September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08

Lovewinnie
    Miranda
    Darcy
    Miss X
    Joyce
    Pris
    Patries

IMD?
    Saskia78?
    Noor?
    MamaMo?
    Anette?
    Moons?
    Pomme?
    Sophie?
    Jennifer?
    Joepie
    Rootje
    Marsab
    Edokid

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    durf het bijna niet te zeggen.......... Sarah lust geen groente, bedenk ik me vandaag ineens dat het ook wel eens zou kunnen zijn omdat ik ze koud geef, zo uit het potje..................... wat een geweldige moeder ben ik toch, morgen weer opnieuw proberen.

Oh ja, gemangd fruit lust ze wel maar apart niet, raar!

Ze ligt nu al vanaf 5 uur in bed, is net ff wakker geweest, uit bed gehaaldl maar was binnen 10 minuten weer brullen, terug in bed gelegd en is meteen in slaap gevallen. Dat wordt een hele vroege morgen denk ik.......

voor de meeting een voorzichtige ja

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ pris: super leuke foto's zeg van Tygo! Wat een heerlijk ventje!
    En wat leuk dat je eindelijk een vakantie geboekt hebt, zalig! Wij gaan trouwens niet echt op vakantie, alleen een weekendje weg, volgend weekend! We gaan naar Limburg, met mijn ouders.

@ Patries: hey meid! Leuk weer van je te horen! Wat een nare situatie met de katjes! Hopelijk is het gewoon een kwestie van wennen voor ze!

@ miss x: wat zielig dat Yocena zo'n uitslag heeft! Het zouden idd de tandjes wel weer zijn! ppff...ze hebben heel wat te voorduren zo he.
    En je kan het ze niet uitleggen, dat is ze vervelend!

@ Noor: leuke foto's weer, ik had ook al eens op je hyves gespiekt :oops: en daar stonden ook enkele op he! Nice!

@ IMD: jeetje Dean slaapt dan echt veel! Pff...nee dat heeft Aiden nooit gedaan en ik denk dat hij het ook niet gaat doen (ja als hij 18 is en hij heeft een avond/ nacht lopen stappen! ;) )

@ Lovewinnie: Aiden staat ook nog niet bij ons in het paspoort hoor, dat zijn dingen waar je niet zo snel aan denkt!
    Leuke foto trouwens!
    Aiden wil nu ook opeens zelf eten, soms best irritant.
    Dan heeft hij honger, maar wil niet van de lepel eten. Gevolg -> huilen omdat hij horen heeft, kwaad worden omdat hij het niet snel binnen krijgt!
    Pppf....eigenwijsje!

@ meeting Jonge Gezinnen Beurs: ik vind 1 november ook prima! Dus wat mij betreft kan het dan ook door gaan!
    Zal aan Zoƫ84 vragen of ze ook mee gaat, lijkt me wel net zo gezellig! :D

@ All: ONS HUIS STAAT NU EINDELIJK SINDS GISTER TE KOOP! Joepie!

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1

Dit is de link! ;) So: tell it forward! ;)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    1 november is prima :)

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    *proest* dat zou mij ook kunnen overkomen hoor! Zulke dingen doe ik dus ook! hahaha, helemaal niet bij nagedacht dus!
    Nou morgen dus weer een nieuwe poging, een warme poging! ;)
    En wat heerlijk dat ze zo lekker ligt te slapen!

Leuk dat je waarschijnlijk ook meegaat naar de beurs! :D

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie: Wij gaan zondag de 27e naar de Tilburgse Kermis.
    We zijn er nog nooit geweest en een vriendin van mij komt daar vandaan en vroeg dus om mee te gaan. Ben erg benieuwd en heb er veel zin in!

Marsab: Er breken nu spannende tijden voor jullie aan! Ik ga duimen dat jullie huis snel verkocht is. En als ik het zo lees moet dat volgens mij geen probleem zijn. Het moet er maar ƩƩntje zijn, ja toch!

Pris: Petje af hoor dat je de foto's zo zelf heb gemaakt. erg mooi!

MissX: Geeft toch niks meis, je bent nu eenmaal niet verplicht om elke dag wat van je te laten hoor, toch?! We hebben het allemaal al druk zat en wat Pris ook zegt, er hangt hier een gezellige relaxte sfeer en dat vindt ik dus ook! Jullie zijn allemaal lieverds!

All: Hier gaat alles prima! Heb nog weinig kwaaltjes, hahaha, dus hopelijk blijft dat zo. Begin al wel een buikje te krijgen, maar ik heb al van meerdere mensen gehoord dat dit bij een 2e veel sneller komt...

Fijne avond allemaal!

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Thanks girls!
    Hihi ja ben best wel errug trots ;)

Marsab: hopelijk snel een koper voor jullie!

Bakfiets: bevalt prima, echt super! En ik voel me zo trots als ik met mijn 3 kinders in dat ding rondrijd!
    which reminds me: iemand de laatste tijd nog iets van edokid gehoord?

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@paspoort: je kan kids ook bijschrijven in beide paspoorten toch?
    zal wel weer drama zijn.. maar volgens mij kan het wel :)

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Saskia: ja hoor, hier ook gedaan. En heel makkelijk :)

Let op: samen en MET je kind naar de gemeente gaan, waar je het aanvraagt. Twee pasfoto's van Anne meenemen. Dan vul je een formulier in en onderteken je allebei. Kosten Zaanstad 40 euro, maar zal wel ong. hetzelfde bij jullie zijn.
    Een week later kunnen jullie je paspoorten afgeven en wordt een speciaal inlegvel in beide documenten geplakt, met een digitale afdruk van Anne. C'est tout!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Lovewinnie
    Miranda
    Darcy
    Miss X
    Joyce
    Pris
    Patries
    Marsab
    Anouk

IMD?
    Saskia78?
    Noor?
    MamaMo?
    Zoƫ84?
    Moons?
    Pomme?
    Sophie?
    Jennifer?
    Joepie?
    Rootje?
    Edokid?
    Las?

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Klopt idd!
    Vorig jaar in december met Jeroen en matthew naar de gemeente geweest voor de paspoort! Klopt in Zaanstad is verdomd duur...

@ Anoek: koude groente gegeven :confused: Wel is het lekker als hij warm is, hoor :p
    succes voor morgen voor een nieuwe poging!

@ Pris: ja het was erg leuk in Mahdia, helaas heb ik 'n beetje voedselvergifting opgelope. Ik ben altijd gevoelig voor, niks aan te doen.
    Wel leuke kleine haven en markt, wel druk, wel goed opletten met je kleine de markt in. Ze raken graag de kleine em vrouwen ook.
    Gelukkig kon ik met vriendin mannen goed negeren en hard zijn.
    Kameel rijden is erg leuk en strand is wel klein, maar gezellig! Leuke strandmeesters!
    Ik heb meegdaan aan paraseilen, echt topperd!

Truste allemaal XXX

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal

alicia heeft gisteren een knuffel van mijn zusje gehad en heb nog nooit een kind zo blij gezien :)

zie foto> [​IMG]

is het niet schattig haha ze is er helemaal dol mee en klets er tegen alsof het haar beste vriend is. ze heeft heel veel knuffels maar zelfs haar slaapknuffel die der alles is wordt genegeerd haha 8)

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    SWEEEEEEEET!

14. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    wat een schatje lovewinnie! adorable!

tot nu toe: wil ik ook een bakfiets net zoals noor en ook een wifi sport net als saskia en ook mooie foto's in het zwart/wit! ik word er helemaal hebberig van! heb besloten dat als ik weer mobiel ben en bevallen dat er een grote shoppingtrip aan zit te komen, ik zal jullie de schuld geven, ha!

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Lovewinnie: wat een kooooooooooooooooooooopie *zwijmel* :)
    Misschien eentje bijkopen voor als ze 'm verliest? Heb gelezen dat dan Leiden in last is :)

@Jennifer: als je gaat shoppen... ga dan met de bakfiets, passen mooi al je aankopen in ;)

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Lovewinnie
    Miranda
    Darcy
    Miss X
    Joyce
    Pris
    Patries
    Marsab
    Anouk

Voor de overzichtelijkheid even zo, voeg gewoon je naam toe als je ook gezellig komt op de meeting :D

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@jennifer: voeg maar aan het lijstje "NU" toe: een "knikkerbaan" (kennelijk heten die dingen zo bij ikea.. you know van die metalen boogjes met kralen er op.. )

vandaag meegenomen bij ikea en anne is er helemaal happy mee :)

vanochtend "kraam"feestje van het adoptieneefje
    en daar dus ook jobs neefje gezien (7)
    die wist niet eens dat hij een achternichtje had maar was er superschattig mee :)
    helemaal happy toen ze bij hem wilde kroelen ook
    heb dat jochie nooit zo blij gezien..
    (dankzij wat familieperikelen zien we hem niet zo vaak zegmaar.. en nadat ze zelfs geen kaartje konden sturen voor anne dr geboorte heben we het aardig opgegeven zegmaar)

maar hij zei dus tegen job "waarom komen jullie nooit bij ons koffie drinken?"
    en later tegen mij "oh dus dit is mijn nichtje?"
    blij als een kind kan zijn zegmaar :)

verder net dus ikea geshopt... en anne is neit enkel blij met dat kralending... maar ook met onze nieuwe salontafel
    ze staat nu echt in 2 seconden :)

maar.. ik ga even iemand achter de tafel uit jobs tas vissen *grin*
    talk to you later :D

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Hier nog een die zich schaamt :oops: Lees veel mee, maar gun(de) me geen tijd te posten. Heb veel schattige foto's voorbij zien komen :p :D
    En zo'n bakfiets lijkt me geweldig, maar daar hebben we geen ruimte voor (appartement/garage waar precies auto in past).
    Hier alles heel goed. Vanochtend pretecho gehad en zeer ws krijgt Sophie een zusje :D :p Dat wilde ik toch even melden.
    Met Sophie gaat het ook heel goed. Zijn net van vakantie terug, daar ging het wat minder (ruim 40 gr. koorts en ontstoken amandel). Nu weer beter.
    Ze heeft al los een paar stapjes gezet :D

Hopelijk kom ik hier snel wat meer reageren.

Liefs, Sophie

ps Jennifer wauw het schiet al op!

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    En Las, ik stuur jou een pb. In elk geval gefeliciteerd :D :D :p :D

xxx Sophie

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Good evening!

Saskia: ja dat kralending is hier ook in trek! Had m ooit voor Isa's eerste verjaardag gekregen: superding!
    Hier wordt ook alles benut om te gaan staan haha watervlug zijn ze dan opeens he?!

Sophie: good to hear from you!
    Joh wrs weer een meid: leuk hoor! Wat vervelend dat Sophie ziek was, maar wow: al losse stapjes!
    :confused: :confused:

Jennifer: o o dat wordt creditcard shoppen dan ;) :)

Deel Deze Pagina