hihi nou ik heb geen tijd om naar Rotterdam te gaan helaas, de bril moet ik in Schiedam gewoon ophalen En als het weer zo blijft dan wacht die bril ook maar hahahaha
**snif** nahja.. ik ga meestal op donderdag sowieso in mn upje op zuidplein even een kop koffie doen. soort van lunch... je moet toch jezelf kriebelen af en toe maar als je een keer op donderdag toch in de stad ben kom ik wel even langshuppen
hihi ja is goed Ja, zo met dat rotweer kan ik me moeilijk aanzetten tot even de stad in, vind er niets aan, Tim zit wel lekker droog, maar ik word zeik verziekend nat, bah! Morgen moet ik ook nog maar zien wat ik ga eten, want zoals het er nu uitziet ben ik waarschijnlijk alleen met het avondeten morgen, Dennis heeft een bbq van het werk.. Oja nieuwtje Dennis heeft per 3 september a.s. een contract voor onbepaalde tijd bij zijn werk Een beetje vastigheid eindelijk Waarschijnlijk zit hij op het moment dat zijn onbepaalde tijd contract ingaat wel in de ziektewet vanwege de operatie boven zijn bilpartij, maar ja...
gefeliciteerd! lekker hoor voelt toch beter he zo'n vast contract. en tja.. ikv ind dit weer ook neit zo tof. maarja zuidplein is overdekt en op loopafstasnd normaal ga ik even lopen in het park.. maar dat zit er nu even niet in ben ik bang al vermoed ik dat het vooral nat is.. en niet koud
Goedemorgen allen.... Had druk de afgelopen dagen om te posten.... Hier gaat prima... @ 3 H's = hangerig, huilerig en humeurig. @ Jennifer: welnee, vind het niet erg dat je kindje matthew straks gaat heten. @ Darcy: fijne vakantie in Peer, ook al leest ze het niet, want ze zit natuurlijk al daar @ mobielfreak: gefeliciteerd metje job's baan @ marsab: gisteren jarig, van alsnog gefeliciteerd! @ Pris: Tunesië ben ik daar in 2005 geweest (zonder dat ik 't wist dat ik al zwanger was van 'n tweeling.... ). Tunesië is echt mooi land, alleen het plaatsje waar ik toen met mijn vriendin 1 week daar bleef, heet Mahdia. Naar welke plaats gaan jullie erheen?
hallo, Even een berichtje van mij. Hier is alles goed. Ben gisteren bevallen! ging heel erg snel. Om kwart over 6 was de vk er had toen al volledige ontsluiting. En om 6.44 is ze geboren. 51 cm en 3390 gr. En haar naam is Noelle. groetjes las
gefeliciteerd las, dat is inderdaad een vlugge . geniet maar lekker van je kleintjes. Hoe bevalt het richelle? snapt ze allemaal wat er gaande is en wat vind ze van der nieuwe zusje
WOW, Las, dat was eensnelle bevalling. GEFELICITEERD , leuke naam ook. GAat alles goed met jullie? GEniet ervan en de foto´s zijn erg welkom.. Liefs Anette
We gaan er niks mee doen denk ik. Dinsdag gaat de fysiotherapeut een meting doen om te kijken hoe erg het is allemaal. Ik wil die uitslag afwachten en moscht die echt heel slecht zijn dan wil ik een gesprek aangaan met de helmpjesmaker om dan te beslissen wat we doen. nu letten we er goed op dat Sarah veel op haar zij ligt. Gelukkig speelt ze steeds meer op haar buik dus dat is alleen maar goed. Lief dat je het vraagt. Het houdt me erg bezig. Liefs Anette