September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Joyce...haha ja was idd bij Baby twinkel... ze krijgen nog meer binnen maar deze was erg mooi (simpel maar mooi, leuke sjaal erbij en bijpassende handschoenen Helemaal leuk)wel weer erg stoer.
    Leuk dat ze de bodywarmer al past! Heeft ze ws al goped kunnen gebruiken de afgelopen dagen.
    Idd niet normaal dit weer zeg.. Lijkt wel herfst :evil: . Aan t eind van de week wordt t beter.
    Wel echt Ikea weer (en je zal niet de enige zijn die dat denk nu ;) :( )!

2. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Pris: heerlijk hè, zo'n opgeruimd huis... Kun je met een gerust hart vier dagen werken deze week. Hoeveel werk je normaal ook alweer?

Joyce: het wordt idd beter deze week -> vrijdag tegen de 30 C! Dus nu nog maar even 'genieten' van het koele huis...

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Hai edokid,

De zomer werk ik drie dgn per week en na mijn vakantie gaat dit de ene week 3 dgn worden en de andere week 2. Voorheen werkte ik 3 dgn per week maar dat kan hier (NOG) niet. Gaat wel mijn voorkeur naar uit.

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Hai edokid,

De zomer werk ik drie dgn per week en na mijn vakantie gaat dit de ene week 3 dgn worden en de andere week 2. Voorheen werkte ik 3 dgn per week maar dat kan hier (NOG) niet. Gaat wel mijn voorkeur naar uit.

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hey meiden!

Jeetje Edokid.... daar word ik stil van! Ik vroeg laatst al of iemand nog wat van je gehoord had... Wel blij te horen dat het (weer) goed met je gaat en dat je positief tov de toekomst staat.
    Hoe is het verder met Eva? En hoe gaan jullie het doen met haar? (komt er een beetje krom uit, maar je begrijpt wel wat ik bedoel...)
    Sterkte hoor!

Pris: ja heb in nov een klein forumpje opgericht voor medemeerlingmama's ;) En daarvan hebben we gisteren met de mannen en kinderen met 5 van de mama's een meeting gehad in Burgers Zoo. Erg leuk en heel bijzonder al die meerlingen en oudere broers/zusjes bij elkaar! We waren zelf wel een beetje een attractie ook ;)

Sterkte met werken deze week!

Jaaaaaaaa ik wil ook mooi weer!

6. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Pris: da's wel lekker, drie dagen. Dan slaat de balans net naar huis uit. Hmmm, dat staat een beetje gek... Wat ik bedoel is dat je dan meer dagen thuis dan op het werk bent, lijkt me best fijn. Alhoewel nu? Nu ben ik toch wel liever aan het werk geloof ik...

Noor: wat ik al zei, Eva is er vrij normaal onder. Mijn uitgangspunt is dat we een co-ouderschapsregeling treffen, maar Bo weet nog niet wat ie wil. Dus ik gun hem nu die rust om daar achter te komen (is soms wel heel moeilijk hoor!).
    Leuk, je was gisteren in Arnhem! Ik heb ook nog even overwogen of ik naar de Zoo zou gaan, maar het was zo'n rotweer dat ik uiteindelijk lekker een biertje ben gaan drinken met vrienden. Hopelijk waren jullie met de plensbuien in de Bush/Desert/Ocean...

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Meeting Jonge Gezinnen Beurs, 01/11/08

Lovewinnie
    Miranda
    Darcy
    Miss X
    Joyce
    Pris
    Patries
    Marsab
    Anouk
    Rootje
    Zoë84

Voor de overzichtelijkheid even zo, voeg gewoon je naam toe als je ook gezellig komt op de meeting :D

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Zo daar ben ik weer even, het is vandaag gelukkig ietsie minder druk dan de afgelopen week, hoewel er wel weer een hele drukke week aan zit te komen.

@Edokid, jeetje meid, wel heftig hoor allemaal, maar inderdaad als jullie er zelf gelukkiger van worden, is het toch het beste. Hopelijk heb je ook snel een huisje voor jezelf. Dan hoef je niet meer op visite in 'je eigen huis'.

@Darcy, die vriendin van mij heeft het er nog steeds best moeilijk mee. Vooral als ze andere zwangere vrouwen ziet zegt ze. Kan ik me ook wel voorstellen, ze zou nu ook gewoon nog met een dikke buik moeten lopen. Gelukkig twijfelt ze niet of ze de goede beslissing genomen hebben. Ik denk dat ik dat wel zou doen (doe ik nu al voor hun :rolleyes: erg eigenlijk...).
    Maar ze is wel heel erg bezig met een volgend kindje ook. Ze willen gewoon heel graag zo snel als het kan weer in verwachting zijn. Dus wij duimen nu maar voor ze dat dat dan ook snel mag lukken.

Darcy, veel plezier vanavond met stappen meid!

@Noor, leuk meerling meeting! Ja dat wil ik wel geloven dat dat een attractie op zich is. Grappig hoor.

@maten, marissa heeft met broekjes maat 74, sommige korte broekjes zelfs nog 68, maar dat komt omdat ze zo smalletjes is. Voor de lengte heeft ze helemaal 74 nodig, maar die zitten meestal te wijd. (Ze heeft niet haar moeders (dikke) achterwerk zullen we maar zeggen :)) Maar shirts ook allemaal 80 en soms 86 als ze klein vallen.

@marsab, leuke foto's weer! Ik moet binnenkort ook weer eens mooie foto's van Marissa maken. Dan kan ik papa over 2 weken een leuk kado geven voor zijn verjaardag misschien.

Nu ben ik het verder weer kwijt, mmm nog steeds alst van dementie? Nou ja, ik moet toch ook weer aan het werk, anders komt het niet goed vandaag.
    Tot later!
    Knuffels van ons!

9. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab Thuis kan ik funda niet openen :( heb nu dus even zitten kijken. Jullie huis zal aan deze kant van het land bijna 300.000 opbrengen. Schoonzusje haar huis staat te koop voor 265.000 en is veel kleiner....Helaas voor jou ken ik geen mensen die plannen hebben die kant van het land op te gaan.
    Ziet er mooi uit hoor en complimenten voor t poetswerk ;) !

Zo te zien gaat Zoe84 mee naar de meeting :D

10. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    marsab: heeele mooie foto's! wat een schatje!

edokid: wat een verhaal, je klinkt er wel nuchter onder, het is nooit leuk en als je je opgelucht voelt is het maar beter...aslof er een last van je schouders valt...sterkte ermee, ook met je nieuwe liefde!

darcy: hoe was paradiso en jill scott? hier een man in huis die veel cd's van jill scott heeft staan! hoe was je dineetje en de booze? lekker genoten?

rootje: ik denk nog regelmatig aan je vriendin, ze zullen nu echt door een rouwperiode gaan, vreselijk...je ziet dan meteen overal in de stad en op straat zwangere vrouwen, zal je altijd zien. Ik hoop dat ze weer snel zwanger worden en een gezond vruchtje hebben, dat gun je iedereen!

Wat een pokke weer! Ik was alleen thuis vanochtend en moest alleen de hondjes uitlaten, wat eigenlijk niet meer kan met mijn BI en hoge bloeddruk, maar ja, ze moeten nu eenmaal plassen en poepen die arme beesten! Anyways, ik op pad, broek opgerold, crocs aan (andere schoenen passen niet ivm opgezwollen voeten) plu mee en gaan! ben onder de blubber en met twee zeer natte boys thuis gekomen! was tijdje bezig met afdrogen, myself included, nu stinkt het thuis lekker naar eau de wet dog! De au-pair vraagt elke keer wanneer de zomer nu begint in nederland! so funny! ze komt elke ochtend beneden met een korte broek en t-shirt en gaat dan weer naarboven om een trui met spijkerbroek aan te doen! think positive darling!ik heb haar beloofd dat donderdag de zomer er zal zijn en dat ze haar H&M jurkje aankan! hihihi!

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ pris: merci voor je poetscompliment! Ja we zijn dan ook erg druk geweest, maar het resultaat mag er wezen!
    Ja de prijzen qua huizen etc. is hier in in oosten veel lager dan in het westen...
    Soms wel frustererend als je dat zo leest dat het 300.000 euro kan opbrengen, maar goed dat is niet realistisch denken!

Ik heb Marc trouwens een geurtje gegeven, niet echt orgineel, maar wel een heerlijk geurtje (hè Zoë84 ;), zij was er namelijk ook toen ik het geurtje kocht! )

Aiden heeft hem ook een cadeautje gedaan: Ik had een canvas doek gekocht (30 x 30) en heb hier met groene verf afdrukjes van zijn handjes en met blauwe verf afdrukjes van zijn voetjes op gezet! Aiden vond het helemaal geweldig die vingerverf op zijn handjes en voetjes.
    Echt zo van: hey dat is lekker glibberig! Hihi
    Heb hem daarna dan ook gelijk in bad gedaan! Maar het resultaat mag er wezen! Heb er ook met verf 'voor papa van Aiden' opgezet en de datum van vandaag! Leuke herinnering voor later ook!

@ rootje: altijd een leuk idee, een mooie foto van je man geven van zijn kleine meid! Leuke herinnering voor later ook!

@ edokid: jeetje meid, wat een verhaal! Ben blij dat jullie wel achter jullie beslissing staan! En wat leuk voor je dat je al weer liefde hebt gevonden bij een andere man! ;)
    Ik hoop dat alles snel goed komt en goed blijft gaan!

@ jennifer: wat een geweldig verhaal van de au pair! Hihi, ik kan me voorstellen dat zij het weer ook zat is! Is ze natuurlijk helemaal niet gewend!

@ Darcy: En heb je je vermaakt in Paradiso? Klinkt als een gezellige girls night! Lekker veel gedanst etc?! :whistle: (niet zó als dit poppetje hoop ik! :p )

@ Noor: wat ontzettend leuk dat jullie een meeting met de meerlingenmama's en papa's hebben gehad! Ook een leuk idee dat de vaders meegingen, Marc ziet dat bij ons niet echt zitten eigenlijk! :rolleyes:

@ Joyce: ja ik wilde ook al bijna de verwarming aandoen, maar vind het zo tegenstrijdig met het idee dat het gewoon ZOMER is! :x Dus puur uit protest heb ik de verwarming juist NIET aangedaan en heb ik mezelf en Aiden wat warmer aangekleed! ;) En zie, het helpt: Aan het eind van de week wordt het 28-30 graden! :p :)
    En hoe was het bij de Ikea, heb je nog wat leuks gekocht?

@ Lovewinnie: zo duur is noppies nou toch ook weer niet!? € 100,- !? :confused: Waarvoor betaal je dan bijvoorbeeld zo'n bedrag...?? :-k

@ all: nou meiden dit was het weer ff, ga ik zo weer verder met het vieren van de verjaardag van mijn husband! ;)

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé Marsab!

Heeft het toch geholpen dat jij de verwarming niet heb aangedaan, jippie! Ik had het vandaag zo koud, dat ik er helaas niet onderuit kwam de verwarming een tikkie hoger te zetten.
    Ben niet naar de Ikea geweest. Had én geen puf én het weer hield me een beetje tegen. Ben vanmiddag heerlijk tegelijk met Kyra naar bed gegaan en dat heeft me erg goed gedaan ;)
    Morgen een nieuwe poging en dan komt mn mams ook op visite, dus die heeft ook vast wel zin om mee te gaan ;)

Pris: Ik heb overigens nog geen mail ontvangen van Baby Twinkel dat de nieuwe collectie al binnen is :( Ga ik denk toch binnenkort maar even kijken, want ik vond het een erg leuk winkeltje!

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

wat denken jullie trouwens?

woensdag begrafenis van jobs oma.. en we twijfelen of we anne mee zullen nemen.

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Saskia: allereerst gecondoleerd!
    wb meenemen: denk je dat je oppas kunt regelen?
    Ik zou het persoonlijk niet zo snel doen.
    Niet omdat het niet kan, want vaak vindt iedereen het prima, maar meer omdat ik me er zelf niet zo lekker bij zou voelen. Plus dat ik er van overtuigd ben dat kleintjes heel stemmingsgevoelig zijn, en op zo'n uitvaart is het toch altijd wat "stemmig"/ maarja, het is dus puur persoonlijk ;)
    Sterkte!

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.138
    113
    Hee meiden, net verhuisd en eigenlijk nog geen internetverbinding, maar de buren wel, dus ik kan weer even meelezen!

@saskia: persoonlijk zou ik oppas proberen te regelen. Ik denk ook dat die kleintjes heel gevoelig zijn en ik zou me er niet fijn bij voelen als ze het nu al mee zouden moeten maken.

@marsab: jullie huisje ziet er schoon uit zeg! fijn dat het in de verkoop gaat, ik hoop voor je dat het huis net zo snel wordt verkocht als ons huis.

@edokid: zo meid, wat een verhaal zeg. Ik hoop dat jullie gelukkig worden en dat jullie een regeling kunnen treffen waar iedereen het mee eens is.

@lovewinnie: wanneer ging jij ook alweer verhuizen? Toch ook al binnenkort.

@verwarming: hier staat hij aan hoor! brr, veels te koud anders.

We wonen nu in ons nieuwe huisje en heerlijk wat een ruimte vergeleken met eerst. Ik kan niet wachten op mooi weer, want heb erg zin om te bbq in ons nieuwe tuin die gewoon 4 keer zo groot is als onze vorige tuin.

Jesper vond het de eerste nachten wel erg raar, moest verschrikkelijk huilen voor het slapen gaan. Ik had wel zijn kamertje met dezelfde kleuren en spullen ingericht, maar het heeft niet erg geholpen. Gelukkig is hij inmiddels weer wat gewend

Ik heb Jesper vandaag naar de creche gebracht, terwijl ik zelf nog vakantie heb. Ik wilde eigenlijk heel veel in huis gaan doen en nog wat spullen ophalen, wat makkelijker gaat zonder Jesper, maar nu voel ik me schuldig... Voel me echt zo'n ontaarde moeder dat ik hem wegbreng terwijl ik vrij ben, ook al weet ik wel dat het niet zo is.

1 november jonge gezinnen beurs lijkt me een leuk plan! Wilde ik altijd al eens heen, dus ik ben (waarschijnlijk dan) van de partij.

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey Dames,

Daar ben ik ook weer eens..

@ Saskia: Gecondoleerd.. Ik zou Anne denk ik niet meenemen.

Gisteren zijn we naar de Efteling geweest, we hadden ergens de hoop dat het wat mooier weer in de omgeving van Tilburg zou zijn maar helaas.. Hele dag regen gehad, maar dat kon voor ons op zich de pret niet drukken..
    We wilden na afloop in Tilburg ergens wat gaan eten, maar dat werd een complete ramp het was namelijk Roze maandag op de kermis van Tilburg, wel apart om dat een keer mee te maken, maar niet ideaal als je honger hebt, omdat je nergens even kan gaan zitten...
    Dus toen maar een patatje gepakt op het station en eenmaal thuis nog een shoarma besteld..

17. Pris

Pris Fanatiek lid

Hopelijk lukt t nu wat te schrijven...

Weet niet of t werken erg rendabel is vandaag...heb al online geshopt bij H&M en esprit :rolleyes: :rolleyes:

@ Joyce Hier ook geen e-mail nog hoor van Baby Twinkel...En hij zei dat er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer binnenkwam :D
    Vandaag wel Ikea?

@ Saskia Wij hadden in januari uitvaart van mijn oma en hebben Tygo toen niet meegenomen.
    Als je oppas kan krijgen voor Anne zal ik haar wegbrengen (of zit ze dan sowieso op kdv?)

@ Mobielfreak Leuk zeg de Efteling. Erg jammer van t weer idd.
    Had je Tim ook mee? Hoe voel je je?

@ Suus Lekker dat de verhuizing achter de rug is nu. Nu hopen dat je snel internet thuis hebt! gelukkig is Jesper helemaal gewend!
    Niet schuldig voelen hoor omdat je hem weg hebt gebracht....en een ontaarde moeder hierom? Nee hoor.
    Als je je er echt niet prettig bij voelt ga je hem toch lekker vroeg halen.

@ Marsab Luchtje is altijd leuk! Druk gehad gisteren...vandaag weer peotsen? ;) Leuke foto´s weer van Aiden (of had ik dat al gezegd :rolleyes: ?) Hebben jullie veel opdrachten voor fotografie?
    Leuk zo´n knutselwerkje voor papa. :D

Vandaag het weer gelukkig ook weer wat beter. Gisteren was t echt triest :(

Tygo krijgt alweer zijn 9e tandje door... en is gisteren al voor de 4e keer bij de kapper geweest. Groeit erg hard door allebei ;)

18. Pris

Pris Fanatiek lid

WAAR IS IEDEREEN?!
    Ik heb even onze bevallingslijst erbij gehaald (eh ja is erg rustig op t werk :oops: ). Missen wel een heleboel meiden zeg.

Bevallingslijst
    Juni
    01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Juli
    02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels

Augustus
    03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm
    04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm
    05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm
    06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram
    07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm
    08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm
    09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm
    10. Berbel: bevallen op 29/09/07 (38w4d) van Lonne, 4300 gr/.. cm
    11. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm
    12. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm

September
    13. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm
    14. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm
    15. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm
    16. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm
    17. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm
    18. Geertje1985: bevallen op 03/09/07 (40w1d) van Sam, 3730 gram/ 53 cm
    19. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm
    20. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm
    21. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm
    22. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm
    23. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm
    24. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm
    25. Joyce: bevallen op 08/09/07 (38w6d) van Kyra Elise, 3660 gram/ 51 cm
    26. Triez bevallen op 10/09/07 (..w.d) van Kay Julian,2960 gram/ 48cn
    27. Rootje: bevallen op 11/09/07 (40w5d) van Marissa Danique, 3055 gram/ .. cm
    28. Zoë84: bevallen op 11/09/07 (41w3d) van Tara, 3540 gram/ 51 cm
    29. Jelly: bevallen op 11/09/07 (41w+6d) van Kian , 3265 gram/51cm
    30. Maart: bevallen op 12/09/07 (41w0d) van Yasmine, 3360 gram/ 50 cm
    31. Lovewinnie: bevallen op 12/09/07 (39w1d) van Alicia, 3160 gram/ 46 cm
    32. Edokid: bevallen op 13/09/07 (41w0d) van Eva, 3590 gram/ 51 cm
    33. Marsab: bevallen op 13/09/07 (38w6d) van Aiden Kyen, 3060 gram/51 cm
    34. Suus: bevallen op 13/09/07 (41w+5d) van Jesper, 4960 gram/56cm
    35. Seetje: bevallen op 13/09/07 (40w+5d) van Jesse, .. gram/ .. cm
    36. Rian: bevallen op 14/09/07 (41w1d) van Daimy Rachel, 3800 gram/.. cm
    37. Gonzo: bevallen op 15/09/07 (40w+2d) van Thijs , 3500 gram/50cm
    38. Migga: bevallen op 17/09/07 (42w+0d) van Dyon , 4070 gram/54cm
    39. Ronnie: bevallen op 17/09/07 (40w+4d) van Felix Lukas, 3565 gram/51 cm
    40. Sophie (Maaike): bevallen op 20/09/07 (42w+0d) van Sophie Isabel, 3700 gram/.. cm
    41. Moons: bevallen op 21/09/07 (39w+6d) van Milan, 3370 gram/52 cm
    42. Sereenalien: bevallen op 21/09/07 (39w+0d) van Lianne Jasmijn Hummel, 4050 gram/51 cm
    43. Pris: bevallen op 24/09/07 (39w+4d) van Tygo, .... gram/.. cm
    44. Simke: bevallen op 24/09/07 (40+6d) van Jesse, ....gram/..cm
    45. Saskia: bevallen op 25/09/07 (40w+1d) van Anne Sophie, 3200 gram/..cm
    46. Patries81: bevallen op 25/09/07 (40w+5d) van Jamie Marcus, 3774 gram/55,5 cm
    47. Claudia: bevallen op 28/09/07 (42w+0d) van Marit, 3985 gram/48 cm
    48. Michelle20: bevallen op 28/09/07 (41w+1d) van Romy Romana, 3890 gram/..cm
    49. Han: bevallen op 28/09/07 (40w+6d) van Daniëlla Nicolle Marina, 3580 gram/51 cm
    50. Prisenkids: bevallen op 28/09/07 (40w+1d) van Sylvana, 4130 gram/..cm
    51. Miranda: bevallen op 29/09/07 (41w+0d) van Matthew, 4345gram/55cm
    52. Modigliani: bevallen op 29/09/07 van Tim, 3675gram/54cm
    53. Darcy: bevallen op 30/09/07 (40w+3d) van Oliver, 3780gram/51cm
    54. Jennifer: bevallen op 03/10/2007 van Gwyneth
    55. Lucky: bevallen op 02/10/2007 van Sem, de hekkensluiter van dit topic!
    Totaal geboren:

29 JONGENS
    28 MEISJES'

19. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Heb nog steeds geen internet thuis :( dus met dit mooie weer maar op de fiets gesprongen met Jamie en naar mijn mams der huis gereden. Heb toch de sleutel, dus Jamie in bed en ik tijd om ff mijn mail te checken. Best handig zo'n mam die dichtbij woont. Das ff anders dan Dubai ;) Heerlijk.

@Pris: Zo te zien heb jij het echt druk op je werk :) Niet dus. haha Jeetje al 4x met Tygo naar de kapper geweest :confused: Ik wil met Jamie ook naar de kapper, maar ik dacht dat dat nog niet kon. Wel dus.
    Mooie foto's van Tygo trouwens, vorige keer helemaal vergeten te zeggen. Wat een heerlijk ventje. Super hoor.

@Saskia: Gecondeleerd meid. Mss toch fijner voor jullie op een oppas voor Anne te zoeken. Dat zou ik doen iig. Leuk he dat kralending. Jamie had hem ook al gevonden laatst bij de tandarts en de dokter. Helemaal geweldig vond hij hem. Toch maar een keer bezoekje brengen aan de Ikea. Jeetje Anne kan dus al zelf staan :confused: Super hoor. Hier begint het te komen, lukt nog net niet.

@Han: Wat super dat jij Danielle nog steeds bv geeft. Petje af hoor meid.
    Meid je hebt helemaal gelijk mbt de katjes en het afstraffen. Wij hebben het dus de 1ste week aangekeken, maar het leek alleen maar erger te worden. Sam doet echt helemaal niks, die rent ook weg voor Tom. Hij is op de vlucht in zijn eigen huis. Dit is echt niet normaal, vandaar dat we Tom hebben afgestraft. Helaas werkt dit ook niet. Heb nu Feliway verdamper gekocht, Sam zit nu alleen in onze slaapkamer om hem ff wat rust te geven, Berg speeltjes gekocht en Tom wat meer aandacht en afleiding geven. Ik zou Mike en Sam graag naar buiten willen doen, maar we wonen in een appartement, kan moeilijk kattenluikjes in de deuren gaan maken. Denk niet dat mijn huisbaas daar happy van wordt. hihi. We kijken het dus nog even aan.

@Jennifer: Whawhawah wat een grappig verhaal van je au-pair. Hopen dat ze nu donderdag haar H&M jurkje aan kan. Ik hoop het!
    Maak maar een lange lijst, zodat jij straks heerlijk kan shoppen.

@Sophie: Leuk nog een meid. Jeetje alweer 16 weken, gaat echt snel. Hoe voel je je? Al een lekker buikje?

@Suus: Fijn dat je verhuizing achter de rug is. Kan me voorstellen dat Jesper van slag is geweest. Heb ik ook met Jamie gezien. Is toch een hele happening voor zo'n ventje. Voel je niet schuldig om Jesper naar de kdv te brengen en ja anders haal je hem toch wat vroeger op.

@Marsab: Nog gefeliciflapstaart met je mannetje. Luchtje is toch altijd lekker. Leuk zo'n knutselwerkje. Weer leuke foto's van Aiden. Heeft Aiden trouwens al tandjes? Hier namelijk nog steeds niets. Nog meer kindjes die nog geen tandjes hebben?

@Mobielfreak: ondanks de regen dus toch een heerlijk dagje in de Efteling gehad. Super. Was Tim ook mee? Hoe voel je je?

@Joyce: Leuk hoor dat je alweer een buikje krijgt. Hoor wel vaker dat je met de 2e het eerder ziet. Goed dat je ff een dutje hebt gedaan, goed om zelf denken. Hoe voel je je verder?

@Edokid: Jeetje meid wat een verhaal. Ondanks dat klink je heel positief en gelukkig, dat is eindelijk wel het belangrijkste. Vooral voor Eva, want een papa en mama die niet gelukkig zijn bij elkaar is ook niet goed. Suc6 met het zoeken van een huisje.

@Noor: Leuk die meerlingenmeeting. Kan me voorstellen dat jullie bekijks hebben gehad. Super leuke foto van je 3 kids in de bakfiets. Erg stoer!

@Rootje: Leuk om weer wat van jou te horen. Alles goed met Marissa? Kan ze al lopen? Ze was toch meteen al zo sterk in haar beentjes. Geef je nog bv of helemaal over op fv?

@Darcy: Hoe was je avondje uit? Lekker genoten?

@MissX: Jeetje wat gaat Yocena hard. Al staan en lopen rond de tafel. Knap hoor. Kan het begrijpen dat jullie nog ff wachten met een 2e. Wij hebben dat probleem nu ook. Maar eigenlijk stiekem zou ik wel een 2e willen. Ach we wachten het wel af. Wat voor studie doe je ook alweer?

@Zoe: Leuk dat je ook mee gaat naar de meeting.

Zo meiden dit was het voor nu. Hoop dat ik niemand ben vergeten. Anders sorry. Ik ga weer ff verder met mijn lijstje afwerken, moest nog wat andere dingen op internet doen en Jamie slaapt nog dus ik ga verder.

Groetjes, Patries

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ all: MIJN SCHATJE KAN ZWAAIEN! Joepie! Zo lief!
    Hahaha, hij deed het voor het eerst vandaag naar oma, omdat zij er een beetje mee aan het "oefenen" was. (doen wij ook al een poosje) en toen ineens: Ja hoor: ZWAAIEN!
    Ik ben helemaal blij! En trots natuurlijk. :)

@ Patries: Aiden heeft ook nog geen tandje! Nog altijd een kaal bekkie!
    hihi :D

@ saskia: gecondoleerd... :( Ik zou Anne ook niet meenemen eigenlijk!
    Sterkte ermee!

@ Suus: heerlijk zeg, dat je nu lekker kan genieten in je nieuwe huis en tuin! Logisch dat Jesper ook moest wennen, hopelijk heeft hij snel zijn draai gevonden!
    Bedankt voor het compliment over ons huis!

@ Joyce: zo kom je er wel echt weer achter dat zwanger zijn ook best zwaar is he! En vermoeiend! Lekker de tijd nemen voor jezelf hoor!

@ pris: Op dit moment hebben we niet veel mensen die komen. Omdat we zelf ook weinig aannemen ivm het huis etc.
    Maar komt hopelijk wel weer allemaal! Jij bent ook goed bezig hoor, met foto's maken! Zien er mooi uit! :thumup:

Deel Deze Pagina