeft, of hij nog honger heeft of niet.

@ Suus: Leuk dat jullie het huis hebben gekocht! Fijne vakantie trouwens!

@ Saskia: Ik lees dat het tijd is voor tijd voor jezelf! Is echt wel nodig hoor af en toe!

@ Rootje: Bah, wat een * nieuws. Dat zijn de dingen die een mens echt niet wil meemaken. Sterkte voor jou en je vrienden!

@ Anoek: Je meisje groeit ook snel hoor. Het gaat echt te snel, het is alsof ze pas werd geboren!

@ Pris: Wat een mooi mannetje! Lijkt inderdaad ouder dan hij is.

Ik zal een hoop meiden vergeten zijn, sorry daarvoor!

x

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hey meiden
    ivm drukte ff niet gereageerd, maar ben er weer.

Lovewinnie: gefeliciteerd! Leuk nieuws joh!

Virginie: verder wel alles goed met jullie?

Marsab: nog van harte!

Pris/Joyce: leuk dat jullie ge-meet hebben! Was vast erg gezellig!

Saskia: hoe is ie daar?

Rootje: en bij jullie?

Anoek: nog nagedacht over wat te doen met haar hoofdje?

Las: hoop dat de kleine zich snel aankondigt!

Jennifer: red je het nog een beetje met alles?

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hier ondanks drukte door vanalles wel goed.
    Inmiddels is Tijn zeer bedreven in het gaan staan, opeens eigenlijk deed ie dat zondag en nu doet ie niet anders, ook in bed met zijn slaapzak aan. Chris doet het nog nét niet.
    Verder gaan de mannetjes lekker.
    Isa ook.
    Time flies.....

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@verjaardag AnneS.: mja hier is anne op donderdag jarig.. (dan ben IK vrij in ieder geval! maarja.. wel als enige probably)
    Denk dat zondag wel een mooie dag is.
    Dan hebben we zaterdag tijd voor boodschappen en poetsen.

@mijn verjaardag: ik kreeg gister een smsje "ik heb je kadootje gekocht"
    maar ik mag niet het huis op zn kop zetten vandaag om het te vinden.
    nahja.. nu vind ik nieuwsgierig zijn heel leuk.. maar voortijdig uitvinden wat ik krijg vind ik echt niet leuk
    dus ik nieuwsgierig lekker verder.... :)

nou had ik wel een hoop pagina's tekst verwacht omdat ik hier al paar dagen niet meer ben geweest
    maar dat viel reuze mee :)
    hoop dat het nog een beetje opklaart vandaag want ik wil nog wel even naar buiten straks.
    moet nog naar de apotheek enzo.. niet dat het ver is.. maar ver genoeg om drijfnat te worden :)
    en misschien dat ik even ga zwemmen
    maar eerst wat noodzakelijke stuff in huis
    (stoffer en blik kopen is ook belangrijk besef ik net)
    we'll see :)
    even lekker lunchen op zuidplein.. daar is het toch altijd droog :)

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @Saskia: Wat maakt het nou uit dat je drijfnat word als je gaat winkelen, in het zwembad word je nog natter :)

Gisteren mijn echo gehad :D Alles was oké ;) Me echo staat op mijn hyves trouwens ;)

Ik moet vandaag ook de stad nog even in, mijn nieuwe bril is klaar :D Na 7 jaar eindelijk een nieuwe bril hihihihi

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@mobielfreak: ik heb verder niet echt een jas ofzo... dus das eh.. minder prettig :)

alhoewel ik geloof dat job zn waterdichte jas toch maar thuis heeft gelaten.. dus dan is het niet zo'n probleem :)

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ehm.. volgens mij moet jij dan eens de stad in voor een nieuwe jas :p :)

Deel Deze Pagina