September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Hier nog steeds niet ongesteld. Wel heb ik het idee dat het er aan zit te komen (al 2 dgn) maar nog steeds niks. Ik wil nog geen pil slikken, wij doen het voorlopig even met condoom. De 1e x viel trouwens best wel even tegen? En bij jullie?

Kyra slaapt ook al de nachten goed door. Meestal krijgt ze rond 22u haar laatste voeding en dan komt ze pas zo tussen 4u/half 5. Een enkele keer tot 6u...

Kyra heeft trouwens de laatste 2 dagen heel erg last van maagzuur. Het stinkt echt enorm en aan haar gezichtje te zien vindt ze het absoluut niet lekker en dan gaat ze ontzettend huilen. Ik kan me herinneren dat hier ook iemand laatst zij dat haar kindje maagzuur had en er toen wat voor had gekregen? Maar ik weet niet meer wie dit was?
    Ik wil dan ook morgen de HA bellen, want dit is echt zielig en pijnlijk voor haar.

Moet nu over 5 weken gaan werken, maar zit er aan te denken om de maand december nog ouderschapsverlof op te nemen ivm de feestdagen, maar weet niet zo goed wat ik moet doen. Deze week moet ik het me werk laten weten... :(

Ik heb trouwens ook het boek van Oei, ik groei. Ik haal er ook echt dingen uit en heb er veel aan! Net zoals dit forum ;)

xxx

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja, nog een vraagje.
    Waar bewaren jullie je afgekolfde melk? En hoeveel voorraad hebben jullie in de vriezer staan, ik vind dit best wel moeilijk te bepalen.
    Ik heb trouwens ook de elek. borstkolf van medela die me erg goed bevalt en ik heb ook 4 medela flesjes om de melk in te bewaren, maar volgens mij is dit wel weinig voor een voorraadje, of niet?

Joyce

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Halloooo,

@ Simke: Ik weet niet vanaf wanneer ze in het wipstoeltje mogen, maar Keld ligt er eigenlijk al een poosje in. Ik denk dat hij toch zeker rond de 4 weken was. Ik heb nog geen box en vind het een beetje zielig om hem de hele dag in zijn kamer te leggen, dus leg ik hem in de relax en soms in zijn reiswiegje.

@ Zonnejtes: Hier ook weer ongesteld geworden, al 2 keer zelfs.. :(

@ Lovewinnie: Vitamine D geef ik gewoon met een lepeltje! En zoals MissX zei, ik vergeet het eigenlijk ook vaak.. :oops:

@ Darcy: Je bent niet alleen hoor, ben ook graag op mijn gemak en ik HAAT op de klok kijken!

@ Sophie: Hopelijk is alles in orde..

Ik ben helemaal blij, want Keld slaapt nu al een week goed door. Ik wil het lot niet tarten door het op te schrijven eigenlijk, maar hij krijgt zijn laatste voeding tussen 10 en halfelf en word tussen 7 en 9 wakker. Ideaal dus.. Hopelijk blijft dat nu een tijdje zo..

Vind het moederschap trouwens leuker en leuker. Je ziet ook dat het geen pasgeboren babytje meer is, heb dit weekend al een paar kleren mogen opbergen in een doos. Vond het moeilijk. Hopelijk mag ik ze nog eens gebruiiken..

Ons Keldje eet goed en komt ook goed aan vind ik. Is ook een sterk kereltje.. Morgen naar het CB, ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is. En hij krijgt morgen zijn eerste prikje :( .

Nou, ik ga nu mijn mannetje eten gaan geven..

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.371
    36.230
    113
    @virginie: succes morgen met Keld en zijn eerste prikje. Jesper was de eerste dag heel slaperig, maar de dag erna had hij wat verhoging en heel huilerig en hangerig. Ik hoop dat Keld er geen last van heeft.

Wat voor gordijnen hebben jullie op de babykamer? Ik heb gewone gordijnen, maar Jesper slaapt 's nachts tot nu toe goed, maar overdag is het een drama! Daarom zit ik er over na te denken om verduisteringsgordijnen te kopen, heeft een van jullie hier ervaring mee?

Verder wil ik echt weer een beetje gaan sporten, ik moet nog steeds zo'n 10 a 12 kilo eraf en sinds de 13 kilo na de bevalling is er verder niks meer af gegaan. Donderdag is de keizersnede 6 weken geleden, dan mag ik toch rustig aan weer beginnen? Ook met buikspieroefeningen?
    Ik heb de controle bij de gynaecoloog namelijk pas op 14 november en wil niet nog zolang wachten voor ik wat ga doen.

Wat gaat de tijd hard he! Hier ook al wat kleertjes weg moeten leggen, hij heeft ze nauwelijks aangehad, maar ja, hij is natuurlijk ook een grote kerel.

5. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanochtend hebben zich de :evil: aangekondigd voor de 1e x na de bevalling :x Bah, dit heb ik echt niet gemist tijdens de zwangerschap zeg...

@Simke, Kyra ligt ook al vanaf 3 weken in de babysitter en ze vindt het echt heerlijk. Ik laat haar er niet heel de dag in liggen hoor, meestal een uurtje, soms 2, maar niet langer. Straks als ze groter zijn is het helemaal makkelijk met eten geven...

@suus1983, ik heb ook verduisterende rolgordijnen in de slaapkamer en dit scheelt echt wel hoor. Kyra slaapt ´s middags ook gewoon in haar kamertje en dit gaat prima. En van de zomer houdt het ook een hoop warmte tegen met de zon...

Kyra heeft vannacht erg goed geslapen, van 22u tot half 6, heerlijk!

@Virginie, suc6 bij het CB en het prikje, AU! Wij zijn volgende week aan de beurt :cry:

6. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Simke: ik heb daniëlla ook al in het wippertej liggen, gewoon op de ligstand...... wist niet dat dat niet mocht, ligt minder gebogen als in de maxicosi.

Ik lees dat veel al :evil: op bezoek hebben :confused: Ik vloei ook nog steeds, hoop wel dat het snel over gaat want ik ben het behoorlijk zat om steeds met dat stomme maandverband in te lopen.

Darcy: heeeeel herkenbaar! hier begint de kraamvisite nu een beetje op gang te komen en ik vind het ook niet echt leuk. Vooral omdat ik het idee heb dat iedereen haar vast moet houden of dat ik het steeds fout doe omdat ik zoveel comentaar heb gekregen. Laat mij maar gewoon mijn eigen ding doen...

Suus: ik heb een verduisterend rolgordijn op haar kamertje omdat smiddags de zon vol op haar raam staat. Laat meestal wel een kiertje open zodat ze weet dat het dag is.
    Volgens mij mag je idd 6 weken na de bevalling beginnen met sporten maar zou het wel rustig aan doen tot je by de gyn bent geweest.

Virginnie: suc6 met de prikjes...

Joyce: ik bewaar in de diepvries, in ijsblokjes zakjes..... weet niet hoeveel voorraad handig is.

Miss x: je zou er idd niet aan moeten denken dat het nu al weer zover is :confused: Dat lijkt me behoorlijk zwaar voor je lichaam.

Marsab: hier ook minder dan 5 minuten voor 60 cc... Vannacht stonden ze zo op springen dat ik maar 4x heb hoeven pompen (en dan inhouden) voor 30 cc :confused:

Wij hebben Daniëlla vandaag voor het eerst een speentje gegeven. De laatste 2 dagen wilde ze alleen maar op de arm, pink in de mond. Ze leek steeds honger te hebben maar dronk dan maar een beetje.
    eerst wilde ze het speentje niet maar nu ligt ze heerlijk wakker in de box rond te kijken met de speen in de mond. Straks wel even kijken of ze goed drinkt.

Vannacht is ze trouwens maar 1x gekomen! 21:30 had ik haar gevoed en ze kwam pas weer om 2:30! Dit was ook grotendeels mijn schuld omdat ik wakker werd van de pijn in mijn borsten en dus wat ben gaan kolven. toen begon ze een beetje wakker te worden en heb ik haar maar meteen aangelegd.
    Daarna weer lekker slapen en toen weer om 6:30! heb dus heerlijk geslapen.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    gaaaaap. alicia wil elk uur eten ook vannacht, ik ben echt helemaal uitgeput. het duurt u al 4 dg want de 3 dagen ervoor wilde ze om de 2 uur eten. ik heb het idee dat me melkproductie omlaag gaat omdat als ze een flesje afgekolfde melk heeft gehad van 150cc ze wel gewoon min 3 uur kan wachten op haar volgende voeding. ik dacht aan regeldagen maar volgens het cb moet dan me productie nu dan wel oop peil zijn en het moet zeker niet minder worden. ipv 100 per borst kolven kan ik nu ineens nog maar 60 uit bijde kolven :( en dat is dus een helle verandering ineens. ik ga haar vanaf vandaag ook bijvoeden met kv en morgen wordt ze extra gewogen en wordt er besproken hoe ik het moet aanpakken wat betreft het voeden.

vannacht wilde ze dus elke uur eten of max 2 uur ertussen en vanmorgen om 8.30, 10.00, 11.15, en nu ligt ze te slapen in de box z gaat dat dus al 4 dg en ben echt uitgeput en lichterlijk gestrest wat ook niet goed is voor de melkproductie

8. Ddp

Ddp Niet meer actief

Hej hallo mama's!

Hier ben ik ook weer!

Hier nog geen :evil: ....ben benieuwd wanneer dat weer op gang komt! Zit er eigenlijk wel een beetje op te wachten eerlijk gezegd, want dan kan ik weer met mn anticonceptie beginnen...

Wippertje: Tara zit trouwens al wel in het wippertje....vind ze helemaal leuk! Ze vind het in de box ook niet leuk....Vind het wippertje trouwens ideaal! Als ik eten aan het koken ben zet ik haar gewoon bij me!

Doorslapen: Hier al 3 nachten van 23.00 tot 06.30 geslapen! Hoop dat dat zo door mag blijven gaan!!!!

MissX: Dat zou idd wat zijn!!!! :confused: Zou er trouwens niet aan moeten denken om nu al zwanger te zijn van een tweede, jij??

Zonnetjes: Ik vind het ook eng om weer seks te hebben.....en vriendlief geloof ik ook een beetje......van het echte werk is het dan ook nog niet gekomen...

Joyce: Zielig voor Kyra dat ze last heeft van maagzuur!!! Tara heeft daar ook een poos last van gehad! Heb er toen niet iets voor gekregen van de HA. Heb wel haar bedje en aankleedkussen onder het hoofdje iets opgehoofd. Tara spuugde daarbij ook heel veel en heb toen johannesbroodpitmeel door haar voedingen gedaan. Daar is het spugen en het maagzuur toen veel minder van geworden....

Virginie: Ik vind het moeder zijn ook steeds leuker en leuker worden. Vooral nu het zo goed gaat met Tara en we er echt een goed ritme in hebben zitten!!

Suus: Ik zou het gewoon proberen van die verduisteringsgordijnen! Misschien dat Jesper dan meer het idee heeft dat het tijd is om te gaan slapen??

Han: Wat fijn dat je zo goed hebt geslapen!!! Dat doet je dan echt goed he?? Klinkt als regeldaagjes wat je met Daniella gehad hebt.....vind het trouwens altijd zo'n grappig gezegd als ze zo driftig op die speen liggen te zuigen!!!

Darcy: Ik ben het bezoek ook best wel zat! We hebben geen enkel weekend voor onszelf! Elke zondag krijgen we bezoek!! Het hangt me best de keel uit haha!

Han: Ik weet precies wat je bedoelt met dat je het idee hebt dat iedereen haar vast moet houden!! Ik kan dat ook niet goed hebben!! Vorige week hadden we verjaardag van mn vriend en had express gezorgd dat Tara dan lekker in haar bedje zou liggen.....kreeg ik ook commentaar. Het was toch een verjaardag, dan mocht ze toch wel langer opblijven???
    Nou, NEE! Dan zit ik weer met de ellende als ik haar uit haar ritme haal!

Ik snap trouwens ook niet dat mensen soms zo kortzichtig denken!

Gister ook nog wat moois! We hadden dus visite....
    De eerste visite was er al, met een kindje van 5 mnd, een jongetje. Dat jochie zat lekker naast mij op de bank...
    Komt de tweede visite.....dachten ze dat dat jochie onze Tara was..... :confused:

Nou, kga snel broodjes smeren want vriendlief zal zo wel thuiskomen om te eten!

Dikke knuf voor iedereen!

P.S. Vanaf vandaag begonnen met op te letten wat ik eet en veel water drinken! Het valt me nu al zwaar...heb zo zin in eten steeds! Wil vandaag ook beginnen met oefeningen maar de motivatie ontbreekt nog!

9. Ddp

Ddp Niet meer actief

Lovewinnie, wat komt me dit verhaal bekend voor! Ik heb precies hetzelfde gehad met Tara! Ik was toen ook heel erg gestresst! En daardoor was de kwaliteit van de BV ook niet meer je van het helaas! Ik ben toen gestopt en overgestapt op KV!

Hoop voor jou dat ze er wat aan kunnen doen zodat je nog gewoon BV kunt blijven geven! Het enigste wat je er aan doen kunt is er gewoon aan toe geven, maar zwaar vermoeiend is het wel! Zelf ook lekker gaan liggen als ze ff slaapt! Succes meid!

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@amber: geef je nou nog borstvoeding?
    want wat hier onwijs goed helpt tegen krampjes is als ik "kabouterfeestthee" drink
    dat is met venkelzaad en anijs.. en sinds ik dat eigenlijk elke dag drink is het helemaal over met de krampjes
    en omdat het ook geschikt is voor babies mag je er net zo veel van drinken als je wil..
    (in tegenstelling tot bijv. venkelthee.. waar je geloof ik max 4 koppen van mag)
    en anijsmelk helpt ook.

en 1x keer in "accute nood" de thee rechtstreeks met een t heelepeltje aan anne gevoerd
    gewoon 1 lepeltje.. maar half uurtje later was het wel over :D

@vloeien.. hier ook nog steeds hoor :(

@darcy: wij krijgen enkel in het weekend nog bezoek.. dat bevalt wel aardig
    doordeweeks is gewoon voor ons :)

@kolven: hier lukt het kolven eigenlijk alelen snachts lijkt het ?
    overdag komt er max 20ml uit.. terwijl ik snachts een half flesje (60..) vol tank in een 20 minuten
    (al zou ik het niet echt een punt vinden om daar maar 5 minuten over te doen trouwens)
    en volgens het cb is mijn produktie prima overigens
    alleen somehow wil het met dat kolven gewoon niet helemaal lukken.
    feit dat er overdag amper iets uitkomt kan ik ook helemaal niets van maken.
    dus per saldo.. nu kolf ik hooguit snachts terwijl ik anne mijn andere borst geef want anders zit ik echt de halve nacht op...

van het weekend trouwens weekendje weg geweest met jobs moeder omdat die jarig was..
    en totaalg een problemen ondanks dat er zo'n 20 mensen mee waren.
    niemand die zeurde dat ze haar perse vast wilde houden enzo
    uiteidnelijk hebben alleen opa en jobs nichtje haar even vastgehouden. :)
    jobs nichtje is pas 4 zegmaar.. en die was zo geweldig geinteresseerd in zo'n klein babietje.. dat was echt hartstikke leuk.
    ze kwam zondagochtend vragen "mag ik kijken hoe anne uit je borsten drinkt?"
    nahja.. dat mocht wel
    en dus uiteindelijk mocht ze ook even op schoot (ok.. onder goeie begeleiding en een extra hand van mij natuurlijk.. maar dat maakt niet uit)
    ze was helemaal gelukkig :)
    en dat hebben we lekker op de slaapkamer gedaan terwijl iedereen buiten koffie zat te drinken.. dus diei hebben enkel de fotoos mogen zien :D

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Zoe84: Zalig he, zo'n nacht doorslapen! Ik ben altijd blij als ik s'morgens wakker word, dat ik niet ben moeten opstaan!

@ Lovewinnie: :( Balen zeg.. Elk uur, ik kan goed geloven dat je doodop bent. Ik zou er enorm kregelig van worden..

Het CB heeft trouwens afgebeld voor morgen, ze hebben geen dokters. Tja, dus het prikje wordt uitgesteld tot 12 november. Had er liever meteen vanaf geweest, maar niets aan te doen.

Heeft iemand van jullie ervaring met andere anticonceptie dan de pil/condoom? Zou er dringend eens werk van moeten maken..
    Voorlopig doen we het met condooms en eerlijk gezegd bevalt mij dat heeeeel erg goed ;) ..
    Maar ik weet dat vriendlief liever puur natuur gaat! :)

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Misschien vroeg, maar wie van jullie weet nu al zeker dat er geen tweede kindje komt? En wie wilt er snel een tweede kindje?

13. Saskia78

@virginie: job wil het het liefst houden op eentje
    ik wilde er raltijd graag 2 eigenlijk

maar als ik nu naar anne kijk.. dan kan ik me niet voorstellen om liefde en aandacht te moeten verdelen tussen 2 van die droppies..

dus ben er absoluut nog niet over uit :)

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik moet momenteel echt nog niet denken aan een 2e pfff laat me eerst maar is genieten van deze en dan kijk ik over een jaar of 2/3 wel verder. ik vind een kindje al heel erg zwaar en na bijna 6 wk slapeloze nachten weet ik zeker dat ik er nu nog niet aan toe ben. nu kan ik eventueel smidags nog slapen maar als je al een peuter rond hebt lopen valt slapen in de middag al snel weg en moet je rekning houden met 2 ukkies.

ik heb 4 zusjes dus ons mam had op het moment dat de jongste geboren werd 5 kinderen waarvan ze dus een piriode er een van 7 had en 4 onder de 5 waarvan de jongste maar 11 maanden schelen. heb echt respect voor haar hoe ze het heeft gedaan. ook had ze in het weekend nog 2 kindjes van 10 uit ons pap zijn eerste huwelijk. erg druk dus. ze moest mijn en me zus naar school brenge en dan een in de kinderwagen een in een stoeltje erop dan nog een op z'n rolding ervoor en 2 kindjes langs de kinderwagen mee wandelen. nee dit is niks voor mijn

kindjes zijn het mooiste wat er is maar ik wil er met volle teugen van kunnen genieten

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Saskia: Mijn vriend houd het ook liever bij eentje. Hij is zelf enig kind en heeft dit nooit als slecht ervaren. Ik heb wel een zusje en ik ben blij dat ze er is.

Oké, er zijn genoeg dagen geweest dat we elkaar vervloekten, maar ik denk altijd aan later. Wanneer de ouders weg zijn, heb je tenminste je broer of zus nog. Hopelijk toch, want je weet nooit tegenwoordig.

Dus, ik heb de neiging van te zeggen, ja, binnen een jaartje of 2. Maar aan de andere kant, nu kan ik Keld al mijn liefde en aandacht geven, ben wel bang dat het met 2 veel moeilijker gaat zijn.. Maar ja, heb nog tijd natuurlijk, ben nog jong genoeg he!

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Lovewinnie: Heel veel respect aan alle moeders die zo kort op mekaar kindjes krijgen.

Want wat je zegt is ook waar, nu kunnen we nog uitrusten tussendoor. Als je een baby en een peuter in huis hebt gaat dat veel moeilijker gaan.

Ik mag het eerste jaar toch niet zwanger worden heeft de gyn gezegd dus..

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Saskia, waar koop je de kabouterfeestthee? Dit wil ik eigenlijk ook wel gaan proberen bij Kyra. Ik heb hier trouwens nog nooit van gehoord :( Gelukkig is het maagzuur vandaag weer weg, dus ze heeft het eigenlijk maar af en toe.

Virginie83, wij weten zeker dat we nog een 2e kindje willen, maar eerst nog even genieten van Kyra :D :baby:
    En wij doen het momenteel ook met condoom wat mij prima bevalt, maar vriendlief wil ook liever puur natuur ;)
    Ik heb gezegd dat ik nog niet aan de pil wil, totdat ik in verwachting ben van de 2e. Dit komt namelijk omdat ik vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad waarbij ook 1 eileider is verwijderd. De artsen zeiden dat het door de pil kon komen (wat natuurlijk niet zeker is), maar ik loop liever niet het risico dat ik het nog een keer mee maak met mn andere eileider, dus vandaar...
    De verloskundige zei tegen mee dat je ook aan een spiraaltje kan denken, maar daar hoor ik ook verschillende verhalen over :(

18. Saskia78

@joyce: mja ik drink het altijd zelf.. dat werkt net zo goed heb ik het idee
    maar ik kwam het voor het eerst tegen in de reformwinkel
    en inmiddels haal ik het meestal bij "de tuinen" want daar verkopen ze het ook
    2e per pakje met 20 zakjes (en ik tover meestal 2 mokken uit 1 zakje.. )

@virginie: hier hetzelfde.. job is enig kind.. ik heb nog 2 broertjes
    en ja we hebben elkaar regelmatig vervloekt. maar per saldo zijn we toch wel blij met elkaar :)

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hallo allemaal,

wij wilde wel heel snel voor de 2e gaan, en dat is ons ook gelukt want na 7 maanden was ik opnieuw in verwachting van Marijn. Dus tussen onze 2 mannen zit 16 maanden, zo jong was Ewout toen Marijn geboren werd ;) En ik vind het heerlijk hoor zo vlot op elkaar kids krijgen. We gaan niet voor een 3e. We houden het dus bij onze 2 jongens. :D

Even voor de meiden die zich afvroegen wanneer ze weer ongi worden; als je bv geeft kan dat echt maaaanden duren. Ik gaf en geef nu ook bv en vorige keer duurde het dus 6 maanden dat ik voor het eerst weer ongi werd, toen was ik ook aan het afbouwen, een maand later was ik zwanger ;) GEPLANT!

Over doorslapen, Marijn slaapt gemiddeld tussen 12- 1 uur tot een uur of 5. Ik merk wel dat het een heel ander kindje is dan Ewout vorig jaar. Die sliep meteen al door tot 8 uur vanaf 12 uur.
    Marijn huilt ook veel meer helaas, hij heeft veel last van krampjes. Hij krijgt nl veel lucht mee naar binnen bij het drinken. Ik doe er al vanalles aan maar het helpt allemaal niet helaas..... Ewout heeft daar allemaal geen last van gehad dus het is wel even wennen nu.
    Marijn is wel een schatje hoor, een heel lief ventje die de harten van iedereen hier heeft gestolen

;)

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @joyce: ons meisje had erg last van maagzuur en ik heb er dus wat voor gekregen van de huisarts. Het kan zijn dat ze je eerst de nutriton laten proberen; dit maakt de voeding wat dikker waardoor het minder makkelijk omhoog komt. En anders krijg je waarschijnlijk een drankje... maar goed van je dat je naar de HA gaat..... ze zijn ook nog zo klein.

@kolven: ik kolf inmiddels ook al een week of twee en ik bewaar het in speciale zakjes (gekregen van een vriendin) van Medela en in Avent bewaarbakjes. Deze dingen vries ik in zodat ik een kleine voorraad heb liggen. En ik bewaar voor een of twee dagen gewoon in een flesje in de koelkast.
    Ik kolfde eerst na de ochtendvoeding nog maar ik kan het de laatste 2 dagen niet meer opbrengen..... het kost dan gewoon nog een half uur boven op de voeding.... En eerst haalde ik er dan nog bijna 100 uit maar de laatste keer ook nog maar 50 ml dus.... En blijven kolven op dat tijdstip zorgt voor meer produktie dus nog nattere bedden

@sex: pfff heb er aan de ene kant wel zin in maar zie er ook tegenop..... voel me daar beneden nog niet als vanouds

@vloeien: volgens mij hier net weer begonnen maar kan ook van de Cerazette komen.... wilde gisteren een tampon gebruiken maar nee voelt echt niet lekker zeg

@tweede kindje: willen we wel en ook niet al te lang na judith maar eerst maar eens ontzwangeren en dan zien we volgend jaar zomer wel weer... dan ben ik ook 32 dus veel langer wil ik niet wachten

Deel Deze Pagina