September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    noor: zou een1 taart doe met een foto van bijde erop. samen geboren, samen 1 jaar, samen voor altijd :). 2 losse taarten is zo alleen haha

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nee julie kunnen NOG niet stemmen kan pas als het blad in de winkel ligt (via het blad zelf!)

nog efkes wachten :)

Maareh heb leuk nieuws er komt nog een minimodel aan (een brusje voor Dean!)

Ik heb gisteren (precies 20 maanden na de positieve test van Dean) positief getest!

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    toch wel gefeliciteerd!

@ Saskia: al een klacht bij Hema ingediend dat jullie ziek zijn geworden door nasi?

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Leuk joh! Gefeliciteerd!

Matthew speelt en loopt met de loopwagen rond in de woonkamer. Hij kan snel lopen, heel leuk.
    Alleen minpuntje....gisteren werd Matthew flinke gemeen door een peuter gebeten op het KDV. Zijn armpje vertoont heel erg gebitsafdruk. Zo zielig, natuurlijk moest hij wel gaan huilen. Sindsdien kan hij een woord 'auw" zeggen, omdat matthew vaak in mijn hals bijt, riep ik auw uit mijn reflex. Nu weet hij het omdat hij dit zelf meemaakt. Nu bijt hij heel zachttjes....
    Matthew is om half 8 wakker en nu om half 10 valt hij weer in slaap :confused: zal er een weer groeispurt komen?

Jullie een fijne dag vandaag!
    Liefs, Miranda x

5. Pris

Pris Fanatiek lid

:D :D :D
    Gefeliciteerd! Toch met z'n 4-tjes trouwen!

6. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

hoi meiden, nou daar ben ik weer.

@IMD, Gefeliciteerd! Leuk hoor! En ik snap wat je bedoelt met die foto's, maar ik vind Dean veruit de leukste van de deelnemers als ik het zo bekijk hoor!

@miranda, ook een mijlpaal, leren wat 'au' is. Tja groeispurt... Marissa is ook erg vervelend de laatste tijd met slapen.

@Noor, ja echt wel, Marissa hangt ook de hele dag aan mijn benen. Gelukkig drentelt ze nu een beetje met me mee en kan ik weer een paar stappen zetten tijdens het eten koken. Wel zo handig.

@marsab, leuk dat Aiden ineens wegliep met de babywalker. Goed hoor... En erg leuk de filmpjes.

@Uitnodigingen, de onze zijn net klaar. We vieren zaterdag de verjaardag van papa (morgen jarig) en geven dan meteen de uitnodigingen voor Marissa's verjaardag mee. We gaan een taart bestellen met daarop de foto die ook op de uitnodiging staat. Ik zal kijken of ik die binnenkort in kan scannen, dan kunnen jullie ook kijken :)

Hier is ie dan. Het duurde iets langer dan beloofd, maar het is eindelijk gelukt een fatsoenlijk filmpje te maken van ons wandelende meisje.
    Hier is de link: http://it.youtube.com/watch?v=-FJ0z8-b7Zc (Hij staat er net op, dus kan even duren voor het werkt, maar dan staat de link maar vast)

Ik ga vast met het eten beginnen. Tot later weer meiden, zal wel volgende week worden, want manlief is de rest van de week vrij.

Doeiiii!

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
  8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    leuk zeg die filmpjes, zeg ik een beetje jaloers. Zo heel af en toe moet ik even denken aan mijn mk en aan hoe het zou zijn geweest, heel gek maar is ook weer meteen weg hoor. De uitgerekende datum is toch een datum die in mijn hoofd zit.
    Maar als ik ons lachebekje zie....... heerlijk gewoon!

ik wil een jasje voor Sarah kopen voor de winter, ze heef tnu maat 68 (ze is zelf 67 cm lang) zal ik dan maat 74 of maat 80 nemen?
    En waar kun je leuke en vooral betaalbare jasjes krijgen?
    Ik heb leuke gezien maar waren rond de 50 euro. Nou ja, vond het wel een beetje erg veel.

Enne, leuke schommel, we hebben er ook eentje gezien van chicco, zla eens kijken of ik een plaatje kan plaatsen maar doe ik morgen of zo. Ben druk bezig met de slaapkamer te poetsen, schiet niet echt op...........

Liefs Anette

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@imd: gefeliciteerd! met de grote A. :D

@miranda: nog niet... maar ik dacht eigenlijk dat job dat gedaan zou hebben.. maar die klaagt over een webformulier en dat dat irritant is en dat hij dan geen zin meer heeft
    "doe jij het dan maar!"

ik moet nog een verjaarskadootje bedenken voor een kindje dat 1 jaar word maar geen speelgoed meer mag
    (lees: het huis is al vol)
    lastig hoor
    zat te denken aan een kappersbon of iets dergelijks :)

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hij doet het nu wel als het goed is...

@saskia, of een bon vor kleertjes ofzo, die hebben ze ook het hele jaar nodig...

Doei!

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    CUTE die lopende kindjes!

Jeetje Marissa is motorisch echt enorm vlot dat ze al zo'n tijdje los loopt zeg! :confused:

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Saskia: hmmm moeilijk, hebben de ouders verder nog tips?

Rootje: echt knap van marissa! Zo leuk om zo'n klein waggelend meisje te zien!

Marsab: die aiden gaat ook als een speer! Enorm schattig om hem zo te zien lopen!

Noor: jaaa beenhangen is hier een olympische sport en Daantje gaat voor goud!

Imd: :whistle:

Anouk: Moeilijk hoor, Daniëlla zit nu nog in maat 74 maar ze lijken allemaal in een ander tempo te groeien. Mss kan je net voor de winter eens gaan kijken, het ligt er ook heel erg aan hoe groot iets uit valt.

Daniëlla heeft vandaag opeens heel bewust 2 stappen zelf gedaan naar de tafel! Ze liep al meer dan een week aan 1 hand en deed (onbewust) een paar pasjes los maar het was nog niet echt stevig. Als we haar tussen ons in lieten lopen ging ze alleen maar luid schaterend zich na 1 pasje laten vallen. Nu wilde ze naar de tafel, ze laat de bank los en doet heel voorzichtig 2 pasjes en het lukte \:D/
    Ik = erg trotse moeder!

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@miranda: oh dat hadden wij laatst toevallig ook
    hele gebitsafdruk in anne dr handje.
    jongetje had bijna alle kindjes al gebeten.. maar het lukte maar niet te ontdekken wie de boosdoener was.
    tot hij op heterdaad werd betrapt op anne dr hand

moet je je voorstellen.. je komt je kind ophalen bij het kdv en je krijgt te horen dat hij alle andere kindjes heeft gebeten.
    lijkt me echt raar :)

@han: goed hoor!

@zelfstandig lopen... hier kan anne alleen nog zelfstandig op dr neus vallen geloof ik
    en gillen dat ze dan doet! tot je dr optilt omdat je zelf nog harder schrikt en dan is het meteen(!) weer over.. dus echt pijn doet het denk ik niet. het is meer de schrik. lang leve ons dikke vloerkleed in de kamer :)

verder hier nog steeds om de haverklap onwijs vieze luiers.
    gister op het kdv 7(!) keer gepoept!
    en ja natuurlijk weer al haar kleertjes vies dus want het blijft zelden IN de luier lijkt het
    KDV opperde dat ze misschien toch een virusje heeft.
    wij denken toch nog steeds aan tandjes en evt. in combinatie met dat ze ook wat nasi van de hema op heeft.
    gelukkig maar 2 hapjes.. anders waren we echt zuur geweest afgelopen weekend :)

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ IMD: gefeliciteerd meid! Super!

@ Han: wauw, wat knap dat Daniëlla ook stapjes los heeft gezet!

@ Rootje: wat een leuk filmpje! Knap van haar hoor!

@ noor: hier ook een been hanger, hij kan zich ook zo lekker aan je vel optrekken AUWWW! ;)

@ saskia: jeetje 7 ! poepluiers! ppff....dan staat er ons nog veel te wachten.
    Aiden heeft nog steeds geen tandjes, dus als die poepluiers moeten wij nog gaan verschonen! :confused:

@ all: Aiden moet zo straks voor de prikjes, ik zie er zelf erg tegenop! :(

tot straks allemaal!

15. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Noor.
    Nog en Alvast gefeliciteerd met val alles. Beverwijk was weer leuk…vooral geslaagd voor riemen.
    Grappige is dat mijn vader een loods heeft en dat we als ie kan lopen en daar op ‘’ontdekkingsreis’’ gaat dat we een overalletje willen laten maken met zijn naam op zijn rug. Kan hij daar lekker zijn gang gaan.
    Hier nog geen beenhangertje.

@ Saskia. Teruggaan hoor naar de Hema!

@ Lovewinnie Lukt t allemaal met verhuizen.
    En wat doet Alicia al veel zeg. Erg leuk…echt een meisjes-meisje volgens mij.

@ Rootje Jeetje wat knap zeg van marissa.
    Ben benieuwd naar jullie uitnodiging. Fijne week!

@ Marsab. Super leuk filmpje…Knap zeg van hem…kleine jongetjes worden groot.
    Is trouwens dezelfde babywalker als die Tygo erg leuk vond bij vrienden van ons.
    Alleen dat meisje gleed er steeds mee naar voren en lag steeds op d’r neusje….

@ Anoek Kan me voorstellen dat het moeilijk is…zal ook een datum zijn die je waarschijnlijk nooit meer zal vergeten.
    Gelukkig dat je wel nu lekker kan genieten van Sarah.
    Leuk trouwens dat je hier lekker mee blijft kletsen!
    Maten weet ik zelf ook nog niet….met winterjasje is het wel lekker wat ruimte te hebben…Blijft een moeilijk iets..

@ Han..Ook jullie meisje al zelf stappen!
    Uiteraard ben je een trotse mama dan!

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Wij hebben iig 1 verjaardagscadeau.....we zijn (nou ja Peter is ;) ) een boot aan het opknappen...gaat dit jaar niet meer af komen maar wordt dus volgend jaar.....Helemaal leuk gaat ie worden en gaan we hele leuk weekenden mee beleven...
    Anyway...Voor Tygo zijn verjaardag gaan we iig een goed zwemvest kopen...moeten we uiteraard sowieso hebben maar maken er nu maar een cadeau van..
    Wil nog wel iets van speelgoed erbij geven maar hebben nu iig iets :D :D :D

Gisterenavond flink aan t opruimen in onze kast geweest...Lekker veel weggegooid...Had behoorlijk wat tassen met kleren / schoenen / riemen voor t goede doel. Alles ligt weer netjes en geeft een goed gevoel..

Vanavond andere kast :D

Wat doen jullie met de kleertjes van jullie Uk.
    Ik wil wel wat bewaren van t hele kleine spul maar lang niet alles......mocht er ooit (heel misschien) een 2e komen dan wil ik toch weer nieuwe kleertjes voor hem / haar :(
    Bewaren jullie het? Gooien jullie t weg? Marktplaats?

Ik ben aan t werk vandaag dus zal weer regelmatig even komen kijken.

Groetjes vanuit Amstelveen waar t helemaal nog niet zonnig / warm is

Fijne dag!
    Liefs Pris

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Een super mooie foto van onze schatten:

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    schatje, daar word je toch gewoon verliefd op!?

19. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab
    Wat een superfoto's weer zeg! Erg mooi! :D :D :D
    Kan je weer trots op zijn...Heerlijk mannetje!

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Omdat de verjaardagen er bijna aankomen;
    http://www.leeftijd-feestartikelen.nl/
    www.hoera1jaar.nl
    Wel een beteje hetzelfde...

Hadden jullie wel een beetje gemerkt waarschijnlijk maar ik ben er zo veel mee bezig dat ie 1 wordt volgende maand...vind het erg apart allemaal...Baby zijn is er dan echt vanaf...nu nl ook wel met zijn elf kg ;) , maar toch...
    Dat als iemand vraagt hoe oud ie is dat ik dan 1 moet zeggen ipv....maanden

@ Marsab,..Zie nu dat je naar t cb moet. Succes!

Deel Deze Pagina