September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hallo hallo lieve mama's!

@ suus: ik heb ovulatietestjes gebruikt! Je moet het idd het liefst 's middags doen en elke keer om dezelfde tijd. Heb je een positieve test, dan krijg je 24 uur later ongeveer je eisprong! Succes met klussen?! ;)

@ verjaardag: wij houden het op de dag zelf, want Aiden is op een zaterdag jarig.
    Ik wil uitnodigingen sturen, een taart met foto, een eigen unieke feestslinger (heb ik besteld bij www.feestslinger.nl ) en een eigen taartje voor Aiden. Verder houden we het niet te lang: van 14.30 uur tot 17.30 uur of zo! Vind ik lang zat en zo heeft hij toch nog zijn slaapjes etc.
    Ook geef ik aan de kinderen die komen een snoepzakje/ cadeautje als ze weer weg gaan!

@ melk: Aiden krijgt nu nog steeds BV, maar wil met een straks als hij een jaar is, voorzichtig overgaan op gewone volle melk.

@ mobielfreak: wat kl*ten dat je er zo'n last van hebt gehad! :(
    En leuk hoor, oude bekenden spreken! Is altijd leuk om bij te beppen!
    Heb ik toevallig vandaag nog bij de fitness gedaan, een meid gesproken van de middelbare school! Erg leuk!

@ Patries: :whistle: Jeah, welkom terug! Lekker veel kletsen weer! Leuk dat Jamie ook een tandje krijgt, is Aiden straks de enige nog met een kaal bekkie?!

@ miss x: over 25 dagen al jarig! WAUW, gewelig! Leuk idee ja, om de belangrijkste dingen te printen van deze site!

@ lovewinnie: leuk hoor een nieuwe kamer! Is ze vast erg blij mee!

@ Noor: Ik zou zelf 2 taarten doen voor de boys, zijn toch ook beiden jarig?! ;) En veel plezier op het feestje vandaag!

@ Joyce: fijn om te horen dat alles goed is! De misselijkheid is idd minder, dat mis ik ook totaal niet! Sterkte met de prikjes, Aiden moet dinsdag! :(

@ Pris: jeetje wat een onwijs k*twijf op het CB! Aiden heeft ook een tijd getijgerd en ineens kroop hij, van de één op de andere dag! Dus ze moet niet zeuren! Die dingen gaan allemaal vanzelf wel en anders maar niet!
    Misschien loopt jou kereltje wel ineens! Staat ze straks te kijken met haar grote mond! :rolleyes:

@ Miranda: wat super dat je Matthew al gebarentaal leert, is idd ook wel handig! Kunnen ze al dingen duidelijk maken! En zo te lezen heb je bijna alle restaurants al getest in Zaandam! :p Altijd handig als anderen er willen eten! ;) Leuke banner trouwens!

@ Simke: wat super dat jullie het leuk hebben gehad! En Jesse heeft een flinke sprong gemaakt of niet! Knap hoor, al lopen met zijn loopauto!

@ maart: alles goed met jou en Yasmine?

@ Jennifer: is kleine Matthew er al?

@ Virginie: Kun jij ons al eens verblijden met het goede nieuws, dat er een 2e wondertje op komst is?! ;)

@ Darcy: hey forum verslaafde! Leuk dat jullie je zo vermaken, geniet er nog van!

@ edokid: wat goed om te horen dat je een huisje hebt, lekker een plek voor jou en Eva! Fijn hoor!

@ Saskia: Als Anne nogal gevoelig is voor drukte, zou ik haar verjaardag niet onwijs groot houden. zelf houden we het ook gewoon op de middag en is het ook lang zat voor die kleintjes!

@ las: hoe is het met jullie Noëlle?! Groeit ze goed?

Tot zover maar even...sorry voor de meiden die ik vergeten ben!

Met Aiden is alles goed, hij kruipt het hele huis door, leert verschillende geluidjes etc. Een heerlijk ventje! Hij geniet al van zijn nieuwe schommel, die heeft hij alvast gekregen voor zijn verjaardag van mijn ouders. Omdat het nu nog zo'n mooi weer is, heeft hij hem alvast gekregen!
    Misschien een aanrader voor jullie:

http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... raeger=741

Hij vindt het helemaal geweldig!

Ooohhh....ik moet NU naar hem toen, hij zit met zijn handen in de drinkbak van boy te slaan!
    Ondeugd! :D

Een dikke knuffel voor iedereen!
    Ik ga nog even van de zaterdag genieten! :D

DOEG!

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm maar nog wel 3 regels typen marsab *plaag*

gaat hier trouwens echt al 3 kwartier een brandalarm af
    maar wij kunnen niet zien waar het vandaan komt.. en niemand zet het eventjes af ofzo

buiten dat we hier allebei superbrak zijn (last van maag, hoofd, spieren etc.. )
    begint dit aardig op mn hoofdpijn te werken.

anne heeft bijna letterlijk heel de dag geslapen... (denk in totaal 4 uurtjes wakker geweest en die heeft ze zo'n beetje huilend doorgebracht)
    en wij hebben gister denk ik toch te veel grapjes gemaakt over de boontjes van de hema.. want we waren (zijn) er allebei aardig ziek van :(

vandeweek wezen hardlopen met een marathonloper.. dat was wel erg heftig!
    maar... hij vond dat ik in ieder geval de mentaliteit had om eind deze maand 10km te lopen...
    en dat als ik elke dag gewon 5 minuten meer zou lopen op het tempo dat ik met hem deed... ik het echt zeker zou gaan redden
    enige puntje is dat ik dat tempo met hem best heavy vond :)

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Marsab: hebben jullie die schommel met die olifant? Rood met geel?
    Klikte net de link aan, maar kreeg gewoon de home pagina te zien, vandaar.
    Schommel ziet er wel erg leuk uit :D

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.143
    113
    @marsab: hihi, vroeg me ook al af welke schommel het was? Die geel met rode met olifant staat van 6 tot 12 maanden?

Enne volgende maand gaan we gericht klussen. Ik doe nu alvast ovutestjes om te kijken of ik wat regelmaat kan ontdekken.

5. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedenmorgen dames ben ik weer eens.

Hier alles redelijk goed, Ons dametje gaat met sprongen vooruit en probeerd nog steeds heel hard om zelf te kunnen lopen. Het lukt nog niet maar ik vind het al heel wat dat ze steeds langer los kan staan, zelf kan lopen als ze denkt dat we haar vasthouden ;) en behoorlijk goed aan 1 hand kan lopen.
    Verder wat minder; mijn vader heeft een dubbele gecompliceerde open beenbreuk opgelopen toen hij ergens van af viel/ sprong. Hij is dus meteen met een spoedoperatie geholpen en zal er nog tenminste 1 moeten hebben.
    Ook heb ik een ?virus? in mijn oog en keel (gehad) waardoor ik me een paar dagen behoorlijk beroerd heb gevoeld. Het gaat al wat beter door pittige oogdruppels maar helemaal over is het nog niet.

Suus: nooit ovulatietesten gebruikt maar ik zou zeggen: veel klusplezier!

Saskia: alles nog goedgekomen met het allarm?

Melk: daantje krijgt nog BV en ik weet nog niet wanneer we daar mee gaan stoppen. hier komt in ieder geval geen opvolgmelk (buiten voor als ik aan het werk ben).
    Ik weet dus ook niet hoeveel ze drinkt, ze krijgt nu nog 4 voedingen maar ik wil binnenkort naar 3 of 2. Ze krijgt nu als ze wakker word (6:00) dan 13:00, 19:00 en 22:00. Die van 22:00 hebben we weer ingevoerd omdat ze helemaal slecht sliep maar die wil ik er wel weer af hebben. Ook drinkt ze na de boterham om 13:00 nog maar erg weinig dus ik denk dat ze die zelf laat vallen.

Patries: lekker dat je weer internet hebt! Hoe bevalt het weer in nederland te zijn? wanneer komt marc deze kant weer op?
    Dierenkriebels: ja ik ben al weer een jaar uit de dierenartsenpraktijk en heb nu ook niet echt tof werk. Een bevriende dierenarts heeft een eigen praktijk sinds 2 maanden maar die hebben voorlopig nog geen geld voor een extra assistente. Als dat wel zo is dan ben ik de eerste aan wie hij denkt is mij belooft :D

Marsab: ach hoe later de tanden komen hoe sterker ze zijn dus Aidens gebit is niet kapot te krijgen straks. Ik was laatst met een moeder aan het praten en haar dochtertje van 15 maanden had ook nog geen tand.

Pris: gewoon laten kletsen op het CB, alles op zijn tijd hoor! Gemiddeldes zijn niet voor niets ontstaan, er moeten ook kids zijn die het later doen of gewoon overslaan. Hij doet het verder toch prima....

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Oh ja, sorry!
    Joyce en Suus, het is idd die olifant!
    Maar hij is dus van 6 maand tot 12 jaar!
    En je kan steeds een onderdeel eraf halen, hoe ouders je kind wordt!
    Eerst het voorstuk (de olifantenkop zeg maar) Dan heb je alleen nog een stoel idee. (voor kinderen vanaf een jaar of 2/ 3)
    En daarna het rug stuk, dan heb je dus een gewone schommel! (vanaf een jaar of 4/ 5)
    Vond ik wel erg makkelijk! :)

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.143
    113
    Oh haha, had ik te snel gelezen. Ik vind hem ook erg leuk en aangezien mijn schoonmoeder net vroeg wat ze voor Jesper verjaardag kon kopen heb ik deze maar aangewezen, lijkt me een heel leuk ding!

8. Saskia78

hm ik had ook over je schommel heen gelezen
    onwijs leuk ding zeg

alleen hebben wij niets om het aan op te hangen ;(

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
  10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Let trouwens niet op mijn kleding, ik had nl net gesport! :oops:

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    :) :) :)

12. Saskia78

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    :) eendjes vangen en dat het nog lukt ook!

Marsab: jeumig wat ben je dun! Aiden vind het allemaal wel leuk zo te zien maar vind het een beetje jammer dat je hem gewoon tegen boy aansmijt ;) :p

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hihi wat een schattig filpmje!

Hard gaat het dan he?
    10-11 maanden geleden hadden we nog kleine hulpeloze, in alles van ons afhankelijke kleintjes in onze armen en u kruipen, staan, "kletsen" en schommelen ze....

15. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Even snel een kort berichtje, morgen meer, heb een drukke week gehad en ben erg moe maar..... dit wil ik jullie niet onthouden!

Marissa loopt sinds vandaag los en heeft echt mama gezegd!
    Vanochtend stond ze bij de tafel te spelen en ik kwam er aan lopen. Ineens draait ze zich om, doet haar armpjes omhoog zegt mama en komt naar me toe 'rennen'. Een afstand van ongeveer 3 meter. Sinds toen probeert ze het steeds weer en ze red het echt goed! Ik ben zo trots op mijn meisje. Ik probeer het van de week een keer te filmen, dan kunnen jullie het ook zien.

Nu ga ik weer even bankhangen, tot later (morgen denk ik)!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    *Proest* :)

Ja zo doen wij dat met honden die niet luisteren of in de weg lopen! Dan zetten we gewoon Aiden in de schommel en duwen hem tegen Boy aan! Heel effectief! ;) :p

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
  18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Echt tof dat MArissa los kan lopen.

Vanavond loopt Matthew alleen met het wippertje voortduwen. Echt leuk om te zien, dus haalde Jeroen een loopwagen voor hem. Ineens huilde Matthew, hij vond dat ding echt heel eng :confused: Hem gerobeerd te stimuleren, maar nee, we laten de loopwagen gewoon in de woonkamer staan en ik merk wel wanneer matthew het weer durft.

@ mobielfreak: top dat jij leuke dag hebt gehad terwijl Tim en z'n broer bij je schoonmoeder waren!

@ han: vervelend van je schoonvader's open beenbreuk! Beterschap, maar ook voor jou van je virusje!

Fijne avond allemaal! XXX

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ Han: jeetje een open beenbreuk, oef dat ziet er altijd zo naar uit! (tenminste nooit in het echt gezien gelukkig, maar van trauma team op tv)
    En hoe gaat het nu met je ogen?!

@ saskia: lieve eendjes! ;)

@ Noor: ja, dan gaat het heel hard ineens! Wel erg leuk, als je dat koppie ziet, hoe hij zich vermaakt in dat ding!

@ Rootje: meid wat gaat Marissa toch hard zeg, niet normaal meer! :confused: :confused:
    En al mama zeggen ook! Jullie hebben een heel snel kind! ;)
    SUper hoor, ik kijk uit naar het filmpje!

@ Miranda: wat leuk dat Matthew zo zelf liep met het wippertje! En met die loopwagen komt vanzelf wel joh! Dat gevoel moeten ze gewoon even krijgen! ;)

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente

Deel Deze Pagina