Pris: wat een prachtige foto's van jullie prachtige ventje! Melk: volgens mij wordt magere melk (en die varianten daarop) afgeraden, je kindje heeft vetten namelijk nodig! Dus of halfvol of evt volle melk. (Dacht ik dan he?) En gewoon (half)volle yoghurt. Lightproducten Niet!
@pris: ik heb nog nooit geskied en job ook niet.. maar geloof ook niet dat we echt gaan skien wat dat betreft. zelf maar 1x oud en nieuw in wenen gevierd.. dat was onwijs leuk verder altijd gewoon in .nl moet alleen ngo even paspoort regelen bedacht ik me gister @noor: ik vind light sowieso niet zo maarja.. job wil niet anders. zeker als het gaat om sapjes, etc anne krijgt nu hooguit qua normale melkprodukten eigenlijk enkel smeerkaas (la vache qui rit?) en gwone kaas
ik ga dean volle melk geven dat krijgt hij nu ook al omdat ie de vetten wel kan gebruiken op dit moment.. dean zit nog maar op 300 cc en vanaf 11 maanden 150 cc opvolgmelk en de rest normale volle melk en dan vanaf 1 jaar alleen maar volle melk
Hey meiden, Das lang geleden. Ik schaam me diep We zijn de afgelopen tijd zo druk geweest met ons nieuwe leventje hier, dat het forum en trouwens het hele internetten op een laag pitje staat. Gelukkig vorderen we een heel eind en lijkt alles op orde te komen. Ikzelf met alweer een maand aan het werk geweest, 3 dgen per weer op kantoor, Marc werkt sinds 1 juli in Almere. Jamie gaat naar de gastouder en sinds 1 juli hebben we een appartment in Krommenie, waar we nu sinds een week inwonen. Helaas hebben we nog geen internet thuis, we wachten nog steeds op kpn, duurt mij veels te lang. grr Dus nu maar ff snel bij mijn mams. Ik heb tot 11 augustus vakantie, bedrijf waar ik werk ik dicht ivm bouwvak, dus eigelijk wel lekker. Tijd om huisje op orde te krijgen. En van Jamie te genieten. Hoe gaat het met jullie allemaal? Hoorde van Miranda dat Las is bevallen met van dochtertje en dat Joyce zwanger is van de 2e. Meiden van harte. Verder nog nieuws? Keek net ff terug en zie dat Jennifer bij is uitgerekend. @Jennifer, succes meid met de laatste loodjes en hoop dat Matthew (leuk dat je de naam al verklapt hebt) niet al te lang op zich laat wachten. @andere zwangeren hoe voelen jullie je? @meiden zie dat jullie een meeting willen plannen op de gezinnenbeurs. Lijkt me erg leuk om jullie eindelijk eens te ontmoeten Ik zal mijn voorkeurdata's toevoegen. @Darcy: nog bedankt voor je smsje. Zie ik het goed? Gaan jullie ook voor een 2e? Spannend hoor meid. En geniet van je vakantie. @Miranda: Jij ook bedankt voor je smsje. Werkze vandaag. Nog beetje opgeschoten in je huisje. Met verfen zie je altijd meteen resultaat, ziet je huisje er meteen weer beter uit. Succes ermee. @Pris: Wauw nog steeds kolven. Super hoor meid. Petje af. Kan me helemaal helemaal voorstellen dat je nu gaat afbouwen. Nog een keer petje af meid. Hoe bevalt je nieuwe baan? @Marsab: Nu dus echt officieel jullie huis te koop. Super hoor. Wat goed dat Aiden ook nog steeds borstvoeding krijgt. @Lovewinnie: Leuk dat Alicia aan 2 handjes kan lopen. Hier ook eentje die dat doet. Jamie begon hier een maand geleden mee. Maar nu zie je wel dat hij steeds sterker wordt en beter op zijn voetjes staat, nu niet meer alleen op zijn tenen. Ze worden echt groot. Nog meer kleintjes die staan? Of zelfs al lopen? @allemaal: genieten jullie ook zo het fietsen met de kleine? Wij gaan echt ff ieder dag een ritje, Jamie vindt het geweldig. Oke meiden ik weet het verder niet meer. Had alleen nog een vraag. Han/Darcy en andere kattenexperts. Ik heb echt een probleem met onze katten. Tommy, de blinde zeg maar, die valt iedere keer Sam de andere kat aan. Sam heeft echt geen leven op dit moment. Sam durft niet normaal in huis te lopen, en niet meer naar de bak te gaan. Hij poept en plast nu op de raarste plekken, niet leuk gewoon. Ik heb nu een feliway verdamper gekocht en daarnaast probeer ik beide katten zo veel mogelijk aandacht te geven. En toch Tom af te straffen als hij Sam aanvalt, maar of hij daar van leert. Wij sluiten hem dan op in de badkamer of sproeien wat water over hem heen. Niks helpt. Ben bang dat het niet goed gaat en dat Tom weg moet. We zitten daar echt over na te denken. Tom wil gewoon de baas zijn, en tja das moeilijk met 3 katten en vooral als hij degene is die er het laatst bij is gekomen. Dus echt lastig. Ik weet zelf wel het 1 en ander van kattengedrag, maar dit slaat alles. Ik kan nu pas begrijpen hoe andere mensen met katten met gedragsproblemen zich voelden. Bah. Iemand nog ideeen? We willen Tom niet zomaar opgeven, maar dit werkt ook niet. Sam heeft echt geen leuk leven zo. Oke meiden tot snel weer. Hopelijk hebben we snel internet en anders weer als ik bij mijn mams ben. Veel liefs, Patries
Komt ie weer : Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 30/10/08 - 02/11/08 Lovewinnie Miranda - 31/10 + 01/11 + 02/11 Darcy Joepie Rootje Marsab Edokid Miss X Saskia78 Joyce Pris voorkeur 01/11 Patries voorkeur 01/11 of 02/11 IMD? Noor? MamaMo? Anette? Moons? Pomme? Sophie? Jennifer? Anderen? Pas even aan als je nu wel/niet kunt op deze dagen
Hi y'all @Patries: kunnen je katten naar buiten in Krommenie? Kan me vooral voorstellen dat het een territorium-probleem is. Opsluiten is geen optie en water soms (!) alleen, als je DIRECT de plantenspuit op je kat zet als ie aanvalt. Verder: je katten kunnen nog wel 'vreemd' ruiken door het verblijf in het dierenasiel... @all: ik zie al meerdere meiden vooral 01/11 (zaterdag) opperen - zullen we die datum aanhouden voor de meeting?
hey ff snel; niet heel veel tijd Patries: degene die de leider is/ wil zijn straffen is juist vaak verkeerd! er moet altijd een rangorde zijn en alsjij die gaat "ondermijnen" zal die rangorde dus maar niet geregeld worden. Ze zeggen zelfs dat je de ondergeschikte kat eerder zou moeten straffen zodat hij weet wat zijn plek is. Anders even een expert raadplegen? suc6!
Pris, RIU hotels zijn super, een heel goed keten. heb natuurlijk even gespiekt en ben jaloers, had ik beter niet kunnen doen. Geniet lekker van de vakantie en superfoto´s, erg mooi
Pris: wat een supermooie foto's zeg van jullie mannetje Wat een lekker ding om te zien En de vakantie ziet er ook top uit, heerlijk! Komt het toch uiteindelijk allemaal nog goed, nu alleen nog wachten op je mamafiets Meeting: Ik ben ook voor 1/11, prima plan!
@ Pris: leuke en mooie hotel heb je in Mahdia in tunesie! Toevallig ben ik ook in Mahdia geweest. Ons hotel was: hotel Abou Nawas El Borj. Geniet er van! En mooie foto's, zeg. @ Patries: leuk dat je hier komt melden. Nog even geduld hebben kan je thuis eindelijk gaan interrnetten! Vervelend voor je katten, zeg... Zoals wat Darcy zei kunne je katten wel naar buiten gaan, maar ze moeten wel eerst 3 weken binnen blijven om te wennen en kennen dat hun huis is. Maar Nu Tommy ze lastig valt, is erg lastig. Ik zelf weet hier ook geen raad mee... @ Meeting: 1 november is prima plan! Nemen jullie kids mee? Ik wel, lijkt me erg leuk, wie weet moeten we allemaal onze kids "aan de lijn" want ze kunnen dan al lopen Ik ga zo slapen en welterusten allemaal! Liefs, Miranda
Morning! Bedankt voor jullie reactie op mijn foto's. Ben altijd gek geweest op foto's maken, vnl op vakantie enz maar sinds iets meer dan 9 maanden een nieuw geliefd onderwerp Nu beetje aan het knoeien met een doek en wat lampjes op zolder dit was eigenlijk de eerste keer...ben zelf niet tevreden nog hoor maar BLIJVEN OEFENEN..de aanhouder wint Maar leuk te horen dat jullie ze dus leuk vonden. Ik was alleen met Tygo en dat viel nog niet mee..... Binnenkort maar nog een keer proberen met een hulpje erbij hihi. @ Miranda. Oh grappig dat je daar bent geweest. Vond je het leuk? Wij willen eigenlijk voornamelijk niets doen 8) maar wel een keer het plaatsje zelf in, markt bezoeken, haven kijken misschien foto scoren met een kameel en Tygo beetje dat soort dingen. Ik denk dat dat wel moet lukken daar! Ik ben er wel vauit gegaan met kids de beurs op....lekker met de kar tegen hielen aan rijden enz En ja ms lopen ze dan al @ Patries/ Leuk weer van je te horen! Is logisch toch dat het er niet van komt met verhuizing enz...En dan zo'n KPN Geniet lekker de komende weken van je mannetje. Mis je dubai al (het weer ws wel?!)? Nieuwe baan is erg leuk. Is een goede beslissing voor mij geweest...en door mijn proeftijd heen grappig dat jamie al gaat stappen...Tygo zakt gelijk door. Weet niets van katten....Succes ermee! @ Saskia. Wij moeten ook paspoort regelen voor Tygo dan...gaat wat worden als we een pasfoto moeten maken...
pris: wat een heerlijk kereltje en wat een mooie foto's! ik dacht dat ze door een professional gemaakt waren en nu lees ik dat je zelf bent bezig geweest! kan ik niet eens bij je langswippen, zulke foto's wil ik ook wel, knap hoor! en lekker met je billen in het zand nu! heerlijk naar tunesie, lekker warm! saskia e.a. Wij hebben hier in maart al een paspoort voor gwynnie laten maken, ze zou meegaan met haar papa naar de familie in madrid, zonder mij, dus moest ze haar eigen paspoort, fotootje maken was geen probleem, gewoon op de kruk en jij moet er dan gebukt achter en het ruggetje en nekje vasthouden, fotograaf doet de rest! wij geven ook smeerkaas van de lachende koe, vind ze heerlijk! patries: wat heb je het druk meis! nog eventjes en je kan weer lekker bijbeppen op internet, stomme KPN, wij zijn overgestapt! ze waren zo duur! mis je de zon? en het heerlijke eten? mezze? MMMM! hier ook twee katten die elkaar soms naar het leven staan, maar niet zo erg als bij patries! je hebt wel goed advies gekregen so far...is er geen katten martin gaus? ik zou ze gewoon hun gang laten gaan, uitkijken dat er niemand wegloopt, castreren helpt bij honden vaak heel goed, verder moeten ze de rangorde zelf uitvechten...ik ben vaak verhuist en hield mijn katten altijd 2 weken binnen voordat ze de nieuwe tuin in mochten, heeft altijd goed gewerkt, ben er nooit eentje kwijtgeraakt! sterkte ermee, is niet tof!
@ Jennifer Ben een beetje aan t oefenen maar niet zo prof als Marsab hoor. Bij een prof had zijn handje erop gestaan, hele hoofdje enz enz.. minder schaduw blablavl Maar bedankt voor de complimenten Nog een paar weken werken en dan op vakantie..is t iets minder warm daar ...Can't wait
Hoi Meiden... Ik schaam mij diep Ik heb het zo druk gehad de afgelopen weken. Ik heb wel meegelezen maar niet gereageerd. Sorry Ga ik ook niet meer doen van de afgelopen weekjes, dan kan ik bijna een boek uitgeven Maar ik ben nu weer actief aanwezig Zag wel leuke foto's voorbij komen... En September Mama's zijn inderdaad erg vruchtbaar. Mijn vriend en ik hebben weer een goed gesprek gehad en een tweede zit er voorlopig gewoon niet in. Hij zou het wel graag willen en ik ook. Maar ons huisje is er echt te klein voor. Misschien niet voor de eerste jaartjes maar daarna wel. En aangezien wij toch heel graag wat groter willen wonen en terug naar Amsterdam. Wachten wij liever totdat we goed zitten.. Met Yocena was het ook al verhuizen met een dikke buik. En ik wil bij de volgende geen stress en lekker relaxen zonder het idee te hebben dat we weg moeten.. Dus voorlopig uitgesteld.. Yocena staat alleen, loopt aan de tafel, en waggelt als ze aan de hand meeloopt. Ze klets en klets en slaap zooo slecht Ze wordt wel 2 a 3x in de nacht wakker, ze heeft ook verschrikkelijk uitslag op haar billen. Tandjes komen ook door. (ze heeft er nu 7) Voor de rest een heerlijk meisje.. XXXX Paspoort.. Yocena staat bij mij ingeschreven sinds Januari. Voor de vakantie, Hier nog geen normale melk. 1Nov is Prima... Gezellig @Pris... Nog naar je zin bij je nieuw baan? Bij jullie ook zo verschrikkelijk rustig?
MissX: no zo gaat dat nu eenmaal! Pris: jeetje dat je die foto's zelf gemaakt hebt! Goed joh! Erg gaaf! Heb ein-de-lijk weer eens wat foto's in mijn album gezet!
@ Noor. Heb ff je foto's bekeken.. Errug leuk. Die met die bedjes naast elkaar, helemaal leuk! En de bakfiets, bevalt ie een beetje? @ Miss XX Joh zo gaat dat idd, ik heb ook een hele tijd minder geschreven en nu weer terug. Voornamelijk op mijn werkdagen, allemaal tussendoor. Het is een beetje met vlagen hier vaak hollen en dan weer stilstaan. Maar is erg leuk hier. Mensen zijn super relaxed en sfeer is goed. Werk vind ik wel een beetje simpel moet ik zeggen maar voorlopig is het ff goed zo.
@Noor.. Ben ook even wezen koekeloeren en inderdaad wat gezellig die bedjes. Helemaal leuk! @Pris.. Hier ook superrustig, af en toe een druk momentje. Iedereen is ook op vakantie. Het werk is inderdaad supersimpel. Maar ik vind het best. Heb ongelovelijk veel vrijheid en ik kan doen wat ik wil als het rustig is. Daardoor de juiste plek om te studeren. Ideaal, Ik wil namelijk zo weinig mogelijk thuis doen.
Ik heb hier juist het probleem dat Dean teveel slaapt (soms wel meer als 15 uur achter elkaar!) Dean die heeft al een paspoort vanaf november vorig jaar ergens... wij zijn al in Curacao geweest en spanje en gaan heel regelmatig naar belgie (wonen mijn schoonouders half die hem ook apart meenemen dus apart paspoort is veeeeel handiger opok als je wat overkomt in het buitenland mag je kind niet verplaatst worden dus stel je man breekt zijn been op wintersport ofzo dan mag jij dus niet reizen met je kind, ik wil dat ie altijd en met iedereen (in onze familie uiteraard haha) meekan reizen..
jamie macaroni haha. ze begon netjes meteen lepel maar ze had al snel door dat het met de handjes veel sneller ging. Had gisteren van d eprnatal al een slabber meegenomen met lange mouwen en dat was een goed idee want op de handjes en gezicht na was ze nog helemaal schoon. ze heeft net met der papa gedoucht en slaapt nu lekker op der bedje. de kerms in tilburg begint over 5 minuutjes maar het is zo slecht weer dat ik nog wel even wacht met gaan tot het wat beter weer is. hij duurt hierna nog 9 dagen dus heb alle tijd bels: wij gaan donderdag naar bels toe (ardenne) en blijven daar ook 1 nacht slapen, moet ik nu een paspport hebben. ik zie dat julie het daar over hebben en moet zeggen dat ik daar nog helemaal niet aan gedacht heb. in augustus loopt de ID van me vriend af en dan komt ze meteen in zijn paspoort. Ben nu zowiezo te laat met regelen denk ik. noor, gave fotos hoor. ze lijken ook zo erg op elkaar he. ik zie geen verschil tussen de boys en weet niet wie wie is. gelukkig staat de naam erbij haha dat maakt het wat makkelijker voor mijn
@Noor: SUPERleuk hoor Je zult wel trots zijn? @Pris: lekker he, zelf zo perfectionistisch zijn 't Zijn werkelijk schitterende foto's, mooie gezichtsuitdrukkingen. @Miss X: hoe staat het met de voorbereidingen voor je nieuwe studie? Per september toch? @all: zie dat nog meer meiden kiezen voor 01/11, zal ik daar es een lijstje van plaatsen...