September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    @ Jennifer GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon MATTHEW! :whistle: :baby: geniet lekker van je kraamtijd!

@virginnie; gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wel jammer dat jullie de kinderwens nog even voor jullie uitstellen, maar wie weet ben je na het huwelijk wel heel snel zwanger (was ik ook!)

Marijn moet de 20e weer naar het CB, voor prikjes en wegen weer. Ben benieuwd!

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!

Is het bij jullie ook zulk rot weer? Het komt hier echt met bakken uit de lucht vallen, en het onweert ook alweer een hele tijd. Heb zelfs een lamp aanstaan, zo donker is t in huis :( ....
    Tygo slaapt er wel lekker op...ondanks de grote klappen af en toe slaapt ie alweer 1,5 uur :D Heb vanmorgen al lekker veel kunnen doen dus. huisje weer netjes :D

@ Mobielfreak! Wel leuk geweest in Blijdorp..ondanks de klachten nu.
    Leuk dat jullie regelmatig een dagje weggaan :D

@ Virginie Jammer dat je nog niet zwanger bent en dat terwijl je zo graag zou willen :( Je schiet er nit zoveel mee op maar je weet iig dat je een kindje kan krijgen. Misschien als je er zometeen wat minder mee bezig bent dat je idd zo zwanger bent. Weet niet of t echt zo werkt maar wel al regelmatig gehoord.
    Leuk dat jullie gaan trouwen! gaan jullie t groots doen / vieren?

@ saskia..Goed zeg dat jullie t mee hebben gegeven naar china....ms dat ik de merk kleding op MP zet en de H&M dingen enzo dan toch naar een goed doel doe.
    Eerste pakje van Tygo heb ik ingelijst en staat op zolder.

Op verzoek ;)

Hebben hem zoals op de foto gekocht...als project dus.
    Ondertussen is ie helemaal kaal, heeft ie een nieuw dak en is er een nieuw zeiltje gemaakt....nee de naam spikkel komt niet meer terug ;)
    Ik had VERANO bedacht (zomer in t spaans). Van binnen is ie ook helemaal kaal geweest en zitten nu weer banken in en kastjes voor koelkast / stuur en ook t toiletje is ingebouwd. Nu t bed / voorpunt nog en dan gaan lakken. Zit meer werk in dan gedacht maar is ook onze eigen schuld hoor...hadden t minder mooi kunnen maken en wel al kunnen varen, maar doen t in 1 keer gelijk goed nu :D

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Oh wat een gaaf ding zeg! echt leuk, precies groot genoeg voor een weekeindje weg of zo! ben benieuwd hoe die er uit ziet NA de make over haha ;)

En idd hier ook onweer en donker!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm vreten jullie beebs ook de oren van jullie hoofd?

en ja.. echt eten is het niet meer zo met deze hoeveelheden :)
    koekiemonster is er niets bij!

sochtends krijgt ze 180cc pap met 6 scheppen bambix
    daar zou ik aardig vol van zitten
    maar nee.. mevrouw eet het liefst daarna ook nog een hele boterham weg
    niet elke dag.. maar toch wel 2 a 3 keer per week.
    en anderhalf uur later heeft ze weer honger

overdag valt het dan wel weer mee
    lunch met 2 boterhammen en een flesje sap
    vrij normaal volgens mij :)

maar savonds is het weer hetzelfde liedje
    gisteravond heel potje olvarit (12mnd+)
    en een half uur later was het huis te klein...
    dus uurtje later "mja mischien heeft ze toch weer honger?"
    en ja hoor.. volle papfles er achter aan
    en toen de fles leeg was keek ze echt zo teleurgesteld van "nu al op?"

5. Saskia78

@pris mja.. als je de kans hebt.. dan neem je hem maar he :)
    wisten dat ze kleertjes mee wilden nemen en dan weet je tenminste zeker dat het aankomt waar je wil :)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    orikjes: alicia mag de 19é :( wordt weer janken voor mijn haha.

alicia is naar mijn idee afgevallen zijn jullie kindjes dit ook toen ze meer gingen bewegen. alicia kruipt de hele dag en trekt zich continu op aan alles en dit kost blijkbaar erg veel energie. ik heb haar gewogen op de huis weegschaal dus kan misschien het verschil maken. Vorige keer woog ze 9470 en nu op de huisweegschaal 9200 :( das best flink toch in 1 maand tijd. ze wil steeds minder brood eten maar wel meesnoepen met mama en papa en ook is er een fles van de avond komen te vervallen. zou dit het verschil maken dan. dit wa sop advies van het cb. ook de fles van de middag is vervangen voor gewone melk en omdat ze zo slecht brood eet krijgt ze steeds vaker pap en daarna nog wat brood wat ze niet opeet :). ook fruit gaat er ineens niet tot zeer weinig in en heb alles geprobeerd van vers tot potje maar nee hoor naar een paar hapjes is het mondje dicht houden. tussendoor wil ze wel steeds mee eten en proeven en als ik brood eet doet zij het ook prima als ze het maar van mijn bord krijgt. hierdoor krijgt ze steeds vaker wat brood om 10 uur van mijn ipv een koekje en krijgt ze het koekje rond 3 uur na der fruit

7. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen

O, super zeg, wat een snelle bevalling! Gefeliciteerd met Matthew.

Liefs Moons

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hmm, hier is het het tegenovergestelde...
    Ik krijg er echt niks in bij Marissa...
    's ochtends pap 200ml met 5 scheppen bambix, maar laat meestal ong 50 ml staan (als ik het nameet). sapje tussendoor gaat wel goed maar fruit hoeft ze ook niet en soms 's ochtends een halve soepstengel.
    Tussen de middag eet ze met veel moeite meestal een halve boterham soms iets meer en dan daarna een fles 200 ml die meestal wel leeg gaat.
    En 's middags krijg ik er ook niks anders in dan 1 soepstengel en wat sap.
    's avond met veel moeite een half tot 3/4 potje (8m) en dan voor het slapen gaan nog 200 ml melk die wel leeg gaat gelukkig.

Dus ik zou graag willen dat ze wat meer eet, maar ik heb alles al geprobeerd bijna en ze wil gewoon niet.

Ze was de vorige keer toen ik tussendoor ging wegen ook maar 150 gram aangekomen in 4 weken.

Dusse misschien moet Anne een keer komen om Marissa eten te leren :)

@prikjes: Marissa moet de 20e voor de DKTP-Hib en 10 sept voor de BMR.
    Dat laatste is vervroegd omdat ze het van het cb beter vonden ivm met onze vakantie. We gaan 4 oktober naar Sicilie namelijk met mijn ouders samen. Ik heb er nu al zin in!

Ik ga weer naar mijn meisje, die is weer boefje!

Doei!

9. Saskia78

@lovewinnie: op zich is niet 1 weegschaal gelijk.. en het verschil kan best wel groot zijn

maar kan ook zijn dat je wel gelijk hebt.. zei marsab niet dat aiden ook weinig was gegroeid maar dat dat kwam doordat hij zo actief was?

10. Saskia78

@rootje: enige is dat fruit hier ook neit zo goed gaat op het moment :)
    althans.. zolang het fruit geen banaan of appel is.. vind ze het niet zo lekker lijkt het en blijven de kaakjes stijf op elkaar
    maarja.. wel gillen dat ze honger heeft zegmaar

11. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Zal proberen om iedereen te reageren.

@ Jennifer: Van harte met de geboorte van jullie zoontje Matthew. En wat een vlotte bevalling, super meid! Laat je maar lekker in de watten leggen, dat heb je zeker verdiend.

@Virginnie: Van harte met jullie voorgenomen huwelijk!

@IMD: Wauw zwanger van de 2e. Gefeliciteerd!
    Vindt Dean toch wel 1 van de leukere foto's te hebben. Had ook wel meer verwacht van een fotoshoot.

@Suus: Leuk dat jullie voor een 2e gaan. Weet helaas ook niets af van ovu testen. Klus ze. Verder alles goed?

@Moons: Met jou ook alles goed? Tijd niets van je gehoord.

@Rootje: Wauw Marissa gaat echt als een speer. Mama zeggen en los lopen. Helemaal leuk. Zie dat jij ook je cyclus in de gaten houdt. Hier ook. Voor het geval dat we toch snel voor een 2e willen zeg maar. ;)
    Hier ook 1 die minder goed eet. Probeer van alles, maar hij wil niet alles.

@ Marsab: Leuke filmpjes van Aiden. Super hoor dat hij alleen loopt achter de walker. We oefenen hier met Jamie maar alleen vindt hij het nog eng. Komt vanzelf. Leuk dat schommelen. Wij hebben grote balken in ons plafond, mss kan ik Marc overhalen daar een schommel aan te bevestigen, lijkt me geweldig een schommel in de huiskamer. :)

@Saskia: 10km hardlopen. Super hoor meid, je gaat maar door. Ik wil me inschrijven voor cursus start to run. Begint 6 sept. Wil heel graag hardlopen, maar vind het toch moeilijk om zelf te beginnen, dus dan maar op deze manier, hoop ik ook wat mensen in het dorp te ontmoeten.
    Wauw wat kan Anne eten zeg. Hier juist minder eten.

@Han: Wat vervelend van je vader. Beterschap. Super dat Danielle alleen kan stappen. Trotse mama mag je zeker zijn.
    Hoop dat die vriend van je snel iemand nodig heeft in zijn praktijk, zal super zijn voor je. Heerlijk weer met diertjes werken.

@Noor: Hier ook een beenhangertje. :)
    Ik zou ook voor 1 taart gaan. Zo te horen leuk feestje gehad. Heerlijk.

@Lovewinnie: Succes met je verhuizing, valt toch altijd tegen. Alicia gaat ook al zo hard, super hoor.

@Pris: Zeker een mooie boot. Goed idee van die zwemvest, is erg verstandig om te hebben voor Tygo. Klinkt erg leuk de foto's van uitnodigingen voor Tygo's 1ste verjaardag. Jij bent al ver zo te horen. Ik moet alles nog verzinnen voor Jamie zijn verjaardag.

@Moushy: Marijn gaat ook hard ineens. Leuk hoor. Hier ook erg donker en onweer vandaag. Bleh echt hollands weertje. Moet ik nog steeds aan wennen.

@Mobielfreak: Lekker dagje blijdorp, daar zal je zeker moe van zijn.

@Miranda: Matthew gaat ook hard zeg. Zielig dat hij zo verkouden is. Nog bedankt voor tip tapasrestaurantje Zaandam. Klinkt leuk en lekker :thumup: Al wat van Darcy gehoord de vakantieganger.

Sorry als ik iemand vergeten ben. :oops:

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Ook nog even verhaaltje van onze kant.

Met jamie gaat alles goed. Zijn 2e tandje is eergister door gekomen. Hij heeft er veel last van. Is erg huilerig, wil veel heel veel aandacht, lastig met eten. Misschien ook sprongetje. Normaal kan hij zichzelf goed vermaken, maar nu... echt niet. Ik moet hem met alles helpen. Hij wil de hele dag door stappen aan mijn vingers. En daarnaast is hij zo ondeugend. Zit overal aan en in wat niet mag. En slapen 's middags ik ook een drama. Hij slaapt nu toevallig net een half uurtje, ben benieuwd tot hoelang. Dus ben hele dag zoet met hem.

Daarnaast nog steeds drama met de katjes. Heb nu contact met een kattengedragstherapeut. Ze komt morgenavond langs. Ben benieuwd. Hoop dat het snel beter gaat want hier word ik gek van. Ik hou echt super veel van mijn katten, maar dit is echt te veel. We slapen slecht, katten zijn niet gelukkig en Jamie lijdt hier ook onder. Dus op hoop van zegen.

Vakantie zit er bijna op, maandag weer aan het werk. Heb op zich erg veel zin, kan moeilijk thuis zitten. Vooral als je weinig hoort van mensen, dat valt erg tegen op het moment. Snap ook best dat mensen zelf druk zijn, maar ja toch zou het leuk zijn als fam/vrienden ons appartementje komen bewonderen. Zelfs mijn schoonouders en schoonzusje zijn niet langs te geweest. ERg of niet? Schoonouders zitten zelf ook midden in verhuizing, dus geen tijd. Terwijl wij tijdens onze verhuizing wel 2x bij hun zijn geweest. Daar maak je toch gewoon tijd voor?
    Van vrienden horen we ook weinig, terwijl ik ze vaak bel/sms etc. Dus baal er beetje van.

Werk is wel leuk maar ja toch niet precies wat ik wil. Wil graag weer met de diertjes werken. Daarnaast werk ik via uitzendbureau, wil natuurlijk liever in vaste dienst. Bedrijfje is ook nog familiebedrijf, dus weinig collega's en ook niet van mijn leeftijd ofzo.
    Ben wel van de week gebeldt door dierenartsenpraktijk waar ik gesolliciteerd had. Hebben nu geen vacature vrij, maar willen me wel graag ontmoeten vonden mijn brief en cv er goed uitzien. Dus dat ik fijn, ook nog eens hier in het dorp. Dus wie weet.

Marc gaat maandag voor zaken naar Dubai. Moet zeggen dat ik graag mee had gewild. Even weer terug naar de warmte, lekker naar zee, kletsen met mijn vriendinnen, mijn eigen 4x4, Tja ik mis het toch wel. Ondanks dat ik hier ook blij mee. Vooral met mijn familie om me heen. Tja het moet allemaal nog wennen denk ik. Maar toch mis ik Dubai. Dat had ik niet verwacht. Het lijkt wel of het nooit goed is. Bah ik baal ervan.

Ben vandaag maar naar de kapper geweest om me op te vrolijken, vanavond mijn haar verven, dan zie ik er weer iets beter uit. Ben van de week :evil: geworden. Heb er zo'n last van. Hevige buikpijn, gezicht onder de pukkels, voel me opgeblazen. Ik slik nog steeds geen pil, wil ik bewust niet. Moet zeggen dat we het ook niet altijd veilig doen. Mss was ik ook wel teleurgesteld. Begin toch weer kriebels te krijgen voor een 2e kindje. Maar ja is dat zo'n goede timing?
    Als het gebeurd vinden we het iig geweldig we hebben het daarover gehad, maar beter om te wachten. Ach wat is tegenwoordig verstandig. Je verstand volgen of je hart. Erg lastig allemaal.

Sorry meiden maar zit ff in een dipje. Wist dat die een keer ging komen. Zo'n hele verhuizing is niet alles. En ook al kom je in je " eigen landje "terug, toch moet je weer opnieuw beginnen. Dat is altijd lastig. En ja Dubai missen hoort erook bij, net als toen ik NL miste.

Gelukkig volgende week weer aan het werk, Jamie naar de oppas, Marc helaas weg :cry: , Woensdag 1ste les mama en babyzwemmen (in NL dan voor ons), en de auto van Marc. Kan ik mss even lekker een dagje met jamie weg, met z'n tweetjes. Lekker weg met de auto. (Klinkt mss stom voor jullie, maar dat deed ik in Dubai ook. Zo voel ik me vrij, kan ik gaan en staan waar ik wil. Nu moet ik altijd in de buurt blijven. tja mss toch een keer met de trein weg. Kan natuurlijk ook. Was ik ff vergeten. :rolleyes: )

Zo dat was even mijn klaaggezang. Sorry hiervoor moest het ff kwijt. :oops:

Liefs, Patries

13. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Meiden, klein vraagje.

Rond welke datum krijgen jullie de kinderopvangtoeslag van de belastingdienst gestort? Het gaat bij mij op de toeslag voor de maand juli. Dat zal voor ons de eerste keer zijn dat we het ontvangen en wilde even zeker zijn dat het goed gaat.

Alvast bedankt. Liefs, Patries

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik krijg alles de 19e op mijn rekening en dat is dan de kinderopvangtoeslag, kindertoeslag en zorgtoeslag :)

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Jennifer: HOERA! Gefeliciteerd met Matthew! Miranda stuurde me al een sms, ik vond het ge-wel-dig om te horen dat het kleine mannetje er is!
    Geniet van je kraamtijd en houd ons op de hoogte!

@Suus: hier geen ovutesten, vorige keer maar 1 maand gebruikt (en toen snapte ik er ook niks van :) ) Leuk dat er een ukkie bij mag komen!

@Rootje: Marissa is een kanjer :thumup: Echt knap, wat een bikkeltje!

@Virginie: gefeliciteerd met jullie huwelijksplannen (enne, met 37 weken zwangerschap trouwen kan écht ook, hoor :) )

@ Marsab: geniet jij ook zo van de vakantie? En lekker veel tijd voor je actieve ventje, he?

@IMD: gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Edokid: heb alles teruggelezen, vind je dapper én realistisch, wens je alle goeds en sterkte. Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

@Lovewinnie: hoe is de verhuizing gegaan? Alles goed, ook in deze chaotische tijden?

@Pris: SUPERboot!

Ja hoor, deze verslaafde is terug van weggeweest. Een mooie 2 weken, waarin we hebben besloten om a)de hitte te ontwijken (37 graden in een tent is voor iedereen too much geweest) en b)nooit meer voor langere tijd in een tent gaan.

Ollie 'deed' het super, hond Toby ook, maar papa en mama sliepen slecht op de luchtbedden en in de hitte. Alleen in Normandië, waar ik gisterochtend nog op Omaha Beach (van WO II) liep, was het mooi weer én koel! Af en toe een hotel of B&B genomen, heerlijk.
    Zo te lezen was het hier ook even niet te harden qua temperatuur?

Ollie kan nu snel staan, lopen aan twee handen, kruipt overal als een speer heen en eet alles wat in zijn vizier komt (ook tafelpoten en leuningen :) ) Gek op fruit (halve meloen gaat er zo in :confused: ), een hapje Magnum, yoghurt is favoriet, enfin, alles mag geprobeerd worden.

Verder komt tandje no. 4 door (rechtsboven) en heb ik het idee dat hij wat meer in proportie komt met zijn ruim 10 kilo (of 11 ondertussen, dat horen we nog wel.)

Iedereen fijne avond, ga wasje no. 4 in de machine gooien!

Liefs en tot gauw weer!

16. Saskia78

@eten: mja.. msischien moet ik het anders zeggen
    sochtends en savonds gaat het perfect
    overdag eet ze vrij weinig
    en op het moment huilt ze alweer paar dagen heel de dag :(
    net noodvoorraad chamodent gekocht dus
    ben benieuwd of ze nu zo wel naar bed wil
    samen met dr tandjes lijkt ze ook behoorlijk last van dr buik te hebben.

@patries: gewoon doen! heb je in ieder geval een stok achter de deur om te gaan :)

@katten: heb je weleens bach bloesems geprobeerd?
    vraag het anders eens aan die gedragstherapeut
    vriendin van mij is helemaal NIET into dat soort homeopatisch spul.. maar bij haar katten werkte het echt geweldig.
    (en katten doen niet aan wel/niet geloven in middeltjes)

zo.. de chamodent werkt zover geloof ik
    alsin.. ze kruipt nu met 2 blokjs in dr hand over de grond
    genietende van het geluid dat elke hand maakt als ze hem neerzet :)
    nu straks nog naar bed natuurlijk.. ben heel benieuwd!
    ben eigelijk te moe om nog even met mn nieuwe telefoon te spelen :)

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    HEy meiden!
    Leuk dat jullie zo meedenken! Ik dacht dus zelf ook aan 1 taart, wat Saskia al zei: samen alles gedeeld, ook de moederkoek, dus ook déze koek ;)

Saskia: hier eten ze ook flink ja, ene dag iets meer dan de andere.
    En precies een sprongetje he mss dat ze daar ook wat wisselend van is, met de 5 weken vroeggeboorte eraf zaten ze hier dinsdag (toen ik er gek van werd) exact op een bliksempje bij ca 44 weken haha. Ik pak ook altijd alleen oei ik groei erbij als ik het zat wordt haha alsof je dan even de bevestiging nodig hebt van: zie je wel, er is een reden ;)

Darcy: super dat t zo heerlijk was!

Marsab: mooie maatjes heeft je mannetje hoor!

Pris: gaaaaaaf bootje!

Patries: dikke knuffel voor jou, het is ook niet niks allemaal!

Lovewinnie: niet teveel zorgen maken over haar gewicht hoor! Twee weegschalen kunnen heel veel verschillen, dus vaar daar niet teveel op. En ja ze gaan nu toch een stuk minder hard groeien dan in het begin. Isa was met 1 jaar bijna 11 kg en met 2 jaar ruim 13 kg, dus da's wel normaal hoor, no worries! Red je het verder een beetje?

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Jennifer: GEFELICITEERD MET JULLIE KNUL MATTHEW!!!
    ik dacht al laatst: waar ben je?
    Ga lekker uitrusten, genieten en laat je goed verzorgen, nu kan het nog!
    Tzt lezen we je verhalen en zien we je foto's!
    Dikke zoen!

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey allemaal!

Net heerlijk wezen eten bij de pizzaria, met een vriendin.
    Was haar verjaardagscadeautje aan mij. Zo gezellig!

@ saskia: misschien heeft Anne nu een groeispurt? Aiden heeft er in ieder geval geen last van, hij eet meestal 1 broodje per keer en die krijgt hij vaak nog niet eens helemaal op! Net als zijn avondeten van 200 gram.
    Meestal blijft er wel een bodempje achter!

@ Lovewinnie: Aiden wil vaak ook geen brood of warm eten als hij in de kinderstoel zit. Als ik hem laat lopen of gewoon aan de tafel laat staan, dan eet hij wel goed.
    Hij wil ondertussen gewoon zijn ding blijven doen, nou mij best, als hij zo wél wil eten! ;)
    Ze bewegen nu ook onwijs veel, kruipen, optrekken, staan, lopen. Dat kost onwijs veel energie! Dus idd Saskia: dat zei ik ja! ;)
    Het cb zei dat veel kinderen nu minder groeien, rond deze leeftijd!

@ Patries: meid ik snap je helemaal hoor! Je was zoooooo enthousiast toen je naar NL kwam! En nu je heir bent, vallen bepaalde dingen gewoon erg tegen! Dat is jammer, omdat je daar niet vanuit ging.
    Misschien een té mooi beeld van het geheel....En bepaalde mensen/ gebeurtenissen stellen je dan teleur.
    Je moet jezelf gewoon eens flink gaan verwennen, je haar kleur was al een stap in de goede richting! ;)
    Alles moet gewoon weer even van een postitieve kant bekeken worden, van het weekend gewoon lekker uitgebreid gaan ontbijten, een leuke middag plannen en 's avonds iets leuks doen met Marc als Jamie in bed ligt! :p ;)
    Na dat weekend ziet het er allemala vast en zeker weer leuker uit hier in NL! Knuffel!

@ darcy: welcome back! Dus jij hebt het ook zwaar gahad qua weer! Gelukkig heeft Ollie er niet zo veel last van gehad! Heerlijk hoor, dat jij zo veel hebt gezien en gedaan daar! Lekker he, zo lang vakantie, volgende week gaat het weer beginnen! :(

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Morning!

@ Saskia...Hier helemaal niet zo'n vreetzakje.
    3 keer een fles van 180 (6 scheppen), 1 keer (potje) fruit,, 1 broodje, 1 liga. Flessen drinkt ie lang niet altijd op..

@ Lovewinnie....Er zit zoveel verschil in die weegschalen zal daar niet al teveel van uitgaan.

@ Rootje.. Hier ook vervroegde BMR. Tygo heeft m vorige week al gekregen, ook ivm onze vakantie, lekker vooruitzicht Sicilie!

@ Patries Ik kam me het goed voorstellen dat het een beetje tegenvalt en dat je nu Dubai weer mist. Als je overkwam vanuit Dubai ''reserveerde'' iedereen tijd voor je en nu is het ms toch wel weer een beetje ''gewoon''. Vriendschappen van voor dat jullie daar heen gingen zijn ms niet meer zo sterk en moeten opnieuw opgebouwd gaan worden...dat kost tijd denk ik.
    Dingen als naar de kapper gaan doen een mens goed...ms van t weekend lekker gaan shoppen :D
    Jammer dat ze nog niet in jullie huisje zijn wezen kijken. Zou ik ook niet netjes vinden. Zal het denk ik wel bespreekbaar maken.
    Geen kinderopvangtoeslag hier.

@ vakantieganger.Welkom terug! Klinkt als een lekkere vakantie :D
    En 37 graden in een tentje lijkt me ook niets. Heb je genoten van je franse wijntjes? :D ;)
    Ollie kan er weer veel zeg..hoor je volgens mij veel dat ze tijdens een vakantie veel nieuwe dingen kunnen / leren.

Deel Deze Pagina