@ lovewinnie: wauw wat een scheetje! Geweldig die foto, precies op het juiste moment gemaakt! hihihi @ sophie: wat super, weer een meid erbij! Die 2 zullen later dan hopelijk veel aan elkaar hebben, gezellie! @ Saskia: leuk dat Job zijn neefje zo heeft genoten van Anne! @ jennifer: meid je hebt groot gelijk hoor, zo straks alles wat los en vast zit KOPEN! hihihi @ noor: ja ik hoop ook dat we ons huisje snel verkopen, dinsdag hebben we de eerste kijkers al! @ all: Aiden was vandaag ziek, hij had koorts en was heel warm, huilerig en hangerig en heeft bijna de hele dag geslapen. Zo zielig! En je kan het ze ook nog niet uitleggen he, als ze zo klein zijn! Alleen maar lekker bij papa en mama liggen wilde de kleine vent....
@marsab: dat vind ik zo dubbel he het is ene kant onwijs zielig.. andere kant is het stiekum ook wel heel fijn als ze heel de dag op schoot hangen althans.. als je verder toch niets hoeft te doen dan
Sophie, leuk dat jullie een meisje krijgen, wrs dan he. Genieten! Alles goed met jou? lovewinnie leuk! En het is ook een hele leuke knuffel met een hoog aaibaarheidsfactor. Jennifer, ik wil je bij deze alvast veel bedenk plezier wensen voor je aankopen. En voor straks ook veel winkel plezier, je kunt er best een weekend van maken denk ik en met 2 auto´s gaan als ik het zo lees. Hoe is het met jou? Saskia, leuk een kraamfeest, en hoe kinderen kunnen reageren, zo lekker spontaan, heerlijk gewoon. En dat kralending vind ik ook super, wil het vragen voor de eerste verjaardag van Sarah. Sarah was net aan het dromen, ligt te gillen dus ik ernaar toe, hevig met haar hoofdje aan het schudden, heb haar even vastgepakt en gezegd dat ze droomde, vond het zo zielig. Had ze afgelopen nacht ook al. Haar ritme is niet optimaal. Vandaag: 6.00 wakker 7.00 flesje 8.00-10.00 slapen 10.30 fruit (ja koud) 1/2 potje 12.00 flesje toen naar de winkel (is ons ritme) 14.00 in bed, iets te laat 15.00 wakker 16.30 groente (warm) 4 lepels 17.00 flesje 18.00 in bed en dan moeten we haar wakker maken voor laatste fles om 21.00. Ze slaapt dan tot een uur of half 7. Weten jullie of ik dit ritme kan veranderen naar 7-11.30-16.00-20.00 voor de flesjes en dan naar bed tot de volgende dag of gaat dat vanzelf? en nog een vraag, ik ben opruimingkleertjes aan het bestellen, ze heeft nu maat 68 maar ik vind de maat 74 broekjes groot, op welke leeftijd kunnen ze die ongeveer aan? Is natuurlijk voor iedereen anders maar ik weet niet of ik nu maat 68 of 74 moet bestellen. Broekjes nu maat 62-68 (die zitten in taille ruim) Sorry weer voor de vragen....... (begin me er bijna voor te schamen) Liefs Anette
@anette: anne draagt nu officieel mt. 68 maar ze draagt qua broeken ook vaak 74 het verschilt in de breedte niet superveel.. en de pijpjes sla ik dan om (die zijn wel echt heel stuk langer) maar anne is dan ook niet echt heel groot van stuk zegmaar @kralending: kleine tip.. die van de ikea is een mooi formaat en niet duur
saskia weet ik, was gisteren bij de ikea om een speelmat te halen (die overigens op was) en toen zag ik hem staan, ook de blokkenkar vind ik erg mooi. Ik denk dat ik het broekje in maat 74 ga bestellen, is een kniebroekje en anders een 3/4... VAn noppies, vind ik z´n super merk allen zijn de broekjes wat aan de prijzige kant
anoek: in in tilburg is het nu 4 halen 1 betalen en dan de merken, diezel, noppies etc. kote wel 100 euro per stuk maar als je er 4 voor hebt is het weer een koopje. 2e hands zijn ze het zelfde waard mocht je het weer verkope. ken zo de naam niet van dew inkel zal het even voor je opzoeken als je belangstelling hebt. ik zag een heel gaaf jasje van replay maar haden alleen maat 68 en 92 jammer hoor waren kei gave winterjasje en nu 50%korting en koste maar 55 euro ik heb vandaag weer heel veel gekocht voor me meisje, 1 rokje, blouse, legiing met tuniekje, spijkerjurkje,shirt en een super gave vest, verder nog wat lange sokjes en van de week enkelkousjes, schoentjes bij prenatal was de enige winkel in tilburg met zomer schoentjes maatje 18. daarna nog even kermis en we hebben 3 knuffels een een telefoon van prinses die ze zelf heeft gewonne met eendjes vangen haha.
sophie: wat leuk dat ze er een zusje bijkrijgt! lekker samen spelen later en naar de disco! gefeliciteerd! saskia: En nu wil ik dus ook zo'n kralending van de IKEA, thanks! anouk: maten zijn moeilijk, hier ook nog een klein meisje, soms past ze maat 68 en zit het ruim en soms is maat 74 al veel te groot, hier ligt het echt aan welk merk het is...noppies is wel heel erg leuk trouwens! Ik zou denk ik toch voor ene maatje groter gaan, heb je meer aan, kan je misschien even oprollen zoals saskia zei? lovewinnie: jij bent lekker bezig! Is de kermis leuk? Mijn broer woont in het centrum van Tilburg, ik probeer onze au-pair ernaar toe te sturen met al haar vriendinnen, wel jammer van al de regen! kan jij het aanraden? Hier erg vroeg wakker, kan mijn hoofd niet stoppen met nadenken over alles, wordt er helemaal gek van! ik heb een schriftje waar ik dan alles in opschrijf, word ik weer rustig van...voel me wel supermoe nu...gwynnie wordt de laatste paar dagen pas rond 08:30 wakker, dus daar hoef ik niet voor op te staan en de honden kijken me erg raar aan als ik beneden kom en draaien zich nog even om op onze bank! ratjes! hopen dat vandaag beter wordt en het niet zoveel regent!
Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08 Lovewinnie Miranda Darcy Miss X Joyce Pris Patries Marsab Anouk Rootje Voor de overzichtelijkheid even zo, voeg gewoon je naam toe als je ook gezellig komt op de meeting
Hoi meiden, Ik heb ook helaas weinig tijd gehad om mee te lezen en te reageren. Vandaag ook niet om te reageren, dus hopelijk morgen wel even. Hier verder alles prima hoor, en ik probeer wel mee te lezen. Ik heb weer schattige foto's voorbij zien komen. Ik hoop binnenkort ook weer wat te plaatsen. Ik ga nu even een boterhammetje maken voor ons prinsesje. Tot later!
hallo lieve mama's! Aiden is weer zo goed als de oude! Geen koorts meer en wat meer praatjes en lachjes! Heerlijk hoor, ben zelf ook weer helemaal blij! Hij ligt nu weer lekker te slapen, dus dat zit wel goed! Vanmorgen was het hier nog wel redelijk weer (droog en af en toe een zonnetje dat zich liet zien) Maar nu is het weer bagger! :x Jammerrrrrrrrrr.... Zo meteen gaan we naar de verjaardag van mijn moeder, die is morgen jarig maar viert het vandaag. Dit omdat Marc morgen ook jarig is, dus die viert het gewoon op de dag zelf. Dus veel feestjes in het vooruitzicht! @ anouk: wat zielig dat Sarah zo aan het dromen is! En met je schema kan ik je niet zo goed helpen, ik heb niet zo veel verstand van FV... Aiden draagt trouwens met broekjes nog maat 68 en maat 74. Truitjes draagt hij wel 74/ 80. Hij heeft gewoon korte beentjes, net als zijn vader! hihi Noppies is heeeeel gaaf ja, maar let op: Noppies valt vaak wat kleiner uit! @ Jennifer: wat handig dat je een schriftje hebt om alles in op te schrijven! Voor later is dit denk ik ook erg leuk! En idd, nog maar 4 weekjes! Of misschien nog wel 1 of 2! @ rootje: geeft niks dat je er niet zo veel meer bent, we zien je vast snel weer! No stress!
@Marsab: moooooooooooie foto's Wat een bekkie! @Jennifer: gefeliciteerd, nog een paar weekjes te gaan. Hoe gaat het met je nu? Hier ook een hond die zich de hele miezerige dag al 100x omdraait en weigert actief te zijn (watervrees zeker...) @Sophie: wauw meid, wat leuk! Gezellig, twee meisjes. Hoe gaat het? Fijn om van je te horen, hoor! @Rootje: hoe is het met je vriendin, die haar kindje geboren moest laten worden? Heb meerdere keren aan ze moeten denken de laatste tijd. @all: fijne avond. Ga zo naar Amsterdam, Paradiso. Jill Scott treedt weer op en de vorige keer dat ik haar zag was ik net 6 weken mama, met stuwende borsten en geen tijd voor een flinke borrel Gaan we vanavond met dinnetje even anders doen
Marsab: Wow, wat een prachtige foto's van jullie mannetje! En gelukkig dat hij weer is opgeknapt! Sophie: Wat leuk nog een zusje erbij. En ik zie dat jij alweer ruim 16 weken ben Wat gaat de tijd snel! Ikea: Ik ga morgen naar de Ikae, wil nog een aantal boxen halen om het speelgoed in te doen. Heb er nu 2 staan, maar het past allemaal niet meer En dan zal ik ook gelijk eens kijken naar zo'n kralen ding Darcy: Veel plezier vanavond bij Jill Scott, maar zo te lezen komt dat helemaal goed Jennifer: Wat goed van je dat je alles opschrijft in een schriftje, zeker als dat je wat rustiger maakt in je hoofd! Pff, nog 4 weekjes meid, maar zoals Marsab al schreef, het kunnen er ook nog maar 2 zijn Suc6 in ieder geval met de allerlaatste loodjes! Ik heb nu ook lekker 3 weken vakantie en dat vind ik helemaal niet erg Nu alleen nog hopen dat het weer wat beter wordt! Fijne avond allemaal! XXX
Hee hallo meiden, daar ben ik ook eindelijk weer eens.... Met mij/ons is ongelofelijk veel gebeurd. Uitkomst is dat we uit elkaar zijn/gaan. Klinkt heel heftig (en dat was het ook!), maar ik voel me er zoveel beter bij. Ik heb mezelf weer terug! Ik heb enorm veel zin om weer op mezelf te gaan wonen; morgen ga ik naar een studio kijken, spannend. Gelukkig zijn Bo en ik nog wel 'on speaking terms', alhoewel het nu wel af en toe lastig is om in één huis te leven. Het voelt alsof ik op visite ben, heel raar... Terugkijkend heb ik lang geleden al afscheid genomen van ons en was onze relatie vooral op vriendschap gebaseerd. Daarom werkt het nu denk ik ook nog. En gelukkig lijkt het op dit moment geen invloed op Eva te hebben; ze is nog steeds haar vrolijke zelf (afgezien van tanden die doorkomen en koorts die daarmee gepaard gaat...) Ik ben wel 'the bad girl', want ik heb niet alleen gebroken met ons, maar ben nu ook verder met iemand anders. En hoe dat verder gaat zien we wel; we hebben het heel goed met elkaar en met hem klopt het gewoon, heerlijk! Goed, dat was het wat betreft mijn ego-bericht... Even denken wat ik me nog kan herinneren van jullie berichten.... Aan de vakantiegangers: hele fijne vakantie toegewenst! Meeting: ik weet niet of de gezinnenbeurs nou iets voor mij is, maar wil jullie toch wel heel graag ontmoeten. Gelukkig heb ik nog even tot 01 november, dus daar kom ik nog eens op terug. Foto's: ik heb weer prachtige foto's voorbij zien komen! Marsab: fijn dat jullie huis eindelijk in de verkoop is. Ik zal duimen dat het snel wordt verkocht. Darcy: wat fijn dat je opdracht nu klaar is, nu lekker genieten! Saskia: hmm knikkerbaan, ik snap wat je bedoelt. Als ik aan een knikkerbaan denk, denk ik aan zo'n houten ding waar knikkers vanaf rollen. En ik denk dat ik daar meer mee zal spelen dan Eva... Jennifer: wow, nog vier weekjes, heel even (op een mensenleven dan...) en dan kun je eindelijk weer al die dingen doen die je nu zo mist. Lovewinnie: ...maar 55 euro.... Maar goed, voor merkkleding zal dat wel goedkoop zijn. En wat je zegt, je verkoopt het ook weer voor hoge bedragen. Miranda: ik ben nog steeds geïnteresseerd in julli babyfoon, als je 'm nog hebt, maar wanneer kan ik 'm ophalen...? De weekenden zitten vrij vol. Misschien een keer op een woensdag of donderdag? Pffff, nou de rest ben ik kwijt, sorry dames... Voor nu in elk geval welterusten en tot snel weer! Liefs, Edokid
@ Edokid. Erg heftig hoor moet ik zeggen. Jeetje meid. Je voelt je er gelukkig goed bij en gelukkig is Eva op een leeftijd dat ze er nog niet zoveel van beseft en er (hopelijk) weinig van mee krijgt. Sterkte de komende tijd. Knuffel voor jou! @ Joyce Veel plezier bij de Ikea! Ikea is altijd leuk....zal wel druk zijn met dit weer . Fijne vakantie! @ Darcy ...En de schade ingehaald? @ Marsab. Mooie foto's weer van jullie kereltje. Lekker dat Aiden weer helemaal is opgeknapt Gefeliciteerd met Marc. Wat hebben jullie gegeven? Peter is morgen jarig...Heb een nieuw horloge voor hem gekocht...wist echt niet verder Fijne dag vandaag! @ Jennifer....Laatste loodjes...maar die wegen wel t zwaarst Sterkte ermee hoor. Wij wachten af! @ Maten. Tygo heeft voor broekjes maatje 74 soms zelfs nog een 68. Shirts op dit moment een 80 (en een heel enkele 86 ) Heb een super leuk winterjasje gezien al Daar moet je toch altijd vroeg bij zijn met kopen? Ik denk dat ik dan voor maatje 86 ga. (was van Mexx en shirts van Mexx heeft ie nu mt 80 en heeft ie wel ruimte nog) :-k :-k @ Sophie. 2 meiden Leuk zeg!
Deze week 4 dgn werken Hadden ze gevraagd en om me even van mijn beste kant te laten zien heb ik ja gezegd. Ik ga ervanuit dat het van twee kanten komt en als ik een keer iets wil dat het dan oook geen probleem is. Wel jammer dat het deze week eindelijk mooi weer gaat worden Maar ja maakt niet zo heel veel uit. Weekend lekker rustig geweest. Zaterdag wezen lunchen / shoppen met vriendin en kids, daarna op visite geweest en 's avonds kregen we visite. Gisteren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel in huis gedaan. Alles is weer schoon en opgeruimd. Werd er helemaal vrolijk...nou ja niet van t schoonmaken wel van het eindresultaat Kreeg een beetje het nesteldrang gevoel weer haha. @ Noor Ik zag bij de www's op Hyves dat je meerlingen dag had. Was dat leuk? Tot later!
Hé Pris: heb je toevallig een leuke winterjas gezien bij Baby Twinkel Ja, daar moet je zeker snel bij zijn. Kyra dr bodywarmer past ze trouwens al, oke, nog iets te groot, maar het kan makkelijk! Pff, 4 dagen best heftig, maar net wat je zegt, je laat je zo wel van je goeie kant zien. Edokid: Wow, heftig verhaal zeg, maar zo te lezen ben je er wel gelukkiger door geworden en dat is het allerbelangrijkste, ja toch! Veel suc6 met het vinden van een woning! All: Wat een snertweer vandaag zeg, wordt er een beetje chaggie van Je moet nu toch voor de tijd van het jaar lekker naar buiten kunnen met onze kleintjes! Heb gewoon de verwarming aanstaan binnen