September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik bewaar het nog wel want ik weet zelf even nog niet wat ik hiermee moet doen. Volgend jaar maar de knoop doorhakken wegdoen of verkopen op de marktplaats of zo.

@ marsab: hoe gaat het nu met Aiden na de prik? Is dat 11-mnd prik? Aiden is nog geen 11 maanden oud :confused:

@ filmpjes: heb alles bekeken van de filmpjes, echt erg leuk!

Matthew heeft nu ineens behoorlijk verkouden, als hij niest, kwam er dikke slijm uit z'n neusje. Zielig!
    Gisteren is z'n 7e tandje er door (van onder!).

Ik ga maar weer verder aan het werk,
    Liefs, Miranda
    vanuit Purmerend waar ze werkt.

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dank je voor beide sites, dat ga ik thuis kijken.

kg? je bedoelt maanden :)

@ Marsab: wat een mooie foto, tuurlijk is het een mooie mannetje!

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    IMD gefeliciteerd meid! lekker genieten nu he!

Anouk ik zou maat 80 kopen, dan kan ze er voorlopig nog mee voort. Ze kan zo maar in eens een groei spurt hebben ;)

Han wat goed van Daniella zeg! een paar stapjes los! goed zeg!

Pris gaaf zeg een eigen boot! en idd en zwemvest is dan wel heel belangrijk!
    Ik doe veel kleertjes weg via MP en ik geef ook veel dingen weg.

Marsab wat een mooie foto's! maak je die zelf? schitterende hond ook, vind witte herders zo mooi :D

~~~~~~~~~~~~~
    Marijn is nu druk aan het kruipen! echt heel leuk om te zien, en vandaag heeft hij zich zelf voor het eerst op getrokken! Ik heb filmpjes op z'n hyves staan; www.ewoutmarijn.hyves.nl

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Nee hoor met 11kg is hij niet echt een baby meer ;)

Beterschap voor Matthew!

5. Pris

Pris Fanatiek lid

6. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    BABYNIEUWS!

MATTHEW IS GEBOREN!

Ik ben zondag 3 augustus bevallen in het st.Lucas Andreas ziekenhuis in Amsterdam van onze zoon matthew. We zijn allebei gezond en wel! Matthew moest twee weken eerder gehaald worden ivm hoge bloeddruk, moet nu ook bedrust, dus ik laat me verwennen! het was een speedy bevalling van ik denk zo'n 3 uurtjes in totaal, lekker spul die Oxytocine! Ik zal eventjes iets minder online kunnen zijn hierdoor...ik denk veel aan jullie! onze eerste verjaardag van onze kleine aapies komt eraan!

liefs, jen.

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Echt leuk zeg! heb je een foto van je boot? ik zou ook dol graag een bootje willen hebben, lijkt me ook zo leuk!

En idd merk kleding verkoop ik via MP de rest geef ik weg. En ik krijg er tussen de 1 en 5 euro per kleding stuk voor. En wat ik verdien geef ik weer uit aan nieuwe kleertjes voor de jongens. :D

8. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Jennifer van harte gefeliciteerd met Matthew!!!!!!

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    jennifer, van harte gefeliciteerd met de kleine matthew. geniet van je 2 kleine ukkies.

ik heb het nog steeds erg druk hier met regelen en verhuizen bahbah. soms vraag ik me af waar ik aan begonne ben. zodra ik er klaar mee ben kom ik natuurlijk fotos laten zien :)

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ Jennifer: van harte met MATTHEW! Dan schelen de kids percies 10 maand! hihihi grappig!

@ mouschy: ja wij maken de foto's zeg (lees: mijn man)
    Leuk dat Marijn zo kruipt!

@ Pris: wauw een boot, me = jaloers!

@ Miranda: Aiden is volgende week 11 maand. Dus iets eerder de prikjes gehad. Hij moest wel even hard huilen, maar daarna ging het beter!

Aiden deed het voor de rest prima, qua motoriek en ontwikkeling.
    Hij was 71 cm en 8960 (zo uit mijn hoofd :-k )
    Niet heel veel gegroeid sinds de laatste keer, maar dat kwam ook omdat hij dus aan het kruipen is en zo.
    Ik ben trots op mijn manneke! :D

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@noor: ik zou denk ik ook voor 1 taart gaan :)
    en dan later als ze het zelf ook snappen.. misschien 2 eigen taartjes
    maar vind het nu wel passend.. ze hebben al die tijd alles gedeeld...
    misschien nu net als in ongeboren toestand.. 1 taart netjes verdeeld in 2 delen... en dan elk zn eigen helftje
    beetje zoals yinyang zegmaar.. maar dan eh.. tja voor 2 jongetjes dus.
    moeilijk uitleggen zo in tekst :)

@anette: ik wacht nog maar even met een winterjasje kopen :)
    tijd zat nog.. en dan kan ik me nu nog even uitleven op iets wat ze ook daadwerkelijk aan kan :)

@kleding: wij hebben een heleboel kleertjes mee gegeven aan jobs oom en tante toen ze naar china gingen.
    die gingen toen hun adoptiezoontje ophalen uit het weeshuis.
    en daar waren de kleertjes ERG welkom.
    Achteraf bleek dat ze ook graag speelgoed wilden dus dat hebben ze ter plekke nog gekocht.
    ik vind weggeven aan organisaties altijd wat eng omdat ik me altijd afvraag of het uberhaupt aankomt.
    Dit was voor ons de perfecte oplossing eigenlijk.
    uiteindelijk van alle kleertjes alleen het allereerste setje bewaard dat ze uit het ziekenhuis aan had.
    nouja.. en een romper en sokjes dus :)

@matthew: 7(!) tandjes alweer!
    en ja ook hier snotverkouden

@11kg ! pfoe... laatste keer dat we anne wogen was ze nog maar 7,5!
    ben benieuwd wat ze nu weegt.. want ze is wel stevig zwaarder geworden :)

@jeniffer: gefeliciteerd!
    wel een gek idee zeg.. het gaat ECHT hard die tijd :)

zo.. ik mag vanmiddag mijn nieuwe iphone ophalen
    ben nu al helemaal blij :)
    verder drukdrukdruk op werk.. en ook de meest idiote vragen dus :)
    maarja.. wel leuk natuurlijk.

12. Pris

Pris Fanatiek lid

HOERA MATTHEW IS GEBOREN!! Gefeliciteerd Jennifer en fam. Geniet ervan en tot snel weer!!

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik snap wat je bedoelt en ik vind dit een SUPER idee!

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey lieve meiden,

Hier nog eens wat nieuws van mijn kant:

Ik ben NOG NIET zwanger. Wel spijtig, maar ik probeer er mij niet meer op te focussen, want ik heb het gevoel dat het dan helemaal niet meer lukt!

En, wij gaan TROUWEN, volgende zomer! :D Dat is dus één van de redenen dat we onze babyplannen een beetje gaan uitstellen. Deze maand en in september gaan we er nog voor, maar anders zullen we tijdens de vruchtbare dagen (welke deze bij mij ook mogen zijn) iets meer oppassen. Ik ben bang dat als ik weer een moeilijke zwangerschap heb en er iets scheelt met het kindje (of met mij) dat het huwelijk dan in het water valt. Dus.. Maar niet omdat het een beetje uitgesteld wordt dat het er niet van komt natuurlijk!

Met Keld gaat alles goed. Het is een eigenwijs mannetje met een zeer sterke wil. Hij kan echt hysterisch beginnen doen als het niet gaat zoals hij wil, maar meestal is hij gewoon een schat van een jongen.

Ondertussen heeft hij zijn eerste stapjes alleen al gezet, maar is het nog wankel. Voor de rest stapt hij erop los, van de tafel naar de stoel, met zijn autotje, langs het park. Hij houdt mij nog vast met slechts 1 vingertje als hij stapt.. Het is soms effe slikken als ik hem bezig zie.

Binnen minder dan 3 weken is het zijn eerste verjaardag, ik weet zeker dat ik die dag zeer emo zal zijn, en terug zal denken aan die dag.

Wat voor feest het wordt, weet ik nog niet, ik zal er goed over moeten nadenken! :oops:

Ik heb geregeld meegelezen, maar niet de tijd gevonden om te reageren, zal dat de komende dagen zeker doen!

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Heb alweer mooie foto's en leuke films zien voorbijkomen.

Aan de zwangeren: Hopelijk voelen jullie je goed en gaat alles goed met het leven in jullie buik!

XXX

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Jennifer: GEFELICITEERD met de geboorte van MATTHEW!!!!! Geniet ervan!

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ IMD: gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan. Ik zie trouwens dat je op een hele leuke datum gaat trouwen. Keld wordt 1 dan! :D

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    :oops:

@ jennifer: gefeliciteerd met je zoon Matthew!!!Liefs van mij en Matthew!
    Wel heb ik Darcy zonet een SMS gestuurd met de mededeling van Jennifer ;)

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Klopt, Matthew krijgt op 21 augutus ook prikken, ook al is hij nog geen 11 maanden oud.

Tuurlijk mag je trots op Aiden zijn.
    Matthew kruipt veel en loopt ook met behulp van loopwagen, langs tafeltje en stoelen...

@ Virginie: leuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd! :D

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Jennifer : Gefeliciteerd met de geboorte van Matthew :D

Ik ben doodop nu, heb van 1 tot 9 in Blijdorp gelopen vandaag, me bekken wil niet meer en mijn voeten ook niet meer :)

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Jennifer, gefeliciteerd met Matthew en laat je lekker verwennen komende tijd meis, je hebt het verdient!

Dikke knuffels van ons!

Deel Deze Pagina