@ Efteling ik mocht inderdaad in weinig dingen, maar wel in de droomvlucht en Carnaval Festival en daar kon ik samen met Tim in.. @ zwangerschap: Voel me prima, weinig te klagen afgezien dan na een dagje Efteling een flinke last van de BI.. Buikje begint nu ook eindelijk wat uit te zetten..
Ja efteling is zwanger niet zo alhoewel VOOR de 12 weken moet het niets uitmaken ik ben nog in de bobslee geweest, achtbanen toen ik nog niet wist dat ik zwanger was maar dat wel was...en dean heeft geen bulten of deuken
@ Marsab: ik krijg al meteen een emo toen ik je verhaal las...dat was echt schikken, zeg...tjonge. Enne mooie foto's. @ Darcy: lekker gefeest in Paradiso? Ze zal wel nu kater hebben @ Edokid: fijn dat je er weer bent en het was wel hevig voor je geweest. Succes met het vinden van een ander woning. En ... de babyfoon is toch wel helaas verkocht.... '(i'm sorry) @ Saskia: gecondoleerd met oma. @ Suus: heel herkenbaar toen we verhuisd waren, hebben we Matthew hetzelfde kamerkleur als vorige woning gegeven. Toch was hij wel even van de slag. Maar hij is gelukkig wel weer gewend, maar hij heeft gewoon een hekel aan om alleen te slapen. Vaak moet ik erbij blijven tot ie in slaap valt. En je hoeft je niet schuldig voelen dat Jesper naar de kdv gaat, terwijl jij in huis verder gaat opruimen. Maar het schiet daarna ook wel lekker op. Dat heb ik ook gedaan! @ Pris: Tygo al voor de 4e naar de kapper, Matthew heeft maar heel dunne haartjes.... Verder gaat het prima met ons drietjes, en erg druk, omdat ik Matthew steeds moet verbieden wat hij wel en niet mag aankomen, pfff... Vanmorgen huilde Matthew, dus hij even bij ons kwam liggen. Leuke is dat Matthew de speen in de mond van papa stopte zo schattig. Enne 6e tandje is er door...dus 4 boven en 2 onder. Matthew heeft gisteren op het KDV een wentelteefje gegeten en vindt erg lekker Hij probeert gisteren ook heeeeeel even los staan, dan zakt hij meteen op de grond, het zal wel niet lang meer duren dat hij zelfstandig gaat staan. Hij loopt erg veel, liefst aan de zijlangs...maar vooruit lopen met mijn handen vast heeft hij totaal geen interesse voor. Ik ga nu maar verder aan het werken..... Liefs, Miranda en geniet van zonnige dag vandaag!
nou de begrafenis zijn we weer doorheen toch geen leuke gelegenheid en jobs andere nichtje was inderdaad ook thuis gebleven (van 16mnd) we hadden een rouwdienst in het verzorgingstehuis met een pastoraal medewerker van de hervormde kerk (met bij behorende speech uit prediker.. ik vond het wat zwaar.. maarja.. das met hervormd denk ik) maar wel heel mooi gesproken toch daarna is ze bijgezet in het graf van jobs opa. en een schriftlezing en condoleance daarna. (schriftlezing vond ik nogal "eng" klinken maar het bleek slechts 1 psalm te zijn dus viel reuze mee) daarna condoleance natuurlijk.. dat voelt best gek omdat ik jobs oma nou niet echt geweldig goed kende maar natuurljk wel in het rijtej naaste famillie stond. daarna anne weer opgehaald bij oma die zich natuurlijk prima hadden vermaakt (we hadden de kinderwagen alvast voor ze in elkaar gezet.. dus die hadden lekker in het bos gewandeld) frietjes gegeten en uiteindelijk om half 8 allebei bekaf weer naar his gereden. zoals blof zegt "het is een mooie dag voor de dood" (nouja.. gisteren dus)
oh btw.. over de jonge gezinnenbeurs : dit vond ik in de mailing van de jonge gezinnepas: 2 beurskaarten voor de prijs van 1 Ben je zwanger of heb je kinderen t/m 8 jaar, bezoek dan onze 6e Jonge Gezinnen Beurs (30 okt t/m 2 nov in Jaarbeurs Utrecht). Als VoordeelPas-lid kun je tot en met 24 september 2 kaarten bestellen voor de prijs van 1, maar EUR 15,-, een cadeautje voor jou van Jonge Gezinnen! http://Voordeelpas.d2.mailplus.nl/nct19347/VXJVxdMG
Hey! Ben je me net voor, ik wilde het ook net gaan plaatsen... Dus misschien kunnen we wel weer wat regelen dat mensen samen kunnen... Nou dan ga ik maar weer in de zon zitten Even genieten zo lang het nog kan...
makkelijk van de jonge gezinnen beurs want daar MOET ik waarschijnlijk naartoe ik heb namelijk heeeeeeeeel leuk nieuws (even kopie van mijn eigen forum gemaakt anders moet ik het overschrijkven) Ik werd net gebeld door het blad kinderen en dean is gekozen als finalist voor MINI MODEL of the year wedstrijd! http://minimodel.jgz.wsite.nl/(S(gctiya ... ixtn4g2a55))/content.aspx?pageIndex=27 Nou moet ik maandag foto's komen maken, een groepsfoto van alle finalisten EN aparte fotosessie (die dan als hij wint in kinderen komt (geloof ik, ik krijg nog een email over hoe en wat, alle finalisten mogen zich laten inschrijven bij een modellenbureau die het organiseert, fotomodellenbureau The Kids) ECHT SUPERGAAF dat ie finalist is, maakt me geen bal uit of hij wint ja of nee. we hadden tijden geleden met deze foto meegedaan http://minimodel.jgz.wsite.nl/uploads/i ... ge/132.jpg Dus maandag om 13.00 moeten bij de studio zijn met dean (laat hem aub even meewerken ) hij is inmiddels wel 7 maanden ouder als op die foto... Hij komt in het kinderen nummer van 25 augustus (nummer 10) met 9 andere finalisten erin te staan en dan zullen de lezers wel moeten stemmen.. (dan ga ik iedereen natuurlijk smeken om te stemmen haha)
@ Saskia: goed idee van die korting! Ik heb idd ook zo'n pas, dus ik kan ook een 2e kaartje gratis aanvragen! @ IMD: wauw wat een super nieuws zeg, dat je Dean is uitgekozen! Het is ook een heerlijk mannetje om te zien! Hopelijk wint hij! @ Miranda: wat goed dat Matthew soms al los staat, ook al is het maar heel eventjes. Aiden doet dit dus echt nog niet hoor! Ik denk dat ze rond hun verjaardag allemaal al een heel eind heen zijn! De eerste stapjes worden binnenkort gezet, let op mijn woorden! @ Virginie: Bij jou gaat het ook allemaal zo hard! Nog even en Keld loopt ook stukjes zelfstandig! Leuk hoor! EN wat gaaf dat hij nu ook weet wat geven en krijgen is! hihi, ze leren steeds meer.... @ Pris: Ja ik ben ook blij dat ik niet dacht: Ik laat Aiden maar even huilen....Dit doe ik toch zo goed als nooit hoor! Maar ik raad nu iedereen aan, laat je kind alsjeblieft niet huilen, je weet nooit wat hij/ zij heeft. Ga anders gewoon stiekem even kijken, als je bang bent dat hij dan helemaal wakker wordt. Maar je vergeeft het jezelf nooit als je niet kijkt en je je kindje later anders aantreft dan je had gedacht en gehoopt! En wel herkenbaar van de Tripp Trapp, hij is hier nog niet naar achter gevallen, maar Aiden is er ook best druk in. En ik heb gehoord dat een jongetje hier in de straat met dat ding naar achter is gekukeld! @ Mouschy: leuk om weer eens iets van jou te horen! Wat heb jij al weer een kanjer zeg! Hij lijkt erg op Ewout vind ik! En een leuke klap foto! hihi, wat een heerlijk koppie! @ Noor: Aiden is weer helemaal zichzelf, de kleine dondersteen en ons charmeurtje! *zucht opgelucht* @ All: wij gaan morgen een weekendje weg naar Limburg, dus ik ben dit weekend niet online! Meiden geniet van het mooie weer, heerlijk! En tot dinsdag denk ik!
Hey! Gaat het wel weer een beetje marsab? kan me voorstellen dat je je half dood geschrokken bent! Saskia: nee niet bepaald leuke gelegenheden Ik heb echt te veel gelezen en te weinig zin om op iedereen te reageren sorry Hier alles goed, ben alleen wel (weer) toe aan vakantie! Baal zo van mijn werk IK WIL WEER MET BEESTJES WERKEN! Daniëlla vind het ook niet bepaald tof dat ik werk want zodra ik thuiskom vliegt ze op me af en laat me niet uit zicht. Zodra ik ook maar richting deur loop is het keihard brullen. Best schattig maar niet echt handig als je toch al niet graag naar je werk gaat.....
Goedemorgen! @ marsab.. Heel veel plezier in Limburg dit weekend. ENJOY! Heb nog geen nieuwe stoel, wil ik dit weekend voor gaan kijken...als t niet te warm wordt tenminste. Geen zin om met de warmte te gaan shoppen. We blijven er goed bij als hij er in zit! @ IMD SUper leuk dat Dean in de finale zit. Duimen dat ie gaat winnen @ meeting Ik heb geen jonge gezinnenpas. @ Saskia Mooi afscheid dus................ @ Miranda Schattig is dat he als ze speentje weggeven...Tygo doet t ook wel en ik zeg dan vaak ''Oh je moet mama wel heeeeeeeel lief vinden als ze ook jou speentje mag gebruiken'' Hij doet t ook weleens met zijn duim...stopt ie opeen zijn duimpje in mijn mond. Hier nog niet eens een poging tot los staan. Grappig dat ie wel langs tafel enzo gaat maar niet naar voren. @ Noor En Tygo is helemaal niet zo wild eigenlijk... Ik zat jouw foto's te kijken op je hyves en zag de mannen klimmen op de wipstoel..dat doet Tygo echt allemaal nog niet..
Haha grappig he? Soms wordt ik er ook wel moe van hoor. Maar ik zelf denk dat het erg belangrijk is dat nee ook echt nee is. Ik weet dat mensen zoiets hebben van joh hij is nog zo klein maar ik denk als we daar nu even in doorgaan dat we daar later erg veel ''profijt'' van hebben. (ik heb om me heen gezien dat na drie keer vragen nee vanzelf ja wordt en die kinderen daar maar al te makkelijk gebruik van maken) En hij weet t vaak hoor...als ie naar t tv kastje gaat en een dvd wilt pakken gaat ie zelf al Nee schudden Vinden jullie me streng?
Ik heb om 13.00 uur een afspraak voor acupunctuur. Kan niet wachten en ben super enthousiast. Ik ga erheen om af te vallen en ik ga er echt weer voor.Ik pas wel mijn broeken enz weer maar die kwabben moeten weg. Voel ik me niet prettig bij en kan er verdrietig om worden...dus klus voor Gerrit Heb zolang mogelijk bv gegeven (inwelke vorm dan ook ) en nu ben ik zelf weer aan de beurt. Zie ook een bericht van alweer een tijdje geleden; http://www.zwangerschapspagina.nl/about ... c-585.html (onderste bericht en op de volgende pagina de bovenste. Dan hebben julli een beetje een idee. @ Han ben je op zoek naar ander werk ook of niet? Wat doe je nu? En als het elke keer zo moeilijk is met je kleine meid..maakt t t niet makkelijker idd...En nee handig is t niet als ze zo aan je ''hangt''
ik heb een jongegezinne pas maar geen mail ontvangen . ik heb nu geen tijd om te reageren want moet zoveel regelen om te verhuizen dat ik langzaam gek wordt pfff wat een gedoe
@lovewinnie: succes, ik weet hoeveel gedoe het is! @pris: ik vind je niet streng, maar ik denk er dan ook precies hetzelfde over. Ik leer hem hier ook al nee aan en hij heeft het al dondersgoed door hoor.
@pris: ook hier zelfde verhaal hoor en soms is het est lastig.. maar nee zou inderdaad nee moeten blijven zit te twijelen of ik zo nog wat in de tuin zal doen ons versgezaaide gras word overwoekerd door onkruid en nu is het nog niet zo warm maar eigenlijk.. heb ik niet echt kleding die ik aan kan tijdens zoiets.. erg onhandig (job heeft mijn laatste oude broek weggekiept laatst) nahja.. eerst anne maar aankleden.. dan zien we wel weer genoeg andere dingen te doen ook namelijk
hoe kan dat dan ze zit toch vast? bij mij kan dat niet doordat er riempjes zitten gelukkig anders had ik al maanden een probleem, lijkt me erg gevaarlijk. @huilen; ik zag ergens staan dat je hem toch maar niet moet laten huilen maar je hoort toch meteen het verschil? ik hoor precies wanneer dean gewoon een beetje zit te drammen of dat er ware paniek in de tent is (bv vast met zijn beentjes in de spijltjes, overgeven, ziek, volle luier noem maar op)
hé meiden! heb echt helemaal niks teruggelezen, maar wilde jullie het goede nieuws toch niet onthouden! Gisteren voor een echo geweest en.....we hebben het hartje zien kloppen! Onze spruit is nu 3 mm groot, ongelooflijk hé! We zijn zó ontzettend blij, niet normaal meer! Alles zag er prima uit. Over 4 weken mag ik terugkomen voor de termijnecho. Ze denkt zelf dat ik gisteren 6 weken was, maar laat mn banner zo nog maar even staan.! Fijne dag allemaal en geniet ze van het mooie weer! Liefs Joyce