Kan me voorstellen meid! Is nooit leuk! Bij ons heeft 1 sessie bij de osteopaat al geholpen (was wel al eerder dan de leeftijd van Sarah nu) en als ze op de buik liggen is het sowieso minder natuurlijk. Sterkte en hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen! Kus
Zo daar ben ik ook weer even... Las: gefeliciteerd meid! Lekker snel gegaan, nu lekker uitrusten he.. voor zo ver dat gaat met al die kids geniet er lekker van. Anette, wat een lieffie zeg... echt een leuke foto ook hoor! Mobiefreak, fijn dat alles ok was op de echo! Saskia en heb je het winnende lot nog gekocht of heb ik die virginie, rustig aan he meis, leuk dat keld zo probeert te stappen. Nou (om meteen Noors vraag hoe het is te beantwoorden) hier is het een klein dramaatje momenteel. Marissa is niet te genieten al een paar dagen. Ik ben grieperig en gisteren ook nog ongi geworden, dus helemaal feest hier. Ik heb in ieder geval waarschijnlijk wel de reden van mairssa vervelende gedrag gevonden. Als ik het goed bekijk komen er zeker 2 maar waarschijnlijk 3 boventanden aan. De eerste is vandaag doorgekomen en op 2 plekken ziet het er naar uit dat er snel een tand komt. Marissa loopt ook het hele huis door terwijl ze zich vasthoud aan de meubels of haar loopwagentje. En probeert natuurlijk alles te pakken te krijgen waar ze bij kan. Dat kun je er wel bij hebben als je liever op de bak ligt. Nou ja even volhouden nog... Morgenochend hebben we de crematie van het dochtertje van die vrienden van ons. Hopelijk hou ik me een beetje goed, want de tranen springen nog iedere keer in mijn ogen als ik er aan denk. Enne het heeft ons ook wel weer aan het denken gezet. We wilden eigenlijk nog minimaal 1 a 2 jaar wachten met een volgend kindje, maar omdat de 30 voor mij begint te naderen en er dan toch meer risico's aan een zwangerschap beginnen te komen, hebben we besloten binnenkort (als ons doosje condooms leeg is, zijn er nog 4 geloof ik) te stoppen met voorbehoedsmiddelen. We gaan dan niet echt actief klussen, maar gewoon kijken wat er gebeurt. Dusse je weet maar nooit. O ja, ik heb trouwens van de fysio (bijna) het groene licht gehad dat ik over een paar maanden weer zwanger mag worden. Ze denkt dat mijn spieren ed dan weer voldoende herstelt en aangesterkt zijn om een volgende zwangerschap aan te kunnen. Hoewel dat geen garantie is dat ik geen last van mijn bekken zou krijgen natuurlijk. Ik pas binnenkort mijn banner dus een keer aan zodat mijn cyclus er ook bij komt, meer als geheugensteuntje in eerste instantie. Oh nu wordt Marissa weer wakker en ik moet nog weg zo, dus tot later!
sterkte rootje (als de tandjes erdoor zijn komt het wel weer goed hoor! hier ook trouwens al 2 onwijs dikke luiers vandaag... wie weet zijn wij binnenkort ook weer de klos job is richting centrum voor een iphone... die moet dus nog 6 uur wachten ik ga straks met anne wel even kijken.. vind het wel leuk en volgens mij is het vast erg gezellig maar ik ga niet met anne tot 12 uur in de rij staan... dan maar geen iphone (en job had er al eentje gereserveerd ergens anders.. dus mocht ik me bedenken.. dan hebben we die reservering nog in ieder geval )
Las van harte gefeliciteerd!!!!!! Mooie naam weer! Rootje: heel erg veel sterkte meid, kan me voorstellen dat je het er echt zwaar mee hebt. Noor: druk waarmee? Ik vind al dat ik de benen onder mijn lijf uit moet lopen met een klein meisje dat opeens overal bijkan sinds ze lang de bank/ muur/ kastjes e.d. kan lopen laat staan dat je er 2 hebt en nog een klein meisje erbij Saskia: 6 uur wachten voor een iphone? ik ben geloof ik niet heel erg op de hoogte Joyce: de duimen draaien Virginnie: leuk weer eens iets van je te horen. Het is erg leuk als ze een eigen willetje hebben maar ook behoorlijk lastig hé! Suc6 met klussen Anoek: ja balen dat zoeiets moet maar het kan helemaal goedkomen hoor! Wat een onwijs leuke foto btw. Jippie wij krijgen morgen onze nieuwe auto! We hebben besloten dat we dan ook meteen de nieuwe autostoel in gebruik gaan nemen hoewel ze nog wel past in de maxicosi. Morgen komt ook iemand van het CB langs om over ons heethoofdje te praten. We kunnen dan lekker gewoon onbeperkt vragen stellen en advies vragen. Gelukkig hebben we erg leuke mensen op het CB die altijd goed advies geven dus we zijn er best blij mee dat ze tijd voor ons uittrekken.
Las: GEFELICITEERD meid! En wat een leuke naam! Zo te lezen een erg snelle bevalling gehad, super hoor! Geniet ervan en we zien de foto's wel een keer verschijnen
@han: officiele verkoop is vanaf 11 juli oftewel morgen.. maar de tmobileshop in r'dam is de enige die vannacht om 0.01 dus begint met de verkoop. 500 iphones op voorraad.. en dus een lange rij voor de deur begrijp ik net van job wel heel gezellig want tja.. alemaal weet je dat je er nog een paar uur staat EN daarna met je mooie nieuwe telefoontje naar huis mag altijd een goede stemming dus had even willen kijken.. maar kreeg van job nogal subtiel te horen dat ik beter thuis kon blijven en het was ook wel laat inmiddels.. dus nu lekker op de wii aan het spelen ook weleens lekker in je eentje
Goedemorgen lieve mama's! Kan het nog niet geloven, maar zie mijn banner! IK BEN ZWANGER! Vanochtend 2x getest en tot 2x toe een mega vette + te zien, dus het is echt waar! Het is nog erg pril, maar wilde het toch alvast delen met jullie
GEFELICITEERD JOYCE.....EEN BROERTJE OF ZUSJE VOOR KYRA Heeft je gevoel je niet in de steek gelaten, je zei t natuurlijk van de week al een beetje.Je ging toch zondag pas testen ? Wel hier blijven schrijven hoor! Who's next? @ Mobielfreak.......Hoop voor mezelf dat t niet besmettelijk is hihi @ Las Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Hoop dat alles goed gaat!? Later (hopelijk) meer.
@ las: van harte meid, lekker genieten! @ mobielfreak: super dat het goed was op de echo! @ joyce: WAUW! Zo snel! Gefeliciteerd meid, 2e wondertje onderweg! @ rootje: dus ook voor de 2e! Spannend hoor! @ Anette: naar is dat he, ik vond het bij Aiden ook zo vervelend, die afplatting! Fysio heeft hier enorm geholpen! Leuke foto weer! @ saskia: dus ook een tandje op komst misschien, is het dan de 1e? @ virginie: bijna zijn 1e verjaardag al idd! Zo snel gegaan allemaal! @ Han: Altijd leuk een nieuwe auto! En euh, houd je ons op de hoogte wat de gesprekken betreft!? @ all: Marc heeft ook vakantie nu, dus nuy kan onze vakantie echt beginnen, zo met z'n 3tjes!
Dank jullie wel lieve meiden! Ik kan het zelf nog nauwelijks bevatten en blijf steeds naar de test kijken, maar het is toch echt zo, hihihi! Heb me net aangemeld bij de VK en hopelijk krijg ik snel te horen wanneer we een echo kunnen laten maken om te kijken of het allemaal goed zit, want wil natuurlijk niet wéér een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, zeker omdat ik al 1 eileider heb verloren. En natuurlijk blijf ik hier kletsen, vindt het veels te gezellig hier Pris: Kon echt niet meer tot zondag wachten hoor en inderdaad, mn gevoel zei het al en heeft me gelukkig niet in de steek gelaten, JIHA!
Joyce: GEFELICITEERD! Onwijs leuk joh! Wow! Hoop idd dat je lekker snel voor echo kunt! Wel ff laten weten he?! xxx
@Las: GEFELICITEERD! leuke naam en wat een snelle bvalling @Anoek: wat lieverd, mooi koppie hoor. @Joyce:zWANGER,GEFELICITEERD! @who's next?: nog even niet, nog een jaartje wachten ofzo. Ben bijna klaar met inpakken. Heb erg gelachen, ik was samen met Jesse aan het inpakken, tenminste hij zat lekker te spelen. Dus ik loop heen en weer om spulletjes te pakken in de andere kamer, kom ik weer terug, heeft meneer alle kleren uit de tas gehaald en zijn speelgoed erin gedaan. Hij zat me aan te kijken zo van mama dit moet ook mee! Moest er erg om lachen en ben toen maar weer overnieuw begonnen. Groetjes Simke
joyce, gefeliciteerd. wat zijn de september mama's toch vruchtbaar. nog even een plaatje van onze ali