September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

gaaf joyce!

@staan: nou tot nu toe zat ze los
    het is enkel een riempje om dr middel (ikea stoeltje) en dat leek so far niet echt nuttig
    nu wel denk ik :)

straks maar proberen want eh.. normaal liet ik dr weleens zitten als ik zelf naar toilet moest ofzo... maar dat doen we dus maar niet meer nu :)

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik zou zelfs met een Ikea stoel riem hem niet alleen durven wel met de stoel die ik heb (driepunts gordel) dean is echt een sloper wat dat betreft en die moet je goed vastmaken haha, maar dean staat nu ook al een paar maanden (en lopen aan dingen) als die iets wil dan gaat ie er 200% voor (helaas voor mama die dan haar voorzorgsmaatregelen moet nemen)

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja maar even kijken of dat riempje afdoende is

ik had er avn begin af aan ook niet zo'n vertrouwen in
    maarja.. toen ze netjes bleef zitten was er ook niets aan de hand :)

maar eens kijken nu.. en anders maar gwoon niet meer alleen laten in de stoel
    das natuurlijk ook een optie he :)
    vond het alleen wel handig als ik ff weg wilde lopen :)

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zeker soms moet je effe snel naar de wc ofzo, of een deur opendoen en dan is het wel erg handig natuurlijk..

5. Pris

Pris Fanatiek lid

JOEPIE!
    Wat een super nieuws zeg...Nog meer genieten nu :D :D :D
    en 3mm is toch niet voor te stellen he? :(
    Ontzettend gefeliciteerd...misschien toch een beetje een last van je schouders gevallen.
    Fijne avond....(blijf je wel een beetje hier meeschrijven?)

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ben ik weer, ROme was echt super, lekker warm (35 graden) en we hadden een hotel met zwembad dussssssssssss, lekker!

Heb Sarah minder gemist dan ik dacht maar nu ze er weer is, gezellig dat gebrabbel in huis.
    Ze ligt nu in bed en is nog druk aan het brabbelen, ze is zo moe dus ze zal zo wel in slaap vallen.

@ Joyce, super die echo, en 3 mm, zo zie je maar weer, ze worden zo groot! Geniet ervan meid!

en iemand vroeg of Sarahde groenten warm wel lust, nee is het antwoord.
    Zelfs bij het fruit is het brullen geblazen volgens opa en oma dan, ze zijn de strijd maar niet meer aangegaan dus wij gaan morgen zelf weer aan de slag.

Ik ga even op de bank liggen en dan lees ik deze weer de vorige bladzijdes terug.

Liefs Anette

7. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Anouk: fijn dat rome een suc6 was! Heeft sara mss last van tandjes?

Joyce \:D/ :whistle: Geniet ervan!

@spelletje geven/ nemen: is hier helemaal favoriet. ze heeft een paar weken geleden ontdekt dat het erg leuk is om ruilhandel te drijven dus krijg ik de hele dag vanalles in mijn handen gedrukt :) Soms wil ze echter niet wat ik teruggeef en zit ik dan met alle speeltjes.....

@ de hele dag nee zeggen: Er is een periode geweest (toen ze net kroop) waarin ik het gevoel had dat dat het enige was dat ik tegen haar zei maar dat is nu weer over. Gelukkig luisterd ze nu redelijk als ik nee zeg dan gaat ze vaak niet verder.

Vandaag weer een mijlpaal! We zijn sinds begin deze week aan het oefenen met aan 1 handje lopen en vandaag had ze het opeens door, Tot nu toe wilde ze absoluut niet maar opeens stapte ze de halve kamer door aan 1 handje! Ik = supertrots :D

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Joyce gefeliciteerd! wat heerlijk weer zo'n iniminimensje in je buik! lekker van genieten!

Han wat goed dat ze al aan 1 handje mee loopt! echt zo leuk om te zien!

Anouk super dat Rome zo leuk was, ben dr nog nooit geweest, maar staat ook zeker op mijn lijstje!

@staan; Marijn doet het nog rustig aan, hij zit wel lekker in z'n stoel. Het liefst gaat hij helemaal onder uit zakken, dat je moet opletten dat ie er niet onderuit glijd.... :rolleyes:
    Lopen; Marijn loopt wel heel graag met z'n loopwagen, je moet er wel bij blijven, want alleen is nog veel te eng haha. Hij begint nu ook wat te kruipen. :D

9. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Joyce: wat heerlijk dat de echo goed was en jullie je vruchtje konden zien! 3 cm, ongelooflijk dat dat zometeen een echt mens wordt, ik vind dat nog steeds heel speciaal! genieten saampies!

Pris: ik heb ook zoiets van nee is nee, punt! mijn man is veel makkelijker, ons kleine meisje wind hem zo om zijn vinger heen, leuk om te zien, maar ik ben dan de bad cop! daar moeten we toch samen even een flesje wijn op drinken als ik weer mag! nu laat ik hem, hij is nu 6 maanden thuis en begint 1 september met zijn nieuwe baan, dus ik heb zoiets van: deze tijd met zijn kleine meisje komt nooit meer terug, vanaf 1 september draait hij weer werkweken van 60 uur...dus laat ze maar! ik wilde je trouwens vragen waar en hoe je die acupunctuur hebt geregeld om af te vallen, ik wil zometene zo snel mogelijk weer werken en moet dus 40 extra kilootjes kwijt! ik wilde al bij de huisarts een verwijsbrief naar een dieetiste vragen, maar acupunctuur kan ook? heb je daar over gelezen of gehoord en positieve ervaringen mee? ik ben erg benieuwd!

anouk: heerlijk naar rome! Ik heb bijna de hele wereld gezien als stewardess, maar Rome heb ik nog nooit gezien! dat is echt mijn droom! europa vind ik zowiezo prachtig! misschien een leuk verjaardagskado volgend jaar, een weekendje rome...ik zal het zo nu en dan eens laten doorschemeren, who knows!

wie had er nog meer een tripp trapp? hoe vinden jullie hem? zijn jullie er blij mee? Gwynnie gaat soms heel hard achterover met haar hoofdje en botst dan tegen de houten leuning...er was iemand waarbij hij omviel?

verder super bedankt voor jullie medeleven wat betreft mijn zware zwangerschap! tip of the day: wordt niet 5 weken na de bevalling weer zwanger van de tweede want je lijf zegt heel hard NEEEEEE!maar ja...je wacht jarenlang op de eerste, je bent 38, en je denkt, we gaan ervoor! zal je altijd zien! maar dankjewel voor jullie medeleven! lief!

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Joyce: Geweldig van je echo!
    Vandaag kreeg ik een MMS van mijn beste vriendin, ze is overmorgen 12 weken zwanger en haar vruchtje is nu 6 cm. Erg leuk om te zien!

@ Anouk: Ben nooit in Rome geweest, top dat jullie ervan genoten hebben.

@ Jennifer: ik heb geen tripp trapp. Ik weet wel wat je bedoelt. Matthew schudt met z'n lijfje in eetstoeltje, vaak verbied ik hem om dat niet te doen.
    En succes met je laatste loodjes!

Met mijn zoon Matthew gaat prima, afgelopen 2 dagen heeft hij ruim 12 uren doorgeslapen :confused: :D het zal wel door de warmte komen of groeispurt?

Hier een SMS-berichtje van Darcy:
    Jullie krijgen de zonnige groetjes vanuit Frankrijk van Darcy. Ze gaat met d'r gezinnetje 3 weken rondtoeren!

11. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Jennifer
    Acupunctuur heb ik zelf erg goede ervaring mee :D
    Ik ben de vorige keer iets van 15 kg afgevallen in 9 weken en die zijn er niet meer aangekomen. Het houdt je stofwisseling opgang. Ik weet niet precies hoe t allemaal werkt maar werken doet t. Ik ken veel mensen die t gedaan hebben en bij iedereen slaat t aan. Is wel icm een bloedsuikerdieet maar vind ik harstikke makkelijk (ochtend en middag yoghurt 's avonds gewoon eten) Ik doe t in Amstelveen maar weet eigenlijk niet of er andere zijn die t op deze manier doen. Naaldjes blijven in je oor. Ik heb nu (6) kleine pleisters in mijn oor met daarin de naaldjes.
    Voor mijn gevoel zat mijn broek al iets losser vanmorgen...mijn vriend zeg dat ik me dat inbeeld ;) :D :( hahaha
    Ik moet iig 8 kilo kwijt nog :confused: :confused: kijken hoever ik kom voordat we op 2 sept op vakantie gaan!
    Meid, Ik ga je gewoon elke keer succes wensen! Wat zal je t :c: zwaar hebben zeg nu met dit weer. Dikke knuffel voor jou!

Ik heb 2 jaar geleden van mijn vriend een lang weekend Rome cadeau gekregen......Is leuk cadeautje :whistle:

Tygo is trouwens nog niet gevallen met de tripp trapp hoor (GELUKKIG!) maar voorlopig gaat ie naar zolder totdat ie een jaar of 3 jaar is..

@ Anoek. Leuk gehad dus!Doet een mens goed zo'n weekendje!
    En 35 graden...niet te warm voor in de stad 8) ? Gelukkig zwembad
    :D

@ Miranda 12 uur geslapen Jeetje!
    Wel lekker toch.
    Van de week sliep Tygo ook langer overdag toen t zo warm was.

@ Darcy Klinkt goed zeg! HAVE FUN & ENJOY!

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hey meiden!
    Poeh bij jullie ook zo warm en plakkerig?
    Hier wel....

Joyce: heerlijke bevestiging zo'n goede echo!

Pris: super zeg dat dat zo goed werkt!

Vandaag naar het consultatiebureau geweest.
    Chris: 75cm, 8355gram
    Tijn75,5cm, 8930 gram.
    Qua lengte zitten ze al op het gemiddelde voor een op tijd geboren jongetje, qua gewicht eronder, maar ze volgen hun curve goed.
    Verder weer 2 prikken gehad, viel me mee, maar even gebruld. ;)

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hallo allemaal!

I'm Back!
    We hebben het erg mooi gehad, samen met mijn ouders!
    We zaten in Limburg, op een charlet camping vlak bij Arcen em dus tegen de grens van Duitsland.
    Het was net als in heel Nederland wel enorm warm, we zaten in een charlet die dus een plat dak had en geen airco....
    Dus jullie raden het al: zweten, warm en plakkerig!
    Aiden had het heel erg warm en kon soms moeilijk in slaap komen, maar het viel ons nog mee...
    Ook zit hij onder een paar flinke bulten, wij denken muggenbulten, maar we houden het wel ff in de gaten!
    Maar goed, verder hadden we niks te klagen hoor!
    We hebben lekker gefietst, gezwommen, geshopt, gegeten en in het zonnetje gezeten!
    Aiden was niet mee toen we gingen zwemmen (in het Leukenmeer, daar zit pas een leuke camping bij! Een aanrader, wij onthouden die! ;) )
    Mijn ouders wilden wel op Aiden passen, zodat Marc en ik lekker eens saampjes konden zwemmen, volleyballen e.d.
    Ook wel eens lekker hoor!

Vanmorgen zijn we terug gekomen, zo hadden we de hele dag nog om te relaxen.
    's Ochtends alles al opgeruimd, dus toen het echt warm begon te worden konden we lekker verkoeling zoeken!

Ik heb weer veel dingen gelezen en ga mijn best doen om op iedereen te reageren! :D

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nou we zijn vandaag geweest en was superleuk dean was wel wat afgeleid met al die jankende kids (zodra ze die babies loslieten begonnen ze al, zucht...) ik mag volgende week mailen dan krijg ik 4 van de beste foto's
    ik zal meteen even wat foto's online zetten...

I'm gonna win (kijkt evil!)
    http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1359.jpg

Samen met mijn oma
    http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1360.jpg

genoeg met dat modellenwerk ik ga er vandoor!
    http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1361.jpg

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ IMD: ja ik hoor ook wel de verschillende huiltjes van Aiden, maar soms kan hij ook heel hysterisch wakker worden of zo (dromen?), dus dan kijk ik ook wel even.
    Maar soms is het ook aanstellen, maar dan kan hij ook heel hysterisch gaan doen....Ik gok er gewoon niet op en kijk dan voor de zekerheid toch maar...

@ Joyce: meid ik ben helemaal blij voor jullie! Heerlijk die bevestiging dat het allemaal in orde is! Nu ontspannen en genieten saampjes! :D

@ Saskia: Aiden gaat ook vaak staan op zijn voetenplankje (hier de tripp trapp) maar dan kan er niks gebeuren.
    Echt gaan staan in de stoel, lijkt me toch wel gevaarlijk idd!

@ Anette: wat super dat jullie het zo leuk hebben gehad in Rome! Ik ben er ook eens geweest, een mooie stad, maar wat druk en hectisch! En iedereen lapt de verkeersregels aan zijn laars! :confused:

@ Han: wat super dat Daniƫlla nu aan 1 hand kan lopen! Aiden weet nu sinds een week hoe hij moet kruipen, dus wij lopen nog een stapje achter! hihi Zichzelf optrekken en om de tafel lopen e.d. kan hij ook al wel.

@ Geven/ nemen: hier is dat ook helemaal favoriet! Dan krijg je weer een speeltje of een stukje soepstengel! haha, en hij neemt het daarna ook weer vrolijk terug! Grappig hoor!

@ Eten: Aiden heeft er een handje van om alles zelf te willen doen!
    Dus als ik met een lepel groente bij zijn mond kom, dan wil hij er alleen maar naar grijpen.
    En dat kan natuurlijk niet altijd, want het wordt dan zo'n enorme smeerbende.
    Als ik dan zeg van: Nee, dan wordt hij heel boos en verdrietig.
    Vooral omdat het niet mag, maar ook omdat hij dus wel honger heeft e zo nog langer moet wachten op zijn eten!
    Pff...nu geef ik hem ook maar een lepel o.i.d. zodat hij het idee heeft dat hij ook mee mag helpen.
    Dan kan ik ondertussen telkens een hap eten in zjn mond doen!
    Ja, je moet creatief zijn en voor alles en oplossing proberen te vinden! :rolleyes:

@ Jennifer: meid ik snap je gevoel hoor, je wilt niet ontdankbaar zijn, omdat je weer zo snel zwanger mocht raken.
    Maar lichamelijk is het wel enorm zwaar. Nou klagen mag best hoor!
    En je hoeft er ook geen schuldgevoel van te krijgen!

@ Miranda: wat een slaapkoppie je Matthew ineens! hahaha, hij zou het wel nodig hebben! Heerlijk toch, ook voor jullie.
    Wat leuk om te lezen dat Darcy het zo naar haar zin heeft!

@ Pris: wauw dat het met acupunctuur zo snel gaat! Maar als ik terug denk, dan vond ik je helemaal niet te dik of zo! Juist een mooi figuur, vooral na de bevalling! Of heb ik het mis?!
    Hopelijk raak je de kilo's kwijt die je in je gedachten hebt!

@ noor: wat super dat je ventjes zo goed groeien! Was Tijn altijd al het manneke dat net iets zwaarder was?!
    Gelukkig vielen de prikjes mee, aiden moet volgende week! :(

Tot hier...sorry voor de meiden die ik ben vergeten, forgive me! :oops:

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    IMD: super leuke foto's! Ik duim voor jullie, dat jullie mogen winnen!
    Wat een heerlijk mannetje hebben jullie toch! :D

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Marsab: lekker dat jullie leuke vakantie hebben gehad!

@ IMD: echt leuke foto's! Hoop dat jullie gaan winnen!

@ Noor: fijn dat het goed gaat met je jongetjes, prikken zijn nooit leuk, hopelijk hebben ze geen last hierna overgehouden!

Hier ook last van warmte en plakkerig..... :(

Fijne avond!

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zal een berichtje neerzetten als ie in kinderen staat en jullie me kunnen helpen om te stemmen :)

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    superleuke fot's joh!
    En leuk zo zijn haartjes!

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goedemorgen moeders...lekker rustig hiero!

Geen bericht, goed nieuws voor jullie allemaal, toch?

Fijne dag allemaal!

XXX

Deel Deze Pagina