Isabel, Martin, Dean = IMD afkorting Ik hoop erg snel IMDA (we willen hoogstwaarschijnlijk een naam met a voor dean zijn brusje )
Volgens mij heet dit VERSLAAFD! Veel plezier en goed te horen dat jullie t goed hebben. Geniet ervan!
Ik ga morgen vanaf t werk weer proberen te reageren. Wel even ego verhaaltje. VAnmiddag namelijk op t CB geweest Gewicht 11kg 280 gram Lengte 77,5 cm Hoofdomtrek 49 cm (weet ik niet zeker maar zit nu achter in de tuin en boekje ligt binnen ) Verder was alles goed. Was bij de arts en vind haar echt niet leuk..maar ja je moet t er maar mee doen.. Arts: Gaat tygo al van liggen naar zitstand? Pris: Nee dat nog niet Arts: Oh Misschien zou je hem wat vaker op zijn buik moeten leggen dan gaat ie dat vanzelf doen en daarna gaat ie kruipen Pris; Als ik hem op de grond leg, zitten of op zijn buik, dan gaat ie de hele kamer al door, Tijgeren. Arts. Nou dat heb je niet goed gedaan dan Pris: ------ Had ik m tegen moeten houden dan ofzo Grr MUTS Verder alles prima. Hij heeft BMR prikje gekregen ivm onze vakantie. Kan ie over een dag of 5-10 beetje ziek van worden. Ben benieuwd. Hij heeft even gehuild toen ie m kreeg maar was supersnel over. Ze zei van te voren dat ie erg gemeen was en een branderig gevoel kon geven voor even. Nou ja ook weer gehad dus. Morgen even op jullie reageren. Zit met een Uitzendkracht dus moet wel lukken denk ik. Misschien dat t zo nog lukt maar denk t niet. Fijne avond en de groetjes vanuit onze achtertuin Liefs Pris
pris: alicia wilde noot op de buik liggen en deed dit dus ook niet omdat ze altidj huilde dan. ik kreeg er veel comentaar overwant dat was niet goed blablabla en ze zou een kontekruiper worden en nooit gaan kuipen zo!. ik heb gewoon niet geluisterd en opeens met 9 maanden ging ze kruipen en ok meteen op handjes en knietjes en ben blij dat ik haar niet heb gedwone om op haar buik te liggen. verder met ziten het zelfde. ze deed dit niet uit haar eigen toen ik met 9,5 maand bij het cb kwam (kruipen toen ook nog netniet) en hun zeiden weer dat ik haar maar plat op der rug moest leggen ze gign datn vanzelf zitten. ik weer niet luisteren en zette haar gewoon op de billen en zie wel wat er gebeurd toch. sinds nu ongeveer 1,5 week kan ze uit zich zelf zitten en dit kan best irritant zijn als ze moeten slapen want ze gaat van liggen naar zitten en dan kruipt ze heel der bed rond en slapen ho maar ook snacht roept ze regelmatig om mama en dan zit ze heel zielig rechtop inderbedje dus met andere woorden gewoon lekker niet luisteren en doen wat jou het beste lijkt. ik kan het niet aanzien om alicia te zien brullen omdat er iets niet lukt. als het er wel lukt of probeerd moedig ik haar aan en dat werkt blijkbaar beter dan dwingen om die dingen te doen
Echt stom mens op het cb. Ieder kind doet op eigen tempo, ene tijgert, ene kruipt, ene staat. De mijne kruipt en loopt, maar van ligstand naar zitten kan hij nog niet. So what! Het komt wel vanzelf. Jij gaat je kind niet pushen om dat zo te doen. Ik begrijp je heel goed!
Groot gelijk heb je! Gewoon niet luisteren. Je kent je kind, daarnaar toe ga je handelen wat het beste voor haar lijkt. Als zij kan, kan je haar verder gaan stimuleren. Ben blij dat jij op je intuïte hebt gevolgd!
@ Darcy: echt leuk vanuit Frankrijk aan ons denken. Ze mist ons al Geniet er van! Liefs, Miranda en Matthew xxx
Jeetje dat verschilt nog best met Tim, Tim woog op cb vandaag 9890 gram 72 cm lang 47.2 cm hoofdomtrek Tygo is een fikse hihiihi
lang leve het cb. Daar gaan ze uit van het ideale patroon, nou, succes want dat bestaat gewoon niet! Lekker doen wat jij denkt dat goed is, prima toch. Ik ken niemand die niet kan zitten en lopen dus komt helemaal goed.
@mobielfreak kun je het verschil met anne na gaan... ik vind die al ienieminie vergeleken met tim (laatste weging.. 7,5kg en 67cm)
Goedemorgen! Ik trek me er ook niets van aan hoor. Mag haar sowieso al niet en dan gaat ze ook dit soort dingen nog zeggen...lekker laten gaan maar kan er dan wel pissed om worden op dat moment. Ieder zijn eigen ding en Tygo tygert lekker door Hij probeert wel zijn voetjes er steeds onder te krijgen maar lukt nog niet Als ze vier zijn lopen en praten ze allemaal hoor
Ja grote jongen Hij zit binnen de curve nog maar volgt wel zijn eigen lijn mooi! Hij wordt daardoor ook wel eens overschat hoor:... oh loopt ie nog niet? Eh nee hij is net 9 maanden (toen) mag ie ook een stukje taart? (was eind mei) Hij praat nog niet echt he? Nee maar hij is pas 10 maanden...Oh hij lijkt veel ouder. Toch blijft hij ons kleine mannetje
@ Noor..Tygo is bijna 3 kg zwaarder dan Chris! Wel gelijk 2 die brullen ik vind 1 al zo zielig @ Marsab. Leuk weekend gehad dus Heerlijk even tijd ook met zn tweetjes gehad. Das wel lekker. Jammer dat er geen airco was, Heb je al kijkers gehad? Hier ook een mannetje die veel (niet alles) zelf wilt doen. Brood wil hij vaak alleen als hij zelf de stukjes van zijn bordje mag pakken. Tijdens de meeting was ik nog zwaarder dan nu. Kon toen broeken nog niet aan die ik nu wel weer pas. Veel mensen snappen niet dat ik dit weer ben gaan doen maar voel me er goed bij. Pas alweer andere broeken die ik 1,5 week geleden echt niet dicht kreeg. Ik heb alleen geen weegschaal dus heb ook geen idee hoeveel ik al kwijt ben maar voel t wel! Maar bedankt! @ IMD Leuke fotos. Ik zal stemmen op Dean zodra t kan! Ik herken Tygo zijn huiltjes ook wel hoor maar ga vaak toch even kijken. Als de deur op een kier staat kan ik net om een hoekje kijken ziet ie me niet Vaak zeg ik beneden al: Oh hij ligt weer op zijn buik .. @ Joyce Hoe gaat t met je? Voel je je goed? @ Jennifer ja je krijgt t gewoon vergoed (zitten bij Zorg en Zekerheid) en hoeft geen verwijzing van de huisarts te hebben. Beetje gelukt de afgelopen dagen met de warmte? Eind komt nu wel in zicht! @ Miranda Knap zeg dat je Matthew al gebarentaal leert! Waarschijnlijk pakken die kleintjes dat super snel op idd. @ Edokid. Wat een verhaal en zeg en wat een situatie. Jeetje. Gelukkig heb je nu wat gevonden. Lukt het allemaal een beetje in het studentenhuis? Hele omschakeling zeg. Knap dat je het belang van Eva voorop stelt en haar bij je ex laat. Eerst even kijken hoe het allemaal loopt daar. Leiden is trouwens erg dichtbij, ik kom uit Roelofarendsveen. @ Lovewinnie. Veel tijd op de kermis doorgebracht? Succes met verhuizen! @ Anoek. Geen tips van mij gewoon rustig aan afwawachten denk ik Gaat t al beter? @ Mobielfreak En heeft hij last van zijn prikjes gekregen .Zo sneu altijd? Hoe gaat het met jou? Voel je je goed? ----------------------- Het is alweer augustus.....de eerste worden deze maand alweer 1 jaar!
haha nee hoor, dat klein mutsje van ons denkt ook, dat ik dat spul niet ga eten hoor, bah! Waar blijft die melk... Komt helemaal goed, we laten haar gewoon vanalles proeven een aantal dagen achter elkaar. Ze heeft het blijkbaar niet eht nodig of is er gewoon nog niet aan toe.
mijn overbuurvrouw haar dochter wordt overmorgen 2 jaar, sinds 2 weken kan zij eindelijk los lopen. Ander kennis van mij loopt al toen hij 11 maanden oud was. Per kind verschilt toch!
Ja idd! Ben toch wel benieuwd naar jullie verhalen hoe en wat jullie hebben georganiseerd en wordt het een succes of zo? Mag ie de taart likken of wat dan anders ook is! Laat de verhalen maar komen
Ja dat denk ik ook....het komt wel vanzelf. Als Sarah na melk drinken snelw eer honger heeft, probeer je weer met een hapje voeren.
Ohja de meeste kindjes zijn al meer dan 10 maanden oud. Geven jullie de opvolgmelk nutrilon nr 2. nog steeds? Of al overgestapt naar nr. 3? xxx
@ Miranda Hier zijn we er nog steeds niet uit welke dag we t gaan vieren haha. Maar wat ik wil is sowieso een uitnodiging maken met een foto van Tygo tussen een heleboel ballonnen en een witte achtergrond. Zal wel een drieluik worden ofzo. Nu al zin om het te gaan maken REesultaat krijgen jullie uiteraard te zien hier! Ik hoop dat t mooi weer is zodat we lekker in de tuin kunnen. Vieren t dan vanaf een uur of drie (kan ie wel tukkie doen nog) en alles in 1 keer zodat ik niet drie keer een verjaardag kan vieren ofzo. Vanaf 05.30 dan lekker de bbq aan Veel slingers / ballonnen enzovoort. Lekker een paar sta-tafels zodat iedereen zijn gang kan gaan en niet op zijn ''vaste stoeltje'' blijft zitten. En een hoekje voor de kids zodat die zich ook kunnen vermaken. Ik moet nog shoppen voor een verjaardagsoutfit....2 stuks want ja Tygo gaat zijn eigen stukkie taart krijgen en mag er lekker zijn gang mee gaan Cadeau weet ik echt nog niet Hij is op wo-dag jarig en ik hoop echt (meeduimen meiden) dat we t op zaterdag vieren. Op de dag zelf wil ik dan naar de dierentuin ofzo en lekker pannenkoekje eten ofzo. Ben erg benieuwd wat die dag met mijzelf gaat doen. zal ik emo zijn? Of juist niet. Voor mijn gevoel is het toch ook een periode afsluiten ofzo. Ik denk dat ik de dagen voor zijn verjaardag wel alles ga herbeleven ofzo..oh toen deed ik dit en voelde me zo (geheugen is als een zeef maar dat soort dingen weet ik nog wel ) Ben ook benieuwd naar jullie verjaardagsdag! En misschien nog tips ofzo!