Ik kom me voor een paar daagjes afmelden, we gaan morgen naar Rome tot zondag. Vind het wel raar om zonder Sarah te gaan maar ook wel weer erg lekker, even tijd voor elkaar en doen waar wij zin in hebben, lekker op het terras, dingen bekijken of in het zwembad. en de meting van het hoofdje van Sarah was goed, wel iets afgeplat maar de afwijking was maar 1,5 procent, je komt pas bij 8 procent of meer in aanmerking voor helmtherapie. Helemaal blij ben ik nu. Ik had zelf al het vermoeden maar maakte me toch wel zorgen, vooral omdat ineens mensen het ook tegen mij gingen zeggen (wel nadat ik had gezegd dat ze een meting zou krijgen). En voor de bevallinglijst: 16 februari 2008 Sarah geboren. Haha, is een nakomertje ik ga nog even proberen terug te lezen, Sarah vertikt het vandaag om te gaan slapen. ZOu ze merken dat wij weggaan of zo? liefs Anette
Saskia, gecondoleerd. Ik denk niet dat ik Anne mee zou nemen. Kun je oppas regelen? Maar wat willen jullie zelf? edokid, jee, heftig allemaal zeg. TOch vind ik het altijd wel een moedige beslissing, bij elkaar blijven brengt niks. Succes met het vinden van een huis en sterkte met dit alles. uh, ik heb gelezen maar wat ook alweer? Mijn geheugen is er met de bevalling ook uit gekomen heb ik zo de indruk. Zo´n zeef . Ik ga de koffer pakken (die van ons is zo klaar maar die van ons kleine meisje zit veel voller en de box moet nog mee, campingbed ed, een hele verhuizing)
hoi allemaa, ben ik ook weer een keertje. ben een beetje emo vandaag en denk veel aan me mk die ik 2 jaar geleden heb gehad totaal onverwachts met 11 wk door een infectie. toen lag ik rond deze tijd in het ziekenhuis en ben toen 1 augustus gecureteerd . zometeen mac donalds eten dat zal me wel troosten. saskia: gecondoleerd, ik zou een oppas regelen. anoëk: mijn herseen werken ook nog maar half sinds de bevalling. denk dat het nooit meer goed komt. en succes met inpakken en fijen vakantie marsab: leuk he dat zwaaien haha dat doet alicia ook. dan zeg je dada en dan gaat dat handje weer de lucht in. ze zwaait net maxima heel bescheiden. me eten is er kom straks weer verder reageren
@Saskia; ik zou dean meenemen als het een bekende van hem was er is niets vreemds aan doodgaan hoort bij het leven dat wil ik hem meegeven, alleen als hij iemand niet zo goed zou kennen dan zou ik hem thuislaten. Kijk maar naar de Baby Fluisteraar (daar geloof ik heilig in) Ik heb dean meegenomen naar de crematie van zijn opa omdat zijn opa dat graag had gewild en ik dean een soort van afscheid wilde geven (ook al heeft hij hem niet zo gekend) hij heeft zelfs een roos op de kist gelegd samen met ons (in een aparte kleur) Bij het overlijden heb ik dean zijn foto op de nachtkast van zijn opa gezet hij lag al diep onder zeil (door de medicatie) werd wakker keek naar de foto begon te huilen en blies zijn laatste adem uit ik vond dat ik het hem verplicht was om hem ook een beetje afscheid te laten nemen van zijn kleinzoon.. Okay daar komen de waterlanders weer (hormoontjes denk ik) ben nog steeds blij dat ik het gedaan heb alleen een redelijk onbekende zou ik dus ook niet doen. Naar even op een leukere noot; Dean gaat uit uitzich zelf staan zonder hulp van box of whatever gewoon in het midden van de kamer en kan met 2 losse stapjes ook al een afstand overbruggen.. zo knap!
@ Efteling: Ja Tim was ook mee, die heeft zijn ogen uitgekeken in Carnaval Festival en in de Droomvlucht @ zwangerschap: Voel me prima, wel last van steken in me buik, maar heb ook het idee dat 'ie ineens begint te groeien nu.. @ Zwaaien: Leuk is dat hè? Tim doet het nu ook sinds 2 weken geweldig gewoon, hihihi @ Staan: Vanmiddag ging Tim ineens staan in zijn bedje, was er getuige van en was ineens zooooo trots op mijn mannetje
biw, IMD: zo die kleine man van jou is snel met lopen knap hoor pris: alicia is geboren met een flinke bos zwart haar maar een kapper heeft ze nog niet hoeven te bezoeken haha. mobielfriek: leuk he de efteling. ben er al een tijdje niet meer gweest maar een paar jaar geleden ging ik haast elk weekend maar goed woon er om de hoek. fijn dat het toch gezellig was ondanks het slechte weer verhuizen: vandag zijn we gebelt en het is helemaal rond. 1 augustus is de sleutel van ons. als het af is kom ik zeker wat fotos laten zien verwarming: hier is hij nog niet aangeweest afgelopen 2 maanden voor iedereen die ik vergeten ben, sorry. ik ben erg moe en ga even relaxen nu
@begrafenis: gewoon maar de stoute schoenen aangetrokken.. en jobs vader maar gewoon gebeld. en het antwoord was "liever niet" nouja.. dan niet nu nog even kijken of ze naar kdv gaat.. of naar jobs moeder. die woont er erg dichtbij dus dat is o zich wel practisch.
Hallo lieve mama's! Ik heb een onwijze kl*ten avond en nacht achter de rug... Voor het hele verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 @ Saskia en Mobielfreak: Aiden en ik bedanken jullie voor de knuffel! @ Anette: wat heerlijk dat sarah geen helmpje hoeft, een echte opluchting voor jullie! Veel plezier in Rome, probeer optimaal te genieten! @ Lovewinnie: meid een hele dikke knuffel voor jou, dat lijtk me zo naar, één van de ergste dingen die een ouder kan meemaken... (((lovewinnie))) @ IMD: meid, dat is ook een hele mooie keus, je kleine man meenemen daar de crematie van zijn opa. Gaat het hier om jou eigen vader? Zwaar hoor, kan me voorstellen dat je er nog elke dag moeilijk mee hebt! Knuff... Wat knap trouwens dat Dean al een paar stapjes los heeft gezet, hij gaat als een speer! @ Mobielfreak: wat gaaf de Efteling, het is voor ons zo ver weg...Lijkt me zo mooi he, ik ben er ooit eens geweest toen ik 9 jaar was of zo... @ Sasia: goed dat je gebeld hebt, dan weet je tenminste wat je moet doen. Dan laat je de keus idd bij hen!
Jemig wat een ervaring gisteravond! vreselijk gezicht als ze zo vergeven, wat een kracht die kindjes toch hebben hoor hoe dat eruit komt, is vreselijk om te zien als moeder zijnde!, houd hem maar goed in de gaten (zou ik ook doen!) Over de crematie het is de vader van mijn vriend (stiefvader maar hij noemt hem zijn vader omdat zijn eigen vader hem steeds in elkaar sloeg dus die leeft niet meer meer in zijn ogen, het is een heel ding om heel die familie daar te begrijpen toen ik daar in het begin kwam, zijn moeder had inmiddels ook al 10 jaar ofzo een nieuwe vriend en ze leefden een beetje met zijn drietjes (erg raar!) Martin heeft het er NU vooral moeilijk mee nu we gaan trouwen, hij had zo graag hem erbij gehad en hij vind het jammer dat ie niet meer van dean gezien heeft gelukkig heeft ie hem net gekend maar nu we bezig zijn voor een tweede komt dat weer in zijn hoofd, erg moeilijk voor hem momenteel..
@ mobielfreak, heb je al echo foto's of buikfoto's waar je ons gek mee kunt maken? we zien ze graag hoor.. Volgens mij moet ik de volgende zwangerschap meteen in positiekleding gaan lopen ofzo bij de eerste zag iedereen het al met 8-9 weken aan mn buik hahahaha
marsab: net een berichtje achtergelaten op de topic...vreselijk wat je hebt meegemaakt...rustig aan nu! IMD: jeetje wat een verhaal van je verloofde, zo zie je maar weer, niets is ooit wat het lijkt...dit soort dingen zijn altijd zeer zwaar bij bruiloften en geboortes enzo, dan komt alles boven, want dit zijn dingen die je met je familie deelt...geen familie is perfect, elk huisje heeft zijn kruisje (of mega kruis dan!) hier ook...wil er niet in het openbaar over hebben, maar ik leef met je mee... saskia: hoop dat de dienst van de oma van job mooi was en dat jullie ok zijn...ik had ook mijn kleintje niet meegenomen...wel assertief dat je het gewoon hebt gevraagd... hier net de intake gehad voor de kraamhulp, wat een gedoe weer, heb er helemaal geen zin in! vorig jaar wel...zit gewoon niet goed in mijn vel denk ik...vind het allemaal maar gezeur, mutsen gedoe...ach, tis maar een korte periode van mijn leven, tanden op elkaar en gaan met die banaan! eigenlijk wil ik ook gewoon naar de efteling! ben jaloers! dus!
Hoi hoi @marsab, jeetje meid dat is schrikken zeg. Hopelijk gaat het nu weer goed met je ventje en met jou ook. @patries, ook leuk weer wat van jou te horen, alles goed bij jullie lees ik. Gelukkig weer naar je zin in nederland. Wel fijn hoor en inderdaad erg handig dat je moeder zo dichtbij woont. Dat mis ik soms ook wel (het is ongeveer een uur rijden, dus dan ga je niet zo snel even er heen) Marissa loopt heel goed met me mee, soms wel een rondje om het blok al. Ze houd zelf 1 vinger van mij vast en stapt dan parmantig naast me en soms laat ze even een paar stapjes mijn vinger los. Maar meestal pakt ze hem dan toch snel weer. Ze is laatst erg hard gevallen toen ze overmoedig werd en dacht de woonkamer over te kunnen steken terwijl ze los liep, dus ik denk dat ze een beetje bang geworden is. Maar ze gaat overal staan en loopt overal langs, haalt alle kasten leeg en alles van de tafel af. Heel vaak staat ze een tijdje met de handen los, ze kan al best goed los staan. @saskia (en job) gecondoleerd, en goed van je dat je het gewoon gevraagd hebt hoor. Inderdaad zijn die kleintjes wel erg gevoelig voor zulke dingen dat merkte ik laatst bij de crematie van Roza wel. Alle kindjes daar waren stil en onder de indruk, terwijl ze normaal altijd druk zijn. Maar wat IMD zegt zou ik ook doen, als het iemand is die Marissa gekent heeft, zou ik haar ook meenemen en anders thuislaten bij de oppas. @IMD, tja moeilijk is dat dan op zulke momenten. Ik kan me een klein beetje voorstellen hoe het is, omdat mijn schoonmoeder erg ziek is en vrijwel zeker nooit ons 2e kindje (mocht die er ooit komen) zal kennen. Ik merk aan mijn man dat ie het daar nu al moeilijk mee heeft. Dat is voor hem een reden om zsm voor een 2e te gaan, hoewel het er niet naar uit ziet dat ze nog een jaar in leven blijft (hooguit een half jaar als het zo blijft als het nu is vermoed ik). We zijn in ieder geval erg blij dat ze Marissa mocht leren kennen en we gaan 2x per week op visite een uurtje om oma blij te maken. @jennifer, sterkte meid komende weken nog. Ach die paar dagen kraamhulp zijn zo voorbij hoor. Mocht je er helemaal doorheen zitten en even afleiding nodig hebben mag je bellen of mailen hoor. Ik woon in de buurt, dus ik kan best een keer komen buurten. @Anette, o lekker zeg dat sarah geen helmpje hoeft, heerlijk! Veel plezier he, Rome is prachtig geniet er van. Ok tot later weer, de plicht roept weer!
Eerst effe reageren, want het is al veel te lang geleden : @ Pris: Knappe foto van je knappe ventje hoor! Hoe doe je dat toch? Fijn dat jullie op vakantie gaan! @ MissX: Fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad en eruit zijn gekomen wat jullie beiden willen. Is erg belangrijk. Trouwens, jullie zijn nog jong genoeg om nog een volledig elftal op de wereld te zetten (indien het dat is wat jullie willen natuurlijk!). Minder leuk is dat Yocena veel uitslag heeft en dat ze minder goed slaapt. Hopelijk gaat dat snel over! @ Noor: Wat een cute foto's! Echt mooie kinderen heb je! @ Lovewinnie: Keld eet ook liever met de handen, maar spijtig genoeg vliegt veel de grond op als hij dat doet. Schattige foto's van je kleine meid! @ Anoek: Niet zo erg hoor, die potjes mogen koud gegeven worden, maar dat is natuurlijk niet zo lekker! Eet ze ze op als ze warm zijn? @ Marsab: Wat zielig van Aiden! Ik hoop voor jullie dat het niet meer gebeurt, want dat zijn de momenten dat je toch in paniek raakt. Knuffel voor jullie! Fijn dat jullie huis te koop staat trouwens! @ Joyce: Fijn dat de zwangerschap goed gaat! Overmorgen al een echo, spannend! @ Sophie: Wat flink van je kleine meid, dat ze al enkele stappen los kan zetten! En leuk dat jullie een tweede meid krijgen (waarschijnlijk)! @ Edokid: Wat een naar nieuws. Nou ja, gelukkig voel jij je er goed bij en gaat alles goed. Het is een moeilijke stap, maar eens hij gezet is ben je wel opgelucht, niet? Succes! @ Rootje: Hopelijk is je vriendin snel opnieuw zwanger. Moet inderdaad heel erg moeilijk zijn andere zwangere vrouwen te zien. @ Saskia: Gecondoleerd! @ Suus: Leuk dat jullie in jullie nieuwe huis wonen! Gelukkig wordt Jesper het stilletjesaan gewoon! @ Mobielfreak: De Efteling, altijd leuk! @ Patries: Alles goed meid? @ IMD: Ook sterkte! @ Jennifer: De laatste loodjes! Volhouden meid! Iedereen die ik vergeet: Sorry! @ Melk: Hier heeft het CB gezegd dat 'normale' melk pas mocht vanaf 18 maanden en dat het volle melk moet zijn, ivm vetten.
Nieuws uit België: Keld is gisteren 11 maanden geworden! Ik ben de laatste tijd soms erg emotioneel als ik aan het voorbije jaar terugdenk. Ik kan zo genieten van naar hem te kijken, te zien hoe 'zelfstandig' hij al wordt, wat hij allemaal kan... En zeggen dat een jaar geleden, we nog niet wisten hoe hij eruit zou zien.. Ik ben fier op mijn zoontje en hij is mijn alles, ik zou hem echt niet meer kunnen missen. Ondertussen doet hij verwoede pogigingen om zelf te stappen. Hij kan stappen aan één handje, beetje wankel wel, maar elke dag stabieler en stabieler. Hij heeft ook al geleerd te geven en te krijgen. Een week geleden moest ik hem nog mooi vragen of mama alsjeblieft het voorwerp kreeg dat hij in zijn handen had, nu geeft hij heet mij al zelf, met een grote lach. Elke keer wordt hij beloond met een enthousiaste dankjewel! Ik kan blijven vertellen over mijn schatje, maar alles gaat dus goed. De tijd vliegt, ik moet echt van elk moment genieten!
Zowaar een keer wat drukker vandaag :-k Komt trouwens door de zomerperiode want normaal schijnt t wel behoorlijk druk te zijn. Even snel voor Marsab; Meid ik kreeg er helemaal kippenvel van. Wat zal jij geschrokken zijn...Gelukkig dat je ging kijken en niet dach ''laat m maar even'' Een hele dikke dikke knuffel voor jullie!
Hallo meiden, tis weer veel te lang geleden dat ik hier heb geschreven! Zo te lezen is er veel goed nieuws allemaal! alle zwangere mama's echt super zeg! De 2e zwangerschap gaat veel sneller he, dat vond ik wel toen. Echt genieten dus van je groeiende buik! En er zitten snelle beebs bij zeg! sommige kunnen al een beetje stappen, man het lijkt nog maar zo kort geleden dat ze werden geboren! En nu alweer zie ik de meeste banners richting 1 jaar gaan! Echt snel gegaan dat eerste jaar! Wat gaan jullie kopen voor de jarig joppen? Wat word hier nog veel geschreven trouwens! echt leuk, bij het April 2006 mama topic word nog maar heel af en toe geschreven en er zijn nog maar een handje vol mama's die echt nog schrijven, na een jaar schreef bijna niemand meer die zo leuk schreef met de zwangerschap! Hier gaat alles goed, Marijn is druk aan het tijgeren/kruipen gaat alleen de verkeerde kant op, achter uit dus! Hij loopt ook al mee aan de hand, en wil de hele dag maar staan. En in z'n handjes klappen zoals je kan zien op de foto!
Tripp Trapp....Nou ik trap m de deur uit Tot 2 keer toe heb ik al gehad dat Tygo helemaal enthousiast was en ''aan t springen'' was dat die stoel bijna naar achteren viel. Of als ie boos is dan laat ie zich naar achteren vallen dan gaat ie ook bijna....Tripp Trapp gaat dus fijn in de verkoop of we bewaren m totdat ie 3 jaar is en er zelf op kan ofzo. @ Mouschy Wederom welkom! Wat lijkt Marijn al groot zeg jeetje. Ik heb nog geen idee wat ik ga kopen Wij zijn gek op Lego en ik denk iets daarvan...of een mini fiets....of driewieler.......of zo'n water baan of of of of ?Weet nog niet dus eigenlijk...Eerst maar eens kijken welke dag we t vieren gaan ...*pris hooopt zoooooooo op de zaterdag* Tygo ging een paar weken geleden alleen maar achteruit en nu als een speer vooruit. @ Virginie 11 maanden alweer jeetje! Ik snap wat je bedoeld hoor. Het gaat ook zo hard allemaal ...... Tygo doet ook wel geven (maar meer nemen hihi) Nee hij eeft t dan ook aan ons. Foto is een beetje proberen steed en bewerken...howel die van bovenaf alleen zwart wit is gemaakt en verder niets. Bedankt voor je compliment! @ Jennifer...kan me wel goed voorstellen dat je t een soort van zat bent. Is niet niks allemaal..toch 2 in een jaar en er komt veel op je af. Probeer wel zoveel mogelijk te genieten van alles (ja klinkt cliche maar ik meen het wel). Zowel van jullie Uk als het wondertje in je buik. Nog even en dan is Matthew er! @ IMD Ja jullie gaan trouwen binnenkort. Leuk zeg er helamaal klaar voor? Kan me voorstellen dat een vader / stiefvader extra wordt gemist bij dit soor belangrijke dagen. @ Saskia. Wel gelijk duidelijk! @ Lovewinnie...Jij bent natuurlijk aan t sparen voor een heel lang staartje haha. Tygo had toen ie geboren werd ook heel veel haar, dat is na een paar maanden uitgevallen en er kwam heel snel weer nieuwe voor terug. Vorige keer zelfs beetje opgeschoren met de tondeuse Leuk nieuws betreffende je huis! Nog maar 1,5 week ofzo! Joepie! @ Mobielfreak. leuk dat Tim mee was. Moet eerlijk zaggen dat ik dat zelf niet zo snel zou doen. Onder het mom van ''hij heeft er nog niets aan'' en je bent zelf beperkter (hoewel jij verder toch nergens in mag! Al echt buikje? @ Anoek Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Rome!
Tygo, NIet doen! Tygo afblijven.... Eh eh... Neeheee. Nee daar mag jij niet aankomen... Eh eh... Tygo Nee! Daar is jouw speelgoed! Tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygggggggggggggggggoooooooooooooo! Neeeeee! ...
Marsab: jeetje dat zal erg schrikken geweest zijn! Is ie nu weer helemaal de oude? knuf voor jou hoor! Anouk: erg fijn dat Sarah geen helmpje hoeft viel het gelukkig toch allemaal reuze mee! Heel erg veel plezier in prachtig Rome! Pris: oops nee, das niet erg veilig dan! je hebt wel een lekkere wilde he?!?! En: sweet: opgeschoren! (bij mijn jongens nog niet bepaald aan de orde ) Mobielfreak: ja, hoe voel jij je? Mouschy: jeetje Marijn wordt echt al een bink! Jennifer: BIG HUG 4 YOU! Die kloterige laatste weken zijn soms zooooo rot! Gooi het er lekker uit hoor! I'll be listening! KUS! IMD;ja dat zijn kloterige momenten. Op je trouwen horen je ouders er gewoon bij te zijn! Ik heb mijn vader ook erg gemist op mijn huwelijksdag, hoewel hij toen zelfs alweer 4 jaar dood was... Nog een maandje he? LEUK! Joyce: spannend vrijdag echo! Mss kom ik je nog wel tegen in het zkh! Rootje< allemensen, Marissa is echt supersnel! Virginie: gefeliciteerd met Keld 11 maanden! Herken je dubbele gevoelens heel erg! Mijn mannetjes zaterdag ook alweer 11 maanden! Waar is de tijd gebleven?
ja maar is drukker op ons forum he ik weet heir half niet meer wie nu wie was enzo maar dat komt wel weer *wil hier wat actiever worden weer* is wel gezellig! 3 augustus kunnen onze mannen weer samen spelen, ik kijk er naar uit! Bedankt iedereen voor de lieve woordjes en begrip