jammer het was een totale mislukking en het werd na 2 pogingen een roerommelet en dat was ook erg lekker vond ze. had er wat hele stukjes aardappel bijgedaan en het werd een echte rotzooi . volgende keer beter
Schiet lekker op vandaag: Tygo was niet helemaal fit Moet nog 5 weken langer op mijn nieuwe fiets wachten En de aanvraag voor de vakantie is niet akkoord Hoop vanavond ff terug te lezen Liefs Pris
@Pris: wat rot, al die berichten Ze zeggen, dat alles in 3-en komt. Hier ook dus. Hopelijk morgen een betere dag..? En ook w.b. de vakantie? @Jennifer: Gwyneth can be the lucky one, if she's able to beat Kyra, that is Hoop dat je ook naar de beurs kan komen, zou erg leuk zijn om je te zien (en mag ik anders op kraamvisite komen bij je? ) @all: het :c: videoportfolio is AF \/ Ik ben supergelukkig, want nu heb ik vakantie...! En dan ook écht, ik hoef niks meer. Ga nu met de hond lopen, koppie leeg, heb de hele dag binnen gezeten aan de studie. Tot later, meiden.
@darcy: hier ook nog 1x geprobeerd.. die hap ging goed hap erna ging er weer uit en tja.. ik voel me dan gekke gerritje.. en dan stop ik dus maar gewoon. graag of heel neit zegmaar desnoods krijgt ze daarna ngo wat fruit als ik vind dat het te weinig was.. maarja @pris: thnx @maart: met zo'n foto maakt ze toch per definitie weer kans? echt leuk zeg @joyce: hmm misschien moet ik die omelet nog eens gaan proberen spercieboontjes zijn hier wel erg lekker.. maar zelf eten is tja.. dat gaat niet zo goed gek genoeg geen idee waarom. @buggies: wij zagen toevallig bij de v&d eentje staan van 20e dus wel gewoon cheapass stuff maarja.. we willen het eigenljk ook enkel voor als we met het vliegtuig op vakantie gaan (mochten we nog naar brazilie gaan.. die kans is bijzonder klein atm.. dan is die buggy ook belangrijk.. want met een opgevouwen stokke kom je daar niet uit de voeten) @mobielfreak: bijna 10(!) kg grote vent al hoor blij dat het goed gaat @pris: vroeg naar bed dus maar? zo.. bijgelezen in de tijd dat de sperciebonen voor anne op staan.. en nu zijn ze wel gaar ben ik bang persoonlijke updates moeten dus tot morgen wachten ben ik bang morgen vrij.. dus dan vidn ik wel weer even tijd
@ han: wauw heerlijk ja, ff terug denken aan vorig jaar! Wat was dát spannend allemaal, elke keer weer wachten op buddy nieuws! Zwijmel.... @ Maart: volgens mij is magere melk juist niet goed, omdat dat dus helemaal geen vetten in zitten die kinderen juist nodig hebben... Dus volle melk verdunnen of halfvolle melk. @ Darcy: wat heerlijk dat je nu officieel klaar bent! Congratulations! Wat moet dat een geweldig gevoel geven! @ Lovewinnie: Wat een super idee zeg die Jonge Gezinnen beurs! Ik ben ook helemaal voor! En een roer ei is ook lekker hoor! hihihi, makkelijk juist die kleine stukjes voor Alicia! haha, gewoon het positieve eruit halen! Nog een dikke knuffel voor Alicia, hoe is het nu met haar? Zie je er nog wat van, aan haar tong of zo? @ Jennifer: ik duim voor je dat Matthew er over 2 weekjes uitkomt! [-o< @ Pris: Ach meid, dikke knuf voor jou! Bah, naar is dat als alles in 1 keer zo tegen zit! Misschien ziet het er morgen allemaal wat zonniger uit?! @ Saskia: eetsmakelijk voor Anne! Marc is nu een filmpje huren, er is namelijk weer eens niks op de tv... Ach ja, dan is een film nooit mis he! Ben benieuwd wat hij mee gaat nemen...spannend of komisch?! Vanaf morgen komt trouwens het te koop bordje in de tuin en staat ons huis officieel te koop, EINDELIJK! Jeetje, het heeft allemaal ietsje langer geduurd dan gepland... We hadden eerst een makelaar die het voor zichzelf deed, maar hij liet dus helemaal niets meer van zich horen! Daarom hebben we op een gegeven moment zelf maar een erkende makelaar gebeld. Die heeft alles in een halve week geregeld! Zo kan het dus ook!
Mijn voorgevoel is weer een meid, dus ben benieuwd! Maar een jongen is natuurlijk net zó welkom, lijkt me namelijk erg leuk een jongen en een meid! En jullie zijn inderdaad (op 2 vriendinnen na) de enige die het tot nu toe weten. Voor de rest weet niemand het van de familie nog. Wil eerst mn echo van volgende week afwachten en dan schreeuwen we het weer van de daken. Gek genoeg vind ik het nu juist makkelijker om mn mond te houden dan met Kyra Maar heb wel het idee dat het op mn voorhoofd geschreven staat, hihihi Oh ja, Ollie was toch al gekoppeld aan Kyra En wat goed dat je nu helemaal klaar bent. Jij kan gaan genieten van een welverdiende vakantie! Lovewinnie: Wat jammer dat de omelet niet gelukt is! Volgende keer beter! Marsab: JIHA, eindelijk jullie huis te koop! Spannend hoor, dat het maar snel verkocht mag worden. Pris: Wat #@&$^*&#$$# dat de vakantieaanvraag niet doorgaat! Zijn jullie nu van plan ergens anders naar toe te gaan, of toch nog Tunesie, maar dan een andere accomodatie? Jennifer: Ik duim ook voor je dat Matthew over 2 weekjes zich aan de buienwereld gaat vertonen, zou wel erg lekker zijn hé! Meeting: Wat een goed idee zeg de Jonge Gezinnenbeurs! Ik ben van de partij!
Komt ie weer : Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 30/10/08 - 02/11/08 Lovewinnie Miranda Darcy Joepie Rootje Marsab Edokid Miss X Saskia78 Joyce IMD? Noor? MamaMo? Anette? Moons? Pomme? Sophie? Patries? Jennifer? Anderen? Pas even aan als je nu wel/niet kunt op deze dagen.
@marsab: wat is het verschil tussen magere melk en verdunde volle melk? (gevoelsmatig zit er in verdunde volle melk verhoudingsgewijs ook minder vetten?) @sperciebonen: mooi dat mevrouw dus gisteravond ineens WEL zelf sperciebonen kon eten zat ik daar met mn geprakte spercieboontjes en een kind dat gezellig in dr bordje liep te graaien @vakantie: wij gaan waarschijnlijk oud & nieuw in oostenrijk vieren zo.. nadat ikd it getikt had vanochtend ging job naar werk en ikb en stiekum met anne in ed gekropen NET wakker.. dus denk dat ik het wel nodig had zelfs mn arm doet minder pijn (rsi-achtige stuff.. moet eigenlijk eens naar de dokter ermee.. maar niet het gevoel dat die er wat aan kan doen dus heb nog niet echt haast gemaakt) inmiddels is anne druk dr fruitje aan het eten die zit ongegeneerd na een hele banaan net.. nu druk een groot stuk appel weg te happen wat een vretertje zeg gister op kdv ook al veel fruit en 2 hele boterhammen. en dan nu maar eens aan de poetsdoek he dat moet ook tenslotte
Pris, balen van die vakantie, hebben jullie nog naar iets anders gekeken? Ik hoop dat het vandaag allemaal weer beter gaat. En oko nog langer wachten op je fiets, grrr, zou niet moeten mogen. Saskia, groot gelijk dat je lekker terug bent gegaan naar bed. Wilde ik ook doen maar Sarah besloot dat ze met een half uurtje slaap echt wel genoeg had. Nu is ze vrolijk aan het spelen, op de buik en terug weer op de buik, ze maakt er een heel spel van. Over de beurs, ik twijfel enorm eigenlijk. Heb het er gisteren met mijn vriend ook over gehad, jullie kids zijn 5 maanden ouder dan Sarah en dat lijkt me heel vreemd. Zo´n klein ukkie ertussen en dan ik die blij is als Sarah 1/4 potje fruit opkan, haha, is zo´n groot verschil. Zal er nog eens over denken, lijkt me wel erg leuk Over fruit, Sarah vindt er geen bal aan, het gemengde fruit gaat wel maar alleen banaan of peer of zo, komt netjes weer terug en de mond gaat op slot. Ik wil nu zelf fruit gaan maken en vraag me af of ik er een beetje melk tussen zal doen zodat ze iets van smaak herkent. Of gewoon volhouden en net zo eigenwijs zijn als haar. Gaat me vast lukken.
- magere melk -> zitten helemaal geen vetten - verdunde volle melk -> zitten vetten van de melk in, maar moet je verdunnen omdat je kindje het nog niet gewend is. Maar het krijgt dan wel vetten binnen. Leuk dat Anne toch besloot zelf te eten! @ anette: bij mijn ventje ging het eten er in het begin ook net zo hard weer uit hoor! Maar de aanhouder wint! Het is ook wel heel vreemd al die sterke smaakjes! Gun haar wat tijd.
pris: echt balen van je vakantie enzo! toch iets waar je erg naar uitkijkt en ook nodig hebt! we duimen voor je dat je zeer binnenkort met je billen ergens op een mooi strand zal zitten! marsab: wat geef jij al lang borstvoeding zeg! respect! ik hoop dat de kleine Matthew het zometeen ook goed oppakt, gwynnie was een drama en wilde niet helaas... darcy: dankjewel voor je medeleven, en natuurlijk mag je op kraambezoek! we geven een kraamfeest net als vorig jaar, is wat rustiger voor ons, dus 12 oktober in hilversum, de kaartjes zijn al voorgedrukt! Ook super dat je eindelijk klaar bent met alles! je zult wel opgelucht zijn? well done girl! saskia: lekker bijslapen! en heb je misschien een tennisarm? had ik ook vorig jaar, zeer pijnlijk, nooit getennist in my life! misschien gewoon even een fysio bellen in de buurt, of die ernaar kan kijken, had ik ook gedaan, die weten meer van pezen en spieren dan menig huisarts! mobielfreak: ben je weer aan het kletsen op je andere fora? ons niet vergeten eh? hoe gaat het met je bekken? misselijk? fijn dat Tim zo goed gaat nu!
anouk: gewoon meegaan joh! gezellig! ik heb tegen die tijd een baby van 2 maanden oud erbij...dus no problem! je kletst al zo mee je hoort er gewoon bij! hier begon gwynnie pas laat met fruit, op een gegeven moment gaf ze het zelf een beetje aan dat ze er klaar voor was, niets forceren, krijgen ze alleen maar trauma van! je hebt van olvarit ook glazen potjes met fruit en yoghurt of fruit met koek, vind gwyn heerlijk, misschien iets voor jou?
hmm ik zou me niet door het leeftijdsverschil tegen laten houden nee misschien andere redenen wel.. maar dat leeftijdsverschil maakt dr vast het lievelingetje van de dag denk dat we allemaal nog heel goed weten hoe dat is zo klein en ik persoonlijk.. krijg elke keer als ik zo'n kindje zie toch een klein steekje dat het allemaal wel erg hard gaat (op kdv kindje van 15 weken... echt superschattig en superklein ook vooral omdat ze veel te vroeg geboren is. ik smelt toch zeker 3 dagen in de week want anne gaat 3x per week naar kdv.)
Komt ie weer : Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 30/10/08 - 02/11/08 Lovewinnie Miranda - 31/10 + 01/11 + 02/11 Darcy Joepie Rootje Marsab Edokid Miss X Saskia78 Joyce IMD? Noor? MamaMo? Anette? Moons? Pomme? Sophie? Patries? Jennifer? Anderen? Pas even aan als je nu wel/niet kunt op deze dagen.
Ik heb net data gezet dat ik wel kan komen naar de beurs. Vanavond of morgen reageer ik wel wat allemaal terug... Want ik zit op mijnwerk... @ Marsab: top dat je huis te koop staat....enne komt het op funda.nl ? @ Pris: kl*te dat Tunesië niet doorgaat @ Patries: ik kreeg gister een sms van haar dat ze nog geen internet thuis heeft. Ze heeft vaakntie en is bezig in haar huis aan het opruimen. Met Jamie prima. @ Darcy: dank voor je sms Later regaeer ik wel allemaal terug....ga maar nu aan het werk xxx
Nou vandaag gaat t een stuk beter! Tygo is weer vrolijk Omdat mijn fiets zolang duurt kan ik voorlopig een andere mama fiets gebruiken totdat die van mij er is (heb zelf niet echt een fiet nl, een opoe die ik kreeg toen ik naar de brugklas ging ) En heb vanmorgen op t reisbureau een vakantie geboekt Op 2 sept vertrekken we voor 12 dagen naar http://www.riu.com/nl/hotel-riu-el-mansour-tunisie.html Dat betekend dat ik een ws een heleboel mama's niet kan feliciteren met de eerste verjaardag van hun baby (ja we mogen nog even baby zeggen ) maar dat zullen jullie vast wel overleven Fiets baal ik wel van. Zou eerst 7 wkn duren, toen 2 wkn langer en nu weer 5 erbij. Ja we (batavus) gaan 5 weken dicht vanwege vakantie...pfff moet eigenlijk niet kunnen @ Jennifer Het strand komt eraan hoor haha! Hopen dat matthew (vind t zo grappig dat we hem al bij naam noemen) wel de borst pakt. @ melk. Volgens mij mogen ze het vanaf 1 jaar..gewone melk. Als je een kindje hebt dat bovenin de curve zit mag je halfvolle melk geven en voor de wat lichtere kindjes volle melk, info van schoonzusje. @ Anoek Je schrijft toch ook hier mee, is toch alleen maar gezellig. Ik ben ook niet zo'n prater (volgens mij heb je dat ook wel eens aangegeven) Ik moet altijd een beetje wennen aan mensen voordat de ware Pris boven komt en dat duurt een paar keer. Was ook helemaal voor zenuwachtig voor de 1ste meeting...Voordeel is dat je in ieder geval 1 ding gemeen hebt met elkaar...een kindje en daar kan je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel over praten. @ Saskia. Grappig dat ze nu wel zelf ging eten! Leuk oud en nieuw in Oostenrijk. We hebben 2 keer oud en nieuw in het buitenlang gevierd (New York en Berlijn) en is echt super leuk. Gaan jullie echt op wintersport of zijn jullie geen ski-ers? @ Marsab. gaan jullie nog weg of niet? En wat voor film is het geworden? Pff lekekr zo'n makelaar Hopen dat je het snel kan verkopen! @ Darcy...Lekker zeg dat dat afgerond is! Vakantie! Bijn a naar Frankrijk.
Komt ie weer : Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 30/10/08 - 02/11/08 Lovewinnie Miranda - 31/10 + 01/11 + 02/11 Darcy Joepie Rootje Marsab Edokid Miss X Saskia78 Joyce Pris voorkeur 01/11 IMD? Noor? MamaMo? Anette? Moons? Pomme? Sophie? Patries? Jennifer? Anderen? Pas even aan als je nu wel/niet kunt op deze dagen
jahoe ben zo blij want alicia loopt sinds vandaag aan de hand mee. je moet dan bijde handjes vasthouden en stapt alle kanten op. Vind het zo leuk maar het babytje gaat er wel vanaf nu en ze wordt een echte meid al. verder is ze nog steeds heel erg verkouden maar is gelukkig wel vrolijk. ze ligt nu lekker te slapen (was al om 6 uur wakker ) maar liet haar lekker moppere en pas om 7 uur heb ik haar uit der bedje gehaald. ze zat weer is recht op te kletsen tegen der knuffel haha. Ik ben vanuit me werk naar prenatal geweest voor ene slabber met mouwtjes eraan. vanavond eten we macaroni en ze krijgt van mijn zo der bord voor der neus en maar kijken wat ze er mee doet, zal wel een rotzooi worden en is ook zeker wat fotos waard. pris: wow wat een mooie foto's weer. en een kanjer is hij zeker . melk alicia krijgt ook wel is halfvolle melk en met 11 maanden wil ik bij de brood ook gewone melk geven en vanaf het jaar ook bij het ontbijt. dan wel magere, o%vet of halfvolle